Έγκυρο το άρθρο της ελευθεροτυπίας ως προς τις πληροφορίες του αρχικού επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρίας! Άλλωστε κάπως έτσι πρέπει να είναι ένα σωστό μεσοπρόθεσμο πλάνο εξυγείανσης ενός ιδιώτη για μια χαβούζα εταιρία του δημοσίου όπως κατήντησαν την πάλαι ποτέ ΟΑ, ιδιαίτερα δε στις σημερινές παγκόσμιες συνθήκες των αερομεταφορών κι οχι με τα ρομαντικά όνειρα ορισμένων ,των 5 ηπείρων και του απόδημου Ελληνισμού, πάνε αυτά, τελειώσανε !
Ως προς το θέμα μας περί θέσεων εργασίας , εκείνο που προβλέπω από όσα έχουν γραφτεί εδώ μέσα ,είναι ότι αν μέχρι τώρα έχουν υπογράψει μόνο 100 πιλότοι και αντίστοιχος αναλογικά αριθμός καμπίνας , εδάφους κλπ ( μάλλον επιλέγουν 320 ) ,προβλέπω συνοστισμό στην ουρά θέσεων εργασίας ώς προς την προτίμηση των επιλογών για τις τελικές προσλήψεις παλιών και νέων από την νέα ΟΑ και επιστροφές στην Α3, αφού ήδη κάποιοι υπαναχωρούν πληροφορούμενοι τα επίπεδα αποδοχών κι όχι μόνο ( + νέο περιβάλον εργασίας ), εξ' αυτών που προσπάθησαν να "δραπετεύσουν" ,εναλλακτικά αιτούμενοι στην ΟΑ ,ονειρευόμενοι καλύτερες μέρες ( νομίζοντας ότι ο Βγενο θα ανοίξει κάνουλες υψηλών αποδοχών ) και βέβαια ενδεχομένως παρελκόμενοι από ένα καιροσκοπικό αρχικό πυρήνα υψηλών στελεχών της Α3 που την "έκαναν" για την MIG οι οποίοι τους "πληροφόρησαν " ως έτοιμους Κ1+Κ2 /320! ( ενδεικτικό στοιχείο προτίμησης /πρόσληψης και επιπέδου στελέχωσης τμημάτων για την επίτευξη των βραχυ-μεσοπρόθεσμων στόχων της ΜΙG σε σχέση με το ανταγωνισμό και την αγορά , που υποδηλώνει regional!)