Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σαν να το έχουμε νοιώσει λιγάκι :mrgreen:
Έμφαση σε profitability και όχι σε market share. Το γράφω σε περίπτωση που δεν ανοίγει το link.
Post automatically merged:

Μα πόσο ακόμα να ανεβάσουν τις τιμές; Αυτή τη στιγμή οι πτήσεις όλου του καλοκαιριού προς Αθήνα είναι πάνω από 300€ στον light ναύλο στις περισσότερες πτήσεις και για τα νησιά έχουν ξεφύγει προ πολλού.. Ειδικά φέτος όπως έχουμε πει, η Πάρος, η Νάξος και η Μήλος πωλούνται σαν ελεύθερα δρομολόγια οπότε οι τιμές είναι τουλάχιστον 50% πάνω από πέρσι. Πόσο πρέπει να πάνε δηλαδή τα εισιτήρια για να μη θεωρούνται ξεπούλημα;
Αν αναφέρεσαι στο ξεπουλάω που έγραψα παραπάνω, να διευκρινίσω ότι εννοώ ότι πουλάει όλες τις θέσεις που έχει ανεβάσει στο πρόγραμμα της, όχι πουλάω έναντι ευτελούς τιμήματος a la παπαρηγα :)
Φυσικά και οι τιμές είναι στον ουρανό. Εμπορικά αυτό που δεν θέλει μια εταιρία είναι να κλείσει η πτήση πολύ νωρίς. Τα δρομολόγια που αφορούν τα μικρότερα αεροδρόμια των Κυκλάδων έχουν το θέμα ότι εξυπηρετούνται με ATR χωρίς να υπάρχει δυνατότητα για μεγαλύτερο αεροσκάφος. Εντελώς θεωρητικά θα μπορούσαν να κάνουν up gauge σε αεροδρόμια που μπορούν να επιχειρήσουν Airbus και να κάνουν capacity shifting στις Κυκλάδες. Πρακτικά δεν υπάρχουν πληρώματα για να κάνουν την τράμπα. Επίσης δεν βλέπω ότι καίγονται ιδιαίτερα να εστιάσουν σε μερίδια. Κατά το άρθρο δηλαδή.
 
Last edited:
Αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική της Αιγαίου από σήμερα, στα πλαίσια του profit prioritising φυσικά.

- Για αλλαγές σε ναύλους LIGHT, SAVER και BUSINESS BASIC, το rebooking fee θα αυξάνεται κατά €10 στην περίπτωση που η αλλαγή πραγματοποιείται σε διάστημα μικρότερο των 168 ωρών (7 ημέρες) πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση της κράτησης. Συνεπώς, τα μέχρι τώρα γνωστά rebooking fees παραμένουν τα ίδια, μόνο εάν η αλλαγή γίνει σε διάστημα μεγαλύτερο των 168 ωρών πριν από την αναχώρηση της αρχικής κράτησης.

- Πλέον είναι εφικτή η εναλλαγή μεταξύ των BRANDED FARES (κατηγοριών ναύλων) στις παρακάτω περιπτώσεις:
FLEX: μπορεί να αλλάξει επιπλέον σε FAMILY, COMFORT FLEX και FULL BUSINESS
FAMILY: μπορεί να αλλάξει επιπλέον σε FLEX, COMFORT FLEX και FULL BUSINESS
SAVER: μπορεί να αλλάξει επιπλέον σε COMFORT FLEX και FULL BUSINESS
COMFORT FLEX: μπορεί να αλλάξει επιπλέον σε FLEX (downgrade), FAMILY, SAVER, COMFORT FLEX και FULL BUSINESS
BUSINESS: μπορεί να γίνει και downgrade σε FLEX, FAMILY, SAVER, COMFORT FLEX.

Οι ναύλοι BUSINESS BASIC και LIGHT, αλλάζουν μόνο με ναύλους εντός της ίδιας κατηγορίας.

- Στο σημερινό fare filing των ναύλων, υπάρχουν ορισμένες ασυνέπειες ως προς την αλλαγή που εξαγγέλθηκε χθες:

α) αναφέρεται ρητά ότι δεν επιτρέπεται downgrading από BIZ σε ECO, άρα δε μπορώ να καταλάβω πώς ισχυρίζονται ότι το BUSINESS μπορεί να γίνει COMFORT FLEX.

β) σε περίπτωση αλλαγής, ο νέος ναύλος θα πρέπει να είναι ίσος ή υψηλότερος από τον αρχικό. Και πάλι δε βγαίνει νόημα, διότι είναι αδύνατο να βρείς COMFORTFLEX ή FLEX που να είναι ακριβότερο από BUSINESS, εκτός κι αν μιλάμε για αλλαγή προορισμού.

Μάλλον θα ακολουθήσει και διευκρινιστική εγκύκλιος.
 
Ήθελα να ρωτήσω στον Ναύλο light στον οποίο δικαιούμαι μόνο μία αποσκευή καμπίνας 8 κιλών, εάν έχω μαζί μου και μία τσάντα πλάτης τύπου "herschel" αν θα πληρώσω κάτι (και αν ναι πόσο είναι το κόστος) ή κάνουν τσ στραβά μάτια. Ευχαριστώ πολύ!
 
Η Herschel θεωρείται προσωπικό αντικείμενο. Ο Light ναύλος επιτρέπει ΕΝΑ από τα δύο. Δεν κάνουν τα στραβά μάτια πια.
 
Επομένως για τι επιπλέον κόστος μιλάμε?
 
Last edited by a moderator:
Στην αρχή είπαμε δεν είμαστε low cost γι αυτό δεν εχουμε τόσο φτηνούς ναύλους Αλλά πάρτε όσες βαλίτσες κ κιλά θέλετε. Μετά είπαμε κάντε τσεκιν τις βαλίτσες δωρεάν για να συντομεύουμε τον χρόνο κ μετά είπαμε σας τα βάζουμε δωρεάν εμείς στο αμπάρι απλά πετάξτε μαζι μας γιατί είμαστε ελληνική εταιρεία. Κ τώρα αφού τόσα χρόνια σας κακομάθαμε κ ανένηψε ο ελληνικος Τουρισμός δεν έχουμε μεν πλέον φτηνούς ναύλους αλλά θα χρεώνουμε τα πάντα by the book. Απλά αυτά τπτ άλλο
 
Εχεις κάποιο δίκαιο. Γενικά όσο ζούμε σε αυτό το μεταβαλλόμενο κόσμο χρειάζονται προσαρμογές. Μια επιχείρηση συνήθως αποσκοπεί στο κέρδος ενώ παράλληλα προσπαθεί να διατηρεί ικανοποιημένους πελάτες, μετόχους, συνεργάτες, προμηθευτές. Αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράπονο ή αίτημα θα μπορούσες να απευθυνθείς στο τμήμα παραπόνων ή την εξυπηρέτηση πελατών. Επειδή είμαστε σε φάση ανάκαμψης θα συνιστούσα λίγη υπομονή, τα παιδιά κάνουν ό,τι μπορούν. Αν είσαι διατεθειμένος / διατεθειμένη να δεσμευτείς στην προτίμηση της Αιγαίου με το να εγγραφείς στο πρόγραμμα τακτικών επιβατών θα έχεις κάποια προνόμια και προτεραιότητα.
 
Για να λέμε την αλήθεια, εδώ στα Βαλκάνια, δεν έχουμε ακόμα τις ίδιες περιβαλλοντικές ευαισθησίες με τη Δύση, που δίνουν την ευκαιρία για νέες «αρπαχτές» τύπου carbon offsetting, green fares, SAF surcharge, zero waste catering (aka buy-on-board). Είναι θέμα χρόνου να ενταχθούν και αυτές εντός των τιμολογιακών πολιτικών των εγχώριων αερομεταφορέων.
 
Δεν ξέρω γιατί, αλλά ίσως δεν αντιλαμβανόμαστε όλοι τις περιβαλλοντολογικές αλλαγές με τον ίδιο τρόπο στον ίδιο βαθμό. Άλλος έχει ευαισθησία στις οσμές, στη θερμοκρασία, στο φως, στο θόρυβο κ.ό.κ. Πάντως αν το θέμα είναι το αν θα υπάρξουν πάλι οικονομικά προσιτά εισιτήρια, πιστεύω ότι με τον καιρό, αφού πρώτα εξασφαλιστεί η ασφάλεια, βιωσιμότητα και υγιεινή θα υπάρξουν προσαρμογές στις τιμές. Όσον αφορά στο θέμα με την ελαστικότητα στα όρια αποσκευών, καταλαβαίνω και πιστεύω ότι σε κάποιο βαθμό γίνονται παραχωρήσεις, όμως αν κάθε επιβάτης ζητούσε κάτι τέτοιο ίσως να μη σηκωνόταν το αεροπλάνο ποτέ μιας και υπάρχουν όρια βάρους.
 
Top