- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.810
- Likes
- 3.356
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Το θέμα της ιδιωτικοποίησης και το μείζον θέμα των ήδη εργαζομένων στις ΟΑ έχει (εν ολίγοις) ως εξής:
Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου οι ΟΑ και η MIG θα υπαχθούν στην Πάνθεον με ποσοστό 51% και 49% αντίστοιχα, με την MIG να απορροφάει την ΟΑ έως την προθεσμία αυτή.
Οι σημερινοί εργαζόμενοι στις ΟΑ θα φύγουν ΌΛΟΙ από την εταιρία και έχουν 3 επιλογές:
1. Αυτοί που είναι κοντά στη συνταξιοδότηση θα πριμοδοτηθούν με παραπάνω ένσημα ώστε να βγουν σε πρόωρη σύνταξη. Για τους υπόλοιπους ισχύουν τα εξής δύο:
2. Ή αποδέχονται μια θέση στο δημόσιο (εκτός ΟΑ) και πάνε σιγουρα σε κενές οργανικές θέσεις κάποιας δημόσιας υπηρεσίας ή
3. Φεύγουν από την ΟΑ και ξαναστέλνουν βιογραφικό στη MIG για πρόσληψη στη νέα εταιρία, με ρίσκο (φυσικά) να μην προσληφθούν στη νέα Ολυμπιακή, αφού ο ιδιώτης (MIG) θα προσλάβει όποιον θέλει, ακόμα κι αν δεν ήταν πρώην εργαζόμενος των ΟΑ.
Φυσικά οι μισθοί σε κάθε περίπτωση δεν θα έχουν σχέση με τους υπάρχοντες μισθούς των ΟΑ και όποιος δεν επιλέξει τη συνταξιοδότηση (αν τη δικαιούται) ή τη θέση σε δημόσια υπηρεσία, δεν εξασφαλίζεται σε καμμιά περίπτωση ότι θα επαναπροσληφθεί στο νέο σχήμα.
Μέχρι στιγμής η Ένωση Χειριστών των ΟΑ, έχει πει στους χειριστές να μην κάνουν καμμία κίνηση μέχρι το ραντεβού αντιπροσωπείας τους με τον αρμόδιο υπουργό τις επόμενες ημέρες, για την τυχόν εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης. Σε περίπτωση μη εύρεσης τέτοιας λύσης, η Ένωση πιθανότατα να αφήσει ελεύθερους τους χειριστές να επιλέξουν όποια πρόταση από τις 2 θέλει ο καθένας, αφού η αποστολή βιογραφικών λήγει στις 24/3 και οι χειριστές (αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι) πρέπει να έχουν αποφασίσει το αργότερο μέχρι τότε.
Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου οι ΟΑ και η MIG θα υπαχθούν στην Πάνθεον με ποσοστό 51% και 49% αντίστοιχα, με την MIG να απορροφάει την ΟΑ έως την προθεσμία αυτή.
Οι σημερινοί εργαζόμενοι στις ΟΑ θα φύγουν ΌΛΟΙ από την εταιρία και έχουν 3 επιλογές:
1. Αυτοί που είναι κοντά στη συνταξιοδότηση θα πριμοδοτηθούν με παραπάνω ένσημα ώστε να βγουν σε πρόωρη σύνταξη. Για τους υπόλοιπους ισχύουν τα εξής δύο:
2. Ή αποδέχονται μια θέση στο δημόσιο (εκτός ΟΑ) και πάνε σιγουρα σε κενές οργανικές θέσεις κάποιας δημόσιας υπηρεσίας ή
3. Φεύγουν από την ΟΑ και ξαναστέλνουν βιογραφικό στη MIG για πρόσληψη στη νέα εταιρία, με ρίσκο (φυσικά) να μην προσληφθούν στη νέα Ολυμπιακή, αφού ο ιδιώτης (MIG) θα προσλάβει όποιον θέλει, ακόμα κι αν δεν ήταν πρώην εργαζόμενος των ΟΑ.
Φυσικά οι μισθοί σε κάθε περίπτωση δεν θα έχουν σχέση με τους υπάρχοντες μισθούς των ΟΑ και όποιος δεν επιλέξει τη συνταξιοδότηση (αν τη δικαιούται) ή τη θέση σε δημόσια υπηρεσία, δεν εξασφαλίζεται σε καμμιά περίπτωση ότι θα επαναπροσληφθεί στο νέο σχήμα.
Μέχρι στιγμής η Ένωση Χειριστών των ΟΑ, έχει πει στους χειριστές να μην κάνουν καμμία κίνηση μέχρι το ραντεβού αντιπροσωπείας τους με τον αρμόδιο υπουργό τις επόμενες ημέρες, για την τυχόν εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης. Σε περίπτωση μη εύρεσης τέτοιας λύσης, η Ένωση πιθανότατα να αφήσει ελεύθερους τους χειριστές να επιλέξουν όποια πρόταση από τις 2 θέλει ο καθένας, αφού η αποστολή βιογραφικών λήγει στις 24/3 και οι χειριστές (αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι) πρέπει να έχουν αποφασίσει το αργότερο μέχρι τότε.