Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το κεφάλι μας ήσυχο το έχουμε με Α3 αλλά τι τιμές είναι αυτές...Έλεος.. Από Παρίσι να θες 550Ε να πας Αθήνα και τα ίδια από Λονδίνο...Είπαμε να πληρώνουμε παραπάνω αλλά όχι και να μας :5:

Και μην λεμε τωρα ότι είναι Πάσχα...για να βρεις τα 150αρια πρέπει να ταξιδεψεις Τρίτη βράδυ με Πέμπτη ξημερώματα, κοιτάμε τις τιμές και ξέρουμε αν μας κοροιδεύουν ή όχι.
 
Flick":3bovn591 said:
Να 'ναι καλά η Ryanair που με πήγε και με έφερε με 50€. Γενικώς τα τελευταία χρόνια πετώ με οτιδήποτε άλλο εκτός από Α3 και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Μα και η Ryanair δεν είναι πάντα φθηνή… Πάνω από 200 Ευρώ για «Βρυξέλλες» (Charleroi) – Αθήνα ή Θεσσαλονίκη ή γύρω στα 180 για Ρόδος/Χανιά/Κέρκυρα, oneway χωρίς βαλίτσα σε αρκετές ημερομηνίες τον Ιούλιο κι Αύγουστο ( και μέχρι 264 Ευρώ…). Το ίδιο ίσχυε και Πάσχα (μήνες με εβδομάδες πριν από την πτήση, όχι τελευταία στιγμή). Πραγματικά αναρωτιέμαι ποιός πληρώνει τέτοιες τιμές για να πετάξει με FR, και μάλιστα από CLR…

Δηλ., όλες οι εταιρίες έχουν δρομολόγια που τα πουλάνε ακριβά και γενικά ζητάνε ό, τι μπορούν... Και φέτος το καλοκαίρι σχεδόν παντού βλέπω σχετικά υψηλές τιμές, φαίνεται να έχει μεγάλη ζήτηση για Ελλάδα, κάτι που φυσικά εκμεταλλεύονται οι αεροπορικές.

Επίσης, παντού υπάρχει η τάση να αυξήσουν τα έσοδα από τις επιπλέον υπηρεσίες (βαλίτσα, επιλογή θέσης κλπ.). Κι εκεί η Α3 δεν είναι εξαίρεση…
 
Καλημέρα σας, θέλω να βγάλω εισιτήριο VCE-MJT για να πετάξω 23/07, όμως η ιστοσελίδα της Aegean δεν το υποστηρίζει, σε επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι αυτό γίνεται διότι ο συνολικός χρόνος του ταξιδιού είναι πάνω από 6:30 ή 7 ώρες δεν θυμάμαι καλά, και εάν θέλω να μου το εκδώσουν εκείνοι με την ανάλογη χρέωση ή να βγάλω απ την ιστοσελίδα τους 2 ξεχωριστά εισιτήρια. α) τα ξεχωριστά εισιτήρια κοστίζουν περί τα 50 ευρώ επιπλέον, β) εάν κάποιος δεν είναι χρυσό μέλος σε ξεχωριστά εισιτήρια θα πρέπει να πληρώσει 2 φορές την αποσκευή. Στο airtickets το συγκεκριμένο εισιτήριο το δίνει 191.12 ευρώ, ενώ εάν βγουν απ την ιστοσελίδα της Aegean, το κόστος πάει στα 241.62 ευρώ. Το ερώτημα είναι γιατί υπάρχει αυτός ο περιορισμός με την διάρκεια του ταξιδιού, παλιά δεν υπήρχε, γιατί θα πρέπει να χρεώνουν 2 φορές την αποσκευή και να χρεώνουν και τις υπηρεσίες του τηλεφωνικού κέντρου απ τη στιγμή που κατά κάποιο τρόπο υποχρεώνουν να το χρησιμοποιήσουμε αφού η ιστοσελίδα τους δεν το υποστηρίζει.
 
Είναι εντελώς αντι-επαγγελματικό να σου προτείνουν να κόψεις δύο διαφορετικά εισιτήρια. Οι περισσότερες αεροπορικές, αποθαρρύνουν αυτήν την πρακτική, γιατί δύο εισιτήρια σημαίνει 2 διαφορετικά συμβόλαια με τον επιβάτη. Επιπρόσθετα, θεωρώ κι εγώ πως δεν είναι να σου επιβάλλουν service fee για κάτι που αποδεδειγμένα αποτελεί αδυναμία του συστήματος.
 
Giorgosmrc":1m9sct0c said:
Καλημέρα σας, θέλω να βγάλω εισιτήριο VCE-MJT για να πετάξω 23/07, όμως η ιστοσελίδα της Aegean δεν το υποστηρίζει, σε επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι αυτό γίνεται διότι ο συνολικός χρόνος του ταξιδιού είναι πάνω από 6:30 ή 7 ώρες δεν θυμάμαι καλά, και εάν θέλω να μου το εκδώσουν εκείνοι με την ανάλογη χρέωση ή να βγάλω απ την ιστοσελίδα τους 2 ξεχωριστά εισιτήρια. α) τα ξεχωριστά εισιτήρια κοστίζουν περί τα 50 ευρώ επιπλέον, β) εάν κάποιος δεν είναι χρυσό μέλος σε ξεχωριστά εισιτήρια θα πρέπει να πληρώσει 2 φορές την αποσκευή. Στο airtickets το συγκεκριμένο εισιτήριο το δίνει 191.12 ευρώ, ενώ εάν βγουν απ την ιστοσελίδα της Aegean, το κόστος πάει στα 241.62 ευρώ. Το ερώτημα είναι γιατί υπάρχει αυτός ο περιορισμός με την διάρκεια του ταξιδιού, παλιά δεν υπήρχε, γιατί θα πρέπει να χρεώνουν 2 φορές την αποσκευή και να χρεώνουν και τις υπηρεσίες του τηλεφωνικού κέντρου απ τη στιγμή που κατά κάποιο τρόπο υποχρεώνουν να το χρησιμοποιήσουμε αφού η ιστοσελίδα τους δεν το υποστηρίζει.

Το ίδιο αντιμετώπισα κι εγώ με πολλούς προορισμούς.
Νομίζω το κενό ανάμεσα στην ώρα άφιξης και την ώρα αναχώρησης δεν πρέπει να είναι >6 h.
Έστειλα και μνμ αναφοράς στην Aegean. αλλά μάλλον αν γίνει αλλαγή, θα γίνει μετά τον Οκτώβριο.
 
Οι εργαζόμενοι του call center προφανώς κάνουν και προτείνουν ότι τους πουν στην εκπαίδευση, κανένας τους δεν μπορούσε να πει γιατί ισχύει ο περιορισμός των 6 ωρών, ας ελπίσουμε να τον αλλάξουν έστω και τον Οκτώβριο όπως είπε ο pet. Εδώ και 2 μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αλλά είναι αδύνατον, η αναμονή ξεπερνάει και την μισή ώρα χωρίς να έχει απαντήσει κανένας.
 
Στην Κηφισιά, φαίνεται πως άρχισαν να ακούν τις διαμαρτυρίες των επιβατών για την ανοχή που επιδεικνυόταν στις υπερμεγέθεις χειραποσκευές στις καμπίνες και αποφάσισαν να αυστηροποιήσουν τους όρους μεταφοράς τους.

https://el.aegeanair.com/taksidepste/pl ... aposkeves/

Στο εξής, οι υπερμεγέθεις χειραποσκευές, όπως κάποιος, πολύ εύστοχα, είχε πει «μετακόμιση σε μορφή χειραποσκευής», θα παραδίδονται για μεταφορά στο αμπάρι, ενώ παράλληλα μειώνονται οι χρεώσεις για προαγορές αποσκευών, προκειμένου να ενθαρρύνονται οι επιβάτες να πληρώνουν για τη μεταφορά τους ως παραδοτέες.

Καλή δύναμη στο προσωπικό, που θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις αντιδράσεις των διαφόρων ειδών επιβατών, που θα «στραβώσουν». Αν εφαρμοστεί το μέτρο, προσωπικά θα έχω έναν παραπάνω λόγο να ξαναπροτιμήσω την Aegean / Olympic Air, γιατί θα δείξει ότι σέβεται τους επιβάτες της και ότι είναι αποφασισμένη να κάνει τις συνθήκες εντός της καμπίνας και πάλι υποφερτές.
 
Εχθές πάντως και στην ΟΑ104 και στην ΟΑ133 έψαχναν εθελοντές να δώσουν βαλίτσες δωρεάν
 
Επίσης, έρχεται «σφαγή» για όσους αμετανόητους πάνε με μεγάλες χειραποσκευές στην πύλη αναχώρησης και τους πιάνουν εκεί:

https://el.aegeanair.com/taksidepste/pl ... aposkevis/
:great:
 
Μακάρι να το εφαρμόσουν.Οι άλλοι που αγοράζουν δικαίωμα αποσκευής είναι κορόιδα;
 
Top