Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

Δεν θιγεις κανεναν με αυτα που γραφεις. Και εγω πιστευω οτι πολλοι μπορει να εχουν στειλει βιογραφικα ηδη. Αλλα το να πω 140 πχ ειναι εντελως ανυποστατο. Μπορει να ειναι και ολοι μπορει μολις και 10 ατομα. Γι αυτο λενε οι admins πολλες φορες να εχουμε τεκμηριωμενες αποψεις πριν κανουμε ποστ. ;)

Σορρυ για το οφ-τοπικ.
 
30W":1f930s18 said:
Aπο τους ιδιους τους χειριστες της Αιγαιου το εμαθα, συζητηση στον Βενιζελο στο cafe του αεροδρομιου, τα παιδια μου ειπαν οτι εχουν στειλει βιογραφικα. Δεν καταλαβαιω γιατι θιγεσαι.
Ρωτα τους συναδελφους σου, στην ιδια ετερεια δουλευετε εμας τους επιβατες ρωτατε? σκεφτονται διαφορετικα και στειλανε βιογραφικο. It's a free country. :great:


φίλε 30W φυσικά κ δεν θίγομαι γιατί δεν δουλεύω σε καμια αεροπορική από τις 2 (ευτυχώς για μένα). Επίσης δεν είμαι συνάδελφος με τους πιλότους ούτε με ΙΦ. Ούτε είπα να μην κάνουνε αίτηση, αυτό που είπα είναι ότι δημιουργείται πρόβλημα κ σε αυτούς που δεν κάνανε αίτηση, αν έχεις δουλέψει σαν μέλος ομάδας καταλαβαίνεις τι εννοώ.
 
Eίναι "κάπως αυστηρό" το περιβάλλον εργασίας στην εν λόγω εταιρεία για αυτό πιστεύω ότι το αναφέρει έτσι ο 30W.
Όσον αφορά το θέμα ομάδα συμφωνώ μαζί σου flesland και κάτσε να δεις τι έχει να γίνει σε λίγο,ανεξάρτητως εταιρείας όπου ανήκει ο καθένας...
Ήδη τρεις της Ο.Α έκαναν αίτηση και αποτελούν τα πρώτα μαύρα πρόβατα για τους συναδέλφους τους!
Αλήθεια το πτητικό επίδομα που αναφέρθηκε πιο πριν στην Aegean,με τις παραπάνω προσωπικές ώρες εργασίας έχει να κάνει,μόνο,ή με τις συνολικές όλων ως σύνολο,οπότε τα χρήματα της υπερεργασίας μοιράζονται σε όλους?
 
:arrow: Tο medical δεν καλύπτεται απο το δημόσιο και στοιχίζει 80 ευρώ ,τα οποία αν ο εργαζόμενος δεν έχει υπογράψει σύμβαση με την εταιρία,τα πληρώνει αυτος!(Η υπογραφή μπαίνει μετά την εκπαίδευση)...
Τους γιατρούς σας τους δίνει η εταιρία(ονόματα διευθύνσεις κλπ.)
Είναι υποχρεωτικό και για τους χειριστές και για τα πληρώματα καμπίνας...
Αλλα δεν γνωρίζω αν οι εξετάσεις που γίνονται είναι οι ίδιες...
Εύχομαι να δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες για όσους θέλουν πραγματικά να το κάνουν...Η αίγλη της δουλειάς μπορεί να έχει χαθεί αλλα γι αυτούς που το αγαπάνε πραγματικά είναι ακόμα οτι καλύτερο θα μπορούσαν να κάνουν... :)
:arrow: Έγω δεν έχω ακούσει από πληρώματα ότι σκέφτονται να φύγουν από την ΑΙΓΑΙΟΥ ,άλλωστε από εδώ και πέρα οι εργασιακές παροχές και συνθήκες δε θα έχουν και μεγάλες διαφορές... :rolleyes:
 
Eγραψε η αγαπητη Golden_Princess:Έγω δεν έχω ακούσει από πληρώματα ότι σκέφτονται να φύγουν από την ΑΙΓΑΙΟΥ ,άλλωστε από εδώ και πέρα οι εργασιακές παροχές και συνθήκες δε θα έχουν και μεγάλες διαφορές...
Κοίτα γύρω σου, οχι μπροστά σου!!!!

Nομιζω πλακα μας κανεις γιατι η Διευθηντρια σου ετοιμαζετε να την κανει τσιου.
 
Όχι αγαπητέ 30W, δεν μας κάνει πλάκα. Μάλλον θα γνωρίζει και αυτή την πληροφορία που έδωσες, οπότε σε συνδιασμό με τις άλλες μεταγραφές στελεχών μάλλον αληθινά βγαίνουν τα λόγια της... :D

Χαιρετώ όλους και όλες σας στο forum.
 
Aγαπητε Sagitarius μηπως τα εχεις μπερδεψει λιγο, ξαναδιαβασε τι γραφει η Χρυση Πριγγιπισσα της :twisted: Αιγαιου. Κοιτα γυρω σου και οχι μπροστα σου πηγα να το κανω σημερα και μονο που δεν τρακαρα.!!Να γελασουμε και λιγο βρε παιδια..
 
Οκ 30W, λάθος μου που δεν ήμουν αρκετά σαφής. Εξηγούμαι λοιπόν.

Το ότι έχουν ήδη μεταγραφεί στελέχη της Α3 στη MIG (νέα OA), σε συνδιασμό με την πληροφορία που διοχέτευσες για εν δυνάμει μεταπηδήσεις και άλλων σημαντικών στελεχών, τα λόγια της Golden Princess: "άλλωστε από εδώ και πέρα οι εργασιακές παροχές και συνθήκες δε θα έχουν και μεγάλες διαφορές... " μάλλον βγαίνουν αληθινά.

Εκτός αν ισχυριστούμε ότι η MIG παίρνει στελέχη της Α3 για να εφαρμόσει management και terms and conditions της υφιστάμενης ΟΑ.
 
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ένα παράδειγμα: Έστω ότι η MIG εφαρμόζει στη νέα ΟΑ συνθήκες εργασίας για τα πληρώματα καμπίνας ολόιδιες μ'αυτές της A3. Στην ΟΑ όμως, μια Ι/Σ θα έχει την ευκαιρία εκτός από LCA-LCA ή SKG-SKG-SKG ή RHO-FCO να πετάξει και JFK. Είναι κι αυτό ένα κίνητρο. ;)
 
Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες,οι χειριστές της Ο.Α θα αποστείλουν τα 300+ βιογραφικά τους,μέχρι το τέλος της εβδομάδας,μέσω του σωματείου τους.
Αυτό συμφωνήθηκε στην έκτακτη γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν χθές το απόγευμα στο χώρο του ξενοδοχείου του αεροδρομίου.
Η ενέργεια αυτή δεν αποβλέπει σε συλλογικές συμβάσεις εργασίας,αλλά στο να δείξουν οι ίδιοι ότι παραμένουν ενωμένοι κάτω από τη σκέπη της ένωσής τους την οποία θέλουν να διατηρήσουν ζωντανή και η οποία σημειωτέον έχει ανοίξει πλέον τις πόρτες της σε όλους τους χειριστές αεροσκαφών του Ελλαδικού χώρου.
Το άνοιγμα αυτό έχει προς το παρόν βρεί μικρή ανταπόκριση από χειριστές άλλων εταιρειών,μιας και τα θέματα που διαπραγματεύοταν μέχρι τώρα αφορούσαν περισσότερο στις εσωτερικές διεργασίες της Ο.Α. και δεν αντιπροσώπευαν το σύνολο του κλάδου.
Τώρα που τα πράγματα άλλαξαν,λέτε να καταστεί το πρώτο ολοκληρωμένο αεροπορικό σωματείο στην Ελλάδα,αντίστοιχο αυτών των υπολοίπων Ευρωπαικών κρατών,που θα καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες όλων των Ελλήνων χειριστών,ή απλά θα σβήσει ως ένας εκπρόσωπος μιας άλλης εποχής που πέρασε και δεν ξαναγυρίζει?
Κρίνοντας από την Ελληνική νοοτροπία μάλλον το δεύτερο αλλά για να δούμε ο χρόνος θα δείξει...
 
Top