Σίγουρο είναι ότι η Πορτογαλική Κυβέρνηση διέπεται ευμενώς προς την LH για να κάνει τα γλυκά μάτια στους Γερμανούς για να παίρνει ευρουλάκια για την οικονομία της.
Από την άλλη πλευρά και ο όμιλος IAG ενδιαφέρεται πολύ για την απόκτηση της εταιρείας. Προσέλαβε σύμβουλο για την προσφορά την JPMorgan Chase. Μπορεί η IAG να ενδιαφέρεται και για τους μελλοντικούς διαγωνισμούς για την απόκτηση των εταιρειών, AerLingus, Finnair, SAS, bmi, αλλά το δίκτυο της TAP είναι το ποιο ενδιαφέρον. Τα μακρινά δρομολόγια της TAP δεν ανταγωνίζονται πολύ των άλλων Ευρωπαϊκών δρομολογίων. Οι 10 διασυνδέσεις της Λισσαβόνας με την Βραζιλία και οι 70 εβδομαδιαίες πτήσεις προς αυτή την μεγάλη και ταχέως αναδυόμενη χώρα είναι το φιλέτο που όλοι θέλουν να αποκτήσουν. Αλλά και οι 13 διασυνδέσεις της Λισσαβόνας με την Αφρική και οι 65 πτήσεις την εβδομάδα σε ταχέως αναδυόμενες χώρες ενισχύουν την διαπραγματευτική ικανότητα της TAP.
Άλλος ένας ενδιαφερόμενος είναι και η LATAM αλλά η χρονική στιγμή του διαγωνισμού δεν την βοηθάει καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες συγχώνευσης της LAN με την TAM και μάλλον δεν θα μπορέσουν να κατέβουν στον διαγωνισμό.