kmr
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/01/2014
- Μηνύματα
- 105
- Likes
- 175
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGKK
Kαι επειδή εδώ κάνουμε συζήτηση επί της τιμολογιακής πολιτικής και όχι customer support σε μεμονωμένη περίπτωση, θεωρώ τελείως απαράδεκτη την συμπεριφορά τους προς τον καταναλωτή όσον αφορά τους φόρους, άσχετα αν το γνωστοποιούν στους όρους τους.Ανατιμολόγηση και στο inbound όταν αλλάζω μόνο το outbound?
Δεν μου έτυχε μέχρι τώρα εκτός από Aegean
Έχει μία εσάνς απτην υπόθεση των δώρων (Χριστουγέννων/Πάσχα), που ο εργοδότης το πληρώνει αλλά απαιτεί απτον εργαζόμενο να το επιστρέψει πίσω μετρητά.
Αφού είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τους φόρους που εισπράττουν, βρήκαν το κόλπο για να μην δίνουν τίποτα πίσω.
- Οι φόροι επιστρέφονται πλήρως για όλα τα εισιτήρια. Ισχύει χρέωση επιστροφής χρημάτων 23€ ανά εισιτήριο.
Post automatically merged:
In fact, μόλις προσπάθησα να αλλάξω (dummy) το inbound μιά κράτησης που έχω με ΒΑ και η ανατιμολόγηση γίνεται μόνο στο σκέλος που αλλάζω. Δεν μου ζητάει τίποτα εξτρα για το outbound.Όταν αλλάζεις ένα σκέλος σε ένα αχρησιμοποίητο εισιτήριο, γίνεται επανατιμολόγηση στις τρέχουσες τιμές. Αντιθέτως, όταν αλλάζεις ένα σκέλος, μετά την έναρξη του ταξιδιού, γίνεται τιμολόγηση βάσει των τιμών που ίσχυαν την ημέρα που βγήκε το εισιτήριο (εκτός εάν ίσχυε κάποια προσφορά τύπου flash sale, οπότε και καλείσαι να πληρώσεις τη διαφορά της έκπτωσης που σου είχαν δώσει). Το κάνουν όλες οι αεροπορικές της ΙΑΤΑ.