Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

Μα αυτό ισχύει ήδη στα μικρά αεροδρόμια!!!

Το θέμα έιναι μην βρεθείς ξαφνικά....στον καθαρισμό ή στο Ηράκλειο π.χ. ή στην Καλαμάτα ή σε καμιά Τράπεζα του Ομίλου!!!! :(
 
Στις δυο ιδιωτικές εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης κάνεις και check-in και gate. Στην Ολυμπιακή δεν ίσχυε αυτό;;;
 
kostasfmx":2250dy4g said:
Ισχύει αυτό που λέει ότι ΔΕΝ μπορεί κάποιος να αποχωρήσει πριν την λήξη την σύμβασης, διαφορετικά ΠΛΗΡΏΝΕΙ τον εργοδότη??? Ή ότι μπορεί να τον Χρησιμοποιήσει σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πόστο θέλει και ΟΠΟΥ θέλει?????
Για το πρώτο σκέλος δεν γνωρίζω να σου απαντήσω!
Για την δευτερη ερωτηση τωρα:Θα γινει συγχώνευση καποιον τμηματων!
Παραδειγμα:Αν κανεις check in μπορουν μετα να σε βαλουν gate ή και το αντιθετο!Που σημαινει ΝΑΙ θα αλλαζεις πόστα!


Όσον αφορά την πρώτη ερώτηση,ο εργαζόμενος δε δεσμεύεται με τη σύμβαση,έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει εφόσον το θέλει. Απλά αν το κάνει ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση αφήνει την εταιρία ξεκρέμαστη και υποχρεούται να καταβάλλει αποζημίωση, που συνήθως είναι το διπλάσιο του βασικού μισθού. Επομένως, θα πρέπει να γνωστοποιήσει την πρόθεση του να αποχωρήσει το λιγότερο δύο εβδομάδες νωρίτερα.
 
KVAOA":2q7k5qy2 said:
.....Ή ότι μπορεί να τον Χρησιμοποιήσει σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πόστο θέλει και ΟΠΟΥ θέλει????? :shock:

Αυτό υπάρχει σε όλες τις συμβάσεις της Τράπεζας (και κάθε τράπεζας) για να αποφύγουν τυχόν αντιδράσεις σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει μετακίνηση σε άλλο τμήμα που έχει ανάγκη
 
Άρθρο στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&dat ... 9&id=54134

"Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο των 461 πιλότων της σημερινής Ολυμπιακής υπέβαλαν αίτηση για να προσληφθούν στη νέα Ολυμπιακή της MIG περί τους 455. Από αυτούς εκλήθησαν για συνέντευξη περί τους 100 και τελικά φέρονται να έχουν υπογράψει συμβάσεις πρόσληψης μόλις 15."

Υπάρχει ίχνος αληθείας σ΄αυτή την παράγραφο? Γνωρίζει κανείς? :rolleyes:
 
Εγω διαβαζοντας το (ανυπογραφο) αρθρο παρατηρησα κατι αλλο. Την δικοπη μακρινων δρομολογιων, και μια ενδεχομενη συνεργασια με την Δελτα. Ομορφα. Θετικα. Τα Α340 θα τα βαλουμε τωρα κλυσμα (αφου ανηκουν στο δημοσιο και οχι στην ΟΑ - αρα σε μενα και σε σενα ανηκουν) η θα χρησιμοποιηθουν για την αξιοποιηση προγραμματων κοινωνικου τουρισμου το καλοκαιρι και θα τα βαλουμε κλυσμα απο το φθινοπωρο και μετα, οφ-σιζον δλδ.. (δεν απευθυνεται στην ΜΙG η ερωτηση, ετσι απλα τιθεται, ας πουμε οτι σκεφτηκα κατι υψηλοφωνα) Α!

Καποιο μελος εδω ειπε οτι απο σιγουρη πηγη γνωριζει οτι θα παραγγελθουν καπου 14 Dash (δεν καθομαι να ψαχνω links, ολοι το διαβασατε), ενω στο κειμενο της Ε μιλαει για ΑΤR. 2 τινα ισχυουν. 1. Η το μελος εδω εγραψε την προσωπικη του επιθυμια (μαλλον), η 2. ο αρθρογραφος δεν ξερει τι του γινεται (επισης πολυ πιθανο με δεδομενη την αεροπορικη παιδεια μερικων) Εγω το αναγω στο καλοστημενο προγραμμα αποπροσανατολισμου που εχει στησει ενας σκοτεινος κυκλος μεσα απο την ΜΙG, με απωτερο σκοπο να μας φρεπαρουν τιποτα de Havilland D.H.104 μετα απο πληρη δομικη ανακατασκευη... :twisted:



Δε σοβαρευομαστε λεω εγω... :|
 
ο κοινος παρονομαστης ειναι τα 320..πλεον τα θεωρω σιγουρα κ ειναι πολυ καλη κίνηση εφοσον τα λενε 2 ανεπισημες πηγές
τωρα αν ειναι ΑΤR ή DASH,προσωπικά δεν μενδιαφερει και πολυ..και τα 2 φουρφουρια ειναι
 
Έγκυρο το άρθρο της ελευθεροτυπίας ως προς τις πληροφορίες του αρχικού επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρίας! Άλλωστε κάπως έτσι πρέπει να είναι ένα σωστό μεσοπρόθεσμο πλάνο εξυγείανσης ενός ιδιώτη για μια χαβούζα εταιρία του δημοσίου όπως κατήντησαν την πάλαι ποτέ ΟΑ, ιδιαίτερα δε στις σημερινές παγκόσμιες συνθήκες των αερομεταφορών κι οχι με τα ρομαντικά όνειρα ορισμένων ,των 5 ηπείρων και του απόδημου Ελληνισμού, πάνε αυτά, τελειώσανε !
Ως προς το θέμα μας περί θέσεων εργασίας , εκείνο που προβλέπω από όσα έχουν γραφτεί εδώ μέσα ,είναι ότι αν μέχρι τώρα έχουν υπογράψει μόνο 100 πιλότοι και αντίστοιχος αναλογικά αριθμός καμπίνας , εδάφους κλπ ( μάλλον επιλέγουν 320 ) ,προβλέπω συνοστισμό στην ουρά θέσεων εργασίας ώς προς την προτίμηση των επιλογών για τις τελικές προσλήψεις παλιών και νέων από την νέα ΟΑ και επιστροφές στην Α3, αφού ήδη κάποιοι υπαναχωρούν πληροφορούμενοι τα επίπεδα αποδοχών κι όχι μόνο ( + νέο περιβάλον εργασίας ), εξ' αυτών που προσπάθησαν να "δραπετεύσουν" ,εναλλακτικά αιτούμενοι στην ΟΑ ,ονειρευόμενοι καλύτερες μέρες ( νομίζοντας ότι ο Βγενο θα ανοίξει κάνουλες υψηλών αποδοχών ) και βέβαια ενδεχομένως παρελκόμενοι από ένα καιροσκοπικό αρχικό πυρήνα υψηλών στελεχών της Α3 που την "έκαναν" για την MIG οι οποίοι τους "πληροφόρησαν " ως έτοιμους Κ1+Κ2 /320! ( ενδεικτικό στοιχείο προτίμησης /πρόσληψης και επιπέδου στελέχωσης τμημάτων για την επίτευξη των βραχυ-μεσοπρόθεσμων στόχων της ΜΙG σε σχέση με το ανταγωνισμό και την αγορά , που υποδηλώνει regional!)
 
παντως με την καμπινα το προβλημα πρεπει να συνεχιζεται γιατι ακομα δεν εχουνε καλεσει και ουσιαστικα εχουνε απαξιωσει τις μονιμες τις ΟΑ και η προτιμηση της "αρχισυνοδου" ειναι τα κοριτσακια της απο την Α3.Ο λογος προφανης διοτι εχωντας αυτες εκει θα νομιζει οτι θα μπορει να ελεγχει τα πραγματα και να κανει τα ιδια που εκανε παλια και να εφαρμοσει τις ιδιες "αξιολογες" διαδικασιες που ειχε στο παρελθον.
Εχει καλεσει κοπελες απο την Α3 σε απλη συνεντευξη οταν τις αντιστοιχες τις ΟΑ τις περναει απο τουλαχιστον διπλη συνεντευξη ρωτοντας τες οτι μ.....α μπορειτε να φανταστειτε.
Οσες και να φωναξει οσο και να πιεσει εμμεσα κοσμο να την ακολουθησουνε....τον απαιτουμενο κοσμο δεν θα μπορεσει να τον συγκεντρωσει....δεν εχουνε καταλαβει οτι το προβλημα δεν ειναι τα λεφτα δεν ειναι η δουλεια αλλα η συγκεκριμενη και το παρεακι της....
 
Δηλαδή θες να πεις ότι όσες θέλουν να εργαστούν στη νέα ολυμπιακή, τελικά δε θα πάνε μόνο και μόνο επειδή η αρχισυνοδός δεν έχει καλή φήμη στο χώρο; τι εννοείς ακριβώς,γιατί νομίζω ότι αυτό που λες δε στέκει.
 
Top