Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Όλοι στην Γερμανία αλλά και αρκετοί στην Ελλάδα ξέρουν ότι κάθε 1-2 βδομάδες η LH βγάζει την προσφορά με 1εκ θέσεις και 99Ε, για πτήσεις ακόμα και της επόμενης βδομάδας. Δεν υπάρχει λοιπόν κάτοικος εδώ που θα πλήρωνε 300Ε να πάει Φρανκφούρτη όταν το car-sharing έχει 25Ε ταρίφα και κάνεις τον ίδιο χρόνο. Από την Ρόδο, ρεαλιστικά δεν υπάρχει άλλη επιλογή, το καράβι δεν είναι ανταγωνιστικό για τέτοια απόσταση στον σύγχρονο κόσμο.

Τώρα αν πράγματι υπάρχει αύξηση της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων δεν το ξέρω, βλέπω μειώσεις στους μισθούς και αυξήσεις στον ΦΠΑ (που ήταν 18 και πήγε 23%). Θεωρώ όμως ότι το παιχνίδι της Α3 τιμολογιακά δεν είναι τίμιο απέναντι στους καταναλωτές και μόνο αυτό. Δεν λέω ότι έχει υποχρέωση αλλά θα το εκτιμούσαμε δεώντος αν προσπαθούσε λίγο να καλύψει τις πραγματικές δυνατότητες μας. Και η εκτίμηση σε μια εταιρεία βρίσκει ανταπόκριση στις δύσκολες στιγμές, που ίσως αργήσουν για την Α3 αλλά ίσως και όχι.

Τι έγιναν άραγε τα πάρτυ του περασμένου χρόνου;
 
Κάποιες τελευταίες(ελπίζω) παρατηρήσεις επί του θέματος:
-Όπως η Lufthansa, έστι και η Αιγαιου βγάζει συχνά προσφορές με 80 ή 90 ευρώ μετ' επιστροφής για εισιτήρια εσωτερικού.
-Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το car-sharing και έχω την εντύπωση ότι αυτή η λογική στην Ελλάδα είναι ελάχιστα διαδεδομένη.
-Αύξηση του εισοδήματος υπάρχει, ασχέτως αν υπερκαλύπτεται από την αύξηση των δαπανών τα τελευταία δέκα χρόνια.15 ή 20% αύξηση στη μέση τιμή των αεροπορικών εισιτηρίων μέσα σε 8 ή 10 χρόνια είναι λογική από την πλευρά της εταιρίας.
-Η Αιγαίου, όπως και η κάθε Αιγαίου έχει σκοπό το κέρδος, άρα δεν μπορούμε να άντιδρούμε επειδή δεν υπάρχει "τίμιο τιμολογιακά παιχνίδι". Κανένας δεν εξαπατήθηκε και οι τιμές ακολουθούν τους κανόνες προσφοράς και ζήτησης. Παρόλ' αυτά πάντως πρόσφατα ο Βασιλάκης δήλωσε ότι καμία αύξηση δε θα επιβληθεί στις τιμές των εισιτηρίων για εύλογο χρονικά διάστημα.
-Το πάρτι έγινε, περάσαμε καλά, το εκμεταλλευτήκαμε και με το παραπάνω.Δεν είναι και κάθε μέρα του αι Γιαννιού.
 
Κάποιες τελευταίες παρατηρήσεις και από μένα

Όπως η Lufthansa, έστι και η Αιγαιου βγάζει συχνά προσφορές με 80 ή 90 ευρώ μετ' επιστροφής για εισιτήρια εσωτερικού.
Η LH τα βγάζει για όλη την Ευρώπη αλλά και πάλι ας μην συγκρίνουμε τα τιμολόγια των 2 όπως και την συχνότητα και πυκνότητα των προσφορών τους, όταν βάλει και η Α3 το υπεραντλαντικό με 280Ε θα είναι μια αρχή.


-Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το car-sharing και έχω την εντύπωση ότι αυτή η λογική στην Ελλάδα είναι ελάχιστα διαδεδομένη.
Είναι, αλλά εσύ ανέφερες την LH και τα domestic της ως παράδειγμα προς σύγκριση.

-Αύξηση του εισοδήματος υπάρχει, ασχέτως αν υπερκαλύπτεται από την αύξηση των δαπανών τα τελευταία δέκα χρόνια.15 ή 20% αύξηση στη μέση τιμή των αεροπορικών εισιτηρίων μέσα σε 8 ή 10 χρόνια είναι λογική από την πλευρά της εταιρίας.
Αν οι αύξηση των τιμών υπερκαλύπτουν την αύξηση εισόδηματος πώς έχεις μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη; Εκτός αν εννοείς ονομαστική ή πληθωριστική κάτι που είναι διαφορετικό και μάλλον αδιάφορο για αυτό το θέμα.

-Η Αιγαίου, όπως και η κάθε Αιγαίου έχει σκοπό το κέρδος, άρα δεν μπορούμε να άντιδρούμε επειδή δεν υπάρχει "τίμιο τιμολογιακά παιχνίδι". Κανένας δεν εξαπατήθηκε και οι τιμές ακολουθούν τους κανόνες προσφοράς και ζήτησης.
Όταν έχει μονοπώλιο (γιατί επι της ουσίας αυτό έχουμε) δεν υπάρχει προσφορά και ζήτηση ακριβώς...Και φυσικά αν μια τιμή δεν είναι αυτή που νομίζω ότι κοστίζει το αγαθό και ο λαδέμπορας με εκμεταλεύεται, θα αντιδρώ. Και όταν μπει κάποιος άλλος, θα του κουνήσω το μαντίλι...
 
STAVROS_ATH":3ju9ai93 said:
-Το πάρτι έγινε, περάσαμε καλά, το εκμεταλλευτήκαμε και με το παραπάνω.Δεν είναι και κάθε μέρα του αι Γιαννιού.

Διαφωνώ: -Το πάρτι γίνεται, περνάνε καλά, το εκμεταλλεύονται με το παραπάνω, τώρα θα είναι κάθε μέρα τ' Άι Γιαννιού για τους έξυπνους των μεταφορών στην Ελλάδα. Η Aegean έχει την πολυτέλεια να σε βάζει να πληρώνεις τις τιμές που θέλει, αφού ο μοναδικός ανταγωνιστής εξοβελίστηκε με τις ευλογίες των σοφών κυβερνώντων που φρόντισαν να την γονατίσουν και να την παραδώσουν στον άνθρωπο των ειδικών αποστολών.
Καμία μυρωδιά υγιούς ανταγωνισμού.

Είναι η ίδια ιστορία που βλέπουμε με τον ΟΣΕ (αλλά ακριβώς η ίδια!), η ίδια ιστορία που βλέπουμε με την πατέντα των διοδίων για δρόμους κατηγορίας Κόρινθος-Πάτρα, Τέμπη, Πλαταμώνας... Για να μην βγαίνω πολύ εκτός θέματος: στην Aegean δεν χρωστάω τίποτα, πληρώνω το 25% του μισθού μου για
μια μετακίνηση που σίγουρα θα ήταν φτηνότερη αν δεν είχε γίνει μονοπωλιακή με μεθοδεύσεις. Ακριβώς το ίδιο γίνεται με τα παραπάνω: η ιδιωτική πρωτοβουλία γίνεται υποχρεωτικά μονόδρομος με καμιά εναλλακτική λύση (μην μου πείτε για Γαλλία, Γερμανία κ.τ.λ., εκεί υπάρχει πάντα η λύση των
δρόμων ή των τρένων) με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επιλογή, να μην υπάρχει ελεύθερη αγορά, και οι επιλογές μας να είναι το ίδιο περιορισμένες με των υπηκόων του Κιμ Ιλ τέτοιου (συγγνώμη σύντροφοι). Αν αυτό είναι καπιταλισμός και Δυτική οικονομία, να δω πώς θα κάνουν κάποιοι εδώ πράξη το
χόμπι τους όταν πρέπει να πληρώνουν γι' αυτό μια περιουσία.

Δεν "παραπονιέμαι" για τις τιμές, αλλά για τον ύπουλο τρόπο με τον οποίο με έφεραν στο σημείο να μην έχω άλλη λύση αυτοί που αντί να υπηρετούν το συμφέρον μου, υπηρετούν το δικό τους με το αζημίωτο προς τους αετονύχηδες που έχουν το θράσος να νουθετούν μέσω τηλεόρασης...
 
Η Aegean Airlines, a Star Alliance Member, αναπροσαρμόζει -επιτέλους- από σήμερα την ανελαστική πολιτική των Saver ναύλων της, βελτιώνοντας προς το καλύτερο τους όρους που τους διέπουν. Για τα saver εισιτήρια που εκδίδονται από σήμερα, θα επιτρέπονται αλλαγές έναντι €20* για το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ και €30* για το εξωτερικό. Σε περίπτωση No Show, τα saver εισιτήρια καθίστανται άκυρα και μη επαναχρησιμοποιήσιμα. Οι αλλαγές θα πρέπει να πραγματοποιούνται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με την ακύρωση της αρχικής κράτησης. Δεν είναι δυνατή η διατήρηση του OPEN status στα saver, ενώ για τα semi-flex κατηγορίας S και Κ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ επιτρέπεται το OPEN status και το rebooking μετά από non-Show. :great:

Για τους φίλους που εργάζονται σε ταξιδιωτικά γραφεία, υπογραμμίζω ότι εξακολουθεί με απαράδεκτο τρόπο να απαγορεύει το δικαίωμα του same-day-voiding για τα savers, που προνοεί η IATA για εκδόσεις εισιτηρίων. :evil:

*) Η χρέωση ισχύει για κάθε πτήση που αλλάζεται. Στην περίπτωση που στη νέα πτήση ο διαθέσιμος ναύλος είναι υψηλότερος από το ναύλο της αρχικής κράτησης, θα εισπράττεται και η αναλογούσα διαφορά ναύλου.
 
Δηλαδή θα είναι σαν να αγοράζεις καινούργιο εισιτήριο. Αν αναλογιστούμε ότι στις προσφορές ο ναύλος είναι περίπου 10 ευρώ και όλα τα άλλα είναι φόροι και χρεώσεις (που επιστρέφονται σε περίπτωση ακύρωσης), δεν βλέπω που είναι το όφελος. Και χάρηκα στην αρχή.
 
Το φθηνότερο saver εσωτερικού αυτή τη στιγμή είναι το P με βάση τα €12 συν τον επίναυλο άλλα €8. Από εκεί και πέρα το U είναι στα €27 + €8 και το Τ είναι στα €40+€8. Το rebooking fee των savers είναι €20 και είναι υψηλότερο από το rebooking fee των semi flex, που είναι €15. Όντως για τα χαμηλότερα savers το όφελος δεν είναι ιδιαίτερο, αλλά αν σκεφτείς ότι στην περίπτωση που κάνεις ακύρωση και αγορά νέου, θα χάσεις τα €14 για την επιστροφή των φόρων, τότε ίσως και να σε συμφέρει (λίγο).
 
Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις. Συμπέρασμα: Καλό είναι να μην χρειαστεί να τα αλλάξεις αυτά τα εισιτήρια.
 
Με αφορμή της προσφορές που βγάζει κατα καιρούς η εταιρία και κυρίως την τρέχουσα με 100.000 θέσεις διαθέσιμες για εσωτερικό και 50.000 για εξωτερικό ( viewtopic.php?p=121856#p121782 )
μου γεννάται η εξής απορία σε εμένα τον δύσπιστο, αν και φαντάζομαι οτι πολλοί θα έχουν την ίδια ερώτηση.
Υπάρχει τρόπος να ελεγχθεί η ορθότητα των άνωθι αριθμών στο κατα πόσο είναι πράγματι 100.000 και 50.000 οι προσφερόμενες θέσεις;
Να με συγχωρείτε αλλά διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.
 
Πεθαίνω.....
Για BCA-ATH μέσω Μονάχου και Παρισιού. Το ίδιο συμβαίνει και για ATH-BCA μέσω Μονάχου

07:50Βαρκελώνη
Βαρκελώνη
El Prat
(El Prat) 09:55Μόναχο
Μόναχο
Franz Josef Strauss
(Franz Josef Strauss) A31475 9h 40m

10:40Μόναχο
Μόναχο
Franz Josef Strauss
(Franz Josef Strauss) 12:15Παρίσι
Παρίσι
Charles de Gaulle
(Charles de Gaulle) A31442

14:30Παρίσι
Παρίσι
Charles de Gaulle
(Charles de Gaulle) 18:30Αθήνα
Αθήνα
Ελ. Βενιζέλος
(Ελ. Βενιζέλος) A3611

Saver: €1694
Semi:€890
Flex:€978
Business: €1151
 
Top