KVAOA":19muyl9e said:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=54133
Αυτό τα λέει όλα....
Καλά, η κάθε εφημερίδα λέει ό,τι θέλει για να δημιουργήσει εντυπώσεις.
Το σχέδιο πώλησης της Ο.Α., όπως το κατάλαβα εγώ, έχει ως εξής: Δημιουργούνται τρεις εταιρείες καινούριες οι οποίες θα πάρουν τρία κομμάτια της παλιάς ΟΑ ανεξάρτητα. Μάλιστα αυτές οι τρεις εταιρείες βγήκαν χωριστά στο σφυρί οπότε θεωρητικά θα μπορούσε κάθε μία να την πάρει άλλος.
Οι νέες εταιρείες μέχρι να είναι έτοιμες να αναλάβουν δράση, ανήκουν κατά 51% στην παλιά ΟΑ και κατά 49% στο νέο ιδιοκτήτη. Όταν οι εταιρείες είναι έτοιμες, αναλαμβάνουν καθήκοντα, περνάνε κατά 100% στον νέο ιδιοκτήτη και οι παλιές πτωχεύουν. Συγκεκριμένα, οι νέες εταιρείες δεν έχουν καμία σχέση με τις παλιές, απλά η πτητική εταιρεία παίρνει το όνομα (και μόνο αυτό) της ΟΑ ενώ οι εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης και τεχνικής βάσης αναλαμβάνουν τους εν λόγω τομείς που παλαιότερα είχε η παλιά ΟΑ και αγοράζουν από τις παλιές εταιρείες όσα περουσιακά στοιχεία χρειάζονται για να συνεχίσουν.
Η MIG ως νέος ιδιοκτήτης τώρα, μπορεί να αρχίσει να δουλεύει τις εταιρείες όποτε θέλει, μέχρι και τον Οκτώβριο του 2009 που είναι η καταληκτική ημερομηνία, χωρίς να δεσμεύεται με κανέναν τρόπο από τις παλιές εταιρείες (αυτό ήταν και το point για να μην φάμε πρόστιμα από την ΕΕ)! Συνεπώς, προφανέστατα και την συμφέρει να ξεκινήσει όσο πιο γρήγορα γίνεται ώστε να πάρει και τα έσοδα του καλοκαιριού!
Αυτά που γράφουν οι εργαζόμενοι της ΟΑ ότι μέχρι τον Οκτώβριο δεν πρέπει να μπει η MIG στο παιχνίδι και ότι θα φάει τα "φιλέτα" του καλοκαιριού είναι συνδικαλιστικές φαιδρότητες! Το γεγονός είναι απλά ότι θα κάθονται όλο το καλοκαίρι (όπως υποχρεούνται) να βοηθήσουν στην εκκαθάριση και μετά θα πάρουν την μεταθεσούλα τους στο δημόσιο και γι'αυτό γκρινιάζουν, γιατί θα έχει δουλειά!
Το ότι παρενοχλούν τις δραστηριότητες της MIG η οποία μπορεί να ψάξει για προσωρινό κατάλυμα αλλού, μέχρι να φύγουν από το αεροδρόμιο οι παλιοί εργατοπατέρες είναι τουλάχιστον αστείο...
Ανακεφαλαιωτικά, το πότε θα αναλάβει η MIG κάθε εταιρεία είναι στην διακριτική της ευχέρεια μέχρι και τον Οκτώβριο του 2009. Όπως δήλωσε, πρώτα θα πάρει την επίγεια εξυπηρέτηση (τώρα Ιούνιο-Ιούλιο), μετά την τεχνική βάση και τέλος την αεροπορική εταιρεία την οποία μάλιστα θέλει να αναλάβει αν γίνεται και μέσα Σεπτεμβρίου. Μετά, οι παλιές εταιρείες θα μείνουν καθαρά στο δημόσιο και το πότε θα μπει εκκαθαριστής είναι δουλειά της κυβέρνησης (του ιδιοκτήτη τους δηλαδή), οπότε δεν έχει καμία σχέση το πότε θα μπει εκκαθαριστής με το πότε θα αναλάβει η MIG!