Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

γεια σας ειμαι καινουργιο μελος και θα ηθελα να ρωτισ εχει τελειωσει καενας τεχνολογων αεροσκαφων κα ποιεσ ειναι οι εντυπωσεις του?
 
2 παιδια που ξερω τελειωσαν το ΤΕΙ στη Λαμια την προηγουμενη χρονια και τους εχουμε τωρα στην αερολεσχη Θεσσαλονικης σαν υπομηχανικους ή βοηθους μηχανικου.αποτι μου ειπαν διαβαζουν για να περασουν τις εξετασεις του Β1 στην ΥΠΑ.εξαιρετικοι στη δουλεια τους με μεγαλη αγαπη για την αεροπορια και με τα αεροπλανα παντα στην τσιτα και πανετοιμα ακομα και οταν ζητηθουν την τελευταια στιγμη
 
Καλησπερα και απο εμενα παιδια. το πρωτο μου ποστ στο φορουμ! καλη αρχη! :cool: :D

λοιπον ας παραθεσω και εγω την αποψη μου μιας και ασχολουμαι με τον χωρο σχεδον 10 χρονια. Καταρχας οπως πολυ σωστα ειπωθηκε για να μπορεσει καποιος να δουλεψει ως Μηχανικος Α/φων(Lisenced Aircraft Engineer) θα πρεπει να εχει στην κατοχη του το πτυχιο Β1 κατα JAR/Part 66. Αυτο μπορει να το κανει μονο με εξετασεις στην ΥΠΑ ωστε να περασει τα 17 modules που οριζει η νομοθεσια. για πχ για το Β1.1 το οποιο σου επιτρεπει να εργαστεις σε αεροσκαφη σταθερων πτερυγων με στροβιλοκινητηρα απαιτουνται 13 modules. Το θεμα τωρα ειναι πως για καποιον που εχει μονο τα modules χρειαζονται τουλαχιστον 5 χρονια προυπηρεσια στην συντηρηση αεροσκαφων.
Αν καποιος εχει τελειωσει καποια σχολη, οπως το Τ.Ε.Ι. η την Αεροτεχνικη(η οποια δυστηχως εκλεισε) την Φιλαδελφεια κλπ δεν ξερω και εγω ποια αλλη, τοτε θελει 3 χρονια προυπηρεσια. Αν δουλευεις σε εταιρια και εχεις type rating απο καποιο οργανισμο εκπαιδευσης πιστοποιημενο κατα JAR 147 τοτε θελεις 2 χρονια προυπηρεσια..
Το θεμα τωρα ειναι πως εδω στην Ελλαδα ειμαστε πααααρα πολυ πισω στην αεροπορια σε σχεση με αλλες χωρες..δεν υπαρχει καταλληλος εκπαιδευτικος οργανισμος, δεν υπαρχει υλη για τις εξετασεις της ΥΠΑ οι οποιες ειναι τρομερα δυσκολες και συναμμα παρα πολλες απο τις απαντησεις ειναι λαθος και πολλες ερωτησεις στην βαση δεδομενων ειναι αμφιλεγομενες! Μας το ειχαν πει οι ιδιοι οι εξεταστες της ΥΠΑ(οχι οτι δεν το διαπιστωναμε και οι ιδιοι βεβαια! :D )
Φυσικα οταν θα δουλευει καποιος σαν βοηθος μηχανικου φυσικα καταλαβαινουμε οτι οι αποδοχες του δεν θα ειναι και πολυ μεγαλες και φυσικα θα κανει ολη την ''βρωμοδουλεια'' βεβαια για να λεμε και του στραβου το δικιο η Α3 για πχ στην οποια εργαζομαι δινει περιπου 950-1100 ευρω για βοηθους κατι που μεταξυ μας δεν ειναι και τοσο ασχημο για πρωτο μισθο κανοντας κατι που υποτιθεται πως αγαπας! Αργοτερα με την αποκτηση του Β1 οι αποδοχες γινονται παρα πολυ καλες!
Για να επανελθουμε τωρα στο θεμα του Β1 υπαρχουν πολλες εταιριες στο εξωτερικο οπως η Lufthansa και η Swiss για παραδειγμα που εχουν και πιστοποιημενα εκπαιδευτικα κεντρα οπου διδασκονται ολα τα modules και δινονται βεβαιωσεις οι οποιες φυσικα αναγνωριζονται απο την ΥΠΑ λογω EASA, αλλα δυστηχως το κοστος ειναι αρκετα υψηλο αν και σαφως χαμηλοτερο απο το κοστος ενος ATPL για πχ.
Και οσον αφορα το θεμα της επαγγελματικης αποκαταστασης πιστευω πως τουλαχιστων απο τον τελευταιο χρονο και μετα ειναι πολυ καλο ειδικα για κατοχους Β1(εμ αυτο ειναι το δυσκολο θα μου πειτε) και φυσικα η καλη πορεια της ΟΑ μονο ΚΑΛΟ μπορει να κανει στον χωρο! αυτη την στιγμη και στην Α3 και στην ΟΑ εργαζονται παρα πολλοι contractors μηχανικοι οι οποιοι φυσικα κοστιζουν πααρα πολλα λευτα και οι εταιριες με χαρα θα τους αντικαθιστουσαν με ντοπιους μηχανικους..επισης παγκοσμιος παρατηρειται τρομερη ελλειψη απο πτυχιουχους μηχανικους!
Εγω προσωπικα θα ηθελα να δωσω μια συμβουλη στα νεα παιδια που θελουν να ακολουθησουν αυτο το επαγγελαμα, θα τους πω,δυστηχως, φυγετε στο εξωτερικο..και μαλιστα θα δωσω και ενα χειροπιαστο παραδειγμα. Στο πανεπιστημιο του Kingstone στην Αγγλια εδω και καποια χρονια εχει δημιουργηθει ενα μαθημα κομμενο και ραμμενο για ανθρωπους που θελουν να γινουν μηχανικοι αεροσκαφων,προσοχη! οχι αεροναυπηγοι(aeronautical/aerospace engineers) αλλα Aircraft Engineers. Το μαθημα ονομαζεται φυσικα Αircraft Engineering και γινεται σε συνεργασια με την KLM UK Engineering και μετα απο 4 χρονια εχεις BEng Honours Degree και πρακτικη εκπαιδευση και προυπηρεσια απο την KLM Engineering που βρισκεται στο Norwich. Το κοστος για τους πολιτες της Ευρωπαϊκης Ενωσης ειναι παρα πολυ μικρο και πραγματικα αξιζει να ριξετε μια ματια στο sait του πανεπιστημιου..αυτα για την ωρα, ελπιζω να βοηθησα ;)
 
γεια σου φιλε μου. δεν γνωριζω και εγω πολλα και ειναι μια σχολη που ενδιαφερει και εμενα. ισως να σε βοηθησει το σαιτ της σχολης. για ριξε μια ματια.
http://www.aero.teihal.gr/
 
Πλεον πρεπει ο κοσμος να καταλαβει οτι τα ΤΕΙ ειναι ιδια με τα ΑΕΙ και αν οχι ακριβως ιδια η διαφορα δεν εγκυται στην εκπαιδευση σου.
Μπορει να προσληφθει καποιος αποφοιτος ΤΕΙ σε μια εργασια παρα ενας αποφοιτος ΑΕΙ για τον απλο λογο οτι το ατομο που θελει ο εργοδοτης διαθετει καλυτερες γνωσεις στο αντικειμενο που τον ενδιαφερει απο οτι ενας αποφοιτος ΑΕΙ. Η διαφορα ειναι οτι τα ΤΕΙ οπως το λεει και το ονομα ειναι τεχνολογικα ιδρυματα τα οποια διαθετουν μια περαιτερο γνωση στο αντικειμενο που διδασκουν. Τα ΤΕΙ για αυτον τον λογο δεν εχουν ιδιες σχολες με αυτες τον ΑΕΙ.
 
οπως επισης θα πρεπει να καταλαβετε πως ΟΤΙ σχολη και να τελειωσεις, ακομα και το καλυτερο πανεπιστημιο, ΔΕΝ μπορεις να δουλεψεις σαν πτυχιουχος μηχανικος αεροσκαφων(Lisenced Aircraft Engineer) εαν δεν εχεις την Β1 License και αυτη την αποκατας ΜΟΝΟ αν περασεις τα Modules που οριζει η EASA, εχωντας φυσικα και την αναλογη προϋπηρεσια που οριζει η νομοθεσια, το Part 66 δηλαδη.
 
Η άποψη μου σαν Licensed B1 Engineer είναι οτι το ΤΕΙ στην παρούσα φάση είναι χάσιμο χρόνου. Και αυτό διότι αφενός μεν εαν θέλει κάποιος να μπει σε designing office ελάχιστα υπάρχουν στην Ελλάδα οι απόφοιτοι της Πάτρας έχουν ατού, και αφετέρου δε οτι αν θέλει κάποιος να εργαστεί σαν Β1/Β2/C υπάρχει πιο εύκολος τρόπος. Είτε απο κάποιο ΤΕΛ/ΤΕΕ και με την απόκτηση των modules etc...

Αν κάποτε φτάσει το επίπεδο των υπολοιπων σχολών eg UK NL SWE (οχι οτι έχει κατώτερο υπόβαθρο, αλλα επειδή δεν νοήτε να μην περνας τα modules μεσα απο την σχολη) τότε το ξανασυζητάμε....
 
TEXNOΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΕΙ Χαλκιδας περασε ο bro.

Την ειχε βαλει πρωτη επιλογη και την ηθελε πολυ αυτη τη σχολη.
Τι γινεται με δ αυτη εν ετει 2011. Εχουμε νεοτερα?
 
karisaris":33j0yb5g said:
ΠΡΟΣ pastelidis. n. s.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ, ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ. ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΦΟΙΤΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ 3 ΕΞΑΜΗΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΧΟΛΗ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΙ. ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ. ΟΙ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΕΣ(ΜΠΑΖΟΥΝ ΝΕΡΑ ΤΑ ΝΤΑΒΑΝΙΑ Κ.Α.) ΕΠΙΣΗΣ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΟΙΗΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΛΑΔΟ. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΑΤΑ (ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ). ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝ ΕΤΗ 2011 ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΑΝΙΚΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΠΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΑΥΤΑ!!!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.
δηλαδή τι ακριβώς σημαίνει ''τεχνολόγος''? Που ακριβώς μπορείτε να δουλέψετε δεδομένου πως το ΤΕΙ δεν σας ''προσφέρει'' τα modules του Part 66 και το πτυχίο δεν ειναι αντίστοιχο ούτε με του Αεροναυπηγού(καμιά σχέση βασικά). Τι ακριβώς σας λενε οι καθηγητές σας.. Διότι απ'οσο ξέρω και τα δυο παιδιά που αναφέρει ο Τόλης πιο πάνω που δούλευαν στην αερολέσχη πάσχιζαν να δώσουν τα μαθήματα στην ΥΠΑ.. :rolleyes: :rolleyes:

Ρωτάω εντελώς φιλικά και με περιέργεια διότι, βάση της εμπειρίας μου και αυτών που ξέρω/έχω δει 10 χρόνια στον χώρο, θεωρώ το ΤΕΙ μια ''τρύπα στο νερό'' απο την στιγμή που δεν καλύπτει τα μαθήματα και την ύλη του Part 66 όπως γίνεται για σε αντίστοιχα κολέγια/πανεπιστήμια του εξωτερικού.. ;)
 
Λοιπόν τόσο καιρο διαβάζω για τη σχολή Τεχνολόγων Αεροσκαφών. Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί σαν μηχανικός αεροσκαφών αυτή η σχολή δεν του προσφέρει τπτ απολύτως. Είναι χάσιμο χρόνου και πέταμα χρημάτων.Μπορείτε να πάτε στην ΕΑΒ και να δώσετε τα module. Τι να το κάνεις ένα χαρτί που δν έχει αξία;
Αυτή η σχολή θα έπρεπε να έχει κλείσει πριν καν ανοίξει. Αλλα λίγο τα συμφέροντα, λίγο τα κονδύλια δυστυχώς άνοιξε...
 
Top