NFEEFE
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/12/2008
- Μηνύματα
- 1.343
- Likes
- 92
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Κοιτα, η αληθεια ειναι οτι δεν αρπαζομαι, απλα δεν μου αρεσει να εκφραζεται καποιος ετσι εναντιων καποιου αλλου χωρις να εχει επιχειρηματολογισει για οσα λεει.
Κατ'αρχην σε καμια εταιρια δεν θα σου αλλαξουν το εισιτηριο αν εχουν χαμηλοτερο ναυλο αφου εχεις κλεισει το εισιτηριο. Αρα δεν θα το εκαναν και στην Α3. Επισης δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι μεμπτο σε αυτο που εκαναν. Δηλαδη τη βριζουμε την Α3 οταν λεμε "χτυπαει τον ανθρωπο που εχει αναγκη να φυγει τελευταια στιγμη" και οτι "πουλανε μονο Υ και Μ" κλπ, αλλα οταν δεν το κανει αυτο ειναι κακο? Εσυ αν ησουν manager στο τμημα της εταιριας που ασχολειται με τις τιμες κλπ (γιατι υπαρχει συγκεκριμενο τμημα και ακολουθει συγκεκριμενη πολιτικη εδω, δεν το κανει ενας ανθρωπος) και βλεπεις οτι ενα αεροπλανο φευγει με 50 κενες θεσεις τι θα κανεις? Θα πουλας Υ? Καμια φορα σε συμφερει να πουλησεις 6 Β η 5 αλλους ναυλους απο το να δωσεις ενα Υ. Στη τελικη, ναι ισχυει το early booking, αλλα το Β δεν νομιζω οτι συμμετεχει στις λεγομενες προσφορες. Και ξερεις αν τη τελευταια στιγμη το αεροπλανο ειχε 40 ακυρωσεις? Γιατι στη πΟΑ μου εχει τυχει να εχουν καποιοι SMI-ATH βραδυ και το μεσημερι να παρει ο "αρχηγος" του γκρουπ και να πει οτι εχουν αποκλειστει στα παραλια και δεν μπορουν να παρουν τη πτηση. Εκεινη τη μερα η πτηση ειχε μονο Υ. Μετα την αλλαγη ειχε Χ. Αρα ειναι πολλοι παραγοντες που μπορει να κανουν την τιμη να αλλαξει προς τα κατω.
Στη τελικη, το ρισκαρεις να κλεισεις 4 ωρες πριν τη πτηση ενω δεν ξερεις ποσες θεσεις υπαρχουν και ποσοι μπορει αν θελουν να κλεισουν τελευταια στιγμη? Εγω οχι. Γενικα οσα κανεις εχουν ενα ρισκο, εστω και αν δε το ξερεις. Περσυ η wind ειχε μια προσφορα (την εβγαλε πριν απο τις αλλες εταιριες) στη καρτοκινητη και ετρεξα να την παρω. Εκανε 10 ευρω. Ακολουθως εβγαλαν την ιδια προσφορα και οι αλλες εταιριες, αλλα φθηνοτερα. Ε μετα απο λιγες μερες, η προσφορα εγινε... 1 ευρω!! Δεν πηγα να ζητησω τα 9 πισω, ουτε ειπα κανενα χαρακτηρισμο. Απλα ενας ακομη παραγοντας που καθοριζει ανα πασα στιγμη τη τιμη του εισιτηριου ειναι το τι κανει ο ανταγωνισμος.
Κατ'αρχην σε καμια εταιρια δεν θα σου αλλαξουν το εισιτηριο αν εχουν χαμηλοτερο ναυλο αφου εχεις κλεισει το εισιτηριο. Αρα δεν θα το εκαναν και στην Α3. Επισης δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι μεμπτο σε αυτο που εκαναν. Δηλαδη τη βριζουμε την Α3 οταν λεμε "χτυπαει τον ανθρωπο που εχει αναγκη να φυγει τελευταια στιγμη" και οτι "πουλανε μονο Υ και Μ" κλπ, αλλα οταν δεν το κανει αυτο ειναι κακο? Εσυ αν ησουν manager στο τμημα της εταιριας που ασχολειται με τις τιμες κλπ (γιατι υπαρχει συγκεκριμενο τμημα και ακολουθει συγκεκριμενη πολιτικη εδω, δεν το κανει ενας ανθρωπος) και βλεπεις οτι ενα αεροπλανο φευγει με 50 κενες θεσεις τι θα κανεις? Θα πουλας Υ? Καμια φορα σε συμφερει να πουλησεις 6 Β η 5 αλλους ναυλους απο το να δωσεις ενα Υ. Στη τελικη, ναι ισχυει το early booking, αλλα το Β δεν νομιζω οτι συμμετεχει στις λεγομενες προσφορες. Και ξερεις αν τη τελευταια στιγμη το αεροπλανο ειχε 40 ακυρωσεις? Γιατι στη πΟΑ μου εχει τυχει να εχουν καποιοι SMI-ATH βραδυ και το μεσημερι να παρει ο "αρχηγος" του γκρουπ και να πει οτι εχουν αποκλειστει στα παραλια και δεν μπορουν να παρουν τη πτηση. Εκεινη τη μερα η πτηση ειχε μονο Υ. Μετα την αλλαγη ειχε Χ. Αρα ειναι πολλοι παραγοντες που μπορει να κανουν την τιμη να αλλαξει προς τα κατω.
Στη τελικη, το ρισκαρεις να κλεισεις 4 ωρες πριν τη πτηση ενω δεν ξερεις ποσες θεσεις υπαρχουν και ποσοι μπορει αν θελουν να κλεισουν τελευταια στιγμη? Εγω οχι. Γενικα οσα κανεις εχουν ενα ρισκο, εστω και αν δε το ξερεις. Περσυ η wind ειχε μια προσφορα (την εβγαλε πριν απο τις αλλες εταιριες) στη καρτοκινητη και ετρεξα να την παρω. Εκανε 10 ευρω. Ακολουθως εβγαλαν την ιδια προσφορα και οι αλλες εταιριες, αλλα φθηνοτερα. Ε μετα απο λιγες μερες, η προσφορα εγινε... 1 ευρω!! Δεν πηγα να ζητησω τα 9 πισω, ουτε ειπα κανενα χαρακτηρισμο. Απλα ενας ακομη παραγοντας που καθοριζει ανα πασα στιγμη τη τιμη του εισιτηριου ειναι το τι κανει ο ανταγωνισμος.