Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Φθηνα εισιτηρια πλεον δεν θα υπαρξουν για τα επομενα 8-10 χρονια.. Μονο σποραδικες προσφορες για ταξιδια μετα απο 6-8 μηνες οπως εκανε η Α3 τις τελευταιες μερες. Δυστυχως η πανδημια εφερε πολλες ανακαταξεις στην λειτουργια των εταιριων και το ειδαμε και περσι το καλοκαιρι οτι το προγραμμα που ειχαν στον νου τους δεν βγηκε με τραγελαφικες καταστασεις σε ολα τα αεροδρομια του κοσμου. Οι εταιριες οπως και η Α3 θα πρεπει να εχουμε στον νου μας οτι δεν ειναι "φιλανθρωπικα ιδρυματα".Σκοπος ειναι το κερδος και η μακροβιοτητα τους. Οσο για τα βαρη αποσκευων που διαβαζω κλπ σκεφτειτε μονο τοσα χρονια που σου επετρεπε χειραποσκευη επανω και εφτανε να ζυγιζει παραπανω απο την αποσκευη που ηταν στο αμπαρι του αφους! Χωρια τις ζημιες στα bin επανω. Οι εταιριες τα προσμετρανε ολα στο κοστος λειτουργιας τους (πλεον ακομα και την ελια στο γευμα οπως εκανε γνωστη αμερικανικη) και δεν εχουν σκοπο να μπαινουν μεσα πλεον.
 
Οι εταιριες οπως και η Α3 θα πρεπει να εχουμε στον νου μας οτι δεν ειναι "φιλανθρωπικα ιδρυματα".
Σύμφωνοι αλλά get this:
1. Σε Return trip στο οποίο χρειάστηκε να αλλάξω το πρώτο σκέλος, με χρεώσανε και για το σκέλος της επιστροφής γιατί λέει ανατιμολογείται όλο το ταξίδι και όχι μόνο το σκέλος που αλλάζεις..Τι λές ρε μεγάλε;!;! Πλήρωσα 40Ε παραπάνω γιατί έτσι..

2. Σε πτήση που δεν πέταξα, ζήτησα πίσω τους φόρους που έχω πληρώσει και μου είπαν ότι θα επιστρέψουν το ποσό -23ΕΥΡΩ. Δηλαδή με χρεώνει admin fee για να μου επιστρέψει τους φόρους που δεν έχει αποδώσει στο κράτος. Nice, win win ο μάγκας, αφού λέει το γράφει στους όρους. Τι ΛΕΣ ΡΕ!!

Και κάπως έτσι πλέον είναι κάτω ατπην Ryanair στις επιλογές μου γιατί ουσιαστικά με κοροϊδεύει, ενώ η Ryanair είναι μπεσάτη, ότι προϊόν πληρώνω παίρνω και όχι μασκαρεμένο low cost που υποδύεται το premium.
 
Με συγχωρείς αλλά αν κάτι αναγράφεται στους όρους δε μπορείς να λες ... τι λες ρε. Τους έχεις ήδη αποδεχτεί με το που έχεις κλείσει το εισιτήριο. Βασικά ότι θες μπορείς να πεις αλλά δεν έχει νόημα.

Όπως εσύ σε κάποιες περιπτώσεις στη ζωή σου θες να είσαι καλυμμένος έτσι και η αεροπορική με τους όρους.
 
Αν ισχύει αυτό που γράφεις όντως είναι από άδικο ως εξοργιστικό. Ίσως για το πελατολόγιο της Α3 τα 23 ευρώ να μην κάνουν τη διαφορά. Από την άλλη είναι απαράδεκτο να κερδοσκοπούν με αυτό τον τρόπο. Γιατί δε δοκιμάζεις να μιλήσεις μαζί τους; Ίσως ανταποκριθούν. Στη χειρότερη ίσως κάποια οργάνωση προστασίας καταναλωτών;
 
@IATA:
Να μιλήσει μαζί τους; Και να τους πει να μην τον χρέωσουν το τέλος που χρεώνουν υποχρεωτικά σε ΟΛΟΥΣ τους πελάτες που κάνουν συναλλαγή μέσω του call center, ακόμα και αν δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εξυπηρετηθούν από το site? (πχ στις περιπτώσεις refund) ;
Θα αστειεύεσαι.
Αφού επίτηδες το έχουν σκαρφιστεί αυτό. Εισπρακτικό είναι, όχι πελατοκεντρικό!
 
Με συγχωρείς αλλά αν κάτι αναγράφεται στους όρους δε μπορείς να λες ... τι λες ρε. Τους έχεις ήδη αποδεχτεί με το που έχεις κλείσει το εισιτήριο. Βασικά ότι θες μπορείς να πεις αλλά δεν έχει νόημα.

Όπως εσύ σε κάποιες περιπτώσεις στη ζωή σου θες να είσαι καλυμμένος έτσι και η αεροπορική με τους όρους.

Έχεις δίκαιο, όμως πολλοί διαβάζουν βιαστικά ή καθόλου τους όρους χωρίς να τους κατανοούν. Μερικοί ίσως δεν είναι εξοικειωμένοι ή λόγω ηλικίας και προβλημάτων υγείας αποδέχονται κάτι χωρίς σκέψη. Ίσως κατά περίπτωση να μπορεί να δειχτεί επιείκεια. Φτάνει να μη γίνεται κατάχρηση.
Post automatically merged:

@IATA:
Να μιλήσει μαζί τους; Και να τους πει να μην τον χρέωσουν το τέλος που χρεώνουν υποχρεωτικά σε ΟΛΟΥΣ τους πελάτες που κάνουν συναλλαγή μέσω του call center, ακόμα και αν δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εξυπηρετηθούν από το site? (πχ στις περιπτώσεις refund) ;
Θα αστειεύεσαι.
Αφού επίτηδες το έχουν σκαρφιστεί αυτό. Εισπρακτικό είναι, όχι πελατοκεντρικό!
Προσωπικά έχω στο παρελθόν τύχει και σε ευήκοα ώτα και σε άκαμπτους τηρητές κανόνων. Έχω υπάρξει και τα δύο. Για να το λες θα έχεις γνώση εκ των έσω, ίσως ακολουθούν πιο αυστηρή πολιτική.
 
Last edited:
Ότι ανεβαίνει κατεβαίνει. Εκείνος που χρεώνει 47€ το ένα κιλό υπέρβαρο (που σε υποχρέωνει να κανεις τσεκιν τη βαλίτσα) ή σου κλέβει τους φόρους που δε αποδοθούν ποτε για μια θέση που ακυρωσες κ είναι overbooked, κάποια στιγμή θα υποχρεωθεί σε αναδίπλωση. Ας ελπίσουμε μέχρι τότε να μην έχει ξενερώσει ολος ο κόσμος γιατί η αγορά στην Ελλάδα είναι μικρή
 
Funny thing, οταν έκλεισα το εισιτήριο, δεν υπήρχε αυτός ο όρος!
Σε κάθε περίπτωση, έφαγα την χασούρα και από εδώ και πέρα δεν κλείνω μαζί τους εκτός και αν δεν έχω άλλη επιλογή γιατί δεν αποδέχομαι ακριβώς τέτοιους όρους μονόπλευρους.

Και να τους πει να μην τον χρέωσουν το τέλος που χρεώνουν υποχρεωτικά σε ΟΛΟΥΣ τους πελάτες που κάνουν συναλλαγή μέσω του call center, ακόμα και αν δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εξυπηρετηθούν από το site? (πχ στις περιπτώσεις refund) ;
Μίλησα μαζί τους με διάφορους τρόπους και κατέληξα ότι χάνω τον χρόνο μου γιατί μιλάω μόνο για τους φόρους.(28Ε σύνολο)

Επί της αρχής δεν έχει δικαίωμα να εισπράττει ένα ποσό εν ονόματι κάποιου άλλου και μετά να σου λέει, "Α, για να στο δώσω πίσω, σου κρατάω 23Ευρω" ανά άτομο ανά συναλλαγή.

Προς σημείωση, δεν ακύρωσα πριν πετάξω, που έχει cancellation fee, ήμουνα no show, οπότε οφείλει να επιστρέψει τους φόρους.
 
Last edited:
Σύμφωνοι αλλά get this:
1. Σε Return trip στο οποίο χρειάστηκε να αλλάξω το πρώτο σκέλος, με χρεώσανε και για το σκέλος της επιστροφής γιατί λέει ανατιμολογείται όλο το ταξίδι και όχι μόνο το σκέλος που αλλάζεις..Τι λές ρε μεγάλε;!;! Πλήρωσα 40Ε παραπάνω γιατί έτσι..
Όταν αλλάζεις ένα σκέλος σε ένα αχρησιμοποίητο εισιτήριο, γίνεται επανατιμολόγηση στις τρέχουσες τιμές. Αντιθέτως, όταν αλλάζεις ένα σκέλος, μετά την έναρξη του ταξιδιού, γίνεται τιμολόγηση βάσει των τιμών που ίσχυαν την ημέρα που βγήκε το εισιτήριο (εκτός εάν ίσχυε κάποια προσφορά τύπου flash sale, οπότε και καλείσαι να πληρώσεις τη διαφορά της έκπτωσης που σου είχαν δώσει). Το κάνουν όλες οι αεροπορικές της ΙΑΤΑ.
 
Ανατιμολόγηση και στο inbound όταν αλλάζω μόνο το outbound?
Δεν μου έτυχε μέχρι τώρα εκτός από Aegean
 
Top