Δεν υπάρχει κάτι πέρα από την 'πρόθεση' της εταιρείας να καλέσει κατασκευαστές να υποβάλλουν προτάσεις. Το 'κάλεσμα' αυτό δεν έχει επισημοποιηθεί. Απέχουμε, πιστεύω, από το 'παραγγελία θα πρέπει να δωθεί μέσα στο 2016'.
Το παλαιότερο (ιδιόκτητο, έστω και με μορφή sale-and-lease back) ΑΦ είναι 8.5ετίας. Η προηγούμενη 'μεγάλη' παραγγελία δόθηκε το 2005 και τα πρώτα Α320 άρχισαν να έρχονται το 2007. Τα μόνα παλαιότερα είναι αυτά που είναι σε 'κανονικό' lease είτε ως πρώην ΟΑ (MIG), είτε από leasing, και προφανώς μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα, νεώτερα, όταν λήξει η σύμβασή τους.
Δεν βλέπω κάποιον επείγοντα λόγο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, με τόσο 'επικίνδυνο' και ασταθές οικονομικό/πολιτικό κλίμα, τα βήματα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά. Just my two 0.01$