Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία
NFEEFE":3eqtn0cp said:
Στη τελικη δεν μπορω να καταλαβω πως μεγαλες εταιριες δεν σκεφτονται τα "ριμαδια τα λεφτα" που θα χασουν αν πεσει ενα αεροπλανο...
Τα σκέφτονται. Όπως ακριβώς σκέφτονται και το κόστος των αναβαθμίσεων και optional εξοπλισμών που θα "βάλουν" σε κάθε αεροσκάφος. Το να έχη ένα αεροσκάφος αυτό το Buss -που λέγε λέγε θα γίνει κάτι σαν το απόλυτο γιατρικό ένα πράμα- δεν παει να πει πως είναι 1% ασφαλέστερο. Εσύ μπορεί να λες τώρα ότι θέλω ότι γκάτζετ ανακαλυφθεί να υπάρχει στο αεροπλάνο που μπαίνω επιβάτης, αλλά αυτό όμως δεν γίνεται ποτέ. Όπως το παράδειγμα με τα βροχολάστιχα που έδωσα: Αναλογιζόμαστε το ώφελος/κόστος κι αν ο συντελεστής μας ευνοεί - επενδύουμε. Δεν είπα να μπαίνεις σε αεροπλάνα που δεν έχουν καν ηλεκτρονικά - επειδή πετάνε σε πρωινή πτήση, άρα πάμε με το μάτι και δεν τα χρειαζόμαστε. Αλλά ούτε και να κάνουμε πανάκεια ένα σύστημα που καν δεν γνωρίζουμε,
επειδή η εταιρία κατασκευής του λέει ότι είναι καλό.
Ως άνθρωποι, ως οδηγοί, ως πιλότοι, ή ως οτιδήποτε, καθημερινά ακούμε προτάσεις για καταναλωτικά αγαθά, που θα κάνουν τη ζωή μας καλλίτερη/ευκολότερη/ευτυχέστερη/ασφαλέστερη κ.ο.κ.. Είναι στο χέρι μας να κρίνουμε ποιά από αυτά είναι απολύτως απαραίτητα, ποιά ήσσονος σημασίας και ποιά άχρηστα παντελώς. Δε λέω, καλά θα ήταν για την ασφάλειά μου η AF και η κάθε AF, να βάζει ότι βγει στην κυκλοφορία και διατείνεται πως θα κάνει το αεροπλάνο
μου - αυτό που θα με μεταφέρει - ασφαλέστερο. Αλλά μπορείς να το απαιτήσεις; Μπορείς να επιλέξεις άλλο αερομεταφορέα; Μπορείς να τους πεις πως είναι ο κατάλληλος τρόπος να κάνουν τη δουλειά τους; Μάλλον όχι. Περιμένεις και κρίνεις επί του συνόλου των ενεργειών τους. Αν μη τι άλλο, η εν λόγω εταιρία είναι και αξιόπιστη και ασφαλής και δοκιμασμένη. Παρόλα αυτά, έχεις δικαίωμα να ασκείς την κριτική σου,
αν τελικά αποδειχθεί ότι με το Buss το αεροπλάνο δεν θα έπεφτε. Επίσης, προτού ασκήσεις κριτική, σκέψου πως φέρεσαι εσύ στη ζωή σου και πόσες φορές ρισκάρεις
στην ζωή σου, πόσες ρισκάρεις
την ζωή σου και πόσες την ζωή
των γύρω σου (π.χ. τρέχοντας με 80 σε ένα δρόμο της πόλης - παρόλο που το όριο εντός πόλεων είναι το 50). Μερικές φορές, δεν ακολουθούμε αυτά που απαιτούμε από τους άλλους να ακολουθούν και μετά γκρινιάζουμε κιόλας....
ΥΓ1 Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι επί προσωπικού. Δεν κρίνω κανέναν, ούτε μπορώ να σχολιάσω την στάση ζωής π.χ. του NFEEFE, του ANZ, ή κανενός άλλου. Δεν μου πέφτει λόγος καν επ' αυτού. Δεν μπορώ να κρίνω το πώς ζει τη ζωή του ο καθένας σας, είτε με κίνδυνο, είτε με "Ασφάλεια Πτήσεων, Εδάφους και Οδήγησης"
Απλά, επισημαίνω την παντελή έλλειψη αξίας και αξιοπρέπειας που δείχνει η γκρίνια επί θεμάτων που δεν κατέχουμε. Και πάλι χωρίς να δακτυλοδεικτώ (υπάρχει αυτή η λέξη άραγε ή Μπαμπινιωτίζω
κανέναν από τους αξιότιμους συμφορουμίτες/ίτισσες.
ΥΓ2. Έχουμε αρχίζει και ξεφεύγουμε πολύ από το τόπικ. Αν κάποιος θέλει να διαφωνήσει επί των γραφομένων μου και θέλει να του απαντήσω, ας μου στείλει ένα pm.
ΥΓ3 @ dvixos
Όχι, η Μπεσαμέλ κάνει μια κρούστα απαραίτητη για την απορόφηση του αρχικού impact - παίρνει τα μπόσικα δλδ στην καθομιλουμένη - και από κάτω παραμένει μαλακή για την ασφάλεια των επιβατών. Αντίθετα, η σαντιγύ έχει δύο μειονεκτήματα: 1ον έχει παρόμοια υφή και αντίσταση σε όλο της τον όγκο, οπότε μετά την αρχική πρόσκρουση, παρόλο που μπορεί το αεροσκάφος να μηδενίσει την ταχύτητά του, συνεχίζει να βυθίζεται με κίνδυνο ασφυξίας και 2ον άμα η πτήση έχει καθυστέρηση, η σαντιγύ μπορεί να κάτσει, με ολέθριες όπως άλλωστε γνωρίζουμε συνέπειες. Έχω διαβάσει και ανάλογη μελέτη επ' αυτού, αλλά είναι σε flash και δεν μπορώ να την λινκάρω.
Edit: Όταν μούνταρα το post μου, δεν είχα διαβάσει την απάντηση του Hastaroth. Η υπογραφή του νομίζω μας καλύπτει όλους