Travelair club - πρόγραμμα μιλίων από την OA

Thanasis_U2":2rze7oix said:
μιας και όλοι ρωτάτε να κάνω και εγώ την δικιά μου ερώτηση.

πριν κάνα 2 βδομάδες επικοινώνησα με το τηλέφωνο που μου έστειλα με email σαν παλιό μέλος του Ικάρου, για να μου στείλουν την νέα κάρτα. Αντί γιαα την κάρτα μου έστειλαν αυτο. Να ξαναπάρω τηλέφωνο? απλά παρουσιάζω ένα πρόβλημα ότι είμαι εξωτερικό και το κάθε τηλεφώνημα από το κινητό μου, με 'τσούζει' κάθε 30 του μήνα. :?

:7:
To skype το έχεις ακουστά; :!:
 
macula":1pzhq2bg said:
Όσοι κερδίσατε Travelair και είχατε μίλια στην ICARUS τηλεφωνήστε στην ΟΑ για να καταγραφούν τα επιπλέον 3000 μίλια στον αναβαθμισμένο (silver ή gold) λογαριασμό σας.

Λοιπόν γράψτε λάθος. Τελικά οι δύο προσφορές δεν συνδυάζονται (μίλησα μόλις με υπάλληλο της νΟΑ). Πράγματι διαλέγουμε ή το ένα ή το άλλο. Συγγνώμη για το μπέρδεμα.
 
Προσπαθώ να κάνω claim τα μίλια από τις πτήσεις που έκανα πριν 2 εβδομάδες, αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρω την κατηγορία της θέσης μου.........
Βοήθεια κανείς;
 
έχει λάβει κανείς την κανονική κάρτα του (για όσους έχουν κερδίσει); γιατί εγώ τίποτα...
 
lewton":1wjz1r0z said:
Προσπαθώ να κάνω claim τα μίλια από τις πτήσεις που έκανα πριν 2 εβδομάδες, αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρω την κατηγορία της θέσης μου.........
Βοήθεια κανείς;

Έκανα αίτηση για πτήση που είχε γίνει στις 6 Οκτωβρίου και περίπου μία εβδομάδα μετά είχε διεκπεραιωθεί το αίτημα και είχαν πιστωθεί τα σχετικά μίλια. Αν και δεν είχα κανένα στοιχείο για την κράτηση, έβαλα στην τύχη Υ class και τα μίλια πιστώθηκαν κανονικά ως Μ class όπως είχε εκδοθεί το εισιτήριο (όχι ότι είχε διαφορά, πάλι 650 μίλια πήρα). Οπότε δεν χάνεις τίποτα να κάνεις αίτηση, ακόμα και με λάθος κατηγορία θέσης. Edit λόγω βλακείας, δείτε παρακάτω.
 
Όχι, δεν ισχύει. Ο κωδικός κράτησης μπορεί να αρχίζει από οποιοδήποτε αριθμό ή γράμμα, βάσει αλγόριθμου.
Η κατηγορία ναύλου είναι συνήθως το πρώτο γράμμα της Βάσης Κατασκευής Ναύλου, το οποίο εμφανίζεται ως Fare Basis.
 
I stand corrected then. Ευχαριστώ aakunz. Αποτελεί πάντως "ελάττωμα" αν θέλετε για την Ολυμπιακή να μη σε πληροφορεί για το Fare basis, ουτέ στη διάρκεια της κράτησης, ούτε καν στο e-mail που λαμβάνεις, σε αντίθεση με την Aegean που το αναφέρει. Λεπτομέρεια ασήμαντη για τους πολλούς θα μου πείτε, να όμως που χρειάστηκε. Οπότε φίλε lewton, παίξτο στην τύχη αν δεν έχεις αυτή την πληροφορία, και ας ανατρέξει η Ολυμπιακή στα συστήματα κρατήσεών της.
 
Ενώ με τον αγαπημένο μας Ίκαρο, παίρναμε πάντα τον ίδιο αριθμό μιλίων, ανεξαρτήτως ναύλου (εκτός από τα W class)
 
Μόνο που εγώ δε σχολιάζω τον αριθμό μιλίων που δίνει το κάθε πρόγραμμα, αλλά την πληροφόρηση που παρέχει η εταιρεία σχετικά με τους ναύλους της. Ας δώσει 200, ας δώσει και 1200. Όταν όμως η εταιρεία στη διαδικασία του claim μέσα από την ιστοσελίδα της σου ζητά κατηγορία ναύλου και αραδιάζει όλο το αγγλικό αλφάβητο, ας φρόντιζε να σε ενημερώνει από πριν για να μην κάθεσαι να ψάχνεσαι.

Και κανείς δεν είπε ότι το Icarus ήταν το τέλειο πρόγραμμα.
 
Και γώ είχα κολήσει λίγο στο σημείο αυτό, τελικά έβαλα Υ class γιατί κάτι μου θύμιζε, αλλά τελικά ήμουν W (οι τιμές που κάνουν το πλοίο να φαίνεται πολυτελές και ακριβό). Παρόλαυτα πέρασαν κανονικά όπως αναφέρθηκε. Εγώ έχω άλλη απορία σχετικά με όλα τα αντίστοιχα προγράμματα μιλίων, καθότι δεν είχα ξεκινήσει πουθενά αλλού. Η διαδικασία του claim είναι παντού έτσι? Γιατί άντε πριν 20 χρόνια να υπήρχε ένα πρόβλημα ταυτοποίησης, αλλά πλέον όλες τις ταυτοποιήσεις είναι ενα click μακριά. Υπάρχει σχεδιασμός να αλλάξει και να γίνετε αυτόματα? αν όχι ποιος είναι ο λόγος που δεν γίνεται αυτόματη ταυτοποίηση?
Ευχαριστώ
 
Top