Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Σεβαστό, όμως αναφερόμουν σε μια παράμετρο η οποία παίζει ρόλο στην κατάσταση που βρίσκεται το τμήμα.
Μπορεί να μην ξέρω, αλλά ζω τα αποτελέσματα αυτού του μοντέλου :) .
 
karisaris":1h74ar2p said:
Προς Bladerunner
...... το πτυχίο του ΤΕΙ έχει έλλειψη από επαγγελματικά δικαιώματα, θα έπρεπε να είχε πολλά περισσότερα. ...... . Οι καθηγητές,επειδή το ρώτησες, τα μασάνε γενικότερα, και κάνουν λόγο μόνο για εργασία στην ΕΑΒ.......


Μην αποκαρδιώνουμε τους σπουδαστές, μπορούν και μετά την σχολή να παρακολουθήσουν το OJT (on job training) στην ΕΑΒ, ώστε να αποκτήσουν την ειδίκευση και να πάρουν το πτυχίο, το οποίο αναγνωρίζεται και από την ΥΠΑ.

https://www.facebook.com/pages/HAI-MTO- ... 8793424452


Όσο για το ότι θα μπορούν να βρουν εργασία στην ΕΑΒ, αυτό δεν θα το είχα δεδομένο γιατί η ΕΑΒ έχει πολλά χρόνια να κάνει προσλήψεις. Υπάρχουν όμως αρκετοί εργολάβοι – υποκατασκευαστές που παρέχουν έργο για την ΕΑΒ και προσλαμβάνουν τεχνικούς αεροσκαφών.
 
Συγνώμη airzena, για ποιο πτυχίο μιλάς που αναγνωρίζεται από την ΥΠΑ και για ποια ειδίκευση;
Αναφέρεσαι στο να περάσουν τα υπόλοιπα modules πλην αυτών που αναγνωρίζει η ΥΠΑ;

Δηλαδή έφτιαξε η ΕΑΒ πιστοποιημένο οργανισμό κατά Part-147 που μετά και το OJT δίνει το Part-147 basic training certificate :?: :?: :shock:
Τώρα οι φοιτητές μετά τη φοίτηση στο EAB college εμπίπτουν στην παρακάτω κατηγορία;

66.A.30 Experience requirements
(a) An applicant for an aircraft maintenance licence shall have acquired:

2. for category B2 and subcategories B1.1 and B1.3:
(i) five years of practical maintenance experience on operating aircraft if the applicant has no previous relevant
technical training; or
(ii) three years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of training considered
relevant by the competent authority as a skilled worker, in a technical trade; or
(iii) two years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of a Part -147 approved
basic training course
.

Γράψε μας σε παρακαλώ περισσότερες πληροφορίες για αυτό το πρόγραμμα της ΕΑΒ.
 
Από το να περιμένεις πληροφορίες από κάθε airzena, δεν θα είναι καλύτερα να δεις αυτό:

http://www.part66.gr/index.php/el/progr ... grams.html

http://www.part66.gr/

Και ποιο καλύτερα δεν θα είναι να μιλήσεις με τους ίδιους τους ανθρώπους της σχολής:

Δ/ντη Επιχ. Πρωτοβ. & Αναπτ. Εκπαίδευσης, Κο. Δ. Καμπούρογλου τηλ. 2262046202
Δ/ντη Εκπαίδευσης, Κο. Σ. Λάμπρου τηλ 2262046938
 
Η ΕΑΒ όντως είναι πιστοποιημένος οργανισμός κατά Part-147 και δίνει basic training certificate μετά από την αντίστοιχη φοίτηση (διετή νομίζω). Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι το ΤΕΙ Χαλκίδας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πιστοποιημένος οργανισμός κατά Part-147, άρα ένας απόφοιτός του, όσο OJT και να κάνει σε οποιαδήποτε εταιρεία αν δεν δώσει εξετάσεις σε πιστοποιημένο κατά part-147 οργανισμό ή στην ΥΠΑ ώστε να περάσει τα αντίστοιχα modules, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να αποκτήσει άδεια συντήρησης αεροσκαφών κατά Part-66. Πέρα από αυτό το πτυχίο του ΤΕΙ αναγνωρίζεται μόνο για την περίπτωση (ii) παρακάτω (σε bold):

66.A.30 Experience requirements
(a) An applicant for an aircraft maintenance licence shall have acquired:

2. for category B2 and subcategories B1.1 and B1.3:
(i) five years of practical maintenance experience on operating aircraft if the applicant has no previous relevant
technical training; or
(ii) three years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of training considered
relevant by the competent authority as a skilled worker, in a technical trade;
or
(iii) two years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of a Part -147 approved
basic training course.

Skilled worker in a technical trade, δηλαδή σαν να έχεις τελειώσει οποιοδήποτε ΤΕΣ/ΤΕΛ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ή και γω δεν ξέρω τι άλλο, σχετικό με μηχανολογία/ηλεκτρολογία κλπ.
 
Συγνώμη για το off-topic.
airzena":2pcdjiw2 said:
Από το να περιμένεις πληροφορίες από κάθε airzena, δεν θα είναι καλύτερα να δεις αυτό:

http://www.part66.gr/index.php/el/progr ... grams.html

http://www.part66.gr/

Και ποιο καλύτερα δεν θα είναι να μιλήσεις με τους ίδιους τους ανθρώπους της σχολής:

Δ/ντη Επιχ. Πρωτοβ. & Αναπτ. Εκπαίδευσης, Κο. Δ. Καμπούρογλου τηλ. 2262046202
Δ/ντη Εκπαίδευσης, Κο. Σ. Λάμπρου τηλ 2262046938

Airzena βάλε αυτές τις πληροφορίες στο θέμα Mηχανικός αεροσκαφών: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=63&t=4295&start=315&st=0&sk=t&sd=a
Από ότι φαίνεται αυτό το τμήμα της ΕΑΒ έχει βελτιωθεί πολύ. Έτσι φαίνεται από την ιστοσελίδα τους τουλάχιστον.
Δεν γνωρίζω τις τιμές που ζητάνε, αλλά για έναν νέο που θέλει να ακολουθήσει το επάγγελμα είναι ιδανικό.
Στην Αγγλία για παράδειγμα τα δίδακτρα είναι γύρω στις 8000 λίρες => 10000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζουμε και τη διαβίωση του φοιτητή.
Μπράβο που το επισήμανες. :great:
 
Tα πολιτικά νηολόγια που τα βρίσκει η ΕΑΒ για να παρέχει τις 160 μέρες, από ΄τι καταλαβαίνω παρέχει μόνο την θεωρία και για την πρακτική άντε ψάξε και κάνε μόνος σου.....ή οι 160 μέρες είναι πάνω σε Μ2000, Phantom......

The courses have a total duration of 400 Training days, including 160 days of Practical Training. A further EASA Part-66 requirement of 2 years of civil aircraft Maintenance experience on the appropriate sub-category is required for the license issuance and can be conducted either within HAI or any other Part 145 certified Maintenance Organisation. HAI is approved to provide training in all currently available sub-categories
 
Μην ξεχνάμε ότι η ΕΑΒ είναι εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο της Embraer.
Επιπλέον έχει πελάτες μικρές ιδιωτικές εταιρείες που πραγματοποιούν τις συντηρήσεις / επισκευές στις εγκαταστάσεις της.
 
Όπως είπε και ο Δημήτρης, η όποια προϋπηρεσία ή πρακτική πρέπει να γίνει σε πολιτικό νηολόγιο.
Ακόμα και αν γίνει σε αεροσκάφος όπως τα embraer της ΠΑ, που σαν τύπος χρησιμοποιείται με πολιτικό νηολόγιο, οι εργασίες δε θα μετράνε για την απόκτηση πολιτικού πτυχίου.
Αν τώρα η ΕΑΒ έχει συνεχή ροή πελατών με πολιτικά αεροσκάφη και επιτρέπεται να εργάζονται σε αυτά οι μαθητευόμενοι, τότε έχει καλώς.
Από την άλλη είχα ακούσει πως όταν η Aegean πήγαινε αεροσκάφη στην ΕΑΒ, ζητούσε μόνο χώρο και εργαλεία. Την συντήρηση την έκαναν μηχανικοί της και όχι προσωπικό της ΕΑΒ. Για τις άλλες μικρότερες εταιρίες δεν γνωρίζω.
Αν τώρα η ΥΠΑ πιστοποίησε το πρόγραμμα ακόμα και αν δουλεύεις σε F-4, τότε τι να πω. :thx:

Είμαστε πάλι όμως εκτός θέματος.

Μιλάμε για το τι προσφέρει το ΤΕΙ, που στην ουσία είναι ένα τίποτα για κάποιον που θέλει να εργαστεί με "κατσαβίδι" σε πολιτικά αεροσκάφη.
Η όποια περαιτερω ενέργεια μέσω ΕΑΒ κτλ για τον φοιτητή έχει πρόσθετο κόστος και δεν συμπεριλαμβάνεται στο πτυχίο του ΤΕΙ.
Για την απόκτηση Part-66 B1/Β2 το μόνο καλό είναι πως σου μειώνει τα χρόνια προϋπηρεσίας από τα 5 στα 3 και πως δικαιολογεί 2 ή 3 modules.
Για όλα τα υπόλοιπα θα πρέπει κάποιος/α να καταβάλει πολύ διάβασμα, χρόνο & χρήμα, σαν να μη του έφταναν αυτά που κατέβαλε ως φοιτητής στο ΤΕΙ.
 
B737Mech":253a8e86 said:
Από την άλλη είχα ακούσει πως όταν η Aegean πήγαινε αεροσκάφη στην ΕΑΒ, ζητούσε μόνο χώρο και εργαλεία. Την συντήρηση την έκαναν μηχανικοί της και όχι προσωπικό της ΕΑΒ. Για τις άλλες μικρότερες εταιρίες δεν γνωρίζω.

Έτσι είναι, όσες εταιρείες γνωρίζω που πηγαίναν αεροπλάνα τους στην ΕΑΒ, χρησιμοποιούσαν υπόστεγο και εργαλεία και την συντήρηση την έκαναν μηχανικοί τους. Η ΕΑΒ δεν έκανε συντήρηση σε πολιτικά αεροσκάφη, παρείχε μόνο χώρους, εργαλεία και συνεργεία.
 
Top