Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητέ yianclout. Ειλικρινά σε καταλαβαίνω και το πόσο θυμωμένος είσαι. Πιστευω ότι θα μπορουσαν να στο αλλάξουν το εισιτήριο και χωρίς χρεωση. Αλλα κραταω και μια επιφύλαξη για την ιστορία που είπες. Παρακολουθώ τοση ώρα αυτά που λέτε και εχω μπερδευτεί πάρα πολύ. Κατι δεν μας λες καλά ...ή απλά κατι δε θες να πεις. Βγαζω στην άκρη το ότι έκανες λάθος στο όνομα του εισιτηριου και είμαι σίγουρος ότι θα στο άλλαζαν, και αν ηταν για χρέωση το πολύ να σε εβαζαν πρόστιμο 20 ευρώ και όχι 70. Αλλα, συγνωμμη κιολας, καπου κατι δε μας λες. Τέλος ... να ξερεις καλα οι ξενες εταιρειες και δε η sk/lh etc είναι χειρότερεςσε θέματα προστίμου. Και όσο για τις low cost...εκει να δεις χρεωσεις .
 
Ευχαριστώ για την προσφώνηση ,την οποία ανταποδίδω.Αν έκρυβα κάτι ή μάλλον κάτι δεν θέλω να πω,νομίζω θα ήταν ατιμία και παραπλάνηση εφόσον τόνισα επαναλαμβάνοντας ότι έχω 6 συν 2 σημερινές τηλεφωνικές επικοινωνίες με υπαλλήλους και των 2 εταιριών.Δεν ξέρω ακριβώς τους κανόνες του φόρουμ ,για να ανεβάσω ηχητικά τα στοιχεία...και όχι για να γίνω πιστευτός ,αλλά γιατί πιστεύω ότι ενέργειες σαν κι αυτές ,δεν είναι τουλάχιστον τίμιες...Τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα από μέρους μου,πληκτρολόγησα ανάποδα την ρότα που έπρεπε να αγοράσω,αφού 2 συνεχείς ημέρες έτρεχα σε γιατρούς και για μένα αλλά και τη μητέρα μου ,τηλεφώνησα όταν πήρα το μνμ στο κινητό που είδε η σύζυγος μου και κατάλαβα το 'εγκληματικό' μου λάθος ..ούτε 5 λεπτά δεν πέρασαν.
Θα μπορούσε να τύχει στον καθένα...όμως οι απαντήσεις που μου εδόθησαν με εκνεύρισαν περισσότερο,την μία την είπα νωρίτερα ,τις άλλες θα τις παρομοίαζα με πιγκ-πογκ δούλεμα ,ρίχνοντας η μία το μπαλάκι στην άλλη (ξέρετε εμείς θα στο κάναμε ,αλλά οι άλλοι φταίνε κ.λ.π.)..δεν θα έκανα καν θέμα αν με το λάθος μου αυτό παρακώλυα την εμπορική ομαλή λειτουργία της επιβατικής κίνησης αφορούσες εισιτήρια με 2,3,4 ημερολογιακές ημέρες μετά...αλλά επρόκειτο για 24 μέρες μετά..
έχω ταξιδέψει πολύ στην Ευρώπη με πολλές Ανατολικές εταιρίες με connection flights ,των 28 ωρών απ τα νιάτα μου,ακούω με προσοχή όλα τα μέλη ειδικά σ ότι αφορά ατυχήματα,πορίσματα και λοιπά θέματα που δεν κατέχω ή είμαι ημι-γνώστης...κανονική μούγκα και προσοχή μεγάλη σ αυτά που άλλοι γνωρίζουν.Όμως στο θέμα αυτό όσο και μεγάλο ή μικρό να είναι το λάθος μου,δεν το αποδέχομαι με αυτές τις ξεφτυλιστικές και στυγνές δικαιολογίες.Ξέρω ότι αλλού κάνουν την πάπια (κάτι σχολεία,κάτι μαθητικές εκδρομές κ.λ.π),και θέλω ν αναφέρω ότι παρόμοιο θέμα μεταφοράς βαλίτσας με τον προλαλήσαντα ,έκανε άνθρωπος που έχει το εμπορικότερο τετράγωνο στο νησί μου (εννοώντας ότι δεν έχει πρόβλημα οικονομικό), να εκραγεί για 40 ευρώ πρόστιμο!!!!
Αυτές οι πολιτικές μας γυρίζουν πίσω ,όπως μου είπε ο συμπολίτης μου..Όταν θέλεις να έρθεις κοντά με την κοινωνία όπως λες στις διαφημίσεις σου,δεν εξαναγκάζεις πελάτες σου να πηγαίνουν με τις απέναντι φτηνές Τουρκικές εταιρίες για τουρισμό,ψώνια,εκδρομές,υγεία και να μην θέλουν να σε ακούσουν για ....,τις εμμονές σου ..
Πραγματικά με μισή ώρα απόσταση απ τις 'απέναντι ' τουρκικές πόλεις και connection με την Πόλη ταξιδεύουν πολλοί συντοπίτες μου ,ονειρευόμενοι την έλευση Ryanair κ.λ.π ...έτσι μ αυτό το 'τουπέ' και ξύλινη αντιμετώπιση του πελάτη ,θα εξαργυρώσουν την συμπεριφορά τους σύντομα???
Όσο αφορά το θέμα της SAS ,που έθιξα,κάνε μια google translate ,στο καινούριο σλόγκαν τους και θα καταλάβεις τι εννοώ...πράγμα που και μένα ξένισε,όμως με το άνοιγμα αυτό εδώ και τρία χρόνια ξεπέρασε όπως γράφουν οι Εφημερίδες τους την πτώχευση και βλέπουν αισιόδοξα το μέλλον...
 
Νομίζω ότι το εξαντλήσαμε το θέμα πλέον. Δεν υπάρχει λόγος να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια.
Θεωρώ κι εγώ ότι ο yianclout δεν έχει δίκιο και νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία όσων απάντησαν εδώ. Δεν έχει σημασία μετά από πόση ώρα πήρες τηλέφωνο, ούτε μετά από πόσες μέρες είναι το ταξίδι, ούτε αν "παρακωλύεις την εμπορική ομαλή λειτουργία της επιβατικής κίνησης" :doubt: , ούτε αν ήσουν υπό την επείρια νάρκωσης, μέθης, ύπνου κλπ. Αυτά είναι θεωρίες που τις "προσθέτει" ο καθένας μας στους όρους του εισιτηρίου για να εξυπηρετηθεί, να δικαιολογήσει το λάθος του και να κατηγορήσει την "κακή" εταιρία που απλά και σαφώς δικαιολογημένα εφαρμόζει τους όρους του εισιτηρίου. Φτηνές δικαιολογίες, όπως ειπώθηκε, δεν υπάρχουν. Ούτε από την πλευρά του επιβάτη, ούτε από την πλευρά της εταιρίας. Η εταιρία (όποια κι αν είναι αυτή) θα μπορούσε σαν απάντηση, πολύ εύκολα να σε παραπέμψει με ένα link στους όρους του εισιτηρίου (τους οποίους αποδέχθηκες) και να μην αναφέρει τίποτε άλλο. Όσο αφορά τον συμπολίτη σου, ήταν μάλλον άστοχο το παράδειγμα που μας παρέθεσες για να υποστηρίξεις το δίκιο σου. Τι σχέση έχει αν αυτός που πήρε πρόστιμο για βαλίτσα έχει εμπορικό τετράγωνο ή ολόκληρο νησί; Αν δεν τήρησε τους όρους του εισιτηρίου, έπρεπε να πληρώσει και κακώς έκανε φασαρία.

Έχω κάνει κι εγώ λάθος και μάλιστα πρόσφατα λόγω προβλήματος στη σύνδεση του ιντερνετ και δεν διπλοτσέκαρα τα στοιχεία που είχα βάλει. Πήρα τηλέφωνο, μου είπαν τη χρέωση, την αποδέχθηκα και έριξα ένα φάσκελο στον εαυτό μου. Μάθημα, την επόμενη φορά να είμαι πιο προσεκτικός! Τα υπόλοιπα που ακούν οι υπάλληλοι κάθε μέρα από όλους όσους θέλουν να δικαιολογηθούν και να τη γλυτώσουν είναι άνευ ουσίας. Κάπως έτσι γίνεται και σε πολλούς άλλους τομείς της καθημερινότητας μας, πχ οι δικαιολογίες που λέμε στον τροχονόμο για να μην μας κόψει κλήση ενώ αποδεδειγμένα κάναμε παράβαση.

Όσο για την airtickets (ή την οποιαδήποτε παρόμοια εταιρία) έχουν αναφερθεί επανειλημμένα προβλήματα που αντιμετώπισαν επιβάτες που είχαν πρόβλημα στην κράτηση ή στο ταξίδι τους. Θεωρώ ότι αυτοί οι... μεσάζοντες είναι μια χαρά όταν το εισιτήριο σου είναι απροβλημάτιστο. Στο παραμικρό όμως θέμα που προκύπτει, εκεί δεν βρίσκεις άκρη. Γι αυτό και έχει ειπωθεί να αποφεύγονται. Αλλά αυτές είναι προσωπικές γνώμες και προτιμήσεις του καθενός. Ίσως αν έκλεινες το εισιτήριο από την εταιρία κατευθείαν να ήταν πιο ελαστικοί.

Η δε αναφορά στην παλιά Ολυμπιακή ή σε "νοοτροπίες που μας γυρίζουν πίσω" που είπε ο συμπολίτης σου, δεν έχουν καμία βάση. Όλα αυτά είναι καινούρια δεδομένα και αν θέλουμε φτηνά εισιτήρια, προσφορές, low cost, ανταγωνισμό κλπ και όχι να γυρίσουμε στην εποχή που τα αεροπορικά ήταν για τους λίγους και η Ολυμπιακή είχε καλομάθει τους επιβάτες να κάνουν ότι θέλουν με τα εισιτήρια (απλή κράτηση, δωρεάν αλλαγή, δωρεάν ακύρωση, 10 βαλίτσες ο καθένας κλπ) θα πρέπει να προσαρμοστούμε.
 
yianclout":2zkadous said:
Τώρα για το λάθος που λες ότι είναι δικό μου,συμφωνώ ότι είναι απόλυτα δικό μου...αλλά με τον τρόπο που το εκφράζεις μήπως πρέπει να ...αυτομαστιγωθώ κιόλας???Δηλαδή εσύ δεν έκανες ποτέ??οι υπάλληλοι αυτοί δεν έκαναν???

Οχι λοιπον, δεν εχω κανει ποτε λαθος στο ονομα μου. Οταν κλεινω εισιτηριο το κοιταζω 50 φορες πριν πατησω το κουμπι να συνεχιστει η κρατηση. Εχω κανει και βλακειες σε ταξιδι, οπως να αποκοιμηθω και να χασω την ανταποκριση. Το λαθος ηταν δικο μου, πληρωσα, ταλαιπωρηθηκα και τελειωσε. Δεν εκανα φασαρια στην εταιρια γιατι δεν με ξυπνησε, δεν με περιμενε να ξυπνησω ή δεν με εβαλε τσαμπα στην επομενη πτηση. Ημουν κουρασμενος και στενοχωρημενος και αποκοιμηθηκα. Εκανα βλακεια. Δεν μπορουσα να κατηγορησω την Swiss που εχασα το αεροπλανο.
 
Σε μια μικρή κοινωνία με τέτοια απόσταση από την πρωτεύουσα και σε παραμεθόρια νησιωτική περιοχή ,το ταξίδι έχει άλλη σημασία και νόημα για τους κατοίκους ,από ότι στους κάτοικο-εδρεύοντες σε ηπειρωτικά τμήματα της επικράτειας.
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω και πάλι..με όλους που θεωρούν αυτήν την συμπεριφορά στον ρόλο που θέλει να αναλάβει μια Ελληνική Αεροπορική εταιρία σε μια τέτοια περιοχή ,όπου 'υπονοεί ότι βάζει και τη λέξη 'καθήκον' μέσα..
Προσωπικά η συμπεριφορά της εν λόγω εταιρίας 'χρήζει' ρύθμισης.. σ αυτό το θέμα όπου ισοπεδώνει τα πάντα..και είναι αυτό που δίνω περισσότερη σημασία παρά το ευγενικό χαμόγελο κατά την πτήση ,ή τον κοπανιστό αέρα που σερβίρουν οι ανταγωνιστικές low cost εταιρίες.
Το θέμα έστω και αν εξαντλήθηκε για όλους ,με προσπάθειες να φανώ 'στραβόξυλο',με την μη αποδοχή του ' εγκληματικού ' μου λάθος...εγώ στο άτυπο feedback που πρέπει να βάλω για το τμήμα marketing της εταιρίας ..θα δώσω τα μισά ' αστέρια'...
 
Παρακολουθώ αυτήν την συζήτηση από την αρχή της και δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα. Ποιο ήταν το λάθος που έκανες και πρέπει να πέσει στο πυρ το εξώτερον η Aegean, η άκαρδη...

Έκανες λάθος στο όνομα κι αντί "Γιάννης" έβαλες "Γιάννος", οπότε δε συντρέχει και λόγος αλλαγής, ή έκανες κάτι άλλο πιο σοβαρό ? Μιλάς συνέχεια για λάθος στη "ρότα". Αυτό , με συγχωρείς είναι δικό σου πρόβλημα. Γιατί άλλο να κλείσεις το ATH-LGW κι άλλο το ΑΤΗ-LGA...(που λέει ο λόγος).
 
Στο κυκλικό πχ LVG-ATH-LVG,πληκτρολόγησα ανάποδα πχ ATH-LVG-ATH ..ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ δεν τα έριξα στον δαίμονα του ..πληκτρολογίου,τιμωρώντας το...αλλά σε μένα και στη στιγμιαία ψυχική διάθεση/κατάσταση...που ευρισκόμουν και μπορεί να βρεθεί ο καθένας...Το αναγνωρίζω,απλά δεν συμφωνώ ότι αυτό εδώ το λάθος μου πρέπει να τιμωρηθεί μ αυτόν τον ..'σωφρονιστικό' ( για μένα κυνηγετικό -παγιδευτικό τρόπο) ..γιατί απλά λόγων πολλών συγκυριών,καταστάσεων,αναγκών αλλά κυρίως βιασύνης να βρει κάποιος ένα οικονομικό εισιτήριο ,θα τον φέρει ξανά στις επιπτώσεις διόρθωσης εισιτηρίου ... κύρους επίσκεψης σε διαστημικό σταθμό.
 
Mα έκλεισες ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό δρομολόγιο, τι θες να κανει η Aegean. Πάλι καλά που σου ζήτησε μόνο 70€ και σου κανει και χαρη να σου αλλάξει το εισητήριο. Κανονικά θα έπρεπε να σου πει, ακύρωσέ το και κλείσε από την αρχή το σωστό, να χάσεις και τα λεφτά του αρχικού, να πληρώνεις και καινούριο εισητήριο.

Eξάλλου,εκανες την κράτηση μέσω της airtickets,όπως είπες. Απ' όσο γνωρίζω,μιας και δεν εχω προσωπική εμπειρία αφού πάντα κλείνω απ' ευθείας από την εταιρία, σε τέτοιες περιπτώσεις βρίσκεις άκρη με την airtickets κι όχι με την αεροπορική. Κι άντε και κάνω λάθος. Όπως σου είπε πολύ σωστά ο GP707, κλείνεις που κλείνεις με μεσάζοντα (που ούτως ή άλλως η διαφορά στην τιμή του εισητηρίου είναι μικρή), κλείσε με κανονικό πρακτορεία για να μπορείς να βρεις το δίκιο σου .

Έκανες 6 τηλεφωνήματα στην εταιρία (τα ηχογράφησες κι όλας) απαιτώντας να σου διορθώσουν δωρεάν, ένα δικό σου λάθος. Με συγχωρείς, αλλά δεν έχεις καθόλου δίκιο κι όσο και να φωνάζεις, δε θα δικαιωθείς. Η δικαιολογία "ήμουν υπό την επίρρεια αναισθησίας" θα μπορούσε πολύ απλά να απαντηθεί "ας περίμενες να συνέρθεις κι ας το έκλεινες". Εγώ τουλάχιστον, αυτό θα σου απαντούσα αν ήμουν Aegean. Κι από νομικής πλευράς να το πάρεις, ευρισκόμενος υπό την επίρρεια ναρκωτικών ουσιών (τέτοια είναι τα ιατρικά αναισθητικά) δεν έχεις καμία ικανότητα διακιοπραξίας.

Δε φταίει σε καμία περίπτωση η "κακιά" Aegean. Aν η "καλή" ΟΑ, τα έκανε αυτά, ήταν γιατί την πληρώνανε 10.000.000 κορόϊδα κι έφτασε εκεί που έφτασε.
 
@yianclout

Το ενδεχόμενο να ίσχυε διαφορετικός ναύλος, λόγω διαφορετικής διαθεσιμότητας, για το "σωστό" δρομολόγιο και να έπρεπε να πληρώσεις τη διαφορά, το σκέφτηκες καθόλου;

Επίσης, πού είναι το αεροδρόμιο LVG;
 
Συγγνώμη αλλά και εγώ νόμιζα ότι ήταν λάθος στο όνομα. Αυτό που έκανε ο φίλος μας ο Yianclout ήταν τραγικό. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Δεν είναι δυνατόν να περιμένεις να σε πάρει κανένας από το χέρι και να σε κάνει αγκαλίτσες. Οι αμαρτίες συγχωρούνται οι μ@λ@κι€ς πληρώνονται.
Είναι άλλο εισιτήριο ουσιαστικά που σημαίνει πιθανόν άλλη κατηγορία ναύλου άλλη διαθεσιμότητα και διάφορα άλλα.
Σε περίπτωση που δεν έχεις εμπεδώσει αν πετούσες σε μη επιδοτούμενο δρομολόγιο και ο ναύλος ήταν go-light θα πλήρωνες κανονικά νέο εισιτήριο. Το penalty είναι όχι απλά λογικό αλλά επιεικέστατο. Αν θέλεις να πας στην Λωζάννη και κλήσεις για Κοζάνη δεν σου φταίει κανένας.
Επίσης αυτό που έχω να θυμίσω στον φίλο μας είναι ότι χρειάζεται συγκατάθεση από κάποιον για να τον ηχογραφήσεις κάτι που δεν είμαι σίγουρος αν έχει από την Α3. Όσο ποιο γρήγορα αποδεχτείς την ήτα σου yianclout τόσο καλύτερα για εσένα.
 
Top