Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

jetflight":391wuw24 said:
Αληθεια το τμημα Αεροναυπηγων στο πανεπιστημιο της Πατρας εχει καλυτερες προοπτικες απο το τμημα του ΤΕΙ Χαλκιδας;Δε νομιζω.Εξαρταται ποση ειναι η απορροφοτικοτητα σε καθε κλαδο.
Το τμήμα λέγεται "μηχανολόγων και αεροναυπηγών μηχανικών" και αυτό ακριβώς είναι το κλειδί.Μπορείς να βρεις δουλειά και ως μηχανολόγος μηχανικός και ως αεροναυπηγός μηχανικός γιατί το πτυχίο είναι ενιαίο.Δηλαδή δεν έχεις μόνο ειδίκευση στα αεροπλάνα αλλά μπορείς να δουλέψεις και ως ένας οποιοσδήποτε μηχανολόγος.Σαφέστατα έχει καλύτερες προοπτικές από το τει τεχνολόγων αεροσκαφών το οποίο έχει σχέση μόνο με τα αεροπλάνα.
 
Και πως εισαι σιγουρος οτι το τμημα ΤΕΙ ειδικευεται στα αεροπλανα μονο.Η Σιενα δεν αποτελει παραρτημα δεν εχει σχεδον για τιποτα εξετασεις οπως και η Μπολονια για πολυ λιγους τομεις.Δεν με ενδιαφερει ετσι κι αλλιως στην Ελλαδα σπουδαζω,απλα ετυχε να ερευνησω πριν 2,5 χρονια την Ιταλια.Βεβαια για οικονομικα ειναι πολυ λαθος επιλογη.
 
jetflight":36s93xuw said:
Και πως εισαι σιγουρος οτι το τμημα ΤΕΙ ειδικευεται στα αεροπλανα μονο.
Το τμήμα όντως ειδικεύεται σε αεροπλάνα και μόνο και μάλιστα έχει δυο εξειδικεύσεις:
* airframes & κινητήρες
* avionics

Τώρα το αν οι απόφοιτοι μπορούν να απορροφηθούν εκτός αεροπορικού χώρου (π.χ. ως μηχανολόγοι Τ.Ε.) είναι άσχετο με τα μαθήματα και εξαρτάται από το αν θα θεωρηθούν "διοικητικά" ισότιμοι με πτυχιούχους Μηχανολόγους Τ.Ε. και Ηλεκτρονικούς Τ.Ε. (π.χ. αν θα εγγράφονται στα νομαρχιακά μητρώα, αν θα παίρνουν άδεια ραδιοηλεκτρολόγου κλπ). Ακόμα δεν ξέρουμε τι θα γίνει, μια και δεν υπάρχουν απόφοιτοι.

http://www.aero.teihal.gr/studies.asp
 
sv1xv":2elxh4wx said:
Τώρα το αν οι απόφοιτοι μπορούν να απορροφηθούν εκτός αεροπορικού χώρου (π.χ. ως μηχανολόγοι Τ.Ε.) είναι άσχετο με τα μαθήματα και εξαρτάται από το αν θα θεωρηθούν "διοικητικά" ισότιμοι με πτυχιούχους Μηχανολόγους Τ.Ε. και Ηλεκτρονικούς Τ.Ε.
Θεωρώ απίθανο και αδύνατο να υπάρξει περίπτωση απορρόφησης των αποφοίτων του συγκεκριμένου τει εκτός αεροπορικού χωρού.Είσαι σίγουρος ότι δεν έχει σχέση με τα μαθήματα της σχολής?Αν δεις τα μαθήματα της σχολής είναι γενικής φύσεως μόνο στα πρώτα δύο εξάμηνα και κυρίως για να δώσουν την κατάλληλη υποδομή στον φοιτητή να μπορέσει να καταλάβει τα επόμενα μαθήματα (τα ειδίκευσης).Και στον οδηγό σπουδών λέει ότι οι απόφοιτοι μπορούν να δουλέψουν ως τεχνολόγοι μηχανικοί αεροσκαφών.Πουθενά δεν αναφέρει κάποια άλλη επαγγελματική προοπτική..
 
z_pilot":1hf20psb said:
Θεωρώ απίθανο και αδύνατο να υπάρξει περίπτωση απορρόφησης των αποφοίτων του συγκεκριμένου τει εκτός αεροπορικού χωρού.Είσαι σίγουρος ότι δεν έχει σχέση με τα μαθήματα της σχολής?... Και στον οδηγό σπουδών λέει ότι οι απόφοιτοι μπορούν να δουλέψουν ως τεχνολόγοι μηχανικοί αεροσκαφών. Πουθενά δεν αναφέρει κάποια άλλη επαγγελματική προοπτική..
Ο επαγγελματικός χώρος των μηχανικών στην Ελλάδα είναι λίγο περίεργος - οι δυνατότητες εργασίας (σαν τεχνικό στέλεχος επιχείρησης ή σαν ελεύθερος επαγγελματίας) καθορίζονται κυρίως από τα αυστηρά κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα και δευτερευόντως από τις ουσιαστικές ακαδημαϊκές γνώσεις.

Οι συνήθεις τεχνικές δραστηριότητες ενός μηχανολόγου μηχανικού (ΠΕ ή ΤΕ) στην Ελλάδα είναι:
* Ο σχεδιασμός και κατασκευή δικτύων (θέρμανση, κλιματισμός, ηλεκτρικά, αέριο) σε κτιριακά έργα και έργα υποδομής. Ειδικά ο σχεδιασμός των ανωτέρω σε δημόσια έργα ("μελέτες") είναι προς το παρόν επισήμως ανοικτός μόνο σε διπλωματούχους Α.Ε.Ι.
* Η διεύθυνση συντήρησης μιας βιοτεχνίας - βιομηχανίας.
* Οι τεχνικές πωλήσεις εισαγομένων βιομηχανικών προϊόντων
* Η στελέχωση υπηρεσιών δημοσίου (Πολεοδομία, Νομαρχία)

Αυτά δεν απαιτούν τίποτα τρελές ακαδημαϊκές γνώσεις, μαθαίνονται σχετικά εύκολα στην πορεία. Πολύ μικρό ποσοστό ασχολείται με εξειδικευμένες δραστηριότητες που έχουν ειδικές απαιτήσεις (π.χ. σχεδιασμός ή πιστοποίηση μηχανών). Είναι δύσκολο να αναλυθεί εδώ, πρέπει να το ζήσεις από μέσα για να το καταλάβεις πως δουλεύει.

Αν τώρα οι απόφοιτοι του εν λόγω τμήματος αποκτήσουν (από την πόρτα ή από το παράθυρο) ισοτιμία με τους μηχανολόγους ΤΕ και τους ηλεκτρονικούς, δεν θα βρουν κλειστές πόρτες. Αν όχι, παραμένει μόνο η διέξοδος που αναφέρει ο οδηγός σπουδών. Ο χρόνος θα δείξει.
 
Ως μηχανικός

Θέλω να επισημάνω σύμφωνα με συζητήσεις που έχω διαβάσει οτι απο το τμήμα Τεχνολογίας Αεροσκαφών που σπουδάζω ο τίτλος ειναι μηχανικός αεροσκαφών.Στις υπόλοιπες σχολές είναι τεχνικός(Σ.Τ.Υ.Α,Σ.Μ.Α κτλ).
θέλω να ρωτήσω σύμφωνα με το πτυχίο αυτο και την προυπηρεσία στην Ε.Α.Β ποιές επιλογές έχω για δουλειά και που.

Edited: Μεταφέρθηκε στο υπάρχον θέμα
 
Re: Ως μηχανικός

nikoskdx":68ldnpbj said:
Θέλω να επισημάνω σύμφωνα με συζητήσεις που έχω διαβάσει οτι απο το τμήμα Τεχνολογίας Αεροσκαφών που σπουδάζω ο τίτλος ειναι μηχανικός αεροσκαφών.Στις υπόλοιπες σχολές είναι τεχνικός(Σ.Τ.Υ.Α,Σ.Μ.Α κτλ).
Ο τίτλος της ΣΜΑ είναι μηχανικός αεροσκαφών ενώ της ΣΤΥΑ μηχανοσυνθέτης.Για τη σχολή σου είναι μάλλον όπως τα λες.Σε ποιο έτος είσαι?Πως τη βλέπεις τη σχολή αξίζει ή μπα?
 
Re: Texnologos Aeroskafon sta TEI

Αγαπητε φιλε Mike12 ειδα το μηνυμα σου πιο πανω και ειλικρινα εξοργιστηκα, το να πας σ'ενα ΤΕΙ και να κανεις 5-6 χρονια ειναι επειδη φταις εσυ και οχι το ΤΕΙ, οπως επισης και το να ξοδεψεις μια περιουσια ειναι στο δικο σου χερι. Αν εσυ εχεις ενα μπαμπα να σε σπρωχνει απο πισω κι εσυ να κανεις dolce vita σε καποια πολη του εξωτερικου λεγοντας οτι σπουδαζεις (που οντως θα σπουδαζεις αν τα διδακτρα ειναι 14.000€ το χρονο φυσικα και θα σου δωσουν το πτυχιο σε 3 χρονια). Θελεις να μου πεις δηλαδη οτι ενας αποφοιτος ΤΕΙ πληροφορικης, μηχανολογος μηχανικος, ηλεκτρολογος μηχανολογος ειναι λιγοτερο αξιος απο καποιον που εχει παει στα αντιστοιχα πανεπιστημια ή πολυτεχνεια και δεν ξερει να πιανει ουτε κατσαβιδι. Εχω να σε πληροφορησω οτι πολυ πιο ευκολα βρισκει δουλεια ενας αποφοιτος ΤΕΙ καθως το ΤΕΙ προσφερει εξειδικευμενες γνωσεις σε συγκεκριμενες επιστημες, ενω το αντιστοιχο πανεπιστημιο γενικοτερες γνωσεις. Νομιζεις οτι τελειωνοντας ενα πανεπιστημιο ή ενα πολυτεχνειο και θες να εργαστεις σ'ενα συγκεκριμενο τομεα δε θα χρειαστει ενα μεταπτυχιακο (που διαρκει 1-2 χρονια) και αλλα 4 χρονια το πανεπιστημιο (αν διαβαζεις βεβαια καθως οι περισσοτεροι ελληνες τα πρωτα 2 χρονια των σπουδων τους η λεξη βιβλιο αποτελει βρισια). Το εκπαιδευτικο συστημα στην Ελλαδα ειναι αθλιο, ομως αν καποιος εχει θεληση και ορεξη μπορει να ξεχωρισει και να πετυχει αυτο που θελει. Εχω παρα πολλα παραδειγματα που αμα θελεις μπορουμε να τα πουμε private.

Sorry που απασχολησα το topic απλα ηθελα να ξεκαθαρισω κατι.
 
Re: Ως μηχανικός

Ειμαι α εξαμηνο στη σχολή Τεχνολογιας αεροσκαφων και μετα απο πολυ ψαξιμο θελω να σας πω οτι ολοι οι μηχανικοι στη ιδια μοιρα ειναι. στην Σ.Τ.Υ.Α π.χ τα χρηματα ειναι στανταρ δεν μπορεις να εξελιχθεις και το θετικο ειναι οτι σχεδον δεν κανεις τιποτα αφου με 2 χρονια στη σχολη τι θα μαθεις. στο Τ.Ε.Ι μπορεις να εξελιχθεις και μαλιστα ψαχνεις και προτεινεις λυσεις σε προβληματα που προκυπτουν σε μηχανες αεροσκαφων. απο εκει και περα ειναι ποσο θα το κυνηγησεις το θεμα. κατι αλλο εχω ακουσει οτι με το πτυχιο και την 12μηνη προυπηρεσια στην Ε.Α.Β και την καταθεση των παραπανω στην Υ.Π.Α καλεισαι μηχανικος και επειτα οι πορτες ειναι ανοιχτες. οσο για την αποροφιτικοτητα 120 ατομα μπηκαν στο Τ.Ε.Ι και το επομενο εξαμηνο βγαινουν 2. αν καθε εξαμηνο γινεται το ιδιο καταλαβαινετε οτι οι πορτες ειναι ολανοιχτες
 
Re: Ως μηχανικός

nikoskdx":mo5u3524 said:
στην Σ.Τ.Υ.Α το θετικο ειναι οτι σχεδον δεν κανεις τιποτα αφου με 2 χρονια στη σχολη τι θα μαθεις.
Αυτό που λες είναι λάθος.Μπορεί να μην έχουν γνώσεις μεγάλου επιπέδου καθώς η ΣΤΥΑ είναι 2 ενώ η ΣΜΑ 4 χρόνια αλλά αυτοί της ΣΤΥΑ είναι που κάνουν τη δουλειά του μηχανικού αεροσκαφών.Αυτοί επισκευάζουν αεροπλάνα και όχι της ΣΜΑ που μπαίνουν στα γραφεία και επιβλέπουν.Εν ολίγοις τη δουλειά τη κάνουν οι της ΣΤΥΑ και όχι της ΣΜΑ που θα ξοδέψουν 2-3 χρόνια στο υπόστεγο και μετά στο γραφείο.
 
Top