Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Ανατιμολόγηση και στο inbound όταν αλλάζω μόνο το outbound?
Δεν μου έτυχε μέχρι τώρα εκτός από Aegean
Kαι επειδή εδώ κάνουμε συζήτηση επί της τιμολογιακής πολιτικής και όχι customer support σε μεμονωμένη περίπτωση, θεωρώ τελείως απαράδεκτη την συμπεριφορά τους προς τον καταναλωτή όσον αφορά τους φόρους, άσχετα αν το γνωστοποιούν στους όρους τους.
Έχει μία εσάνς απτην υπόθεση των δώρων (Χριστουγέννων/Πάσχα), που ο εργοδότης το πληρώνει αλλά απαιτεί απτον εργαζόμενο να το επιστρέψει πίσω μετρητά.

Αφού είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τους φόρους που εισπράττουν, βρήκαν το κόλπο για να μην δίνουν τίποτα πίσω.

  • Οι φόροι επιστρέφονται πλήρως για όλα τα εισιτήρια. Ισχύει χρέωση επιστροφής χρημάτων 23€ ανά εισιτήριο.
Post automatically merged:

Όταν αλλάζεις ένα σκέλος σε ένα αχρησιμοποίητο εισιτήριο, γίνεται επανατιμολόγηση στις τρέχουσες τιμές. Αντιθέτως, όταν αλλάζεις ένα σκέλος, μετά την έναρξη του ταξιδιού, γίνεται τιμολόγηση βάσει των τιμών που ίσχυαν την ημέρα που βγήκε το εισιτήριο (εκτός εάν ίσχυε κάποια προσφορά τύπου flash sale, οπότε και καλείσαι να πληρώσεις τη διαφορά της έκπτωσης που σου είχαν δώσει). Το κάνουν όλες οι αεροπορικές της ΙΑΤΑ.
In fact, μόλις προσπάθησα να αλλάξω (dummy) το inbound μιά κράτησης που έχω με ΒΑ και η ανατιμολόγηση γίνεται μόνο στο σκέλος που αλλάζω. Δεν μου ζητάει τίποτα εξτρα για το outbound.
 
O ταξιδιωτικός τομέας (και όχι μόνο ο αεροπορικός) είναι ένας δυναμικά μεταβαλλόμενος τομέας που ακολουθεί την εκάστοτε εποχή και τις μεταβαλλόμενες ιδιαιτερότητες της. Παλαιότερα βλέπαμε αλλαγές προς το χειρότερο στις ξένες εταιρίες και λέγαμε ότι όπου να 'ναι θα πάρει η μπάλα και τις Ελληνικές.
Ποιος να το έλεγε ότι πριν κάποια χρόνια η πολιτική αποσκευών, φαγητού, ακυρώσεων κλπ της Lufthansa, BA, AF κλπ θα ήταν παρόμοια με αυτή των Ryan, Wizz κλπ... Έτσι γίνεται και με τις παραπάνω παρατηρήσεις - χρεώσεις.
Προφανώς, αν δεν έχουν γίνει ήδη στην ΒΑ ή σε κάποια άλλη ξένη εταιρία, θα γίνουν προσεχώς. Ή αλλιώς η κάθε εταιρία θα βρίσκει άλλους τρόπους να εισπράξει έσοδα από άλλα παραθυράκια του αεροπορικού ταξιδιού. Όταν θεωρούμε "απαράδεκτη" μία εταιρία που έχει έναν συγκεκριμένο όρο, σίγουρα θα βρούμε δεκάδες όρους σε άλλους τομείς στις ξένες που θα είναι επίσης απαράδεκτες. Και γι αυτό έχω δεκάδες παραδείγματα και από ξένες εταιρίες που δεν είναι του παρόντος να τα παραθέσω γιατί δεν έχει νόημα και δεν θα ωφελήσει σε τίποτα τη συζήτηση.

Εν κατακλείδι δεν μπορεί να ξέρει κανείς τι θα χρεώσει η εκάστοτε εταιρία σε κάποια ιδιαίτερη περίπτωση ακύρωσης, αλλαγής, κλεισίματος θέσης, no show κλπ τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία ανήκουν το πολύ στο 10% των πτήσεων μας. Και δεν ξέρει γιατί δεν πρόκειται κανείς να κάτσει να διαβάσει τις ατελείωτες σελίδες όρων της κάθε εταιρίας. Και φυσικά όλοι θα κλείσουμε και Aegean πάλι όταν μας συμφέρει η τιμή, οι ώρες ή το connection. Τα 23 ευρώ χρέωσης για το μπας και γίνει κάτι με το ταξίδι μια στο τόσο και μας χρεώσουν δεν το βρίσκω ικανό λόγο να μην ξαναπετάξει κάποιος με μια εταιρία.
Αλλά βέβαια αυτό είναι και προσωπικό του καθενός.
 
Σύμφωνοι αλλά get this:
1. Σε Return trip στο οποίο χρειάστηκε να αλλάξω το πρώτο σκέλος, με χρεώσανε και για το σκέλος της επιστροφής γιατί λέει ανατιμολογείται όλο το ταξίδι και όχι μόνο το σκέλος που αλλάζεις..Τι λές ρε μεγάλε;!;! Πλήρωσα 40Ε παραπάνω γιατί έτσι..

2. Σε πτήση που δεν πέταξα, ζήτησα πίσω τους φόρους που έχω πληρώσει και μου είπαν ότι θα επιστρέψουν το ποσό -23ΕΥΡΩ. Δηλαδή με χρεώνει admin fee για να μου επιστρέψει τους φόρους που δεν έχει αποδώσει στο κράτος. Nice, win win ο μάγκας, αφού λέει το γράφει στους όρους. Τι ΛΕΣ ΡΕ!!

Και κάπως έτσι πλέον είναι κάτω ατπην Ryanair στις επιλογές μου γιατί ουσιαστικά με κοροϊδεύει, ενώ η Ryanair είναι μπεσάτη, ότι προϊόν πληρώνω παίρνω και όχι μασκαρεμένο low cost που υποδύεται το premium.
1. Η λύση φυσικά είναι να αγοράζεις χωριστά το return εισιτήριο. Το κάνω εδώ και χρόνια ανεξαρτήτως εταιρείας γιατί έχει τύχει πολλές φορές να χρειαστεί να αλλάξω το ένα σκέλος και προτιμώ να το κάνω μόνος μου online. Δεν ήξερα ότι χρεώνουν κάτι τέτοιο. Πονηρά περίεργο. :7:

2. Το πρόβλημα είναι ότι για ακύρωση εισιτηρίου πρέπει αναγκαστικά να καλέσεις το call center και επομένως να πληρώσεις το service fee. Μου κάνει εντύπωση που δεν έχουν κάνει το ίδιο και για τις αλλαγές και τις έχουν αφήσει online. Πονηρά καλό πάντως (όχι για μένα). :mrgreen:
 
Στο LHR έδωσα την extra βαλίτσα της βαθμίδας στον γκισε και ενώ είχα βάλει άλλη μια στον συνταξιδιώτη μου με κουπόνι από την πιστωτική γιατί πάνε τζάμπα κάθε χρόνο και τον ρώτησε αν θέλει να δώσει δωρεάν τη βαλίτσα του. Μήπως παίζει κάτι αντίστοιχο με την είσοδο σε lounge? Εκτός αν έτυχε
 
@stefanv:
Δεν έχει αναφερθεί τίποτα τέτοιο.
Και στο LHR δεν υπάρχει θέμα με το lounge.
Άρα μάλλον έτυχε.

Δεν κατάλαβα βέβαια ακριβώς τι παίχτηκε. Αφού είχες εφαρμόσει το κουπόνι στην κράτηση, ο υπάλληλος έβλεπε ότι ο συνταξιδιώτης σου δικαιούται πλεον 1 δωρεάν βαλίτσα. Οπότε τι παραπάνω προσέφερε; Επίσης έχουν ευχέρεια οι check in agents, και μάλιστα εκτός Ελλάδας, να προσθέτουν βαλίτσες σε επιβάτες χωρίς να εφαρμόζουν την αντίστοιχη χρέωση; Εντύπωση μου κάνει να έχουν τέτοια ευελιξία.
Υποθέτω δεν αναφέρεσαι σε χειραποσκευή, που τον ρώτησε αν θέλει να τη δώσει δωρεάν, για να μην την πάρει ως χειραποσκευή;
 
Βασικά έδωσα την δική μου και πριν δώσει το διαβατήριο ο συνταξιδιώτης μου του λέει, θέλετε να δώσετε και τη δική σας μαζί δωρεάν; Ενώ εγώ είχα μόνο μία που μπορούσα να δώσω. Μετά του είπα πως έτσι κι'αλλιώς έχει ήδη μία στο εισιτήριό του.
Μήπως επειδή ήταν χειραποσκευή η 2η?
 
Συμβαίνει πολύ συχνά όταν η πτήση είναι γεμάτη. Και σε μένα συνέβη πρόσφατα σε πτήση της Austrian που ενώ είχα εισιτήριο με δωρεάν παραδοτέα βαλίτσα, μου έστειλαν μέιλ ότι μπορώ να δώσω την αποσκευή μου δωρεάν γιατί η πτήση είναι full.
 
Δεν ξέρω αν κολλάει απόλυτα εδώ.
Για πτήση από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, business, ήμουν ήδη στο αεροπλάνο και μου ζήτησαν να πετάξω με την πτήση πιο ήταν πιο νωρίς από την δική μου;
Υπάρχει πιθανότητα να μου δώσουν κάτι σε 'αποζημίωση' ή bonus μίλια;
 
@chr04:
Το διαβάζω, το ξαναδιαβάζω, νόημα δεν βγάζω. Ήσουν ήδη μέσα στο αεροπλάνο, είχες κάτσει, και σου ζήτησαν να πετάξεις με ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ πτήση; Η οποία πως δεν είχε απογειωθεί, αφού η δική σου ετοιμαζόταν να απογειωθεί σε λίγα λεπτά;

Να σε αποζημιώσουν επειδή έφτασες νωρίτερα στον προορισμό σου ?

Μήπως τα έγραψες ανάποδα;
 
Ήταν κανένα σημαίνον πρόσωπο σε περιοδεία εκεί κοντά και το περίμεναν :stupid:
Αυτό γίνεται εθελοντικά, θα μπορούσαν να ζητήσουν στον επόμενο και να πει ναι με τα χαράς. Αν είχαν ξεμείνει από εθελοντές, θα ξεκινούσαν τα παζάρια :)
 
Top