Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία
Off Topic Switch.......ON
Όπως έχω ξαναγράψει πρίν χρόνια:
Aν (κούφια η ώρα που το ακούει), πέσει κανά Α340 του χρόνου στα καλά του καθουμένου, κάτω από αδιευκρίνηστες συνθήκες και μετά από 2-3 χρόνια γίνει πάλι κανένα παρόμοιο με Α330, τότε πιθανόν να γίνει όποια βελτίωση. Τα παραδείγματα ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Από πού να αρχίσει κανείς,
από το ειδικό επιβρανδυτικό στρώμα στο τέλος κάθε διαδρόμου? http://www.youtube.com/watch?v=f9UWsB5lJ7M Πόσα αεροπλάνα έχουν βγεί εκτός διαδρόμου τα τελευταία 15 χρόνια? Κοντά στα 170. Πόσες πτήσεις έχουν γίνει τα τελευταία 15 χρόνια? Κοντα στα 100 εκατομμύρια. Κάντε το λογαριασμό (αυτοί τουλάχιστον τον έχουν κάνει): 0,00017% !!! Αν συνυπολογίσουμε και το μικρό βαθμό θνησιμότητας σε τέτοια ατυχήματα, η σούμα ΔΕΝ δικαιολογεί την ΕΠΙΒΟΛΗ του συστήματος από τις αρχές. Οπότε...καλό όργωμα!
Από φωτιές ή καπνούς στην καμπίνα? Η λύση υπάρχει εδώ και 20 χρόνια: http://www.freepatentsonline.com/5040611.pdf
Άνθρωποι καήκανε ζωντανοί ή πέθαναν από ασφυξία, αφότου είχαν επιζήσει του αρχικού ατυχήματος (αυτό που λένε "post crash safety). ΟΜΩΣ δεν πέθαναν αρκετοί για να "βγεί" ο λογαριασμός. Κάτι φουκαράδες στο Μάντσεστερ,κάτι Καναδοί και καμμιά τρακοσαριά αραπάδες στο Ριάντ, και κάτι άλλοι από κεί και από δώ, τίποτε δηλαδή.
Καληνύχτα ...
Off Topic Switch .......OFF
Off Topic Switch.......ON
Όπως έχω ξαναγράψει πρίν χρόνια:
gonso":2upsz2h0 said:Όπως λέει και το αγαπημένο μου βιβλίο (Tombstone Imperative), η αεροπορική βιομηχανία έχει όλες τις λύσεις για όλα τα τεχνικά προβλήματα που έχουν προκαλέσει αεροπορικά ατυχήματα. Απλά βάζουν στην μία μεριά της ζυγαριάς το κόστος και στην άλλη πόσους ανθρώπους σκότωσε αυτό το πρόβλημα τα τελευταία 20 χρόνια.
gonso":2upsz2h0 said:Η αεροπορική βιομηχανία θεωρώ ότι είναι η πιό υποκριτική που υπάρχει. Αφενός το παίζουμε ότι τα πάντα για την ασφάλεια, και αφετέρου δεν σπαταλάμε φράγκο, παρά μόνο γιά την "βιτρίνα ασφαλείας" και όχι καθ'αυτήν την ασφάλεια
Aν (κούφια η ώρα που το ακούει), πέσει κανά Α340 του χρόνου στα καλά του καθουμένου, κάτω από αδιευκρίνηστες συνθήκες και μετά από 2-3 χρόνια γίνει πάλι κανένα παρόμοιο με Α330, τότε πιθανόν να γίνει όποια βελτίωση. Τα παραδείγματα ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Από πού να αρχίσει κανείς,
από το ειδικό επιβρανδυτικό στρώμα στο τέλος κάθε διαδρόμου? http://www.youtube.com/watch?v=f9UWsB5lJ7M Πόσα αεροπλάνα έχουν βγεί εκτός διαδρόμου τα τελευταία 15 χρόνια? Κοντά στα 170. Πόσες πτήσεις έχουν γίνει τα τελευταία 15 χρόνια? Κοντα στα 100 εκατομμύρια. Κάντε το λογαριασμό (αυτοί τουλάχιστον τον έχουν κάνει): 0,00017% !!! Αν συνυπολογίσουμε και το μικρό βαθμό θνησιμότητας σε τέτοια ατυχήματα, η σούμα ΔΕΝ δικαιολογεί την ΕΠΙΒΟΛΗ του συστήματος από τις αρχές. Οπότε...καλό όργωμα!
Από φωτιές ή καπνούς στην καμπίνα? Η λύση υπάρχει εδώ και 20 χρόνια: http://www.freepatentsonline.com/5040611.pdf
Άνθρωποι καήκανε ζωντανοί ή πέθαναν από ασφυξία, αφότου είχαν επιζήσει του αρχικού ατυχήματος (αυτό που λένε "post crash safety). ΟΜΩΣ δεν πέθαναν αρκετοί για να "βγεί" ο λογαριασμός. Κάτι φουκαράδες στο Μάντσεστερ,κάτι Καναδοί και καμμιά τρακοσαριά αραπάδες στο Ριάντ, και κάτι άλλοι από κεί και από δώ, τίποτε δηλαδή.
Καληνύχτα ...
Off Topic Switch .......OFF