Οι "νεοι" χειριστες ειχαν πεσει "θυματα" πληροφορησης, του τυπου, "θα φυγουν οι μεγαλοι (ανω των 50), και θα γινετε εσεις κυβερνητες".
Τωρα με αυτο που συνεβη, δηλαδη την ελευθερη αγορα, αυτοι που εχουν τις περισσοτερες πιθανοτητες να προσληφθουν ειναι οι κυβερνητες των 50 ετων με τις 15.000 ωρες, αφου θα εχουν καλως εχοντων, αλλα 15 χρονια εργασιας, ασε που οι περισσοτεροι ειναι και εκπαιδευτες.
Προσωπικη μου αποψη, ειναι οτι λιγοι (γτρω στους 50), θα εκμεταλευτουν την προορη συνταξιοδοτηση.
Τωρα παιζει και το εργο ΥΠΑ...οπου οσοι δεν θελουν η δεν θα προσληφθουν, θα πανε εκει με τον μισθο που ειχαν σαν πιλοτοι, σε προσωποπαγεις θεσεις. Ηδη αυτο κανονισθηκε απο τον αρμοδιο υπουργο.
Επισης πολλοι απο την ανταγωνιστρια θα πανε στην νεα ΟΑ, και ο ανταγωνιστης θα εχει προβλημα μεγαλο με τις θεσεις που θα αδειασουν εκει, και καθως ξερουμε, ειναι και λιγο "σφιχτοχερης", οποτε αν δεν βαλει το χερι στην τσεπη, για να πληρωσει τους χειριστες οπως πρεπει να τους πληρωνει μια αεροπορικη εταιρια, τον βλεπω να τρεχει....
Η ΕΧΠΑ πραγματι εδωσε εντολη να μην υποβαλει κανεις ακομα αιτηση, μεχρι να συζητηθει (?) το θεμα με την MIG.
Ειναι ομως παραδοξο αυτο, αφου δεν γινεται να προσληφθουν "ομαδικα" ατομα, διοτι αυτη η ενεργεια θα αποτελεσει στοιχειο "περι συνεχειας της εταιριας απο την ΟΑΕ".
Τελος, προσωπικα πιστευω οτι την τελευταια μερα, θα κατατεθουν καμμια 400ρια βιογραφικα.