Δε νομίζω να την "πάτησαν". Το χρήμα από τις ancillary services (έξτρα υπηρεσίες, όπως οι βαλίτσες), τα αυξημένα τέλη αλλαγής και τα ακυρωτικά, ρέει άφθονο.
Με τους GoLight, έφτιαξαν μια ολόκληρη οικογένεια ναύλων, όπου το απρόοπτο το πληρώνεις αδρά. Ακόμα και οι ακριβότεροι ναύλοι της κατηγορίας GoLight έχουν ακυρωτικά, που ξεκινούν από €30 ανά διαδρομή στο εσωτερικό και δεν μπορείς να αφήσεις το εισιτήριο "ανοικτό" σε περίπτωση που χρειάζεται να ακυρώσεις την πτήση σου, αλλά δε γνωρίζεις νέα ημερομηνία. Έτσι, βρίσκεσαι αντιμέτωπος με δύο επιλογές: α) επιστροφή φόρων ή β) άμεση αλλαγή σε μεταγενέστερη ημερομηνία -που ίσως χρειαστεί να αλλάξεις και πάλι- καταβάλλοντας τα τέλη αλλαγής, κάθε φορά που το κάνεις. Οι "αδιάβαστοι" που θα φτάσουν αεροδρόμιο με βαλίτσες θα πρέπει να πληρώσουν τις βαλίτσες με επιβάρυνση -ας πρόσεχαν τι έπαιρναν. Η "κλάψα" του τύπου "δεν το ήξερα... ο πράκτοράς μου φταίει... δεν ξανακουσα να πρέπει να πληρώσεις βαλίτσες", καθώς και οι τσαμπουκάδες στα γκισέ, φαίνεται πως δεν περνάνε.
Οι "προνομιούχοι" της Flex οικογένειας ναύλων, πήραν εισιτήρια που επιτρέπουν απεριόριστες αλλαγές χωρίς ακυρωτικά -αλλά με διαφορά ναύλου, εάν προκύψει. Εάν θελήσουν να ακυρώσουν το εισιτήριό τους, μπορούν να πάρουν πίσω τα χρήματά τους μείον το τέλος ακύρωσης, το οποίο ξεκινάει από €45 ανά σκέλος και αυξάνεται ανάλογα με την απόσταση. Αυτό βέβαια είναι μία πρόοδος, σε σχέση με τους non-refundable Flex ναύλους, που είχαν αρχικά δημοσιεύσει και τους απέσυραν, λίγες μέρες μετά το λανσάρισμα στις γραμμές από την Αθήνα, αντικαθιστώντας τους με ακυρωτικά τέλη.