Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Off Topic Switch.......ON

Όπως έχω ξαναγράψει πρίν χρόνια:

gonso":2upsz2h0 said:
Όπως λέει και το αγαπημένο μου βιβλίο (Tombstone Imperative), η αεροπορική βιομηχανία έχει όλες τις λύσεις για όλα τα τεχνικά προβλήματα που έχουν προκαλέσει αεροπορικά ατυχήματα. Απλά βάζουν στην μία μεριά της ζυγαριάς το κόστος και στην άλλη πόσους ανθρώπους σκότωσε αυτό το πρόβλημα τα τελευταία 20 χρόνια.

gonso":2upsz2h0 said:
Η αεροπορική βιομηχανία θεωρώ ότι είναι η πιό υποκριτική που υπάρχει. Αφενός το παίζουμε ότι τα πάντα για την ασφάλεια, και αφετέρου δεν σπαταλάμε φράγκο, παρά μόνο γιά την "βιτρίνα ασφαλείας" και όχι καθ'αυτήν την ασφάλεια

Aν (κούφια η ώρα που το ακούει), πέσει κανά Α340 του χρόνου στα καλά του καθουμένου, κάτω από αδιευκρίνηστες συνθήκες και μετά από 2-3 χρόνια γίνει πάλι κανένα παρόμοιο με Α330, τότε πιθανόν να γίνει όποια βελτίωση. Τα παραδείγματα ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Από πού να αρχίσει κανείς,

από το ειδικό επιβρανδυτικό στρώμα στο τέλος κάθε διαδρόμου? http://www.youtube.com/watch?v=f9UWsB5lJ7M Πόσα αεροπλάνα έχουν βγεί εκτός διαδρόμου τα τελευταία 15 χρόνια? Κοντά στα 170. Πόσες πτήσεις έχουν γίνει τα τελευταία 15 χρόνια? Κοντα στα 100 εκατομμύρια. Κάντε το λογαριασμό (αυτοί τουλάχιστον τον έχουν κάνει): 0,00017% !!! Αν συνυπολογίσουμε και το μικρό βαθμό θνησιμότητας σε τέτοια ατυχήματα, η σούμα ΔΕΝ δικαιολογεί την ΕΠΙΒΟΛΗ του συστήματος από τις αρχές. Οπότε...καλό όργωμα!


Από φωτιές ή καπνούς στην καμπίνα? Η λύση υπάρχει εδώ και 20 χρόνια: http://www.freepatentsonline.com/5040611.pdf
Άνθρωποι καήκανε ζωντανοί ή πέθαναν από ασφυξία, αφότου είχαν επιζήσει του αρχικού ατυχήματος (αυτό που λένε "post crash safety). ΟΜΩΣ δεν πέθαναν αρκετοί για να "βγεί" ο λογαριασμός. Κάτι φουκαράδες στο Μάντσεστερ,κάτι Καναδοί και καμμιά τρακοσαριά αραπάδες στο Ριάντ, και κάτι άλλοι από κεί και από δώ, τίποτε δηλαδή.

Καληνύχτα ...

Off Topic Switch .......OFF
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Ξαναμανά OFF TOPIC SWITCH ON:
Μία μικρή επισήμανση όμως:

1.Οι "κάτι φουκαράδες στό Μάντσεστερ",οι "τριακόσιοι αραπάδες στη Ριάντ",οι "κάτι Καναδοί" κλπ,μαζεμένοι κάνουν μιά μικρή πόλη.
Σ'ένα αεροπορικό δυστύχημα όπου η καμπίνα παίρνει φωτιά και καπνούς,είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι κάποιοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ θά πεθάνουν.Τό να μπή στη ζυγαριά η ζωή τους έναντι τού κόστους μιάς λύσης που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ θά τούς έσωζε,δέν είναι απλώς υποκρισία,αλλά κυνικότητα.
Αλλωστε,δέν έχω ακούσει πουθενά να αναφέρεται ότι ανάμεσα στους νεκρούς ενός δυστυχήματος ήταν και συγγενής ενός από αυτούς που αποφασίζουν γιά την επιβολή ή όχι ενός συγκεκριμένου συστήματος που,άν είχε εφαρμοστεί στο αεροπλάνο που επέβαινε ο συγγενής τους,θά τόν είχε σώσει.

2.Στίς περιπτώσεις που αεροπλάνα βγαίνουν εκτός διαδρόμου,είναι ΠΙΘΑΝΟΝ κάποιοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ νά σκοτωθούν.Στίς περισσότερες τών περιπτώσεων,οι επιβάτες βγαίνουν σάν κύριοι (εντάξει,όχι ακριβώς,αλλά και οι κύριοι καμμιά φορά τό βάζουν στά πόδια...) ακόμα και από αεροπλάνα που μετά χαρακτηρίζονται total hull loss.Οπότε ο ειδικός αφρός τουλάχιστον τίς περισσότερες φορές βοηθάει,αλλά κάποιες φορές ούτε κάν χρειάζεται.Nice to have it εφ΄όσον μάς βρίσκεται,αλλά εντάξει,δέν είναι ανάγκη νά υποχρεώσουμε όλα τά αεροδρόμια τού κόσμου να......αφρίσουν.

3.Στην συγκεκριμένη περίπτωση τού A330 τής AF,δέν ξέρουμε ακόμη άν το πρόγραμμα αυτό θά τούς είχε σώσει.Οπως έγραψα πιό πάνω,δέν αρκεί να φαίνεται στήν οθόνη τού FMS η ένδειξη π.χ."SUGGESTED PITCH IS X".Πρέπει οι πιλότοι να μπορούν να την διαβάσουν.Στό φώς τού ήλιου,σέ ευθεία και οριζοντία πτήση (ΕΟΠ,που λένε καί στην Ταγκανίκα...),αυτό είναι πανεύκολο.Οπως πανεύκολο είναι και να εκτελέσουν τον χειρισμό.Την νύχτα όμως,μέ παλιόκαιρο σέ καταιγίδα καί μέ διάφορα alarms να βαράνε και το αεροπλάνο νά ταρακουνιέται σάν ρούχο στο πλυντήριο,είναι άλλο θέμα.Ισως ακόμα και έχοντας το πρόγραμμα,να μήν ήταν δυνατόν να σωθή το αεροπλάνο και οι επιβαίνοντες,παρά μόνο άν έκαναν 180 μοιρών στροφή καί επέστρεφαν στην Βραζιλία.Ισως ακόμα και να ήταν "τών αδυνάτων αδύνατο" νά αποτραπή η τραγωδία,έτσι όπως είχε διαμορφωθεί η κατάσταση,κι'άς έλεγε το Buss ό,τι ήθελε......
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Other experts are less guarded in their comments. "We know pretty well why the accident happened," says union boss Arnoux. Over the course of several months of investigation, experts have gathered evidence that allows them to reconstruct with relative accuracy what happened on board during those last four minutes. It has also brought to light a safety flaw that affects all jet airplanes currently in service. "An accident like this could happen again at any time," Arnoux predicts.

Αγαπητά μέλη, όταν οι λεξούλες του ρεπορτάζ μπαίνουν σε εισαγωγικά, σημαίνει ότι υπάρχουν αυτούσιες δηλώσεις. Η δε χρήση αναφορών σε δεδομένα ή καταστάσεις αποδεικνύονται και με τεχνολογικά στεοιχεία (ηχογράφηση). Γιατί εγώ ο απλός αναγνώστης να υποθέσω ότι όλα όσα γράφονται είναι απλώς εικασίες; Εδώ αναφέρονται ονόματα και μεταφέρονται απόψεις. Οι δικές τους απόψεις και αναφορές ίσως και να ελέγχονται. Όταν όμως δημοσιοποιούνται με αυτόν τον τρόπο είναι απόλυτα μέσα στα όρια της δεοντολογίας. Ας βγούν οι αναφερόμενοι -ή όποιοι άλλοι ενδιαφερόμενοι- να τα διαψεύσουν. Όσο δεν γίνεται αυτό, ίσως και να έχουμε κάποια βάσιμα στοιχεία ότι το ατύχημα να οφειλόταν στα αναφερόμενα αίτια. Φυσικά όλοι άνθρωποι είμαστε αλλά μην μπαίνουμε στην λογική να κρίνουμε τόσο ελαφρά πονήματα που έχουν στοιχειοθετημένες βάσεις.

δικός σας
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Λίγο απλουστευμένο να μιλάμε για το κόστος vs ασφάλεια: σαφώς κ τα μέσα κ μέτρα ασφαλείας μπαίνουν σε μια ζυγαριά ανάλογα με το κόστος κ ναι είναι κυνικό να μιλάμε για κόστος ζωής αλλά αυτό υπάρχει χρόνια τώρα από τις ασφαλιστικές όπως γράφτηκε ή σε επιχειρήσεις διάσωσης κ ιατρικές θεραπείες...

Εδώ μου έρχεται στο μυαλό (ποιο;) η απλή λογική του αεροσκάφους με τους πολλούς κινητήρες πχ ένα airbus με 6 κινητήρες ναι μεν θα είχε περισσότερες πιθανότητες να χαλάσει αλλά αυτό δεν θα το έριχνε ποτέ..,Σκεφτείτε το κόστος που εμείς θα πληρώναμε για να είμαστε 0.0001% πιο ασφαλείς, κ αν θα το αναλαμβάναμε. Το ίδιο βέβαια για αυτόν που αγοράζει ένα φτηνό αυτοκίνητο κτλ κτλ κ φυσικά ακόμα κ αν πληρώναμε 5000Ε για να πάμε 1Ω ταξίδι, πάλι σίγουροι δεν θα είμασταν. Επίσης πιστεύω ακράδαντα από όσα έχω δει ότι κανείς ''γνωστός'' κατασκευαστής δεν θα έβαζε στην παραγωγή αεροσκάφος με ''αμφιβολίες'', αλλά ίσως με μια καλή εξισορρόπησή ρίσκου κ πιθανοτήτων.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Δικαστήριο στη Βραζιλία επιδίκασε αποζημίωση ύψους $1,16 εκ. στους συγγενείς ενός και μόνο επιβάτη ωστόσο η ασφαλιστική ΑΧΑ της AF θα ασκήσει έφεση καθώς υποστηρίζει ότι υπάρχει άλλη διαδικασία για τον ορισμό των αποζημιώσεων...
Περισσότερα:
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSN1224359020100312
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Νέες μηνύσεις απο συγγενείς των θυμάτων, στην Αμερική αυτή τη φορά, με κατηγορούμενους την Airbus καθώς και διάφορους κατασκευαστές εξοπλισμού του αεροσκάφους...
Defendants include Airbus and France's Thales Group and their U.S. subsidiaries. Also named are U.S. companies Honeywell International Inc, Motorola Inc, Intel Corp, Rockwell Collins, Hamilton Sundstrand Corp, General Electric, Goodrich Corp, Rosemount Aerospace, Dupont Co, Judd Wire Co and Raychem Co.

:arrow: http://www.reuters.com/article/latestCrisis/idUSN29251217
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Περιεργα τα βλέπω τα νέα. Άλλοι λένε ότι βρέθηκαν τα κουτιά, άλλοι ότι βρήκαν την περιοχή, άντε να δούμε τι ισχύει τελικά. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως, πολύ ευχάριστο το νέο...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Ποιος αποζημιώνει τους συγγενείς σε τέτοιες περιπτώσεις?
Η Airbus ή η Αir France?
Ενημερωτικά πάντα, ποιο είναι το ύψος των αποζημιώσεων ανά θύμα?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

menelaos":2psce4h5 said:
Περιεργα τα βλέπω τα νέα. Άλλοι λένε ότι βρέθηκαν τα κουτιά, άλλοι ότι βρήκαν την περιοχή, άντε να δούμε τι ισχύει τελικά. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως, πολύ ευχάριστο το νέο...

εντοπίστηκαν, θα ήταν η σωστή έκφαση. Ακόμα και αν ο τίτλος του άρθρου

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 06/05/2010

στο κείμενο είναι σαφές ότι 'δεν είναι βέβαιο ότι μπορούν να ανασυρθούν από τον βυθό του ωκεανού με τα μηχανήματα που υπάρχουν στη περιοχή'...
 
Top