Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δεν την απασχολεί την εταιρία η δυσαρέσκεια των επιβατών ακριβώς για το λόγο που είπες. Αυτή τη στιγμή εκμεταλλεύονται το μονοπώλιο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε οτί οι αλλαγές στις κατηγορίες των ναύλων συνέπεσαν με την εξαγορά της οα κ άρα τη δημιουργία του μονοπωλίου. Αυξήθηκαν οι τιμές στους ναύλους, αλλά και στα ακυρωτικά.
 
Αυτή τη στιγμή εκμεταλλεύονται το μονοπώλιο.
σκεφτονται το σημερα και δεν σκεφτονται το αυριο.
Θα τους φυγουν οι επιβατες και δεν ξερω με με ποιο τροπο θα προσπαθησουν να τους επιστρεψουν.
Παρολο αυτα αυτην την στιγμη βλεπω οτι οι Ρωσοι την εχουν αγαπησει παρα πολυ.Σε αυτον το τομεα κανουν πολυ καλα την δουλεια τους.
 
Ελπίζω μετά το "κράξιμο" που δέχεται η Α3,στο facebook, για τον golight ναύλο και τις υπέρογκες τιμές να αναθεωρήσει την πολιτική της.
 
είχε ανακοινωθεί παλιότερα (και το έχω δει και στο περιοδικό της Aegean) ότι πτήσεις ανάμεσα σε άγονες και εξωτερικό θα επιβαρύνονται με +20€ το καλοκαίρι και καθόλου το χειμώνα; Αυτό έχει εφαρμοστεί; Ξέρει κανεις κάτι; προσπαθώ να βρω τέτοιες τιμές αλλά βλέπω τέραστιες διαφορές - καμία σχέση με το +20+φόρους
 
Καλησπέρα,θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει γιατί στους προορισμούς που πετάνε τα α/φ της Aegean μαζί με αυτά της πρωην ΟΑ πάντα η τιμή της ΟΑ είναι μεγαλύτερη από αυτήν της Α3;

Μήπως θέλουν να γεμίζουν πρώτα τα airbus για να φαίνεται η φίρμα;

Θέλω να πετάξω με ένα Q400 και δεν μπορώ με αυτές τις τιμές...
 
Μα δεν είναι πάντα έτσι. Στο ATH-SKG βρίσκεις και τις πτήσεις που εκτελούνται από την ΟΑ στα 42 Ευρώ, για παράδειγμα την Α3104 το Σάββατο. Αν κι εγώ βλέπω αυτή την τάση, υποθέτω ότι είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης - στα μικρά αεροπλάνα υπάρχουν λιγότερες θέσεις, και έτσι μπορούν να τα γεμίσουν και ζητώντας υψηλότερες τιμές / δίνουν μικρότερο αριθμό των φθηνών ναύλων (ή και καθόλου…)
 
Τί να πω εγώ κοιτάω το CHQ-ATH και δεν το βρίσκω κάτω από 80Ε με Q400

Edit:Μόνο τώρα που άνοιξαν οι κανούριες θέσεις με 24Ε,βρίσκω ένα 24αρι 1/10 αλλά κατά τα άλλα άνω των 50 για 3 μήνες από τώρα
 
Υπάρχει περίπτωση να πάρουμε πίσω τίποτα -πέραν των φόρων- απο ακύρωση golight αξίας ~500Ε διότι ο ασθενής χαροπαλεύει στη ΜΕΘ;

ΥΓ
Άδικα έσκουζα για τις γεμάτες πτήσεις; Ντάξει, φιλανθρωπικό ίδρυμα δεν είναι, όμως απ' ότι πληροφορήθηκα η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη όλη την περασμένη εβδομάδα... :(
 
Εισαι απιστευτος.one way ticket δυστυχως για τον αλλο κοσμο!!
Τι εννοεις οτι η κατάσταση ήταν δύσκολη την προηγούμενη εβδομάδα;δε φύγαν καράβια, είχε απαγορευτικά;τουλάχιστον στη Ρόδο υπάρχει και η εναλλακτική της FR, έστω και με απογευματινά μόνο δρομολόγια.
Και βεβαίως αντιλαμβανόμαστε ότι η Α3 πρέπει με κάποιο τρόπο να αποσβέσει τα 66 ευρώ roundtrip που προσέφερε όλη τη χρονιά.Δε θέλω να σκεφτώ τι θα πληρώσουν τώρα όσοι άργησαν να μεριμνήσουν για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις...
 
ithermos":iftwp0em said:
Καλησπέρα,θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει γιατί στους προορισμούς που πετάνε τα α/φ της Aegean μαζί με αυτά της πρωην ΟΑ πάντα η τιμή της ΟΑ είναι μεγαλύτερη από αυτήν της Α3;

Μήπως θέλουν να γεμίζουν πρώτα τα airbus για να φαίνεται η φίρμα;

Θέλω να πετάξω με ένα Q400 και δεν μπορώ με αυτές τις τιμές...


Τα Q400 έχουν τη μισή χωρητικότητα από τα Α320. Αυτό σημαίνει πως οι διαθέσιμες θέσεις που αντιστοιχούν σε κάθε ναύλο είναι λιγότερες, με αποτέλεσμα οι φθηνότερες να πωλούνται και να εξαντλούνται ακόμα πιο γρήγορα απ' ότι σε ένα Α320 ή ένα Α321, το οποίο -θεωρητικά- διαθέτει τις διπλάσιες θέσεις.
 
Top