TAP Air Portugal

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με 1 δις χρέη :shock: (που σαι ΟΑ) άλλαξε τελικά χέρια η TAP, δεν πήγε όμως στον Εφρέμοβιτς :o
A consortium led by American-Brazilian investor David Neeleman will take control of indebted Portuguese state airline TAP, ending a drawn-out sales process that has faced strong opposition from many unions.

The winning consortium is called Gateway and is led by Neeleman and Portuguese bus company owner Humberto Pedrosa. Neeleman is the founder of U.S. airline JetBlue and the CEO of Azul Brazilian airlines.
...
The government will receive only 10 million euros immediately and a possible further 140 million euros in two years, depending on future options.

TAP's debts of more than 1 billion euros will be transferred to the new owners. Because of European Union state-aid rules, the government could not inject capital into TAP.

:arrow: http://www.reuters.com/article/2015/06/11/portugal-tap-idUSL5N0YX30420150611
 
Έκλεισαν κι οι πορτογάλοι τα neo τους, άντε κι απ΄τα δικά μας
TAP Portugal has signed a firm order with Airbus for 53 Widebody and single aisle aircraft including 14 A330-900neo, and 39 A320neo Family aircraft (15 A320neos and 24 A321neos). The aircraft will join TAP Portugal’s fleet as part of its fleet renewal announced by the airline’s new majority owner Atlantic Gateway. As part of the agreement, TAP Portugal is replacing its previous order of 12 A350-900s with the A330-900neo.
:arrow: TAP Portugal orders 14 A330-900neo and 39 A320neo Family aircraft

Πόσα 321LR να έβαλαν άραγε...
 
Μέχρι τον Ιούνιο ετοιμάζεται να παραλάβει άλλα 2 νέα Α330 στον στόλο της που αποτελείται από 14 Α330 ,τέσσερα των οποίων είναι του 2008 ένα του 2007 τρία του 2002 τρία του 1999 ένα του 1998 και δύο του 1997. Επίσης έχει και 4 γερασμένα Α340 του 1994/95.

Διαφημίζει ότι θα αυξήσει τις πτήσεις για Βόρεια Αμερική το καλοκαίρι του 2016 :?:

http://www.tapportugal.com/Info/en/abou ... gn=NEWA330

Εγώ μόνο από 31 Μαΐου 2016 βλέπω αύξηση στο ΜΙΑ από 6 σε 7 και GRU από 11 σε 12, αυτό όμως μπορεί να έγινε γιατί κόπηκε η LIS-BOG-PTY-LIS.

Ε… Τις τους έμεινε; Βραζιλία, Καράκας και Νέα Υόρκη. :?: :?:

Εμείς από τα 11 εκατ. Αμερικανάκια που επισκέπτονται την Ευρώπη κάθε χρόνο, τι θα πάρουμε; :evil: τον π@@λο.
 
όπως το είπες στο τέλος, έδω η air Serbia θα ξεκινήσει υπερατλαντικα θέλαμε εξαγορά της Olympic air από Aegean, Περαστικά μας αυτοί είμαστε γιατί να μην τροφοδοτεί την μαμά LH!!
 
Από 1 Απριλίου ξεκινά και δεύτερη πτήση προς EWR, επιπλέον της πτήσης ΤΡ203/4 θα ξεκινήσει η ΤΡ201/202 που θα εκτελείτε καθημερινά εκτός Δευτέρα, Πέμπτη.
Άρα το 1ο από τα νέα Α330 βρήκαμε που θα πηγαίνει να βρούμε το 2ο που θα πηγαίνει.
 
Εντατικοποιείται η συνεργασία με την Jet Blue καθώς είναι μέτοχος στον αγοραστή του 45% της ΤΑΡ. Έτσι η εταιρεία μετακομίζει στο Terminal 5 του JFK και στο Terminal C της BOS ώστε να γίνεται ευκολότερη η μετεπιβίβαση των επιβατών / αποσκευών.
Επίσης με την παραλαβή των 2 νέων Α330-200 όλη η Βόρειος Αμερική γίνεται σε καθημερινή διασύνδεση. Τα νέα Α330 έχουν 20 lie flat Stelia Solstys καθίσματα στην business, 34 in διάκενο στην Economy Plus και 31 in διάκενο στην Economy. Από το 2017 θα διαμορφωθούν και τα υπόλοιπα 12 Α330 της εταιρείας από τα 14 που χρησιμοποιεί (2 είναι νοικιασμένα από την Gecas του 2014).

Από 11 Ιουνίου όλα τα δρομολόγια γίνονται καθημερινά
LIS-BOS TP0217 14:25-17:00 A330-220
LIS-YYZ TP/S40547 15:40-18:55 A310-300
LIS-EWR TP0201 16:30-19:35 A330-220
LIS-JFK TP0209 17:00-20:00 A330-220
LIS-YUL TP/S40589 17:35-22:00 A310-300
LIS-MIA TP0229 10:40-15:10 A330-220

Δυστυχώς για τους Έλληνες δεν είναι εφικτό να κάνουν τα δρομολόγια καθώς προσφέρει εξωπραγματικές τιμές εισιτηρίων από ΑΤΗ, ξεκινούν περί €1.000 (με επιστροφή), καθώς κάνει μετεπιβιβάσεις σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις, οπότε και το εισιτήριο είναι ακριβό και με 2 μετεπιβιβάσεις ποιος θα προτιμήσει την εταιρεία; :(
Κρίμα γιατί η εταιρεία προσφέρει πολύ καλή εξυπηρέτηση μέσα στο α/φ.
 
Είσαι σίγουρος ότι η ΤΑΡ πετάει 310-300 και δεν είναι 340-300?????
 
Λογικά είναι code share με καμια S4 (SATA)
 
Η ΤΑΡ προσπαθεί να αλλάξει το εταιρικό της προφίλ, εκσυγχρονίζοντας τα α/φ της.
Θα είναι ο Launch customer του Α330-900neo με παράδοση το 2017. Θα έχει το νέο εσωτερικό Airspace Cabin, συν το χρόνο όλα τα α/φ της θα έχουν ενιαίο προϊόν.
Έχει παραγγελίες για 53 α/φ αποτελούμενα από Α330-900neo, A321neoLR, A320neo.

http://atwonline.com/ife/tap-portugal-l ... pace-cabin
 
Top