Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Κοιτα, η αληθεια ειναι οτι δεν αρπαζομαι, απλα δεν μου αρεσει να εκφραζεται καποιος ετσι εναντιων καποιου αλλου χωρις να εχει επιχειρηματολογισει για οσα λεει.
Κατ'αρχην σε καμια εταιρια δεν θα σου αλλαξουν το εισιτηριο αν εχουν χαμηλοτερο ναυλο αφου εχεις κλεισει το εισιτηριο. Αρα δεν θα το εκαναν και στην Α3. Επισης δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι μεμπτο σε αυτο που εκαναν. Δηλαδη τη βριζουμε την Α3 οταν λεμε "χτυπαει τον ανθρωπο που εχει αναγκη να φυγει τελευταια στιγμη" και οτι "πουλανε μονο Υ και Μ" κλπ, αλλα οταν δεν το κανει αυτο ειναι κακο? Εσυ αν ησουν manager στο τμημα της εταιριας που ασχολειται με τις τιμες κλπ (γιατι υπαρχει συγκεκριμενο τμημα και ακολουθει συγκεκριμενη πολιτικη εδω, δεν το κανει ενας ανθρωπος) και βλεπεις οτι ενα αεροπλανο φευγει με 50 κενες θεσεις τι θα κανεις? Θα πουλας Υ? Καμια φορα σε συμφερει να πουλησεις 6 Β η 5 αλλους ναυλους απο το να δωσεις ενα Υ. Στη τελικη, ναι ισχυει το early booking, αλλα το Β δεν νομιζω οτι συμμετεχει στις λεγομενες προσφορες. Και ξερεις αν τη τελευταια στιγμη το αεροπλανο ειχε 40 ακυρωσεις? Γιατι στη πΟΑ μου εχει τυχει να εχουν καποιοι SMI-ATH βραδυ και το μεσημερι να παρει ο "αρχηγος" του γκρουπ και να πει οτι εχουν αποκλειστει στα παραλια και δεν μπορουν να παρουν τη πτηση. Εκεινη τη μερα η πτηση ειχε μονο Υ. Μετα την αλλαγη ειχε Χ. Αρα ειναι πολλοι παραγοντες που μπορει να κανουν την τιμη να αλλαξει προς τα κατω.

Στη τελικη, το ρισκαρεις να κλεισεις 4 ωρες πριν τη πτηση ενω δεν ξερεις ποσες θεσεις υπαρχουν και ποσοι μπορει αν θελουν να κλεισουν τελευταια στιγμη? Εγω οχι. Γενικα οσα κανεις εχουν ενα ρισκο, εστω και αν δε το ξερεις. Περσυ η wind ειχε μια προσφορα (την εβγαλε πριν απο τις αλλες εταιριες) στη καρτοκινητη και ετρεξα να την παρω. Εκανε 10 ευρω. Ακολουθως εβγαλαν την ιδια προσφορα και οι αλλες εταιριες, αλλα φθηνοτερα. Ε μετα απο λιγες μερες, η προσφορα εγινε... 1 ευρω!! Δεν πηγα να ζητησω τα 9 πισω, ουτε ειπα κανενα χαρακτηρισμο. Απλα ενας ακομη παραγοντας που καθοριζει ανα πασα στιγμη τη τιμη του εισιτηριου ειναι το τι κανει ο ανταγωνισμος.
 
Σε περιπτωση που αγοράζω εισιτήριο 10 ώρες πριν την πτήση σε τιμη Β class και 5 ώρες πρίν ανοίγουν θέσεις L... με συμφερει παααρα πολυ να ακυρώσω το εισιτήριο και να βγάλω L... Η Β έχει 30 ευρώ ακυρωτικα και έτσι γλιτώνω πάνω απο 100 ευρώ !
έτυχε η περίπτωση στις 03.04.2010 σε πτήση Μόναχο Θεσσαλονίκη σε πελάτη μου και φρίκαρα...

Manager... χμ, καταρχάς θα ήξερα πια γραφεία βάζουν οικονικά νούμερα εισιτηρίων και θα πετούσα τις κρατήσεις έξω. Η παραπάνω περίπτωση αν δέν οφείλεται σε τέτοιο γεγονός και το έκανε η εταιρία εσκεμένα, τότε είναι μέγιστο σφάλμα της εταιρίας. Δέ μπορεί το αεροδρόμιο να πουλάει πιό φτηνά απο το γραφείο της "γειτονιάς"
 
Τον τελευταίο καιρό η Αιγαίου έχει καταφέρει και έχει περιορίσει τα malpractices (κακές και αθέμιτες πρακτικές) των ταξιδιωτικών γραφείων, μέσω της επιβολής προστίμων. Τέτοιες πρακτικές είναι το churning (επαναλαμβανόμενες ακυρώσεις και κρατήσεις για τον ίδιο επιβάτη), οι διπλοκρατήσεις, οι εικονικές κρατήσεις και οι παραβιάσεις των όρων τιμολόγησης. Με τα βαριά πρόστιμα που επιβάλλει στους παραβάτες (τους οποίους άφηνε ανενόχλητους να επιβαρύνουν τα inventories εδώ και χρόνια, φοβούμενη μην χαλάσει τις σχέσεις μαζί τους και τους στρέψει στον ανταγωνισμό), το φαινόμενο έχει περιοριστεί σημαντικά. Επιπλέον, κρατήσεις χωρίς εισιτήριο δεν "στέκονται" για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας, το οποίο έχει παραμετροποιηθεί ώστε να ακυρώνει κρατήσεις χωρίς εισιτήριο εντός 48 ωρών από την κράτηση για το K/W/H/L class και εντός 15 λεπτών για τα U, T, P, S. Έχοντας αυτά ως δεδομένα, καθώς επίσης και ότι η Aegean έχει σημαντικό μερίδιο και στις μετακινήσεις group, τα οποία μπορεί να ακυρωθούν μερικά ή συνολικά και να αποδεσμευτούν οι θέσεις ή μία αλλαγή τύπου (από Α320 σε Α321) αυξάνουν τις εκάστοτε διαθέσιμες θέσεις. Όσο πιο υψηλή είναι η διαθεσιμότητα, τόσο πιο χαμηλή είναι η πληρότητα και τόσο πιο πολλές είναι οι πιθανότητες να καταστούν διαθέσιμες κι άλλες φθηνότερες θέσεις.

Επιπλέον, συνήθως συμβαίνει και το εξής παράξενο. Σε μία πτήση με sold-out ή με υψηλή πληρότητα (+90%), αν κάποιος ακυρώσει ή αλλάξει έστω και μία θέση την οποία είχε αγοράσει σε χαμηλό ναύλο, τότε αυτή καθίσταται και πάλι διαθέσιμη στην ίδια χαμηλή αρχική τιμή, ακόμα κι αν μέχρι εκείνη τη στιγμή η εταιρεία πωλούσε τους πιο ακριβούς ναύλους. Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να συνέβη στο φίλο που διαμαρτύρεται. Ωραίο το last minute αλλά δεν μπορείς να περιμένεις ελπίζοντας να εμφανιστεί κάποιος με φθηνό εισιτήριο για να το ακυρώσει ή αλλάξει, έτσι δεν είναι; Σε συνέχεια αυτού, να αναφέρω ότι οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες περιορίζουν το συγκεκριμένο φαινόμενο, με το να τρέπουν το booking class της ακυρωμένης θέσης, σε booking class της φθηνότερης διαθέσιμης εκείνη τη στιγμή (π.χ. μία θέση που κλείστηκε σε K class, όταν ακυρωθεί τρέπεται σε B, M, Y κλπ, ανάλογα με το τί ήταν διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή) το οποίο μπορεί να εκτοξεύσει την τιμή ακόμα και κατά 300%.
 
Ψαχνω για ενα oneway τελος Ιουνιου για Σαμο και δεν παιζει τιποτα κατω απο 100-120 €
Δεν σας φαινονται οι τιμες λιγο "τσιμπημένες"? η ιδεα μου ειναι?
Βεβαια αντιστοιχες τιμες παιζουν και στην ΟΑ...
 
Παίρνοντας αφορμή από την τελευταία προσφορά της Α3 με 49 ευρώ one way για εσωτερικό και 91 ευρώ για roundtrip το κατακαλόκαιρο βλέπω άλλη μια φορά πόσο γκρινιάρηδες και περίεργοι είμαστε οι καταναλωτές (βάζοντας ίσως και εμένα μέσα).Η Α3 για τη high season (πιο high δε γίνεται) προσφέρει πάμφτηνα εισιτήρια, πιο φτηνά και από το deck του πλοίου σε δημοφιλείς προορισμούς ακόμα και για τους επιβάτες της τελευταίας στιγμής και εμείς φωνάζουμε γιατί μας φαίνονται πολλά.Μα θα τρελαθούμε τελείως; Αναρωτιέται κανείς ότι από τα 91 ευρώ τελική τιμή στην τσέπη της Α3 δεν μπαίνουν ούτε τα μισά;
Επίσης πόσοι από μας θυμούνται τις τιμές εισιτηρίων εσωτερικού την περίοδο 2001-2004;Μετά την 11η Σεπτεμβρίου και το κλείσιμο της Axon ούτε για πλάκα δεν έβρισκες ATH-HER-ATH με κάτω από 150 ευρώ,ακόμα και Νοέμβρη μήνα.Επειδή κάποιοι ταξίδεψαν πέρσι το Νοέμβρη στο περίφημο "πάρτι τιμών" με 45 ευρώ roundtrip (και άτομα που ποτέ στη ζωή τους δεν είχαν πάρει αεροπλάνο) δε σημαίνει οτί αυτές οι τιμές είναι ενδεικτικές του τι αποτελεί προσφορά και δεν αποτελούν κατ'ανάγκη παράδειγμα εκλογικευμένης και σταθερής τιμολογιακής πολιτικής. Όταν το ταξί για αεροδρόμιο κάνει 35 ευρώ και το ταχύπλοο για Σαντορίνη 55, ε τότε ναι τα 49 ευρώ είναι καταπληκτική προσφορά. Το ίδιο προιόν πριν 7 χρόνια το πληρώναμε 100 ευρώ minimum και όλοι τότε τσιμουδιά.
 
Συμφωνώ απόλυτα. Βρίσκω πολύ καλή την τρέχουσα προσφορά!
 
Καινούργια κόλπα τις Aegean.
Μέχρι πρόσφατα κατά την αγορά εισητηρίου με εξαργύρωση μιλίων χρεωνόμασταν τους φόρους.
Χθές που ζήτησα έκδοση εισητηρίου με εξαργύρωση μιλίων, πλέον των φόρων μου χρέωσαν και ασφάλεια. Δηλαδή για ένα εισητήριο εσωτερικού μέσω Αθηνών (2 leg) ζητούσαν ~ 36 + 20 ευρώ ανα επιβάτη. Το ίδιο εισητήριο χωρίς εξαργύρωση κόστιζε 91 ευρώ.
 
20 ευρώ για ασφάλεια είναι απαράδεκτο..... και βασικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα χρησίμευε να ασφαλίσεις το εισιτήριο...
 
Να δείτε που προφανώς άρχισαν να επιβάλλουν fuel sucharge και στα δωρεάν εισιτήρια (όπως κάνει και η θεία Lufthansa).
 
pssara":2ns29w0t said:
Καινούργια κόλπα τις Aegean.
Μέχρι πρόσφατα κατά την αγορά εισητηρίου με εξαργύρωση μιλίων χρεωνόμασταν τους φόρους.
Χθές που ζήτησα έκδοση εισητηρίου με εξαργύρωση μιλίων, πλέον των φόρων μου χρέωσαν και ασφάλεια. Δηλαδή για ένα εισητήριο εσωτερικού μέσω Αθηνών (2 leg) ζητούσαν ~ 36 + 20 ευρώ ανα επιβάτη. Το ίδιο εισητήριο χωρίς εξαργύρωση κόστιζε 91 ευρώ.
Μόλις έκλεισα δύο εισιτήρια (+δύο βρέφη) εξαργυρώνοντας μίλια και δε χρεώθηκα καμία ασφάλεια (εκτός από αυτή των δύο βρεφών).
Αυτό το 20€/ανά επιβάτη που λες μήπως είναι το "τέλος εξυπηρέτησης" (service fee);
2 σκέλη Χ 10€/σκέλος = 20€ (ανά επιβάτη).
Μην ξεχνάς ότι κλείνοντας μέσω Αθηνών με εξαργύρωση μιλίων κάνεις "αγορά" δύο εισιτηρίων.
Μήπως κάτι δεν έχεις υπολογίσει σωστά;
Μπορείς να ελέγξεις τα ποσά που σου χρέωσαν στο επιβεβαιωτικό email που σου έστειλαν. Εκεί αναγράφεται κάθε χρέωση "ονομαστικά".
 
Top