Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Εκτός απ΄αυτά που έγραψε σωστά ο aakunz , η Aegean κάνει ακριβώς το ίδιο με όλες τις άλλες εταιρείες, δηλ. ζητάει σχετικά υψηλές τιμές σε γραμμές που προφανώς μπορεί να το κάνει – είτε λόγω έλλειψης ανταγωνισμού είτε γιατί προσφέρει απευθείας πτήση/ καλύτερες ώρες κλπ. είτε γιατί υπάρχει αρκετό κόσμο διατιθεμένο να τις πληρώνει... Βρυξέλλες – Ελλάδα φαίνεται να είναι παρόμοιο με Λονδίνο. Κι εγώ με την LX στο BRU-SKG-BRU πήρα συχνά Business Saver/rest. γύρω στα 500 Ευρώ, ενώ με την Α3/LH ή Α3/Α3 για τέτοια τιμή δεν θα έβρισκα ούτε Economy Semiflex. Κοιτάξτε όμως τις τιμές της LX πχ. για BRU-ZRH – ποιό φθηνό να πας Business για Αθήνα παρά Economy για Ζυρίχη ... . Απ΄την άλλη πλευρά, και με την Aegean μπορείς να βρεις πολύ καλές τιμές. Και τουλάχιστον με την Α3 μπορείς να αγοράσεις one way σε τιμή one way (και όχι πιο ακριβά από το r/t) και πληρώνεις το ίδιο ανεξαρτήτως από το πόσες ή ποιές μέρες μένεις...
 
Το ευχάριστο είναι πως πολλές φορές και οι άλλες εταιρείες αναπροσαρμόζουν την εμπορική/τιμολογιακή πολιτική τους, λόγω ανταγωνισμού. Ενδεικτικό παράδειγμα, είναι η απόφαση της Swiss να προσφέρει one-way ναύλους στο δρομολόγιο Αθήνας-Γενεύης, λόγω της προσφοράς αντίστοιχων ναύλων από την Αιγαίου και την easyJet. Δυστυχώς, στα "μονοπωλιακά" δρομολόγια από Αθήνα/Θεσσαλονίκη για Ζυρίχη οι one-way ναύλοι διατίθενται μόνο για τις Υ flex και Business θέσεις.
 
Τηλεφώνησα χθες στην Aegean να ρωτήσω για εξαργύρωση μιλίων στο Θεσσαλονίκη-Άμστερνταμ.

Το δρομολόγιο που μου πρότειναν, μέσω Μονάχου η μετάβαση και μέσω Φρανκφούρτης η επιστροφή, εμφανίζει στην ιστοσελίδα της εταιρείας (για κανονική αγορά εισιτηρίου) φόρους 89,91€.

Μου είπαν λοιπόν, ότι θα μου κοστίσει 189,91€ !!! Πώς εξηγείται η διαφορά αυτή των 100€ ;;; Το τέλος εξυπηρέτησης 20€ δεν είναι; Τα υπόλοιπα 80€; Ρώτησα την κοπέλα να μου αναλύσει πώς εξηγείται τέτοια απόκλιση και μου είπε πως τάχα άλλοι φόροι ισχύουν για τις εξαργυρώσεις και πως εν τέλει αυτό εμφανίζεται στο σύστημά της και δεν ξέρει κάτι παραπάνω...
 
Από το σύστημα ναύλων της Aegean, έψαξα και βρήκα τους παρακάτω όρους:

12. SURCHARGES
BETWEEN GREECE AND AMS
IF INFANT UNDER 02 WITHOUT A SEAT.
THERE IS NO FUEL SURCHARGE PER COUPON FOR INTERNATIONAL
SECTORS.
A FUEL SURCHARGE OF EUR 38.00 PER COUPON WILL BE ADDED TO
THE APPLICABLE FARE FOR INTERNATIONAL SECTORS.
NOTE -
SURCHARGE APPLIES PER ADULT/CHILD.
AND - A FUEL SURCHARGE OF EUR 38.00 PER COUPON WILL BE
ADDED TO THE APPLICABLE FARE FOR DOMESTIC SECTORS IN
GERMANY.
NOTE -
SURCHARGE APPLIES PER ADULT/CHILD.

Τώρα, επειδή τα δύο από τα σκέλη εξαργυρώνονται σε πτήσεις Α3, δεν υπάρχει επίναυλος €38,00 ανά πτήση. Επειδή όμως οι δύο άλλες πτήσεις εκτελούνται από τη Lufthansa, η A3 είναι υποχρεωμένη να σε χρεώσει επίναυλο για τις πτήσεις αυτές και να τον αποδώσει στη LH. Έχουμε λοιπόν €76,00 για τις δύο πτήσεις (MUCAMS & AMSFRA).

Οι υπόλοιποι φόροι είναι: €110,15

Οπότε έχουμε: €110,15 + €76,00 = €186,15
 
Νέα τιμολογιακή πολιτική για τις πτήσεις εσωτερικού, ισχύει από την προηγούμενη εβδομάδα. Τα σημαντικότερα σημεία είναι τα εξής:

α) Ενιαίο σύστημα ναύλων για όλο το δίκτυο εσωτερικού. Ο ναύλος ανά booking class είναι πάντα ο ίδιος, ανεξαρτήτως δρομολογίου.

Code:
 1  A3    26.00  POWA3    P
 2  A3    36.00  UOWA3    U
 3  A3    46.00  TOWA3    T
 4  A3    56.00  SOWA3    S
 5  A3    63.00  KHOW     K
 6  A3    75.00  HOW      H
 7  A3    82.00  MHOW     M
 8  A3    94.00  BHOW     B
 9  A3   117.00  YHOW     Y
10 A3   146.00  CHOW     C

β) "Καταργείται" ο επίναυλος καυσίμου. Ουσιαστικά δεν καταργείται, αλλά περιλαμβάνεται στο ναύλο, ο οποίος "τσίμπησε" κι άλλο λίγο προς τα πάνω.

γ) Υποβαθμίζονται τα H και Μ class από την κατηγορία Flex στην κατηγορία Semi Flex. Εφ' εξής, οι ναύλοι αυτοί ΔΕΝ ακυρώνονται και οι αλλαγές χρεώνονται με €15,00 για κάθε πτήση που αλλάζει και διαφορά ναύλου, σε περίπτωση που προκύπτει.

δ) Δημιουργείται νέος Flex ναύλος σε B class, σε αντικατάσταση των υποβαθμισθέντων H και Μ.

Αυτά (προς το παρόν).
 
Πολύ ενδιαφέρουσα η παραπάνω παράθεση.Βέβαια από το site της εταιρίας τα business εισιτήρια(ναύλος C) τα εμφανίζει ακόμα 158 ευρώ και όχι 146 (κατά περιπτώσεις, όπως ATH-MJT, είναι βέβαια 146).Εδώ δηλαδή φαίνεται να υπάρχει διαφοροποίηση του business ναύλου.
 
Ναι, έχεις κι εδώ δίκιο. Η ενιαία τιμολόγηση ισχύει μόνο για τη Y-cabin.

Και πάλι ευχαριστώ για την επισήμανση :great:
 
Δείτε αυτό http://prokopisdoukas.blogspot.gr/2013/04/o-aegean.html

όπου γνωστός δημοσιογράφος (από τους σοβαρούς) διαμαρτύρεται (υπερβολικά κατά τη γνώμη μου) για τον τρόπο και το ύψος επιβολής «προστίμου» στο γκισέ για την έξτρα βαλίτσα.

Εσείς τι λέτε;
 
Απο την υπερτιμολόγηση των έξτρα βαλιτσών βγάζει τα τζάμπα 20 κιλά για τους υπόλοιπους.
Το γεγονός ότι έχει συμφωνήσει τη στιγμή που κλεινόταν το εισητήριο με τους όρους δεν αφήνει κανένα περιθώριο "δεν ξέρω".
Και ποιό είναι το όριο της αυθαιρεσίας σας;
Το κέρδος. Όσο η εταιρία μπαίνει μέσα τέτοια θα κάνει.

Γι αυτό πετάμε με CY που κάνει τα στραβά μάτια σε πολλά, άσχετα αν πάει για φουντο
 
Κάθε πολιτική έχει τα υπέρ και τα κατά της. Για εκείνους που θέλουν να ταξιδέψουν με επιπλέον κιλά, η νέα πολιτική της Aegean μειώνει αισθητά το κόστος. Σίγουρα θα δυσαρεστήσει εκείνους που θέλουν να ταξιδέψουν με δύο ή περισσότερες ελαφρύτερες αποσκευές, δε γίνεται όμως να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι. Όταν πραγματοποιούμε την κράτησή μας και κάνουμε κλικ στο κουτάκι που γράφει ότι έχουμε διαβάσει και αποδεχόμαστε τους όρους μεταφοράς, για την εταιρεία σημαίνει ότι όντως το έχουμε κάνει και όχι ότι κάναμε βιαστικά κλικ προσπερνώντας τους. Εαν το εισιτήριο εκδοθεί από τρίτο (ταξιδιωτικό πράκτορα, φίλο, συγγενή, κτλ.), τότε εκείνος οφείλει να ενημερώσει τον επιβάτη για τους συγκεκριμένους όρους.

Η Aegean (και κάθε αεροπορική εταιρεία) είναι κερδοσκοπικός οργανισμός και φυσικά θα φροντίσει να ακολουθήσει τις τάσεις της αγοράς και να έχει όσο καλύτερες οικονομικές επιδόσεις γίνεται. Εμείς σαν καταναλωτές έχουμε την επιλογή να ξοδεύουμε τα χρήματά μας σε προϊόντα της αρεσκείας μας, αλλά και να μην ξοδεύουμε ούτε λεπτό σε προϊόντα που δε μας ικανοποιούν. Αυτή είναι η δύναμή μας.
 
Top