Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν είπα ότι ήταν εκτός κανονισμών. το λένε παντού αυτό που έκαναν και ήταν εντός κανονισμών. Το εισητήρειο ήταν go Light.

Απλά όταν δίνεις κάθε χρόνο αρκετά χρήματα και επιλέγεις μια εταιρεία έναντι φθηνοτερων επιλογών και σε ανταμοιβουν με αυτόν τον τρόπο για 4 κιλά υπερβαρο δεν είναι σωστή πολιτική προς το πελάτη. Υπάρχουν αρκετές επιλογές στον ανταγωνισμό και σίγουρα δεν είναι ένας τρόπος να κρατήσεις τους πελάτες σου.
Και να το έκαναν σε όλους να πω Αντε οκ. Στο Gate γίνονταν η γνωστή μετακομιση κι ο καθένας έβαζε ότι ήθελε Μέσα χωρίς κανέναν έλεγχο.

Επίσης η ακριβώς ίδια βαλίτσα είχε πετάξει με Alitalia υπεραντλατικο και δεν είπαν τπτ...
 
polman":2zi60xcm said:
Είμαι gold member με aegean

Σήμερα για πρώτη φορά με έβαλαν να πληρώσω υπερβαρο 35 ευρώ (!) για πτήση εσωτερικού. Ήταν 27 κιλά.

Πραγματικά νοιώθω τεράστια απογοήτευση όταν πετάω συνεχώς με αυτή την εταιρεία και περίμενα μια ευελιξία τουλάχιστον. Δλδ ποιο είναι το νόημα του gold αν σου συμπεριφεροντε με αυτό τον τρόπο? Και η κοπέλα στο Gate πολύ αγενης και απορομη.

Πληρώνουμε premium υποτίθεται για να έχουμε μια καλύτερη εξυπηρέτηση και εμπειρία πτήσης...

Νιώθεις απογοήτευση επειδή ένας υπάλληλος επίγειας εξυπηρέτησης ακολούθησε την πολιτική της συνεργαζόμενης αεροπορικής, οπου εσύ συμφώνησες με αυτή όταν πραγματοποιήσες την έκδοση του εισιτηρίου και έπειτα την παραβίασες ? Η ευελιξία που ζητάς υπάρχει πάντα μέχρι 1,2 κιλά. Δεν νομίζω οτί στα προνόμια της gold κατηγορίας υπάρχει όρος που να λέει "Σε περίπτωση υπέρβαρου κάνουμε τα στραβά μάτια". Δηλαδή με εισιτήριο GoLight ήθελες παροχές Business Class? Για φαντάσου οι 6-7 Gold που υπάρχουν κατα μέσο όρο σε μία πτήση να είχαν 5 κιλά παραπάνω ο καθένας.

polman":2zi60xcm said:
Απλά όταν δίνεις κάθε χρόνο αρκετά χρήματα και επιλέγεις μια εταιρεία έναντι φθηνοτερων επιλογών και σε ανταμοιβουν με αυτόν τον τρόπο για 4 κιλά υπερβαρο δεν είναι σωστή πολιτική προς το πελάτη.Υπάρχουν αρκετές επιλογές στον ανταγωνισμό και σίγουρα δεν είναι ένας τρόπος να κρατήσεις τους πελάτες σου.

Η ύπαρξη του Miles + Bonus υπάρχει ακριβώς για εκείνους τους επιβάτες που αναφέρεις, και για αυτό έχει αναλάβει η αεροπορική όχι μόνο να τους φροντίζει με προτεραιότητα σε οτιδήποτε, προσβαση σε lounge κλπ. αλλά τους παρέχει μία βαλίτσα 23 κιλών όπου στις φθήνοτερες επιλογές που αναφέρεις θα την χρυσοπλήρωνες! Καλώς ή κακώς υπάρχουν υπάλληλοι όπου θα παραβλέψουν τα κιλά σε κάποιες περιπτώσεις και σε κάποιες όχι. Δεν μπορείς όμως να κατηγορείς την αεροπορική ή τον υπάλληλο που τήρησε τον κανονισμό και δεν σε εξαίρεσε οντας Gold μέλος. Ας λογικευτούμε λίγο! :wall: :wall:
 
AEE320":37ij7a9q said:
Καλώς ή κακώς υπάρχουν υπάλληλοι όπου θα παραβλέψουν τα κιλά σε κάποιες περιπτώσεις και σε κάποιες όχι. Δεν μπορείς όμως να κατηγορείς την αεροπορική ή τον υπάλληλο που τήρησε τον κανονισμό και δεν σε εξαίρεσε οντας Gold μέλος. Ας λογικευτούμε λίγο! :wall: :wall:

Το πρόβλημα είναι ακριβώς εκεί. Δεν γίνεται να βλέπουμε μονίμως έξω από το gate να μπαίνουν βαλίτσες ξεκάθαρα υπέρβαρες ή εκτός διαστάσεων και σε άλλες περιπτώσεις να χρεώνει... Στην ίδια πτήση μετά στο gate μπήκε ότι ναναι μέσα όπου ξεκάθαρα ήταν εκτός των κανονισμών δια γυμνού οφθαλμού. Επίσης πολλοί είχαν σακούλες duty free. Και επειδή επίτηδες μπήκα τελευταίος μέτρησα 17 βαλίτσες στις οποίες ζήτησαν χωρίς χρέωση να τις πάρουν κάτω.
Αν είναι ας ακολουθούν πάντα τους κανόνες για όλους και όχι όποτε τύχει ανάλογα τον υπάλληλο. Η συνεργαζόμενη εταιρεία δεν είναι κάτι άσχετο με την aegean. Λαμβάνουν οδηγίες και είναι αντιπρόσωπος τους ουσιαστικά.

Όπως προ είπα δεν ήταν κάτι εκτός κανονισμών, καλά έκαναν ναι. Θα μπορούσα να πω ότι δεν έχω καν χειροποσκευή και ας έκανα μια σουμα με τα 8 κιλά της χειροπσκεύς αλλά δεν ανέφερα κάτι. Αλλά αν είναι να ακολουθούνται οι κανόνες για όλους και πάντα και όχι ανάλογα τον υπάλληλο. Και για αυτό θεωρώ ότι υπάρχει μια αδικία.
 
polman":1zq23fjl said:
Αλλά αν είναι να ακολουθούνται οι κανόνες για όλους και πάντα και όχι ανάλογα τον υπάλληλο. Και για αυτό θεωρώ ότι υπάρχει μια αδικία.

Εφόσον λοιπόν δεν θεωρείς σωστό να υπάρχει αυτή η αδικία, γιατι να σου αφήσει την βαλίτσα υπέρβαρη εσένα, την στιγμή που άλλος επιβάτης, κουβαλόντας μια 27αρα βαλίτσα εξίσου, έχει πληρώσει +36Ε για να εχει 32 κιλά όριο; Ο ορισμός αδικία παύει να ισχυεί όταν μιλάμε για τους άλλους?
 
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει όποιος γνωρίζει ποια είναι η χρέωση του υπέρβαρου και αν αυτό εφαρμόζεται ανα κιλό.Η αλήθεια είναι ότι 35 ευρώ για 4 κιλά υπέρβαρο μου φαίνεται αδιανόητο ειδικά σε πτήση εσωτερικού.Στο σαιτ δεν υπάρχει (κακώς) καμιά πληροφορία.
Αν κάτι δε μου αρέσει στην εταιρία είναι ότι δεν υπάρχει ενιαία πολιτική σε θέματα αποσκευών.Είναι που θα πέσεις.Φροντίζω να μαι πάντα τυπικός.Όταν όμως αφήνεις τον άλλο να κουβαλήσει την γκουμούτσα ενώ είναι σαφές ότι ξεπερνάει τα όρια της χειραποσκευής, θέλω να κάνεις τα στραβά μάτια και σε μένα που ενώ πλήρωσα για 23 κιλά κουβαλάω πχ 26.Είτε είμαστε τυπικοί με όλους είτε κάνουμε τα στραβά μάτια γενικώς.Και καλό είναι να μαστε τυπικοί με όλους.Δεν είναι βλάκας όποιος πληρώνει το χαράτσι για να μεταφέρει βαλίτσα.
 
@polman
Αναφορικά με το φαινόμενο ανοχής που επιδεικνυόταν ως προς το πόσες χειραποσκευές δικαιούται ο κάθε επιβάτης να πάρει στην καμπίνα και τι διαστάσεις θα έπρεπε να έχουν, την ευθύνη την έχει η ίδια η αεροπορική, που προκειμένου να μη δυσαρεστήσει τους επιβάτες, άφηνε κατά καιρούς να γίνονται ολόκληρες μετακομίσεις με χειραποσκευές εις βάρος των συνεπών επιβατών. Συν τοις άλλοις, η ανακοίνωση στις πύλες, ότι μπορούν να παραδίδονται οι χειραποσκευές για μεταφορά στο αμπάρι κατάντησε πρακτική, όχι μόνο από την ίδια την Α3, αλλά και από τους «τζαμπατζήδες», που φτάνουν στο gate, ξέροντας, ότι θα παραδώσουν το carry-on τους για δωρεάν μεταφορά. Όλα αυτά ενέτειναν τη δυσαρέσκεια των επιβατών εκείνων που τηρούσαν τον κανονισμό κι έβλεπαν την αδικία και εξέφραζαν τα παράπονά τους. Στις αρχές του καλοκαιριού, η Α3 αποφάσισε να κάνει κάτι για αυτό (αλλά και να βελτιώσει το έσοδο ανά πτήση), ανακοινώνοντας χρεώσεις για υπερμεγέθεις χειραποσκευές στην πύλη. Το κατά πόσο τελικά κατάφερε να επιβάλει τη νέα πολιτική της, είναι κάτι που δε γνωρίζω, ωστόσο σε πρόσφατες πτήσεις μου στο εσωτερικό, είδα πως σχεδόν όλοι οι επιβάτες είχαν χειραποσκευές εντός των προβλεπόμενων διαστάσεων. Σε κάποιες από τις πτήσεις μου, έγινε και η ανακοίνωση, ότι οι σακούλες από τα duty free θα έπρεπε να μπουν στις χειραποσκευές και ότι το προσωπικό θα διενεργούσε έλεγχο, αλλά δεν είδα να «τσιμπάνε» κανέναν.


STAVROS_ATH":2zhu7vlv said:
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει όποιος γνωρίζει ποια είναι η χρέωση του υπέρβαρου και αν αυτό εφαρμόζεται ανα κιλό.Η αλήθεια είναι ότι 35 ευρώ για 4 κιλά υπέρβαρο μου φαίνεται αδιανόητο ειδικά σε πτήση εσωτερικού.Στο σαιτ δεν υπάρχει (κακώς) καμιά πληροφορία.

Η πληροφορία υπάρχει εδώ:
https://el.aegeanair.com/taksidepste/pl ... aposkevis/

Υπεράριθμες ή υπέρβαρες χειραποσκευές, υπολογίζονται ως κανονικές αποσκευές κι επιβάλλονται οι χρεώσεις της τρίτης στήλης (Αγορά στην Πύλη Επιβίβασης).
 
Η αλήθεια είναι ότι το μελέτησα προσεχτικά το σαιτ της εταιρίας αλλά δεν μπορούσε να διανοηθώ ότι το επιπλέον κιλό (είτε 1 είτε 9) σε πτήση εσωτερικού κοστίζει ... 35 ευρώ.Είχα την εντύπωση ότι το υπέρβαρο χρεώνεται ανα κιλό συνήθως και δε βρήκα κάποια τέτοια ενημέρωση.Φρίκη...
 
Ναι, αλλά με 35 ευρώ, μπορείς να πάρεις μια ολόκληρη βαλίτσα 23 κιλών. Κι αν προπληρώσεις, τα €35 μπορούν να πέσουν στα €18 ή στα €12, αν μιλάμε για low season.
 
@aakunz, πολύ κατατοπιστικά αυτά που έγραψες.

Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι πως επιτρέπεται σε μερικούς να μεταφέρουν στην καμπίνα κιθάρες.
 
Δηλαδή αν πληρώσω online 18 ευρώ για να μεταφέρω 1 βαλίτσα και στον έλεγχο προκύψει 24 κιλά θα πρέπει να πληρώσω 35 ευρώ παραπάνω.Άρα θα μου κοστίσει συνολικά 53 ευρώ.Κατάλαβα καλά;Απαράδεκτο.Παλιά το υπέρβαρο πρέπει να κόστιζε 2 ευρώ το κιλό
 
Top