Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και όμως,λίγοι δίνουν χειραποσκευές που θα μπορούσαν να μπουν στο ντουλάπι πάνω από το κάθισμα.Οι περισσότεροι κουβαλάνε αποσκευές μεγάλου μεγέθους που πιάνουν κατά μήκος το ντουλάπι και δεν μπορείς να βάλεις τίποτα άλλο.Προσωπικά πετάω με 2 αποσκευές.Μία χειραποσκευή που είναι μια φωτογραφική τσάντα διαστάσεων 33x26.5x45.5 που το βάρος της δεν ξεπερνά τα 7-7,5 κιλά με το φορητό Η/Υ που παίρνω μαζί μου,και μια βαλίτσα που το ύψος της είναι κάπου 60cm και εκτός μια φορά που μόνο στην επιστροφή είχε 20 κιλά βάρος (είχα αγοράσει ένα κομπρεσέρ για μοντελιστικό αερογράφο!) και φέτος που αναγκάστηκα να βάλω μέσα την τσάντα και το φορητό,για να μπω στην Air China,και είχε βάρος 15 κιλά περίπου.Όλες τις άλλες φορές μέχρι 12 κιλά είναι η βαλίτσα.Και την παίρνει το ντουλάπι αλλά θα πιάσει όλο το χώρο.Και όμως αγοράζω δικαίωμα.Οι άλλοι "γράφουν" τους υπόλοιπους επιβάτες.
 
Μια πρόσθετη παράμετρος που εξαναγκάζει τους επιβάτες να παίρνουν μεγάλες αποσκευές στην καμπίνα είναι το πρόβλημα με τις μετεπιβιβάσεις. Ακόμα και αν πετάς π.χ. Ρώμη - Αθήνα - Ηράκλειο με A3 (ενιαίο εισιτήριο), όλα πάνε καλά με την μετεπιβίβαση του επιβάτη αλλά η βαλίτσα έχει μια καλή πιθανότητα να φθάσει στο Ηράκλειο μετά από 48 ώρες. Φαντάσου τώρα να έχεις διαδοχικά σκέλη με άλλες εταιρείες και να πρέπει να παραλάβεις και να ξανατσεκάρεις αποσκευή...
 
Αυτό δε γινόταν πριν τον Go light ναύλο.Τότε δεν υπήρχε αυτή η παράμετρος που λες;Απλώς τώρα βρίσκει ο άλλος πιο φθηνό εισιτήριο χωρίς αποσκευή και την παίρνει μέσα στο α/φος.
Εγώ πολύ αμφιβάλλω ότι θα εφαρμοστεί ο κανονισμό που η ίδια η εταιρεία θέτει.Θα "τσιμπήσουν" μερικούς που φοβούνται να πληρώσουν περισσότερο και όσοι το τολμήσουν θα βάλουν άνετα τη βαλίτσα μέσα.
 
Η καλύτερη φαση της εταιρίας πρέπει να είναι στην επιστροφή απο Αμμάν....Που δεν επιτρεπεται το online check in και αναγκαστικα πρεπει να περασεις απο το counter....9/10 πληρωσαν βαλίτσα...ακόμα και στα όρια να ήσουν κοίταζαν αν είσαι και στο βάρος οκ...Χρυσές δουλείες...αλλά γενικά αρχίζω και ανησυχώ και εγώ για το μέλλον της εταιρίας με αυτές τις αποφάσεις....Τα επόμενα 2 χρόνια θα είναι κομβικά
 
Georgi_1964":1z9unne5 said:
Λογικά αφού είναι πιο μικρή .


Όλα τα επιπλέον αντικείμενα όπως π.χ. πανωφόρι, ομπρέλα, φωτογραφική μηχανή ή αγορές από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, πρέπει να τοποθετούνται στη χειραποσκευή σας! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πρόσθετο αντικείμενο, θα θεωρηθεί επιπλέον αποσκευή και θα χρεωθείτε ανάλογα.
Τότε από ότι βλέπω θα σταματήσουμε να κάνουμε αγορές από τα Duty Free .
https://el.aegeanair.com/taksidepste/pl ... aposkeves/

Κάτι αλλαγές σαν αυτή δεν την καταλαβαίνω.Κρίμα γιατί από ότι βλέπω θα γίνει σαν την ryanair.

Και ο ναύλος Flex δεν είναι όπως ο παλιός. Τώρα για να ακυρώσεις ένα εισιτήριο εξωτερικού σου κρατάνε 60 € για ένα σκέλος, συν 60 € για το σκέλος της επιστροφής και από 20 € για κάθε επιβάτη μέσω τηλεφωνικού κέντρου.Ωραία τακτική να σε χρεώνουν 140 € .
*Επιστροφή αξίας εισιτηρίου σε περίπτωση ακύρωσης
Κοντινές Πτήσεις €50
Μακρινές Πτήσεις €60

Συμφωνώ απόλυτα με την θέσπιση πιο αυστηρών κανονισμών- προστίμων σε όσους υπερβαίνουν τα όρια.
Αλλά το "..αγορές από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, πρέπει να τοποθετούνται στη χειραποσκευή σας" μου φαίνεται υπερβολικό και δε νομίζω να εφαρμοστει στην πράξη. Τι θα κάνει δηλαδή ο εκάστοτε επιβάτης? Θα ανοίγει τη χειραποσκευή να τακτοποιεί αρώματα, σοκολάτες, πουκάμισα??


sv1xv":1z9unne5 said:
Μια πρόσθετη παράμετρος που εξαναγκάζει τους επιβάτες να παίρνουν μεγάλες αποσκευές στην καμπίνα είναι το πρόβλημα με τις μετεπιβιβάσεις. Ακόμα και αν πετάς π.χ. Ρώμη - Αθήνα - Ηράκλειο με A3 (ενιαίο εισιτήριο), όλα πάνε καλά με την μετεπιβίβαση του επιβάτη αλλά η βαλίτσα έχει μια καλή πιθανότητα να φθάσει στο Ηράκλειο μετά από 48 ώρες. Φαντάσου τώρα να έχεις διαδοχικά σκέλη με άλλες εταιρείες και να πρέπει να παραλάβεις και να ξανατσεκάρεις αποσκευή...


Αυτό δεν έχει λογική. Ο χρόνος που σου δίνει το σύστημα για connection περιλαμβάνει και τη βαλίτσα [η Alitalia εξαιρείται :-)) ].
Στο κάτω κάτω αν δεν φέρουν τη βαλίτσα, ζητάς αποζημίωση. Τώρα αν τα σκέλη του ταξιδιου κάποιου είναι με διαφορετικές εταιρείες, ας φροντίσει να έχει αρκετό κενό ανάμεσα στις πτήσεις.
 
Κοιταξτε εγω μπορει να αγαπαω λιγο την aegean ομως λιγο κριτικη πρεπει να της κανουμε.
Τωρα εμαθα κατι για την Pobeda και μου αρεσε γιατι η πολιτικη της εταιρειας ειναι πιο ανθρωπινη.
Τα εισιτηρια που πουλανε δεν ακυρωνονται.
Ομως εχουν ενα καλο οτι αν αγορασεις εισιτηριο με επιστροφη και για καποιο λογο δεν μπορεις να πεταξεις απλως τους περνεις ενα τηλεφωνο και τους λες οτι δεν πετας .Σου ακυρωνουν το εισιτηρειο το πρωτο ομως το δευτερο της επιστροφης ειναι σε ισχυει ,δεν σου το ακυρωνουν.
Οχι σαν τους δικους μας κομπιναδορους .Που για μενα ειναι καθαρα κομποναδοροι και για αυτο καθε φορα κατι αλλαζουν.Αν ηταν προς το καλυτερο θα ελεγα καλως ομως το 90% ειναι προς το χειροτερο.
Εδω σε ενα αλλο θεμα στο σαιτ βρηκα μια απαντηση.
Της είπα μετά ότι αν υποθέσουμε ότι δεν ακυρώνω τίποτα και απλά δεν ταξιδεύω στην πρώτη πτήση καθώς θα βρίσκομαι ήδη Αθήνα (θα έχω ανέβει με το πλοίο), τότε τι γίνεται; Και μου απάντησε ότι τότε αυτομάτως ακυρώνεται και η 2η πτήση και δε θα μπορέσω να ταξιδέψω στην επιστροφή.
Και απο οτι βλεπω εκει οι επιβατες εχουν τον τροπο και καπως πιεζουν την εταιρεια και σε καποια πραγματα κανει πισω.(οχι κατευθειαν αλλα μεσο της Κυβερνησης ).Εδω στην Ελλαδα δεν το βλεπω αυτο να μπορουμε να το κανουμε.Εκτος σιγα σιγα να σταματισουμε να πεταμε με την aegean.
Ομως αυτο το βλεπω δεν ειναι σωστο γιατι ειναι παρα πολυ καλη αεροπορικη εταιρεια.Στα ολα ειναι αψογει εκτος απο οτι καθε φορα να μας βγαζει καινουργιους κανονες .
Ξερω και εγω ,μπορει να φταιει οτι δεν εχουμε κρατος η κυβερνηση. :thx:
 
Άλλαξε κάτι στην πολιτική πώλησης εισιτηρίου σε πτήσεις με ανταπόκριση; Μέχρι πρόσφατα ήξερα πως η κατηγορία ναύλου που εμφανίζεται είναι η χαμηλότερη κοινή διαθέσημη.
Σε μια έρευνα μου για αγορά εισιτηρίου από Α προς Γ μέσω Αθήνας, μου έβγαλε διαθέσιμη κατηγορία ναύλου Β, την στιγμή που στο πρώτο σκέλος της πτήσης υπάρχει διαθεσιμότητα σε Μ και στο δεύτερο σε Τ (άρα και Μ). Το ίδιο ισχύει και για την business, που και στα δύο σκέλη υπάρχει διαθεσιμότητα σε Z, αλλά μου εμφανίζει D.
 
Αυτό άλλαξε εδώ και αρκετό καιρό. Η διαθεσιμότητα στο A-C μέσω Β είναι πλέον ανεξάρτητα από τη διαθεσιμότητα στο Α-Β και Β-C.

Υπάρχουν και περιπτώσεις που η πτήση με ανταπόκριση έχει καλύτερη διαθεσιμότητα από τα ξεχωριστά σκέλη.
 
Από Θεσσαλονίκη για Κωνσταντινούπολη μέσω Αθήνας που έψαχνα πριν λίγο καιρό μου έβγαινε περίπου 60 ευρώ φθηνότερο αν έκανα ξεχωριστές κρατήσεις.
 
Ξέρει κάποιος πότε θα βγει το πρόγραμμα για την άνοιξη του 2018;
 
Top