Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ας αφήσουμε το περιστατικό με τη φωτογραφία στην άκρη γιατι είναι ξεκάθαρα off-topic με την Τιμολογιακή Πολιτική της Aegean.

Για τα υπόλοιπα... Αισθάνομαι ότι τον τελευταίο καιρό το forum έχει παραγίνει ελιτιστικό και επειδή όντως εμφανίζονται κάποιοι "περιεργοι" πότε-πότε, τελικά υπαρχει μια επιθετικότητα απέναντι σε οποίονδήποτε δεν "αποδυκνείει¨την αυθεντεία στο aviation με τα σχόλια του... Είναι πολύ άδικό.

Εν προκειμένω, ο @kbrin μας έγραψε μια ιστορία για μια κυρία και απο όλο τα κατεβατό του @nick15801 αλλα και άλλων τις προηγεμενες μέρες συμπεραίνω ότι αμέσως βάλατε στο μυαλό σας μια "θειά" σαν όλα τα "βόδια" που συναντατε (-με) καθε μέρα στη δουλειά σας και σας (μας) κάνουν τον βιο αβίοτο με τις @@ριες τους. Επίσης άδικο.

--
nick15801":1gup6j4p said:
Νομίζω ότι το γεγονός ότι η Α3 μπαίνει στην διαδικασία να απαντήσει στον κάθε πικραμένο είναι μια ένδειξη ότι υπάρχει κάποια δέσμευση απέναντι στον επιβάτη
Η πραγματική δέσμευση (ή σεβασμός) στον επιβάτη αποδυκνείεται αν η εταιρία κάνει τον κόπο να διαβάσει το μήνυμα. Εν προκειμένω, αν ο @kbrin όντως τους έγραψε, όπως μας λέει, ότι χρεώσαν την κυρία για 4 εκατοστά παραπάνω χωρίς να την βάλουν στο sizer και η απάντηση της Aegean είναι ότι "υπάρχουν sizers", τότε είναι προφανές ότι είτε δεν διαβάσαν προσεκτικά το μήνυμα είτε αντιμετώπισαν τον επιβάτη σαν "κάθε πικραμένο". Αυτό δεν είναι customer service ούτε σεβασμός κατα την άποψη μου.

Στην δικιά μου οθόνη 4 εκατοστά είναι τόσο περίπου: |---------------------------------------| :!:
Εγω πιστέυω ότι το μέγεθος είναι πολύ μικρό για να κριθεί αξιοπιστα χωρίς sizer. Επίσης δεν πιστεύω ότι φταίνε μόνο οι πελάτες με τα μπρος-πίσω και την ανοργανωσία αλλά και η Aegean η ίδια (ή οποιαδήποτε άλλη ετιαρία). Αν έχει σκοπό να εφαρμόσει σκληρό screening να φροντίσει να έχει τον εξοπλισμό να το εφαρμόσει χωρίς ταλαιπωρία. Εγω πιστεύω ότι δεν φταίνε μόνο οι ξιπασμένοι και παραξενοι επιβάτες (εδώ συμφωνώ!) αλλά και η εταιρία.
Σε κάθε περίπτωση εγω δεν θα πλήρωνα πχ:
- το ταξί χωρις ταξιμετρο γιατι ο ταξίτζης ξέρει λόγω εμπειρίας ότι η αποσταση είναι Χ χιλιόμετρα
- τα λαχανικά στο σουπερ-μαρκετ χωρίς να μου τα ζυγίσει η ταμίας με το επιχείρημα ότι το κάνει 500 φορές της μέρα και ξέρει ότι 4 πορτοκαλία είναι (πχ) 300 γραμμαρια

Με την ίδια λογική δεν θα πλήρωνα για βαλίτσα χωρίς να είμαι σίγουρος ότι όντως έχω κάνει λάθος. Ο σωστός τρόπος να γίνει αυτό, είναι να μπει στο sizer και ΝΑΙ αν τυχεί πάνω στη βιασύνη της στιγμής να το έκανα εντέλει, μετά θα παραπιονόμουν στην εταιρία ότι δεν έπρεπε να μου φερθεί έτσι, χωρίς δηλαδή να υπάρχουν αντικειμενικά τεκμήρια. Και όταν λέω παράπονο εννοώ ακριβώς μια επιστολή όπως έγραψε ο @kbrin και όχι "ελληναράδικες" "επαναστάσεις¨ που εικάζω ότι έχετε βαρεθεί να βλέπετε κάθε μέρα κάποιοι συν-φορουμίτες.

nick15801":1gup6j4p said:
Επίσης ότι δεν χωραεί στο sizer δεν πετάει τσάμπα. Είναι εκνευριστικά απλό.
Όντως.. είναι εκνευριστικά απλό. Το ίδιο λέμε.

andreasl":1gup6j4p said:
Η δικαιολογία ότι τη «μέτρησε με το μάτι» δεν ευσταθεί καθώς οι υπάλληλοι του αεροδρομίου λογικά θα θυμούνται όλες τις τυπικές βαλίτσες του εμπορίου που ξεπερνούν τις προβλεπόμενες διαστάσεις. Εκτός αν είχε η φίλη σου βαλίτσα ιδιοκατασκευή...
:wall:

NFEEFE":1gup6j4p said:
Παρακαλώ (και θα δεις γιατί έχω δίκιο και εγώ και όλοι όσοι έχουν γράψει εδώ - εκτός από σένα)
Εγω μετράω; η ως "εδώ" μετράνε όσοι έσουν >1000 δημοσιευσεις;
 
Όχι, πρέπει να αρχίσουμε να μετράμε σε λίτρα και να φέρω μια δίμετρη βαλίτσα στα ίδια λίτρα με τις άλλες. :thx:
Αυτό είναι ο ορισμός της "Επιλεκτικής Παράθεσης".
 
Off topic αλλά έχει σχέση με μερικά από τα τελευταία posts.
Μου έχει τύχει στο DUS το εξής:

Πήγα στην πύλη με τη χειραποσκευή μου, η οποία ήταν εντός ορίων βάρους-διαστάσεων, χωρίς να έχω περάσει πρώτα από το check-in desk, καθώς δεν υπήρχε λόγος και επομένως δεν είχα το αυτοκόλλητο "cabin baggage" που βάζουν αφού μετρήσουν και ζυγίσουν τη χειραποσκευή. Με στραβοκοιτάει -όπως κι εγώ επίσης- η (Γερμανή) υπάλληλος στην πύλη και σηκώνει με το χέρι της την αποσκευή για να τη "ζυγίσει". Αν δεν ήταν απόγονος του Robocop or sth τότε η "διαδικασία" αυτή δεν έδειχνε τίποτα άλλο παρά προχειρότητα. Καλύτερα να πάρουν ζυγαριές και να τις βάλουν στις πύλες επιβίβασης όπως η Ryanair...
 
NFEEFE":1lpry3ru said:
Όχι, πρέπει να αρχίσουμε να μετράμε σε λίτρα και να φέρω μια δίμετρη βαλίτσα στα ίδια λίτρα με τις άλλες. :thx:
Αυτό είναι ο ορισμός της "Επιλεκτικής Παράθεσης".


Αυτό θα πει αδυναμία κατανόησης κειμένου, αλλά κυρίως αυτό που είπε η @vassio αδυναμία σεβασμού της αντίθετης άποψης ή αλλιώς ελιτισμός...
 
Φίλτατε/η Vassio, νομίζω υπερβάλεις λίγο. Δεν περιμένει κάνεις από κανένα να έχει τις απίστευτες γνώσεις σχετικές με την αεροπορική βιομηχανία. Ωστόσο το airliners.gr ένα forum στο οποίο συμμετέχει ένα ετερόκλητο πλήθος, εκ των οποίων μερικοί έχουν κάποιες γνώσεις και κάποια εμπειρία. Δεν νομίζω να διεκδικεί κανένας τον τίτλο του φωτεινού παντογνώστη. Αυτό που κατά την γνώμη μου περιμένουν οι συμμετέχοντες από τους φίλους και συμμετέχοντες στο forum είναι να χρησιμοποιούν την κοινή λογική.
Σε ότι αφορά την συγκεκριμένη εταιρία, προσπαθώ να αποφύγω την αναφορά συγκεκριμένων περιστατικών που αφορούν επιβάτες και την ίδια την εταίρα για λόγους που πιστεύω ότι είναι ευνόητοι. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ποια είναι η εμπειρία και οι γνώσεις των μελών σχετικά με την παροχή υπηρεσιών της Α3 στον ΑΙΑ, οπότε αυτό που έχω να πω είναι ότι αυτό που συμβαίνει ξεπερνά κάθε φαντασία (Τουλάχιστον την δική μου).
Θέλω επίσης να υπενθυμίσω ότι η Αθήνα είναι η κύρια βάση της Α3 που σημαίνει ότι στα Counters τσεκάρονται ταυτόχρονα δεκάδες πτήσεις. Αυτό από μόνο του δημιουργεί μεγάλη πίεση, όποτε το χρονικό περιθώριο που υπάρχει για την εξυπηρέτηση του επιβάτη είναι ελάχιστο. Αυτό με την χειραποσκευή είναι πολύ τακτικό και απλό θα έλεγα. Είναι κάτι που επαναλαμβάνεται εκατοντάδες φορές μέσα σε μια μέρα. Ένα επίσης μεγάλο πρόβλημα στην Αθήνα είναι με τους επιβάτες που έρχονται με εισιτήρια που έχουν 0 PC baggage allowance και χτυπιόνται ότι το εισιτήριο τους περιλαμβάνει αποσκευή. Φυσικά είναι τεράστια ανευθυνότητα του επιβάτη να μην είναι ενήμερος για τους όρους του εισιτήριου, αλλά οι αντιδράσεις είναι του τύπου δεν θα ξαναπετάξω με Α3 και το ότι αυτό θα το πληρώσει πολύ ακριβά, ότι θα χάσει όλους τους πελάτες, τα οποία φυσικά συνοδεύονται από τις ανάλογες φωνές και θέαμα.
Συγγνώμη που θα το πω αλλά το περιστατικό για το οποίο συζητάμε είναι ελαχίστης σημασίας. Όπως λες ότι δεν πληρώνεις το κόμιστρο που σου ζητεί ο ταξιτζής αν δεν έχει στοιχεία, το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και ο συγκεκριμένος επιβάτης. Sizers υπάρχουν και είναι για επαλήθευση αν υπάρχει διαφωνία μεταξύ των δυο μερών ή προληπτικά θα μπορούσε να γίνει πριν μπει ο επιβάτης στην ουρά. Φυσικά θα μπορούσε η χειραποσκευή να είναι 10kg και να πρέπει να φορτωθεί στο αμπάρι. Όχι γιατί δεν χωρά, όπως χωρούν και τα επιπλέον cm του cabin trolley. Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι εμφανίζονται επιβάτες με 0 υπευθυνότητα και awareness και πρέπει αυτό με κάποιο τρόπο να το διαχειριστούν οι υπάλληλοι του αεροδρόμιου που βλέπουν τα πάντα όλα και δέχονται χίλιες δυο πιέσεις. Πχ στο συγκεκριμένο παράδειγμα, Ο/Η υπάλληλος ίσως θα έπρεπε να είναι 15 λεπτά πριν σε κάποιο gate για μια αναχώρηση ή μια άφιξη. Όταν είσαι μόνιμα πίσω από το πρόγραμμα ίσως είναι λογικό τα προφανή περιστατικά να θες να τα ξεπετάξεις. Δεν φαντάζομαι σαν επιβάτης να ήθελες να περιμένεις κλειδωμένος μεταξύ πχ φυσούνας και αφίξεων επειδή ο υπάλληλος περιμένει την κυριούλα να πάει πίσω από όλη την ουρά για να βάλει την βαλίτσα στον κουβά, επειδή είχε την απρονοησία να μην ελέγξει την αποσκευή της.
Η εμπειρία του κάθε ανθρώπου σε πράγματα και καταστάσεις δεν είναι ίδια, οπότε αυτό που για εσένα είναι marginally accepted or disputed για έναν agent ίσως είναι ξεκάθαρο. Όπως για παράδειγμα δεν έχουν όλοι την ίδια εμπειρία με τα πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα. Αυτό που εσύ δεν θα μπορέσεις να δεις, ένας έμπειρος υπάλληλος θα το καταλάβει αμέσως. Δεν είναι κάποιο κληρονομικό χάρισμα, είναι η εμπειρία, όπως εμπειρία είναι να αναγνωρίζεις τι μπαίνει και τι δεν μπαίνει στην καμπίνα. Αν αυτό μπορείς να το παρομοιάσεις με την ταρίφα τότε δεν έχω κάτι άλλο να σου πω για να σου αλλάξω γνώμη.
Ο agent είτε πάρεις την αποσκευή στην καμπίνα είτε την βάλει στο αμπάρι τα ίδια λεφτά θα πάρει. Όσο ποιο γρήγορα το κάνει τόσο το καλύτερο. Πίστεψε με υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν παραδοθεί αποσκευές ακόμα και όταν δεν έχουν πληρωθεί, που σε περίπτωση που χρεώνονταν ο επιβάτης θα έπρεπε να πληρώσει πάνω από 80 ευρώ. Δεν δυνατόν όμως να εξασκήσεις discretion σε όλες τις περιπτώσεις.
Λες ότι η Α3 είναι ανοργάνωτη αλλά αν κάνεις μερικά βήματα προς τα αριστερά θα δεις ότι και αγαπημένη Lufthansa κάνει ακριβώς το ίδιο. Όχι ότι είναι τεκμήριο αθωότητας της Α3 αλλά μια ένδειξη ότι μπορεί να φταίει και κάτι άλλο.
Η εταιρία στις απαντήσεις τις έχει περιορισμένους βαθμούς ελευθερίας και δεν μπορεί να γραφεί οτιδήποτε. Το περιστατικό που έχει γίνει δεν είναι σε θέση να το γνωρίζει ακριβώς όπως συνέβη αυτός που δίνει την απάντηση και φυσικά δεν μπορεί να βασιστεί αποκλειστικά σε αυτό που λέει ο καθένας. Αυτά λύνονται επί τόπου στο αεροδρόμιο και πρέπει να έχουν γίνει αναφορές κλπ. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Ίσως να σε ξαφνιάσω αλλά η Α3 είναι υπέρ το δέον ελαστική ακόμα και σε περιπτώσεις που ο επιβάτης έχει αποκλειστική ευθύνη για non show. Αυτά για τώρα. Δεχόμεθα και private messages.
 
Και εγώ έχω τεράστια παράπονα απ την συμπεριφορά του κέντρου άρα και της ίδιας της εταιρίας.
Κατ αρχήν δεν δέχομαι ότι πρέπει να ποινικοποιείται ένα λάθος επιβάτη υποψήφιου ή 'εν δυνάμη '
Για μένα αυτή η εξάντληση της αυστηρότητας μιας εταιρίας που μας βομβαρδίζει με διαφημίσεις μέσω ΜΜΕ, ότι 'θέλει να είναι κοντά στο πελάτη και στην κοινωνία κλπ'
με απομακρύνει..
Βγαίνοντας από γιατρό ,συγχυσμένος και φοβισμένος καθώς ήμουν και σαφώς επηρεασμένος απ τα αποτελέσματα,την κρίση και την ανεργία,ψάχνοντας μέσω ιντερνετικού πρακτορείου έκανα το έγκλημα να κάνω λάθος στο εισιτήριο...συγκεκριμένα μέσω της air tickets.gr ,δεν πέρασε ούτε λεπτό που η σύζυγος μου κατάλαβε το λάθος ή βλακεία μου αν θέλετε και πήρε τηλ την εκπρόσωπο του πρακτορείου ,η οποία μου είπε ότι για να το αλλάξω πρέπει να πληρώσω penalty 70 ευρώ.
Μαγνητοφώνησα και τις 4 συνομιλίες με την air ticket.gr,αλλά και τις 2 με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της aegean airlines.
Έχω 100% feedback σε όλες τις συναλλαγές μου,και ποτέ κανένας δεν μου αφαίρεσε ούτε ένα ευρώ για λάθος χειρισμό υπολογιστή ή κάποιο άλλο λόγο και συνέβη από Ελληνικά χέρια κάτω απ αυτές τις συνθήκες που αφορούν ιερό λόγο μάλιστα.
Δεν ήθελα να ακυρώσω ,αλλά να βγάλω το σωστό εισιτήριο για τη δουλειά μου που αφορά μετακίνηση για λόγους υγείας .και που η ημερομηνία είναι για 24 μέρες μετά..Η SAS AIRLINES ,που οι υπάλληλοί της είναι ξένοι και ψυχροί,μου το άλλαξαν πέρσι..
Θεωρώ ρεζίλι και απατεωνιά αυτήν την συμπεριφορά και όπως δίνω ( και μου δίνουν) feedback σε κάθε συναλλαγή,έτσι θεωρώ σωστό να το ανακοινώσω.Δεν θα πέσουν έξω αν αλλάξουν το εισιτήριο ενός άνεργου και ασθενή..και όλες τις δικαιολογίες τις βλέπω σαν μια απόδειξη ακόμα για το ''σημείο' που φτάσαμε.Ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα με την καταταλαίπωρη και 'υπόδουλη' Ολυμπιακή ..που οι υπάλληλοί της ήταν άνθρωποι και όχι τιμωροί.Θεωρώ άδικη,γελοία και εξευτελιστική τέτοια συμπεριφορά..και από την air tickets.gr και από την Aegean.Δηλαδή με 70 ευρώ πρόστιμο φτιάχνεται...
Κάτι παρόμοια παράπονα άκουσα από προσκυνητές σε Μονή ,που αποκλείστηκαν σε νησί λόγω απαγορευτικού και δεν μπόρεσαν να πάνε στον τόπο του αεροδρομίου (διπλανό νησί).Χίλιες φορές να έρθουν Εταιρίες χαμηλού κόστους σε όλα τα νησιά ,τουλάχιστον να γνωρίζεις με ποιον ' έχεις να κάνεις'
 
Η Α3 εδώ και καιρό άρχισε να εφαρμόζει τους κανόνες πιστά.
Για αυτό δεν μπορείς να την κατηγορήσεις, είτε πας για δουλειά, είτε για εγχείριση είτε για το σαλέ σου στην Ελβετία. Μάλλον yanclout δεν έχεις κατανοήσει τί σημαίνει η λέξη "ποινικοποίηση".

Όμως, η νέμεσις της Α3 θα είναι αυτό:

yianclout":30m0i7zd said:
Χίλιες φορές να έρθουν Εταιρίες χαμηλού κόστους σε όλα τα νησιά ,τουλάχιστον να γνωρίζεις με ποιον ' έχεις να κάνεις'

Όταν εφαρμόζεις τακτικές του κάτω άκρου, θα σε συγκρίνουν με αυτό.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις βαλίτσες.
Έκοψες την δωρεάν βαλίτσα; Θα πήξει η καμπίνα σε hand luggages. Συν τα duty free, αρχίζει και γίνεται το έλα να δεις σε όλες τις πτήσεις. Καταλήγουμε λοιπόν σε γκρίνια και ο πελάτης λέει:
"ε, τα ίδια τραβάω και στην ράιαν, ας πάω τουλάχιστον 50 ευρώ φτηνότερα".

Απο πλευρά της καλά κάνει, γιατί το πλήθος των "επιλέγω την φτηνότερη no matter what" ταξιδιωτών που δεν ενδιαφέρονται για ποιότητα αυξάνεται αλλά απο πλευράς μου (πρώην φανατικός) δεν θα την επιλέγω τυφλά πλέον.
 
yianclout":o1vqvrta said:
Κάτι παρόμοια παράπονα άκουσα από προσκυνητές σε Μονή ,που αποκλείστηκαν σε νησί λόγω απαγορευτικού και δεν μπόρεσαν να πάνε στον τόπο του αεροδρομίου (διπλανό νησί).Χίλιες φορές να έρθουν Εταιρίες χαμηλού κόστους σε όλα τα νησιά ,τουλάχιστον να γνωρίζεις με ποιον ' έχεις να κάνεις'

Για την ιστορία η Α3 έφερε σήμερα το πρωί Α321 στο ακατανόμαστο νησί και μια έξτρα πτήση που ήρθε με κωδικό ferry από Αθήνα και έφυγε πίσω με επιβάτες.
Τώρα το πόσο "παρόμοια" είναι τα "παράπονα" το αφήνω ασχολίαστο.
 
Μα βέβαια έτσι για να ενισχύσει τα λεγόμενα μου μένει ασχολίαστο ...αυτό που αναφέρεις για την πτήση ουσιαστικά σημαίνει ότι όλα γίνονται αν υπάρχει καλή θέληση και κατανόηση όλων των παραμέτρων .Τώρα το ότι εστάλη πτήση για εξυπηρέτηση των προσκυνητών (που και αυτοί για κάποιο σοβαρό λόγο πήγαν εκεί μιας και όλοι μέσα σ αυτήν την κατάντια της κοινωνικής πολιτικής, εναποθέτουν τις ελπίδες τους στο Θεό και τους Αγίους) , και εξαντλούν όλη την αυστηρότητά τους στο να μην διορθώσουν μια λάθος πληκτρολόγηση μέσα σ αυτές τις συνθήκες που αναφέρθηκαν ...πάλι αφήνει εντυπώσεις να
ΑΙΩΡΟΎΝΤΑΙ.
Τώρα για τους προσκυνητές και το πως τα κατάφεραν ,αν δεν είσαι μπροστά ..δεν μπορείς να μιλάς το πως και γιατί..
 
Στην Aegean ειναι απατεωνες επειδη δεν κανουν χαρες σε επιβατες που αποδεχτηκαν τους κανονες οταν εκλεισαν εισιτηριο; Οσοι εχουν κανει λαθος στο ονομα ή στα υπολοιπα στοιχεια θα μπορουν να πουν οτι ηταν συγχυσμενοι και να απαιτησουν να τους το αλλαξει δωρεαν. Δεν αμφιβαλλω οτι δεν ησουν καλα την ωρα που εκλεισες το εισιτηριο ομως το λαθος δεν ειναι της Aegean αλλα δικο σου.

Τους κατηγορουμε οταν εφαρμοζουν τους κανονες, τους κατηγορουμε οταν δεν τους εφαρμοζουν, τελικα αυτο που θελουμε ειναι να τους εφαρμοζουν για τους αλλους αλλα οχι για εμας.
 
Top