george_a":144elcc3 said:
Δεν υπάρχει κάτι πέρα από την 'πρόθεση' της εταιρείας να καλέσει κατασκευαστές να υποβάλλουν προτάσεις. Το 'κάλεσμα' αυτό δεν έχει επισημοποιηθεί. Απέχουμε, πιστεύω, από το 'παραγγελία θα πρέπει να δωθεί μέσα στο 2016'.
...
Δεν βλέπω κάποιον επείγοντα λόγο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, με τόσο 'επικίνδυνο' και ασταθές οικονομικό/πολιτικό κλίμα, τα βήματα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά. Just my two 0.01$
Aγαπητέ Γεώργιε_Α, θα σε μαλώσω
Αν και τα γνωρίζεις καλύτερα από εμένα ως μύστης του χώρου, θα μου επιτρέψεις να "φλυαρίσω" λιγάκι.
Υπάρχουν 2 σκέλη στο θέμα μελλοντικός στόλος, το ένα αφορά το επιχειρηματικό πλάνο της αεροπορικής και το δεύτερο τη διαθεσιμότητα των νέων α/φων κατασκευαστικά.
Στο πρώτο σκέλος, εδώ και καιρό η Α3 έχει γνωστοποιήσει δημοσίως τον στόχο ως το 2023, 14-15 εκατ. επιβάτες και 70 α/φη. Μάλιστα, στην πρόσφατη πρες κονφεράνς της 29/10, ειπώθηκε αυτολεξεί απ' τον Κο Βασιλάκη
...Ναι, δεν πήραμε την απόφαση ακόμα για την επόμενη γενιά, περιμένουμε να σταθεροποιηθεί η χώρα για να το κάνουμε και δεν θέλουμε να καθυστερήσουμε περισσότερο από τους επόμενους 12 μήνες. Εάν δεν μπορέσουμε να το κάνουμε μέσα στους επόμενους 12 μήνες για τη μελλοντική AEGEAN μετά το 2021, 2022 θα έχει επιπτώσεις. Και έτσι πρέπει να γίνει πράγματι στους επόμενους 12 μήνες....
Έτσι, αφού μπορούν σε αυτό περιβάλον και ακόμη προγραμματίζουν μέχρι το '23, πάμε στο δεύτερο σκέλος, τη διαθεσιμότητα. Γνωρίζουμε καλά πως οι παραγγελίες ΝΕΟ και ΜΑΧ γράφουν ασύστολα και το backlog σωρεύεται οπότε για να έχει ένα άλφα περιθώριο άνεσης η Α3 υπολογίζει ότι θα χρειαστεί μέσα στο 2016 να δωθεί η παραγγελία.
Ελπίζω να σε κάλυψα, στη διάθεση σου
ΥΓ
Δεν ξέχασα τον υπάρχοντα στόλο, το αγνοώ διότι είναι δεδομένο με βάση όσα έχει πει παλαιότερα η Α3 ότι τα 15 χρόνια είναι μια καλή ηλικία για αλλαγή.