Νομίζω ότι το εξαντλήσαμε το θέμα πλέον. Δεν υπάρχει λόγος να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια.
Θεωρώ κι εγώ ότι ο yianclout δεν έχει δίκιο και νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία όσων απάντησαν εδώ. Δεν έχει σημασία μετά από πόση ώρα πήρες τηλέφωνο, ούτε μετά από πόσες μέρες είναι το ταξίδι, ούτε αν "παρακωλύεις την εμπορική ομαλή λειτουργία της επιβατικής κίνησης"
, ούτε αν ήσουν υπό την επείρια νάρκωσης, μέθης, ύπνου κλπ. Αυτά είναι θεωρίες που τις "προσθέτει" ο καθένας μας στους όρους του εισιτηρίου για να εξυπηρετηθεί, να δικαιολογήσει το λάθος του και να κατηγορήσει την "κακή" εταιρία που απλά και σαφώς δικαιολογημένα εφαρμόζει τους όρους του εισιτηρίου. Φτηνές δικαιολογίες, όπως ειπώθηκε, δεν υπάρχουν. Ούτε από την πλευρά του επιβάτη, ούτε από την πλευρά της εταιρίας. Η εταιρία (όποια κι αν είναι αυτή) θα μπορούσε σαν απάντηση, πολύ εύκολα να σε παραπέμψει με ένα link στους όρους του εισιτηρίου (τους οποίους αποδέχθηκες) και να μην αναφέρει τίποτε άλλο. Όσο αφορά τον συμπολίτη σου, ήταν μάλλον άστοχο το παράδειγμα που μας παρέθεσες για να υποστηρίξεις το δίκιο σου. Τι σχέση έχει αν αυτός που πήρε πρόστιμο για βαλίτσα έχει εμπορικό τετράγωνο ή ολόκληρο νησί; Αν δεν τήρησε τους όρους του εισιτηρίου, έπρεπε να πληρώσει και κακώς έκανε φασαρία.
Έχω κάνει κι εγώ λάθος και μάλιστα πρόσφατα λόγω προβλήματος στη σύνδεση του ιντερνετ και δεν διπλοτσέκαρα τα στοιχεία που είχα βάλει. Πήρα τηλέφωνο, μου είπαν τη χρέωση, την αποδέχθηκα και έριξα ένα φάσκελο στον εαυτό μου. Μάθημα, την επόμενη φορά να είμαι πιο προσεκτικός! Τα υπόλοιπα που ακούν οι υπάλληλοι κάθε μέρα από όλους όσους θέλουν να δικαιολογηθούν και να τη γλυτώσουν είναι άνευ ουσίας. Κάπως έτσι γίνεται και σε πολλούς άλλους τομείς της καθημερινότητας μας, πχ οι δικαιολογίες που λέμε στον τροχονόμο για να μην μας κόψει κλήση ενώ αποδεδειγμένα κάναμε παράβαση.
Όσο για την airtickets (ή την οποιαδήποτε παρόμοια εταιρία) έχουν αναφερθεί επανειλημμένα προβλήματα που αντιμετώπισαν επιβάτες που είχαν πρόβλημα στην κράτηση ή στο ταξίδι τους. Θεωρώ ότι αυτοί οι... μεσάζοντες είναι μια χαρά όταν το εισιτήριο σου είναι απροβλημάτιστο. Στο παραμικρό όμως θέμα που προκύπτει, εκεί δεν βρίσκεις άκρη. Γι αυτό και έχει ειπωθεί να αποφεύγονται. Αλλά αυτές είναι προσωπικές γνώμες και προτιμήσεις του καθενός. Ίσως αν έκλεινες το εισιτήριο από την εταιρία κατευθείαν να ήταν πιο ελαστικοί.
Η δε αναφορά στην παλιά Ολυμπιακή ή σε "νοοτροπίες που μας γυρίζουν πίσω" που είπε ο συμπολίτης σου, δεν έχουν καμία βάση. Όλα αυτά είναι καινούρια δεδομένα και αν θέλουμε φτηνά εισιτήρια, προσφορές, low cost, ανταγωνισμό κλπ και όχι να γυρίσουμε στην εποχή που τα αεροπορικά ήταν για τους λίγους και η Ολυμπιακή είχε καλομάθει τους επιβάτες να κάνουν ότι θέλουν με τα εισιτήρια (απλή κράτηση, δωρεάν αλλαγή, δωρεάν ακύρωση, 10 βαλίτσες ο καθένας κλπ) θα πρέπει να προσαρμοστούμε.