TAP Air Portugal

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μπορούν να κάνουν υπερατλαντικά ταξίδια αυτά τα αεροσκάφη ;;;
Έχουν ETOPS ;;;
 
Όχι, θα πετούν παράνομα.
 
Μπράβο μεγάλε...από ειρωνεία σκίζεις.....συνέχισε έτσι. :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Με την παραλαβή περισσοτέρων Α321LR επεκτείνονται οι πόλεις που εξυπηρετούνται, από Δεκέμβριο οι πτήσεις
LIS-Recife TP013
LIS-Natal TP02
Από το νέο έτος αρχίζει νέο δρομολόγιο LIS-Maceio TP027 17:15-21:15

Αυτή την περίοδο πετούν και τις
LIS-SID Cape Verde TP1548
LIS-TXL TP537
LIS-MUC TP557
LIS-LHR TP1357 & 1363
LIS-TLV TP1604
Να δούμε αν συνεχίσουν να εξυπηρετούν αυτές τις πόλεις ΟΤΑΝ αρχίσουν τα νέα δρομολόγια 23 Μαΐου 2020
LIS-YUL TP253 14:55-17:40 X3
Από 4 Ιουνίου LIS-PDS-BOS TP219 14:00-16:15-17:55 X2.5
 
H TAP έλαβε τον τίτλο “one with the fastest fleet transformations ever in the world” αφού κατάφερε να κατεβάσει τον Μ.Ο. των α/φ σε 3,9 έτη. :great:
Φέτος παρέλαβε 40 α/φ και τώρα έχει:
α/φ μεγάλων αποστάσεων
17 Α330-900
7 αναβαθμισμένα Α330ceo
4 Α321LR
και μεσαίων αποστάσεων 6 Α320neo + 6 A321neo
Αναμένει να παραλάβει 6 Α330neo + 8 A321LR +13 A321neo + 12 A320neo

Τώρα αρχίζει ελέγχους για να εγκαταστήσει τον χαφιέ iSeat όπου θα μαζεύει εργονομικές πληροφορίες επιβατών, πόσες ώρες φορούν τις ζώνες, πόσες φορές χρησιμοποιούν το τραπεζάκι.
Πότε :?: θα μετράνε πόσο αέρα χρησιμοποιούμε, για να τον πληρώνουμε;
 
Αν καταφέρει κιόλας να μην χάνει πολύ περισσότερα από εκατό εκατομμύρια Ευρώ το χρόνο, κάθε χρόνο θα της δώσω πολλά μπράβο.
 
Ενδιαφέρον φαίνεται να υπάρχει από τη Lufthansa και τη United για την αγορά της TAP, η οποία καταγραφεί ζημιές τα τελευταία χρόνια.
Και ένα σχόλιο : Η εξαγορά της Air Europa από την IAG φαίνεται ότι κινητοποιεί τα αντανακλαστικά της Lufthansa / Star Alliance, ώστε να μοιραστεί αναλόγως η πίτα προς προορισμούς της νότιας Αμερικής.
https://www.nytimes.com/reuters/2020/02 ... nited.html
 
Η Εταιρεία δεν μπορεί να συνεχίσει από μόνη της και ζήτησε Κρατική βοήθεια. Σε αυτή την περίπτωση είναι λογικό η Κυβέρνηση να πάρει και τις αντίστοιχες μετοχές. Η κυβέρνηση της Πορτογαλίας αναλαμβάνει το 72,5% της TAP, "το υπουργικό συμβούλιο αναγνώρισε ότι είναι θέμα δημοσίου συμφέροντος να παραμείνει σε λειτουργία η εταιρεία".
https://www.airnews.gr/2020/07/03/%ce%b ... %b2%ce%ac/
 
Και πολύ καλά κάνουν, εμάς ο Βασιλάκης επέβαλε τους όρους για το τι βοήθεια θα πάρει από το κράτος και πως θα την πάρει...
 
Η μόνη βοήθεια που πήρε η Αιγαίου ήταν η κάλυψη του εργασιακού κόστους όπως πήραν και οι υπόλοιπες αεροπορικές της Ελλάδος (και όχι μόνο). Η Αιγαίου θα πάρει δάνειο με εγγύηση δημοσίου όπως πολλές αεροπορικές ανα την Ευρώπη. Η Austrian πήρε 170 μύρρια επιδότηση (όχι δάνειο) και δεν είδαν κανέναν σας να παραπονιέται. Εκεί δεν πρέπει να πάρει μερίδιο το κράτος?

όσο για την ΤΑΠ, η εταιρεία είχε πολλά προβλήματα. Ήταν για πούλημα και τώρα ο μοναδικός ενδιαφερόμενος είναι το κράτος.
 
Top