vassdel
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/01/2009
- Μηνύματα
- 1.197
- Likes
- 4
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Φίλε rotomano, αν και δεν σε ξέρω προσωπικά, μπορώ να σε θεωρήσω τουλάχιστον επιπόλαιο, ενδεχομένως.
Το ότι κάποια συσκευή δεν λειτουργούσε, δεν υποδεικνύει ότι και άλλες δεν λειτουργούσαν. Δεν υποβαθμίζω τις συσκευές σε σημαντικές και μη, αλλά δεν συμπαρασύρονται. Συσκευές είναι, όχι μάζα άβουλων....
Το ότι για λόγους καλύτερου ελέγχου του αεροσκάφους, σε περιπτώσεις ισχυρών ανέμων, ανέσυραν τα flaps (οι περισσότεροι τουλάχιστον) οι Κ1 της πάλαι ποτέ, δεν υποδεικνύει σε καμία περίπτωση ότι παρέλειπαν διαδικασίες. Κατ' αρχάς, μιλάμε για το manual της εταιρίας και όχι του αεροσκάφους. Το εγχειρίδιο αυτό, δεν είναι δικιά μου δουλειά ή αρμοδιότητα να το χαρακτηρίσω, αλλά όταν για τον Α ή Β λόγο τίθεται θέμα ασφάλειας πτήσεων, καλό είναι να αναθεωρείται. Στην προκειμένη περίπτωση, δεν ξέρω αν οι χειριστές είχαν κάνει κάποια νύξη στην εταιρία για το θέμα, αλλά λίγο πολύ σαν θέμα είναι γνωστό: σε ελαφριά και ευέλικτα αεροσκάφη, οι ριπές ανέμου και δη πλαγίου, προξενούν προβλήματα ευστάθειας. Για να το αποφύγουν αυτό, οι χειριστές ανέβαζαν τα flaps νωρίς, μειώνοντας την άντωση του άφους ούτως ώστε να "πατήσει" αυτό καλλίτερα στο διάδρομο. Η εταιρία, θέλοντας να αποφύγει την (πιθανή ή απίθανη) περίπτωση μεμονωμένης (λόγω βλάβης) αναβίβασης των flaps, η οποία θα προκαλούσε ανομοιομορφία άντωσης και φαινόμενο ολίσθησης στο άφος, συνιστούσε (ή διέταζε - όπως θέλεις πάρ'το) την αναβίβαση των Π/Κ σε ταχύτητα μικρότερη των 70 κόμβων. Το περιστατικό, δεν δείχνει ανυπακοή, ούτε μια "έμφυτη τάση των πληρωμάτων να αψηφούν τους κανόνες και τους θεσμούς". Το τί δείχνει, δεν είναι επί του παρόντος να το συζητήσουμε, αλλά αν το θες τόσο πολύ, κάνε μια ερώτηση επί του θέματος και πολλοί από εδώ μέσα που έχουν πετάξει εταιρικά, μπορεί να σου απαντήσουν.
Δεν έχω καμιά συμπαθεια, ούτε για την παλιά, ούτε για την νέα. Δεν έχω προσωπικές σχέσεις με τους χειριστές της. Δεν έχω κανένα λόγω να τους υπερασπιστώ. Αλλά δεν μπορώ και να δεχτώ την τόσο πια εύκολη εξαγωγή συμπερασμάτων για το ποιόν μιας εταιρίας και των χειριστών της, από ανθρώπους που ενδεχομένως διάβασαν ένα πόρισμα από την άνεση του καναπέ τους. Μπορώ να υποθέσω ότι το post μου, μπορεί να σου φανεί εριστικό, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Ενδεχομένως πάντα.
Το ότι κάποια συσκευή δεν λειτουργούσε, δεν υποδεικνύει ότι και άλλες δεν λειτουργούσαν. Δεν υποβαθμίζω τις συσκευές σε σημαντικές και μη, αλλά δεν συμπαρασύρονται. Συσκευές είναι, όχι μάζα άβουλων....
Το ότι για λόγους καλύτερου ελέγχου του αεροσκάφους, σε περιπτώσεις ισχυρών ανέμων, ανέσυραν τα flaps (οι περισσότεροι τουλάχιστον) οι Κ1 της πάλαι ποτέ, δεν υποδεικνύει σε καμία περίπτωση ότι παρέλειπαν διαδικασίες. Κατ' αρχάς, μιλάμε για το manual της εταιρίας και όχι του αεροσκάφους. Το εγχειρίδιο αυτό, δεν είναι δικιά μου δουλειά ή αρμοδιότητα να το χαρακτηρίσω, αλλά όταν για τον Α ή Β λόγο τίθεται θέμα ασφάλειας πτήσεων, καλό είναι να αναθεωρείται. Στην προκειμένη περίπτωση, δεν ξέρω αν οι χειριστές είχαν κάνει κάποια νύξη στην εταιρία για το θέμα, αλλά λίγο πολύ σαν θέμα είναι γνωστό: σε ελαφριά και ευέλικτα αεροσκάφη, οι ριπές ανέμου και δη πλαγίου, προξενούν προβλήματα ευστάθειας. Για να το αποφύγουν αυτό, οι χειριστές ανέβαζαν τα flaps νωρίς, μειώνοντας την άντωση του άφους ούτως ώστε να "πατήσει" αυτό καλλίτερα στο διάδρομο. Η εταιρία, θέλοντας να αποφύγει την (πιθανή ή απίθανη) περίπτωση μεμονωμένης (λόγω βλάβης) αναβίβασης των flaps, η οποία θα προκαλούσε ανομοιομορφία άντωσης και φαινόμενο ολίσθησης στο άφος, συνιστούσε (ή διέταζε - όπως θέλεις πάρ'το) την αναβίβαση των Π/Κ σε ταχύτητα μικρότερη των 70 κόμβων. Το περιστατικό, δεν δείχνει ανυπακοή, ούτε μια "έμφυτη τάση των πληρωμάτων να αψηφούν τους κανόνες και τους θεσμούς". Το τί δείχνει, δεν είναι επί του παρόντος να το συζητήσουμε, αλλά αν το θες τόσο πολύ, κάνε μια ερώτηση επί του θέματος και πολλοί από εδώ μέσα που έχουν πετάξει εταιρικά, μπορεί να σου απαντήσουν.
Δεν έχω καμιά συμπαθεια, ούτε για την παλιά, ούτε για την νέα. Δεν έχω προσωπικές σχέσεις με τους χειριστές της. Δεν έχω κανένα λόγω να τους υπερασπιστώ. Αλλά δεν μπορώ και να δεχτώ την τόσο πια εύκολη εξαγωγή συμπερασμάτων για το ποιόν μιας εταιρίας και των χειριστών της, από ανθρώπους που ενδεχομένως διάβασαν ένα πόρισμα από την άνεση του καναπέ τους. Μπορώ να υποθέσω ότι το post μου, μπορεί να σου φανεί εριστικό, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Ενδεχομένως πάντα.