Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

Το θέμα της ιδιωτικοποίησης και το μείζον θέμα των ήδη εργαζομένων στις ΟΑ έχει (εν ολίγοις) ως εξής:

Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου οι ΟΑ και η MIG θα υπαχθούν στην Πάνθεον με ποσοστό 51% και 49% αντίστοιχα, με την MIG να απορροφάει την ΟΑ έως την προθεσμία αυτή.
Οι σημερινοί εργαζόμενοι στις ΟΑ θα φύγουν ΌΛΟΙ από την εταιρία και έχουν 3 επιλογές:

:arrow: 1. Αυτοί που είναι κοντά στη συνταξιοδότηση θα πριμοδοτηθούν με παραπάνω ένσημα ώστε να βγουν σε πρόωρη σύνταξη. Για τους υπόλοιπους ισχύουν τα εξής δύο:
:arrow: 2. Ή αποδέχονται μια θέση στο δημόσιο (εκτός ΟΑ) και πάνε σιγουρα σε κενές οργανικές θέσεις κάποιας δημόσιας υπηρεσίας ή
:arrow: 3. Φεύγουν από την ΟΑ και ξαναστέλνουν βιογραφικό στη MIG για πρόσληψη στη νέα εταιρία, με ρίσκο (φυσικά) να μην προσληφθούν στη νέα Ολυμπιακή, αφού ο ιδιώτης (MIG) θα προσλάβει όποιον θέλει, ακόμα κι αν δεν ήταν πρώην εργαζόμενος των ΟΑ.

Φυσικά οι μισθοί σε κάθε περίπτωση δεν θα έχουν σχέση με τους υπάρχοντες μισθούς των ΟΑ και όποιος δεν επιλέξει τη συνταξιοδότηση (αν τη δικαιούται) ή τη θέση σε δημόσια υπηρεσία, δεν εξασφαλίζεται σε καμμιά περίπτωση ότι θα επαναπροσληφθεί στο νέο σχήμα.

Μέχρι στιγμής η Ένωση Χειριστών των ΟΑ, έχει πει στους χειριστές να μην κάνουν καμμία κίνηση μέχρι το ραντεβού αντιπροσωπείας τους με τον αρμόδιο υπουργό τις επόμενες ημέρες, για την τυχόν εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης. Σε περίπτωση μη εύρεσης τέτοιας λύσης, η Ένωση πιθανότατα να αφήσει ελεύθερους τους χειριστές να επιλέξουν όποια πρόταση από τις 2 θέλει ο καθένας, αφού η αποστολή βιογραφικών λήγει στις 24/3 και οι χειριστές (αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι) πρέπει να έχουν αποφασίσει το αργότερο μέχρι τότε.
 
Να προσθέσω ότι ιδιαίτερο προβλημα αντιμετωπίζουν οι νεώτεροι χειριστές της εταιρίας εμπειρίας άνω των 4000 ώρών στα 737-η τελευταία πρόσληψη χειριστών έγινε το 1999-αφού ούτε σύνταξης δικαιούνται,ούτε μετάταξης λόγω της ειδικότητας που κατέχουν.
Αυτοί είναι αναγκασμένοι εάν θέλουν να συνεχίσουν να δουλεύουν να αποστείλουν βιογραφικό,είτε στην νέα Ο.Α,είτε στην Αιγαίου,γιατί τα μέτρα του υπουργού γι αυτούς είναι απλά ανεπαρκή.
 
Να προσθέσω και εγώ ότι όταν ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις του υπουργού με τον συνδικαλισμό της ΟΑ ο κλάδος που πήγε κατ' ουσία κόντρα στους λοιπούς ( που δεν ήθελαν καν να πάνε για συζήτηση) ήταν οι πιλότοι .
Μάλιστα αυτοί έβαλαν πλάτες και πήγαν και άλλα σωμάτια στον διάλογο.

Τώρα αν μένουν εκτεθειμένοι οι νεώτεροι χειριστές και αν θεωρούνται τα μέτρα "απλά ανεπαρκή" ( Αυτό ποιος το λέει???)είναι υπό συζήτηση , αφού στις εσωτερικές τους διεργασίες σχεδόν ομόφωνα είχαν συμφωνήσει στο νομοσχέδιο.
 
eagle1":1wfakx4c said:
ιδιαίτερο προβλημα αντιμετωπίζουν οι νεώτεροι χειριστές της εταιρίας εμπειρίας άνω των 4000 ώρών στα 737-
Μήπως εννοείς κάτω των 4000 ωρών?
 
eagle1":t42aja2y said:
...αφού ούτε σύνταξης δικαιούνται,ούτε μετάταξης λόγω της ειδικότητας που κατέχουν...
Όσο κι αν ακούγεται περίεργο δικαιούνται μετάταξης και αυτοί μαζί με τους υπόλοιπους. Απλά θα κάνουν κάτι άλλο. Θα μπορούν να γίνουν διοικητικοί υπάλληλοι σε οργανισμούς του δημοσίου, εκεί που απαιτείται ουσιαστικά μόνο τίτλος σπουδών γενικών γνώσεων, δηλαδή απολυτήριο λυκείου (ή ισότιμο πτυχίο) μια και μιλάμε για υπαλλήλους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Θα θεωρούσα άδικο να μην έχει προβλεφθεί κάτι και γι' αυτούς, όσο κι αν ηχεί παράδοξο.
 
Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω ένα τυπικό οργανόγραμμα αεροπορικής εταιρείας που να αναφέρει τα διάφορα τμήματα και γενικότερα τη δομή της;
 
aas59":1uliia9l said:
Τώρα αν μένουν εκτεθειμένοι οι νεώτεροι χειριστές και αν θεωρούνται τα μέτρα "απλά ανεπαρκή" ( Αυτό ποιος το λέει???)είναι υπό συζήτηση , αφού στις εσωτερικές τους διεργασίες σχεδόν ομόφωνα είχαν συμφωνήσει στο νομοσχέδιο.

Oι ίδιοι το λένε και μάλλον κάτι παραπάνω γνωρίζουν γιατί τελικά "κακό του κεφαλιού τους" έκαναν όταν συμφώνησαν,όπως αναφέρεις και γνωρίζεις πολύ καλά,με τους παλαιότερους συναδέλφους τους στις εσωτερικές διεργασίες του σωματείου τους.
 
παιδια γνωριζετε εαν υπαρχουν καταχωρημενες αγγελιες στα ελληνικα για τις απαιτησεις που πρεπει να πληρουν τα πληρωματα καμπινας?
 
Όλα στα αγγλικά είναι λόγω του ότι η αγγλική γλώσσα είναι υποχρεωτική και λόγω του ότι προφανώς απευθύνονται και σε ξένους υποψηφίους.
 
Εγώ παρ' ολα αυτά άκουσα οτι η νέα εταιρια θα στελεχωθει από 100% Ελληνες (της ελλάδας ή του εξωτερικού).. Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αλλα αν ισχύει, τότε δεν ειναι αυτός ο λόγος που είναι στα αγγλικά γιατι ολοι μας ξέρουμε ελληνικά..
 
Top