Τι έχει συμβεί με το ΑΤR της ΟΑ στη Ρόδο?

  • Thread starter 121.5
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σωστός Τρομάρα,

Μα καλά ακόμη να μας πεί κάποιος τι συνέβη?
Γαργάρα σου λέω.........
 
Επειδή διαπιστώνω οτι ορισμένοι γράφτηκαν στο φόρουμ για να μάθουν ή να μας πληροφορήσουν "τι συνέβη με το ATR στη Ρόδο" να σας δώσω ένα λίνκ που σε λίγο καιρό θα σας λύσει όλες τις απορίες με τον πιό έγκυρο τρόπο:
http://www.aaiasb.gr/AAIASBissues.htm
 
Άψογος ο Νόντας και κατευθείαν στο "ψητό",καλό για παραδειγματισμό πρός αρκετούς.

Επιτέλους σταματάει το θέμα σε μια σελίδα,διότι αν ήταν άλλη εταιρία θα είχαμε ήδη καμιά 15αριά σελίδες.
Τα συγχαρητήρια μου ..........
 
Το λεμε,το ξαναλεμε,το ματαξαναλεμε,μας διεγραψαν παλι στο ιδιο τοπικ τα ιδια ποστ...Αααααν ηταν αλλη εταιρια τα ιδια θα γινονταν!!Αν δε ξεραμε δε θα λεγαμε τιποτα!Ηξερε κανενας μας τι εγινε με αυτο το ερμο το ΑΤR και δε το ελεγε??
Και ελεος πια με το "αν ηταν αλλη εταιρια/αν ηταν της Α3(γιατι αυτο υπονοουν καποιοι)" και λοιπα ανουσια ποστ. :thx:
 
Χε,χε,χε
ψάξε λίγο προηγούμενα post γιά διάφορα συμβάντα kαι θα καταλάβεις τι ενοοώ,οταν λέμε άλλη εταιρία λέμε άλλη....................Uzbekistan airways η American Airlines.
Tα περί Α3 είναι δικά σου η έχεις φαντασία.

Γιαυτό παρακαλώ επι του θέματος χωρίς παραπάνω σχόλια, οι επαγγελματίες καταλάβανε πολύ καλά τι εννοώ.
Μέ πάρα πολύ αγάπη..........και κατανόηση προς κάποιους
 
Δηλαδη να καταλαβω εσκασε ενα λαστιχο και εσπασε η ζαντα και το atr εμεινε στην Ροδο για τοσο καιρο....
Απο την αλλη δεν θα μπω στην λογικη του που πας ρε Καραμητρο με τετοιο αερα στην Ροδο και θα κλεισω γραφοντας οτι δεν εχει σημασια ο αριθμος των ποστ ενος μελους αλλα μπορει απλα καποιος να διαβαζει χωρις να γραφει..

Δεν θα μπω στην λογικη της συνωμοσιας , αφου εβγαλε πορισμα η υπηρεσια τελειωσε το θεμα λεμε.... :cool:
 
Captain από όσο έχω καταλάβει, το αρχικό post αφορά συμβάν που έγινε στις 30/11/2008 και αφορά το BIG. Στην σελίδα των πορισμάτων , υπάρχει πόρισμα για συμβάν στις 21/3/2007 με το BIC στο οποίο αναφέρεσαι εσύ. Ακόμα δεν βγήκε πόρισμα για το BIG.

Ερώτηση σχετικά με το συμβάν του BIC: Το πόρισμα δίνει αρχική αιτία στους χειριστές για την προσγείωση με εκτός ορίων άνεμο. Τι διαδικασίες ακολουθούνται από εκεί και πέρα σχετικά με τους χειριστές? Πως/ποιος αποφασίζει την ποινή, αν υπάρξει?
 
Ουπς εκαμα λαθος , αλλο το C και αλλο το G , οσο αφορα τις ποινες (αν υπαρξουν) θα δωθουν απο την ΥΠΑ αλλα και απο την εταιρια...
Sorry..
 
Πάντως από την ανάγνωση του Πορίσματος καταρρέει ο μύθος της "ασφαλούς" κρατικής ΟΑ ...

Σε ένα μόνο πόρισμα διαβάζουμε ότι:

- ο καταγραφέας δεδομένων πτήσων δεν λειτουργούσε σωστά (στο συγκεκριμένο ΑΤΡ-72 και σε άλλα 3 στα οποία έγινε επανέλεγχος) και αυτό επειδή δεν δούλευαν σωστά τα τεχνικά τμήματα της εταιρείας. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι το ίδιο συνεβαινε και με άλλα ζωτικά όργανα άλλων αεροσκαφών ...

- Οι πιλότοι συστηματικά δεν ακολουθούσαν τα προβλεπόμενα στο μάνουαλ της εταιρείας, γιατί έτσι τους διευκόλυνε (εν προκειμένω ανάσυρση των φλάπς αμέσως μετά την προσγείωση) θυσιάζοντας την ασφάλεια. Ενδεχομένως και άλλα τμήματα του μάνουαλ να μην ακολουθούντο ...
 
Top