Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

Μάλλον είναι στα Αγγλικά επειδή ο ICAO έχει ως επίσημη γλώσσα την Αγγλική,και με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ο έλεγχος του υποψηφίου ότι ξέρει Αγγλικά,από την αρχή!Λάθος κατ'εμέ,αλλά δεν κάνω εγώ τις προσλήψεις!
 
X-Cabin Crew":6upiqoe3 said:
Το Class 1 medical περιλαμβάνει από όσο γνωρίζω αρκετές εξετάσεις...... Πού μπορώ να τις κάνω? Τις καλύπτει το ασφαλιστικό μου ταμείο (ΙΚΑ)? :rolleyes:

Θα χαιρόμουν εάν μπορεί κάποιος αν με διαφωτίσει..... :oops:

Ευχαριστώ :thx:

Δεν ξέρω ποιες εξετάσεις περιλαμβάνει,αλλά για τηλεφώνησε στο 251 ΓΝΑ.Είναι το μόνο-απ΄όσο ξέρω κέντρο αεροπορικής ιατρικής.Ίσως μπορέσεις να τις κάνεις εκεί.
 
Ευχαριστώ πολύ Freporter!

Τελικά έμαθα πως σε αυτό το πρώτο στάδιο δεν απαιτούνται όλες αυτές οι εξετάσεις παρά μόνο η αποστολή του βιογραφικού σημειώματος. Εάν ο υποψήφιος περάσει στο δεύτερο στάδιο, :arrow: αυτό της συνέντευξης, τότε -φαντάζομαι, και είναι και το πιο λογικό- πως σε καθοδηγούν οι ίδιοι για τα απαραίτητα δικαιολογητικά. :banana:

Ευχαριστώ και πάλι βέβαια! :D

Καλημέρα σε όλους!
 
GP707":rncq15cm said:
eagle1":rncq15cm said:
ιδιαίτερο προβλημα αντιμετωπίζουν οι νεώτεροι χειριστές της εταιρίας εμπειρίας άνω των 4000 ώρών στα 737-
Μήπως εννοείς κάτω των 4000 ωρών?

Από 4000 ώρες περίπου ξεκινούν στην πλειοψηφία τους και φτάνουν τις 5500 οι λίγο παλαιότεροι.
Εξαιρούνται φυσικά κάποιοι τεμπέληδες :p-συνήθως γόνοι εύπορων οικογενειών-και όσοι άτυχοι αντιμετώπισαν προβήματα υγείας,που όμως σε αυτήν την ειδικότητα τουλάχιστον δεν είναι πολλοί.
Γενικότερα και για να μην παρεξηγηθώ συμφωνώ με τα όσα έχουν γραφτεί στο παρελθόν σε άλλα θέματα για προνομιακή μεταχείριση ορισμένων που θα έπρεπε εδώ και αρκετό καιρό να είναι εκτός εταιρείας.
Αυτό βέβαια μπορεί υπό προυποθέσεις να συμβαίνει και σε ιδιωτικές εταιρείες ανεξαρτήτου αντικειμένου αλλά σίγουρα σε πολύ μικρότερο βαθμό και χωρίς να επιβαρύνει τον φορολογούμενο Έλληνα πολίτη!
 
Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω ένα τυπικό οργανόγραμμα αεροπορικής εταιρείας που να αναφέρει τα διάφορα τμήματα και γενικότερα τη δομή της;


Ενα απο αυτα ειναι αυτο που σου στελνω ανοιγοντας το Word File που θα βγαλει

people.math.yorku.ca/~zyang/3220a/F08A1.doc
 
Οι "νεοι" χειριστες ειχαν πεσει "θυματα" πληροφορησης, του τυπου, "θα φυγουν οι μεγαλοι (ανω των 50), και θα γινετε εσεις κυβερνητες".
Τωρα με αυτο που συνεβη, δηλαδη την ελευθερη αγορα, αυτοι που εχουν τις περισσοτερες πιθανοτητες να προσληφθουν ειναι οι κυβερνητες των 50 ετων με τις 15.000 ωρες, αφου θα εχουν καλως εχοντων, αλλα 15 χρονια εργασιας, ασε που οι περισσοτεροι ειναι και εκπαιδευτες.
Προσωπικη μου αποψη, ειναι οτι λιγοι (γτρω στους 50), θα εκμεταλευτουν την προορη συνταξιοδοτηση.
Τωρα παιζει και το εργο ΥΠΑ...οπου οσοι δεν θελουν η δεν θα προσληφθουν, θα πανε εκει με τον μισθο που ειχαν σαν πιλοτοι, σε προσωποπαγεις θεσεις. Ηδη αυτο κανονισθηκε απο τον αρμοδιο υπουργο.
Επισης πολλοι απο την ανταγωνιστρια θα πανε στην νεα ΟΑ, και ο ανταγωνιστης θα εχει προβλημα μεγαλο με τις θεσεις που θα αδειασουν εκει, και καθως ξερουμε, ειναι και λιγο "σφιχτοχερης", οποτε αν δεν βαλει το χερι στην τσεπη, για να πληρωσει τους χειριστες οπως πρεπει να τους πληρωνει μια αεροπορικη εταιρια, τον βλεπω να τρεχει....
Η ΕΧΠΑ πραγματι εδωσε εντολη να μην υποβαλει κανεις ακομα αιτηση, μεχρι να συζητηθει (?) το θεμα με την MIG.
Ειναι ομως παραδοξο αυτο, αφου δεν γινεται να προσληφθουν "ομαδικα" ατομα, διοτι αυτη η ενεργεια θα αποτελεσει στοιχειο "περι συνεχειας της εταιριας απο την ΟΑΕ".
Τελος, προσωπικα πιστευω οτι την τελευταια μερα, θα κατατεθουν καμμια 400ρια βιογραφικα.
 
Σημερα θα ξερουμε για την επιγεια εξυπηρετηση αν συμφωνισε η swissport-Hellas με την MIG.Αν δεν τα βρουν, την παιρνει η MIG.Μεχρι το βραδη θα ξερουμε ποιος απο τους δυο θα την παρει αναμενουμε την επισημη ανακοινωση απο το ΥΜΕ.
 
Μετά την χθεσινή πρόταση του ΒΓΕΝΟ για δανεισμό του Ελλ. Κράτους φαίνεται ότι η MIG διαχειρίζεται και νόμιμα επενδύει με σιγουριά αρκετών δεκαετιών "μαζεμένα" αραβικά floating funds στην ελληνική αγορά κι όχι μόνο αφού βρέθηκε στο πλέον αδύναμο αλλά καλύτερο γι'αυτή διεθνές οικ περιβάλλον οπότε μην παραξενευτείτε αν δείτε να εξελίσεται σε Μονοπωλειακό Ελλ ΓΙΓΑΝΤΑ κι όχι μόνο σε όλους τους βασικούς άξονες υπηρεσιών και προϊόντων αφενός αλλά και συγκρούσεωv με άλλα επιχειρηματικά κέντρα αφετέρου με πολιτικές , κοινωνικές και οικονομικές αναταράξεις, αφού τα τελευταία ελάχιστα χρόνια μάλλον προσπαθεί να ελέγχει βασικούς τομείς επενδύσεων της οικονομίας/τράπεζες, τρόφιμα,ενέργεια, αθλητισμό, θαλ και αερομεταφορές τώρα πολλούς άλλους κλπ....ίδωμεν! Αλλά ας είναι κι έτσι αφού ο υπερνεοφιλελευθερισμός καπάκωσε κάθε μοντέλο παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Συγνώμη για το ελαφρώς off topic
 
Φίλος χειριστής της Aeroland με πληροφόρησε ότι ο "σφιχτοχέρης" Βασιλάκης έδωσε ήδη αύξηση 10% στους χειριστές του!
Εάν ισχύει αυτό,τότε είναι και το πρώτο καλό της ιδιωτικοποίησης για την Ελληνική αεροπορική αγορά...
Καιρός ήταν!
 
Εχω ξαναπεί ότι προτιμώ έναν στυγνό επιχειρηματία με σχέδιο παρά έναν διορισμένο πολιτικάντη με ψηφοφόρους να βολέψει. Συνεπώς, καλύτερα Βγενόπουλος με σκοπό το επιχειρηματικό κέρδος παρά Χατζιδάκης με σκοπό την ψήφο. Οσο για τα μονοπώλια κλπ, νόμοι υπάρχουν για όλα, αρκεί να τηρηθούν. Και εφόσον η τήρηση των νόμων επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων (τον ποιοοοοοον???) και στο ήθος των πολιτικών (το ποιοοοοο??) δεν αποκλείεται ο Βγενό να γίνει και νέος Ωνάσης και νέος Μπερλουσκόνι και νέος ο,τι θέλει. Σε αυτή τη χώρα όλα μπορούν να συμβούν.
 
Top