Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Καλησπέρα.Λιακόπουλο δε διαβάζω ,ούτε οι θεωρίες συνωμοσίας μου αρέσουν. Αλλά με το συμβάν στην πτήση Μπιλμπάο-Μόναχο,το εμπιστευτικό έγγραφο της Airbus για τις απώλειες ύψους και το πως χειρίζονται οι Γερμανοί γεγονότα (σκάνδαλα επι σκανδάλων) ,κάτι μου βρωμάει. Η πτώση είναι στη χειρότερη χρονική στιγμή για αυτούς,πριν το project της Eurowings. Η Malaysian Airlines έχασε τεράστια έσοδα μετά τα γεγονότα και το ίδιο θα συμβεί/συνέβαινε και με αυτούς.

Ο μιντιακός κανιβαλισμός του νεκρού πιλότου και το φόρτωμα όλων σε αυτόν ,είναι μια ιδανική λύση.
 
Φίλε ιπτάμενε ,

αν διαβάσεις το ποστ του Chistos uoa εχθες (στην προηγούμενη σελίδα) δεν θα χρειαστείς πολύ να αποκλείσεις καθε περίπτωση συνωμοσίας...
 
Πάντως απ' τη μια είναι καλό που σιγά-σιγά διαφαίνεται μια εξιχνίαση, από την άλλη όμως είναι κρίμα που η κουβέντα έχασε το αεροπορικό της ενδιαφέρον και απέκτησε ψυχιατρικό...
 
Αναφέρθηκε προηγουμένος πως αυτου του είδους οι καταστροφές θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθει με το να αναλαμβάνει το control του αεροπλάνου κάποιο επίγειο πλήρωμα η κάποιο κέντρο αντιπετώπισης τετοιων καταστάσεων απο το έδαφος. Εδω έχω μερικές ερωτήσεις προς τους ειδικούς. Αυτο είναι μια πρόταση βασισμένη σε θεωρητικά μοντέλα ή στην ήδη υπάρχουσα τεχνολογία ; Δλδ μπορεί να υπάρξει πλοήγηση από το έδαφος με την ακρίβεια που χρειάζεται σε περιπτώσεις emergency όπου οι περισσότερες θα έχουν και μια πολυπλοκότητα. Να μπορεί να δίνει την εντολή αυτή κάποιος απο το πλήρωμα η να αναλμβανει έλεγχο το έδαφος μόνο του αν κρίνει ότι κατι παει στραβά εκει πάνω: Επίσης πόσο ευάλωτη θα είναι πια η διαδικασία σε παρεμβολές τρίτων ;
 
andreas-cyprus":j88r0t8x said:
Πως μπορεί όμως μια τόσο σοβαρή και συντηρητική εταιρία να βαςίζεται μόνο στο CVR; Γνωρίζω πως παίζει καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, αλλά πως μπορούν να είναι τόσο απόλυτοι πριν καν βρεθεί το FDR και ταυτίσουν την ώρα που απουςίαζε ο κυβερνήτης με την ώρα που ξεκίνησε η κάθοδος; Και αν ισχύει το γεγονός πως στο CVR δεν καταγράφεται ο ήχος της ανάσας, τότε κάτι πολύ βρόμικο παίζεται εδώ...

μην ξεχνάς όμως οτι υπάρχει και το καταγεγραμμένο ίχνος στο radar, όπου σε playback βλέπεις ακριβώς το χρόνο που αρχίζει να κατεβαίνει σε ύψος και το συγκρίνεις με το χρόνο που γράφει το CVR.
 
amoydar":1h2b3kyv said:
Αναφέρθηκε προηγουμένος πως αυτου του είδους οι καταστροφές θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθει με το να αναλαμβάνει το control του αεροπλάνου κάποιο επίγειο πλήρωμα η κάποιο κέντρο αντιπετώπισης τετοιων καταστάσεων απο το έδαφος.

Λέτε να δούμε και αερομεταφορές επιβατών με αεροσκάφη χωρίς πιλότους; (όπως λεωφορεία χωρίς οδηγούς;).
Ελπίζω όχι όσο μπορώ να ταξιδεύω εγώ.
 
amoydar":13on4104 said:
Αναφέρθηκε προηγουμένος πως αυτου του είδους οι καταστροφές θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθει με το να αναλαμβάνει το control του αεροπλάνου κάποιο επίγειο πλήρωμα η κάποιο κέντρο αντιπετώπισης τετοιων καταστάσεων απο το έδαφος. Εδω έχω μερικές ερωτήσεις προς τους ειδικούς. Αυτο είναι μια πρόταση βασισμένη σε θεωρητικά μοντέλα ή στην ήδη υπάρχουσα τεχνολογία ; Δλδ μπορεί να υπάρξει πλοήγηση από το έδαφος με την ακρίβεια που χρειάζεται σε περιπτώσεις emergency όπου οι περισσότερες θα έχουν και μια πολυπλοκότητα. Να μπορεί να δίνει την εντολή αυτή κάποιος απο το πλήρωμα η να αναλμβανει έλεγχο το έδαφος μόνο του αν κρίνει ότι κατι παει στραβά εκει πάνω: Επίσης πόσο ευάλωτη θα είναι πια η διαδικασία σε παρεμβολές τρίτων ;
Η τεχνολογια συμπεριλαμβανομενης και της προσγειωσης-απογειωσης υπαρχει απο τα uav
Ομως αν απο το εδαφος μπορει να παρακαμφθει ο πιλοτος,αν τρομοκρατες καταφερουν να καταλαβουν εναν πυργο ελεγχου σε 1 λεπτο προλαβαινουν να ριξουν δεκαδες αεροπλανα
 
Θα ήταν λύση η χρήση του δακτυλικού αποτυπώματος των πιλότων για άμεση πρόσβαση στο cockpit, όταν η πόρτα είναι στο locked;
 
και αν οσο ο πιλοτος ειναι εξω καποιος τον αναγκασει να ακουμπησει το δαχτυλο του,οπως θα μπορουσε να τον αναγκασει να πει τον κωδικο;
 
Και για να το χαλαρώσουμε λίγο.....
Τι προτιμάτε λοιπόν?
Τα χύμα πιλοτήρια όπως προ της 9/11 (ρίξανε οι "κακοί" 3 αεροπλάνα - ρίξαμε ήδη οι "καλοί" τουλάχιστον 1) ή τα super-κλειδούμενα?

3 πιλότους να λαλλουν όλοι μαζι μήπως και συνενοειθούν για το πως θα το ρίξουν (air france )

Πιλότους να κοιμούνται και να χάνουν το αεροδρόμιο προορισμού και να τους ξυπνά η αεροσυνοδός?

Πιλότους να περνάν καλά με τις αεροσυνοδούς? (αντικαταθλιπτικο - σε κρατά ξύπνιο - και έχεις πάντα τουλ 2 άτομα μέσα!!)

Και τέλος, ώραία μέρα, ήλιος, άλπεις τι σκ@τ@ του ήρθε να αυτοκτονήσει? Δεν τράβαγε καμιά τζούρα καλύτερα?? (Αφήστε που σε κανένα ψυχίατρο δεν κάθετε αυτή η "αυτοκτονία" φόνος εκ προμελέτης ίσως, αυτοχειρία οχι. Αν ήθελε να αυτοκτονήσει ας νοικιαζε ενα cessna και ας έκανε οτι ήθελε - ας το έριχνε και στη βουλη...)
 
Top