Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

  • Thread starter Thread starter corfu75
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
απο kostasfmx
<<Μπορεί να μου πεί κάποιος γιατί τόσο ένταση σε αυτο το θέμα?
Τόσο καλή δουλειά ειναι?>>


Ακριβώς επειδή δεν είναι τόσο καλή δουλειά και τοσο καλοπληρωμένη δεν θε έπρεπε να επικρατεί αυτή η κατασταση.Οσοι εργαστουν δεν θα παιρνουν τους παχυλους μισθούς ουτε επιδοματα (αυτό αφορά τους πρώην της ΟΑ) όποτε ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατι αυτή η ψυχροπολεμικη κατάσταση και τα συντροφικά μαχαιρώματα???????????
 
Παρακολουθω καιρο τωρα τις συζητησεις αυτες, και πολλοι εχουν δικιο σε αυτα που γραφουν....
Αυτο που εγω προσωπικα δεν καταλαβαινω, ειναι γιατι οι μονιμοι θελουν να ρισκαρουν να πανε σε μια ιδιωτικη εταιρια (χωρις τα "προνομια" του ΔΥ) με απολαβες μικροτερες και με κινδυνο να τα χασουν ολα σε 6 μηνες (αν τους διωξουν), ενω μπορουν ειτε να συνταξιοδοτηθουν, ειτε να πανε στο ευρυτερο δημοσιο τομεα, που τους εξασφαλιζει απλοχερα ο Ν.3717/2008.
Συμφωνω απολυτα για τους συμβασιουχους, οπου για αυτους η μονη λυση για τον επιουσιο, ειναι η προσληψη τους απο την νεα εταιρια.
Το ιδιο γινεται και με τους χειριστες. Για ποιον λογο θ απρπει να παω στην νεα ΟΑ, να περνω λιγοτερα, ενω μπορω ειτε να βγω συνταξη ειτε να παω στην ΥΠΑ και να περνω τα χρηματα που περνω τωρα, με την εγγυηση του δημοσιου. Για να μην πω για τις "αρπαχτες" με τσρτεραδες το καλοκαιρι...).
Ετσι λοιπον τα 3/4 σχεδον των εμπειρων και νεων χειριστων, θα πανε στα καφενεια με ηγεμονικες απολαβες, και καποιοι αλλοι στα γραφεια της ΥΠΑ. Σε οτι αφορα τους απο Α3 χειριστες, μαλλον λιγοι (κατω απο 20) θα αλλαξουν εργοδοτη. Ποιος φευγει απο το "σιγουρο" να παει σε κατι "καινουργιο", οταν βλεπει οτι οι επιλογες ανωτερου προσωπικου ειναι τουλαχιστον τις περισσοτερες φορες....ατυχη ?
 
Αυτο που εγω προσωπικα δεν καταλαβαινω, ειναι γιατι οι μονιμοι θελουν να ρισκαρουν να πανε σε μια ιδιωτικη εταιρια (χωρις τα "προνομια" του ΔΥ) με απολαβες μικροτερες και με κινδυνο να τα χασουν ολα σε 6 μηνες (αν τους διωξουν), ενω μπορουν ειτε να συνταξιοδοτηθουν, ειτε να πανε στο ευρυτερο δημοσιο τομεα, που τους εξασφαλιζει απλοχερα ο Ν.3717/2008.

Nομίζω οτι μπορώ να απαντήσω τουλάχιστον εν μέρη σε αυτό:
1)οι μέλλοντες συνταξιούχοι πιθανολόγησαν οτι θα ήταν πολύ καλή η προσφορά του Βγενό,τέτοια που θα τους οδηγούσε σε προσωρινή αναστολή σύνταξης.Υπάρχουν ων ουκ έστι αριθμός ,παλαιοί συνταξιούχοι της ΟΑ που τους έχουμε επαναπροσλάβει με σύμβαση έργου(λές και δεν υπάρχουν αξιόμαχα και ικανα στελέχη να κάνουμε διευθυντές και έπρεπε να καταφύγουμε στη γεροντοκρατία...)
2)οι μόνιμοι που τους δίνεται η δυνατότητα για μετάταξη είναι άλλο ζήτημα.Οι συντριπτική πλειονότητα είναι απόφοιτοι Λυκείου με απουσία "πιστοποιημένων" γνώσεων ξένων γλωσσών.Οι περισσότεροι επίσης έχουν μια καλή θέση στα τμήματα τους.Στο δημόσιο όμως θα καταταγούν σε θέσεις ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας(δηλαδή ΔΕ),δεν θα πάρουν προαγωγή ποτέ(δεν προβλέπεται απο το οργανόγραμμα) και οι μισθοί τους ακόμα και με το συμπλήρωμα των 500ε δεν θα φτάνουν τους αντίστοιχους της ΟΑ.Απλά γιατί οι μισθοί του δημοσιου είναι απίστευτοι,1000 -1100 για έναν ΔΕ σε υπουργείο.Εξάλλου,δεν έκαναν όλοι οι μόνιμοι βιογραφικό ή έκαναν για να βολιδοσκοπήσουν.Δεν πιστεύω οτι σκοπεύουν να παραμείνουν στον Βγενό,θα ήταν εργασιακή "αυτοκτονία",αυτό.

Το ιδιο γινεται και με τους χειριστες. Για ποιον λογο θ απρπει να παω στην νεα ΟΑ, να περνω λιγοτερα, ενω μπορω ειτε να βγω συνταξη ειτε να παω στην ΥΠΑ και να περνω τα χρηματα που περνω τωρα, με την εγγυηση του δημοσιου. Για να μην πω για τις "αρπαχτες" με τσρτεραδες το καλοκαιρι...).

Εδώ θα θέλαμε να ακούσουμε γιατί τις ίδιες σκέψεις δεν έκαναν οι ,σύμφωνα με τα δημοσιεύματα 400 τόσοι χειριστές, που έκαναν βιογραφικό στη MIG;Νομίζω μόλις 2 ή 3 δεν έκαναν.Τί ανέμεναν απο τη νέα ιδιοκτησία;Το ακριβώς ίδιο πιθανόν με τους μόνιμους συναδέλφους τους υπαλλήλους.Ηγεμονικές απολαβές και αποκλειστικότητες.Για το λόγο αυτό δεν ήθελαν αρχικά να στείλουν καθόλου βιογραφικά και ήθελαν να διαπραγματευτούν συλλογικά(κάτι που ο Βγενό παρόλες τις πιέσεις δεν το δέχτηκε)με μια ωραία απάντηση που δεν γράφεται..Τελικά έστειλαν μαζικό βιογραφικό(τί ήταν ...

Ετσι λοιπον τα 3/4 σχεδον των εμπειρων και νεων χειριστων, θα πανε στα καφενεια με ηγεμονικες απολαβες, και καποιοι αλλοι στα γραφεια της ΥΠΑ.

Αυτή νομίζω είναι η νέα στάση των χειριστών αλλά θεωρώ οτι εκφράζεται αρκετά προκλητικά(καφενεία,ηγεμονικές απολαβές....),δεν ακούγονται ωραία αυτά στην εποχή μας που κάποια παιδιά με Μaster,διδακτορικά και ξένες γλώσσες παλεύουν με το ταμείο ανεργίας και τις μεσαιωνικές συνθήκες εργασιακής "δουλείας".
Είμαστε αναμφισβήτητα τυχεροί που το κράτος μας κατοχύρωσε,όπως μας κατοχύρωσε, αλλά ας μην προκαλούμε με τη συμπεριφορά και την αλαζονεία μας.Ο κόσμος διέρχεται κρίση σοβαρή,κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα τεράστια με συντάξεις που εξευτελίζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια τη στιγμή που δικοί μας 38 και 40 ετών θα πάρουν πολύ καλή σύνταξη...Δεν είναι ώρα να λέμε τέτοια..
 
Καλά αυτά που αναφέρονται παραπάνω αλλά έχω την εντύπωση ότι η μετάταξη στην ΥΠΑ των ιπτάμενων χειριστών δεν έχει κατοχυρωθεί ακόμη.Ακόμη και αν αυτή πραγματοποιηθεί τελικά θα αφορά κάποιο αριθμό χειριστών και όχι όλους.
Όσον αφορά τους 38-40 χρονών μόνο για τα καφενεία δε θα είναι αφού οι περισσότεροι δεν δικαιούνται σύνταξης και πολύ απλά τον Οκτώβριο θα είναι απολυμένοι και θα ψάχνουν για δουλειά.Τώρα που θα τη βρουν είναι ένα θέμα.
Εξωτερικό και κατά Βασιλάκη μεριά προβλέπω ίσως...
 
Διαβαζω και εγω με την σειρα μου και καταλαβαινω οτι απο την μια υπαρχει πικρα(ειναι φυσικο) απο ηδη εργαζομενους της ΟΑ , ελπιδα απο νεους εγραζομενους στην (νεα) ΟΑ και τελος αποψεις απο καποιους ταχα μου ''αντικειμενικους'' και ξερολες για καταστασεις και ατομα και σε ΟΑ και Α3 .
Υμαρτον με τις καφεδοαποψεις , ας περιμενουμε τι θα κανει η νεα ΟΑ με τους χειριστες (και τους) μισθους τους μια -κατεμε- ειναι το Α και το Ω το τι θα γινει στην συνεχεια .
Αυτο βεβαια το βλεπουμε και με την σταση αναμονης που κρατουν και τα κεφαλια της Α3.


Απο την αλλη τα γραφω αυτα και βλεπω στο CNN για το Α330 της AirFrance και βλεπω ποσο χαζα και ανουσια ειναι τα παραπανω..... :(
 
Παιδια μια ερώτηση:Η σύμβαση μου με την Νέα Ολυμπιακή ξεκίνησε στις 25 /5 και ως υπάλληλος επίγειας εξυπυρέτησης(οδηγός) άλλα δεν εχω αναλάβει καθήκοντα ακόμα!Ούτε στο αεροδρόμιο πηγα!
Πήρα τηλέφωνο 3-4 φορές και το μόνο που μου λένε οτι σύντομα θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να περάσω εκπαίδευση!
Γνωρίζει κανείς τιποτά?Πότε θα μας καλέσουν κτλ?
Και τέλος θα πληρώθω για τις μέρες αναμονής?
Γιατι με το που μου κανανε την πρόσληψη κόπηκε αυτόματα και το ταμείο ανεργίας!
 
Απ ότι έμαθα η διαδικασία της συνέντευξης όσων αφορά τους ιπτάμενους συνοδούς-φροντιστές άλλαξε και πλέον ολοκληρώνεται σε μια φάση. Μήπως πέρασε κάποιος και γνωρίζει τη διαδικασία;
 
Δεν μπορω να καταλαβω τι σε εχει πιασει και τρωγεσαι με ολα αυτα τα μηνυματα που εχεις γραψει εδω, για οτι αφορα τις προσληψεις,,,,,αφου απ'οτι καταλαβαινω εισαι ιπταμενη στην Α3....!
 
Χειριστες.
Περνανε απο δυο (2) διαφορετικα interviews, αναλογα αν ειναι κ1, η κ2.
Αφου συμπληρωθουν οι ερωτησεις στο τεστ, παρνας σε μια απο τις δυο επιτροπες.
Κλιμα ΑΡΙΣΤΟ, ερωτησεις ΟΧΙ τεχνικες, αλλα "γενικου" ενδιαφεροντος, που κατα την γνωμη μου, σκιαγραφουν την προσωπικοτητα του υποψηφιου.
Τα interviews συνεχιζονται καθημερινα, με μεγαλη προσελευση υποψηφιων χειριστων.
Απ'οτι μου ειπαν, στο θεμα του μισθολογιου, οι κ1 εχουν "χωρισθει¨σε 3 κατηγοριες.
Οι κ1 εως 7 ετων, οι 7-15, και οι ανω των 15.
Απολαβες δεν γνωριζω ακριβως, οποτε θα ηταν ασκοπο να σας γραψω ποσα....
 
δεν ξερω απο ποσες φασεις περναει η καμπινα πια,αυτο που ειναι γνωστο οτι εχουνε ελλειψη απο κοσμο και κατα γενικη ομολογια οφειλεται στην συγκεκριμενη "αρχισυνοδο" και στην ομαδα της.αλλα νουμερα περιμενανε για προσελευση και αλλα τους εχουνε βγει....και για αυτο προσπαθησανε και συνεχιζουνε να προσπαθουνε να παρασυνουνε ατομα απο την καμπινα της Α3!!!!
 
Top