Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μέσα Μαρτίου η επανέναρξη των ερευνών

Για μέσα Μαρτίου πάει η επανέναρξη των ερευνών... Την χρηματοδοτεί η AF και η Airbus (10 εκ. ευρώ) και θα καλύψει 770 τετρ. μίλια.. Αρκετά αισιόδοξο βλέπω τον αρχι-ερευνητή Κο Τροντέκ...
I think we have good chances to find the black boxes, largely above 50%" chance. But it will be tough. First we have to find the haystack, then we look for the needle.
Περισσότερα:
:arrow: http://online.wsj.com/article/SB100...32.html?mod=WSJEUROPE_hpp_MIDDLESecondStories
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Mια ενδιαφερουσα δημοσιευση-εικασια ,και με μερικες εικονες απο τα συντριμια και σχεδιο αναπαραστασης για τα (τραγικα)4 τελευταια λεπτα πριν την συντριβη του Α330 :( http://www.spiegel.de/international/wor ... 80,00.html
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, αν και δε γνωρίζω πόσο "σίγουρα" είναι όλα αυτά. Πάντως παραμένει απίστευτο στο μυαλό μου (ανεξαρτήτως του αν όντως αυτό ήταν το βασικό πρόβλημα που προκάλεσε το ατύχημα) ότι τα αεροπλάνα στον 21ο αιώνα βασίζονται μόνο σε pitot tubes τα οποία αν για κάποιο λόγο δεν είναι ανοιχτά.... τα πράγματα είναι πάρα μα πάρα πολύ άσχημα. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που έχουμε ατύχημα λόγω κλειστών tubes... Ας ελπίσουμε να βρούν τα μαύρα κουτιά πάντως.

Εδώ και καιρό, επίσης, ήθελα να σας εξομολογηθώ το εξής: 9 Απριλίου πετάω ATH-DXB με 330. Είναι απίστευτο το τι γίνεται μετά από ένα ατύχημα, τι παράλογο πράγμα που είναι η ψυχολογία! Το πιστεύετε ότι η αυθόρμητη σκέψη μου την ώρα που έκλεινα τα εισιτήρια ήταν μια... ανησυχία επειδή θα πετούσα με 330; :D Πετάω πόσες φορές με 320 και ποτέ δεν ένιωσα αυτή την αυθόρμητη ανησυχία. Και ας έχουν πέσει ένα κάρο 320 και μόνο ένα 330. Κι ας πρόκειται για ένα από τα καλύτερα αεροσκάφη στην ιστορία, με συγκλονιστικό safety record. Ενδιαφέρον το τι σου κάνει η ψυχολογία!
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο αυτά που αναφέρονται στο άρθρο μεταφέρουν με ακρίβεια τί συνέβη στην πτήση της Air France, αλλά εμένα μου κάνει εντύπωση η τελευταία παράγραφος :

For several years now, Airbus has offered its customers a special safety program - called "Buss" -- at a cost of €300,000 per aircraft. If the airspeed indicator fails, this software shows pilots the angle at which they must point the plane.

Up to now, Air France has chosen not to invest in this optional extra for its fleet

Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι μια εταιρεία πληρώνει περίπου €140.000.000 για ένα αεροπλάνο, και κολλάει σε €300.000, όταν αυτό το πρόγραμμα ίσως και να βοηθούσε την κατάσταση και ίσως και να είχε αποτρέψει αυτό το ατύχημα. Τόσο κοστολογούνται 200 ανθρώπινες ζωές πια?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Μα ακόμα κι αν ξεχάσουμε τις ζωές.... είναι μια επένδυση που σώζει το αεροπλάνο, το προσωπικό, την εταιρία από την καταβολή αποζημιώσεων....
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

είναι πραγματικά απίστευτο....τι να πω....για 300000 να χαθούν τόσες ζωές...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Είναι πολύ πολύ μακριά να πεις ότι: "υπάρχει το τάδε optional programm" που κοστίζει τόσο και βοηθάει σε περίπτωση βλάβης, μέχρι να το τσιτώσεις όσο δεν πάει και να πεις: "για 300 χιλιάρικα χάσαμε 200 ψυχές"....
Εικασίες επί εικασιών, για πράγματα που ούτε γνωρίζετε, ούτε θα γνωρίσετε κάνετε.

Η εταιρία κατασκευής του αυτοκινήτου μου, δίνει στον έξτρα εξοπλισμό τα βροχολάστιχα. Δεν τα έχω αγοράσει, κι ας μεταφέρω τα παιδιά μου με αυτό το αμάξι. Δεν πάει να πει πως κοστολογώ την ζωή τη δικιά μου και της οικογένειάς μου 600 ευρώ. Απλά, επιλέγω να μην πάρω αυτό το έξτρα και να προσέχω περισσότερο (ή για παράδειγμα επενδύω στην εκπαίδευση των πιλότων στο simulator και όχι δίνοντας λεφτά στην Airbus).

Κάποιοι από μας, οδηγούν χωρίς ζώνη. Ακόμα χειρότερα, κάποιοι ανεγκέφαλοι οδηγούν μηχανάκια χωρίς κράνος. Είμαι σίγουρος ότι αυτοί οι ίδιοι, διαβάζοντας αυτήν την παράγραφο θα έλεγαν τα ίδια: Μα καλά, είναι δυνατόν να μην σκέφτονται την Ασφάλεια Πτήσεων;. Ας προσέχουμε, ή ας μελετάμε λίγο τα δεδομένα πριν αρχίσουμε να βρίζουμε τους αλήτες των εταιριών που δεν έχουν επενδύσει τα αεροπλάνα με αυτό-το-ρημάδι-το-πλαστικό-με-τις-φουσκίτσες-που-τις-σπας-και-κάνουν-κρίτσι-κρίτσι-και-δεν-ξέρει-κανένας-πώς-το-λένε, ή/και δεν απλώνουν μπεσαμέλ στο flight path μας, να πέσουμε στα μαλακά αν χρειαστεί, για να πετάμε ασφαλώς.....
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Μα η μπεσαμέλ άμα κρυώσει δεν κάνει σκληρή κρούστα? Νομίζω οτι η πρόσκρουση σε αυτή θα ήταν επώδυνη εξ αυτού του λόγου. Σαντιγύ ίσως? :D :D :D :D :D :D :D
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

vassdel, ειναι σωστη η σκεψη σου, αλλα ειναι και συνειδητα επιλογη σου να μην αγορασεις λαστιχα και καποια στιγμη να παθεις κατι, ενω δεν θα ηταν δικη ΜΟΥ επιλογη να μπω σε ενα αεροπλανο που θα επρεπε να ειναι απολυτως ασφαλες και δεν ηταν! Εγω οταν πεταω θελω να πεταω με ασφαλεια και να φτασω σπιτι μου το βραδυ! Γι'αυτο πληρωνω την εταιρια, οχι για να εξοικονομισει 300 χιλιαρικα, και να μην εχει ριξει τις πιθανοτητες να παθω κατι στο ελαχιστο..!

EDIT
Διαβασα ολο το αρθρο και παρατηρησα και τη μπηχτη προς την airbus...
The sheer complexity of the Airbus' systems makes it difficult to control in critical phases of the flight. It would be easier for pilots if they could simply switch the computer off in critical situations, as is possible on Boeing planes.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Απολύτως ασφαλή είναι τά αεροπλάνα τής πΟΑ που κάθονται αυτή τη στιγμή στό LGAV καί δέν πετάνε.

Από την στιγμή που θά αρχίσουν νά κινούνται στην πίστα,η απόλυτη ασφάλεια πάει περίπατο.

Δέν ξέρουμε ακόμα τί ακριβώς έφταιξε και έπεσε το αεροπλάνο στόν ωκεανό.Τό άρθρο κάνει απλώς εικασίες,βασιζόμενο στά μέχρι στιγμής ευρήματα καί στίς έρευνες τών ειδικών.

Αύριο-μεθαύριο μπορεί να βρεθούν οι καταγραφείς τού αεροπλάνου και να μάς πούνε άλλα πράγματα.

Ακόμα και τό πρόγραμμα αυτό,το Buss,δέν μπορούμε νά πούμε με σιγουριά ότι θά είχε ξελασπώσει την κατάσταση,αφού δέν ξέρουμε τά ακριβή αίτια τής τραγωδίας.

Αν η AF είχε βάλει αυτό το πρόγραμμα στά αεροπλάνα της και πάλι είχε συμβεί το δυστύχημα,τί θά έλεγες;

EDIT
Επί τής μπηχτής,τό άρθρο έχει δίκιο.Οπως είχε πεί κάποτε κι'ένας πιλότος που πετούσε το MD80:"ωραίο αεροπλανάκι,μ'αρέσει νά τό πετάω,αρκεί να έχη το κουμπάκι (σ.σ.autopilot disengage switch,αυτό που βλέπουμε στά κλασσικά κόκπιτ πάνω στό control column αριστερά ή δεξιά-αναλόγως άν είναι τού captain ή τού FO) ώστε άν τά βρώ σκούρα,νά μπορώ να το ξανακάνω απλό DC9"....
 
Top