Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Μάλιστα, δηλαδή σπρώχνουν με τον τρόπο τους το επιβατικό κοινό στην προτίμηση και αγορά flex ναύλων οι οποίοι αρκετές φορές αγγίζουν και το 70% επιπλέον κόστος. Εκτός κι αν είναι πολιτική της Star Alliance και εφαρμόστηκε κι εδώ.
Προσωπικά, προτιμώ πάντα την αγορά semi-flex ναύλων ή ακόμη και saver όταν υπάρχουν διαθέσιμοι καθαρά για οικονομικούς λόγους.
 
Μόλις έκλεισα Αθήνα-Ρόδος-Αθήνα, με την απογευματινή πτήση της Παρασκευής 8 Οκτώβρη το "πήγαινε"
και με την πρωινή της Δευτέρας 11 Οκτώβρη η επιστροφή. Το "μαλλί" πήγε € 236, κι αυτό μέσω του figame.gr!
Η βεντούζα μεγαλώνει και νομίζω ότι με την συγχώνευση θα καλοπεράσουμε. Έχε χάρη που με το πλοίο ξεκινάς
γιός και γυρνάς παππούς... Γκαντ μπλες δε φρι μάρκετ.
 
Τυχερός είσαι. Αυτή τη στιγμή είναι στα EUR263.31
 
Εμένα πάλι τα 236 ευρώ μου φαίνονται λογικότατη τιμή.Έκλεισες το εισιτήριο μόλις 9 μέρες πριν το ταξίδι και η πτήση αναχώρησης είναι Παρασκευή απόγευμα(προφανως η πτηση των 19:20),τότε που οι πληρότητες είναι στα ύψη.Αν διάλεγες άλλες ώρες τις ίδιες μέρες θα πλήρωνες, έστω και 9 μέρες πριν το ταξίδι, τα μισά.
 
Ο Σταύρος έχει δίκιο καθώς όλοι προτιμούν αυτές τις πτήσεις καθώς είναι ότι πρέπει για ΠΣΚ. Αλλιώς υπάρχει και συνδυασμός πτήσεων με 164 Ευρώ.. Μην τα θέλουμε και όλα τζάμπα... Έχει τα τυχερά του ο καθένας..Παράδειγμα εγώ τον Μάρτιο πέταξα με 45 Ευρώ για Βρυξέλλες one way έχοντας κλήσει το ticket 5 μήνες νωρίτερα και η μητέρα είχε πετάξει one way SKG-DUS 200+ Ευρώ , κλείνοντας το δύο μέρες πριν... Δεν είπαμε όμως τι ακριβό που είναι καθώς τo last minute θα τα ακριβοπληρώσεις αφού ο μόνος πιθανός διαθέσιμος ναύλος θα είναι ο flex...
 
Για τον μέσο μισθό στην Ελλάδα, τα 236Ε δεν είναι λογική τιμή για 50 λεπτά πτήσης χ2, με βασικό σέρβις και off season. Φυσικά όταν πάς μακρυνό ταξίδι πρέπει να κλείσεις 5 μήνες πρίν για να βρεις μια φτηνή τιμή, αλλά αν το πάμε 'λογικά' το Ρόδος-Αθήνα τον Οκτώβρη δεν δικαιολογεί τέτοιο υπερκέρδος. Πριν λίγο καιρό μάλιστα, είχα πετάξει με 130Ε one way το MUC-SKG με Α3 κλείνοντας το εισιτήριο μια μέρα πριν, περιέργως η ίδια τιμή δινόταν και από την AirBerlin..


Φυσικά, είναι στο χέρι της επιχείρησης να ορίσει τις τιμές που πουλάει αλλά είναι επίσης δικαίωμα του καταναλωτή-επιβάτη να της το ''φυλάει'' για αργότερα. Γιατί ο τροχός γυρίζει... :twisted:
 
Αγαπητοί συνήγοροι της εταιρίας, δεν είπα ότι το θέλω τζάμπα, ούτε ότι θέλω να πέσει κατάρα σε αυτόν
που καθορίζει τις τιμές. Απλά κάνω την συγκεκριμένη διαδρομή σχεδόν 2 φορές τον μήνα τους τελευταίους
14 μήνες, και η διαφορά στις τιμές είναι τεράστια όσο συγκλίνουν οι τακτικές των 2 εταιριών. Στιγματίζω
την απόλυτη έλλειψη ανταγωνισμού που διάφοροι συνφορουμίτες βαφτίζουν υγιή ανταγωνισμό. Δεν είναι
last minute οι 10 μέρες πριν από την πτήση, απλά η ΟΑ3 έχει βαλθεί να παρουσιάζει ως ευκαιρία τα πρώην
ακριβά, και γιατί όχι αφού ο -πληγωμένος έστω- αντίπαλος βγήκε βολικά από την μέση. Δεν έχω αντίρρηση
με την πολιτική της εταιρίας (δεν μου πέφτει λόγος), έχω αντίρρηση με το πώς ξεφορτώθηκαν την εναλλακτική
λύση που διόρθωνε κάπως τα πράγματα.
Τέλος πάντων, δεν χρειάζεται να δίνουμε έκταση, γιατί είδαμε τι έγινε και με το άλλο topic, της Συγχώνευσης.

@ aakunz: άσε, είχα τύχη βουνό!!! :?
 
Πριν λίγο έριξα μια ματιά στις τιμές της Lufthansa και της Air Berlin για δρομολόγια FRA-MUC, ή MUC-HAM το διάστημα 8-11 Οκτωβρίου.Κάτι 300άρια και βάλε είδα τις αντίστοιχες ώρες.Τουλάχιστον με τα ίδια λεφτά στην Ελλάδα παίρνεις διακεκριμένη.Και μη μου πείτε ότι στη Γερμανία έχουν γρήγορα τρένα.Δε φταίει η Α3 που εδώ τα τρένα και τα πλοία είναι για τα μπάζα.
Και αν η Α3 εκμεταλλευόταν αυτή την ανυπαρξία σιδηροδρομικού,οδικού ή ακτοπλοικού δικτύου θα μπορούσε να βαρέσει κάτι 500άρια άλλο πράγμα.Και ευχαριστημένοι (δυστυχώς) πρέπει να μαστε.Όσο και αν μας πονάνε τα 240 ευρώ και πριν 8 χρόνια οι αντίστοιχες πτήσεις 200 ευρώ κοστολογούνταν.Το χουμε ξαναπεί.
 
Είναι λάθος να συγκρίνεις το FRA-MUC με το RHO-ATH για πολλούς λόγους αλλά κυρίως για το ότι όσοι πάνε στο Μόναχο από τη Φραγκφούρτη ή και αντίστροφα πάνε με αυτοκίνητο ή τρένο κυριώς. Τα δρομολόγια που κοίταξες (πρωινά/απογευματινά) είναι feed για τα υπερατλαντικά και αν δεις μια μέρα πριν ή μετά βρίσκεις με 120Ε μετ'επιστροφής. Στην Α3 πόσο είναι το minimum; Άσε που η εποχή είναι η πιο τουριστική για το Μόναχο με 6 εκ επισκέπτες αυτές τις 3 βδομάδες λόγω της γιορτής μπύρας. Τον Οκτώβρη η Ρόδος δεν είναι δα και τόσο καυτός προορισμός... Επίσης το 300αρι ο μέσος Γερμανός του Μονάχου το βγάζει σε 3 μέρες ενώ στην Ελλάδα σε 10...

Όλα είναι σχετικά λοιπόν...αλλά το τελευταίο που έγραψες είναι το σημαντικότερο για μένα: ίδιες τιμές με μια 10ετία πριν όταν η αγορά έχει ανοιχτεί σε όλο και περισσότερους επιβάτες (σε άλλες χώρες) αλλά και όταν η ντόπια αγορά (η Ελληνική) δεν έχει σάλιο...

Ας έκανε τα αντίστοιχα η Α3 σε μια αγορά όπως το LHR-ATH και αν σταυρωνε πελάτη να με χεσ@#@
 
Μα και ο φίλος μας εδώ αν έφευγε 1 μέρα νωρίτερα ή πρωί Παρασκευής 130 ή 140 ευρώ θα πλήρωνε. Όσο για το παράδειγμα της Γερμανίας το γεγονός ότι είναι feeder πτήσεις σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί το εξωπραγματικό τους κόστος.Και οι τιμές αυτές δεν ισχύουν μόνο για Οκτώβριο, αλλά πάνω κάτω όλη τη σεζόν.
Σε κάθε περίπτωση αυτό πάντως θέλουν οι αεροπορικές: κάποιον που ναι μεν μπορεί να γκρινιάζει για τα 240 ευρώ(χωρίς να θέλω να προσωποποιήσω την περίπτωση) αλλά μετά να τα πληρώνει.
Και όσο για το επιχείρημα για τη δεκαετία να υπενθυμίσω ότι το αγοραστικό εισόδημα έχει αυξηθεί, παρόλη την κρίση, τα κόστη έχουν εκτιναχθεί και ο χρόνος διαδρομής από χρήση εναλλακτικών μέσων δεν έχει μειωθεί καθόλου. Η αγορά δε δεν έχει ανοίξει και ιδιαίτερα, τουλάχιστον ως προς το ΕΛ.ΒΕΝ.
Όσο πάντως και να μην έχουμε σάλιο η πτήση της 8/10 στις 19:20 θα φουλάρει ακόμα και με 200 ευρώ one way.
 
Top