Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

amoydar":1qhypn9x said:
Να ζητήσει κάποιο ανάλογο αιχμηρό αντικείμενο από επιβάτη ;

π.χ. νυχοκόπτη, επειδή τα καλέμια, κατσαβίδια, γιαταγάνια, κομπρεσέρ συνήθως κατάσχονται κατά τον έλεγχο προ της επιβίβασης.
 
sierra_sotiropoulos":b0mhi9m7 said:
Bladerunner":b0mhi9m7 said:
τσεκουρια σιγουρα δεν υπαρχουν εκτος πηλοτηριου, deadbolt ομως εχει..πριν λιγο ''επαιζα'' με αυτο σε ενα απο τα δικα μας! :cool:

Τα δικα μας δεν εχουν deadbolts για να "παιξω" κι εγω. Ισως γιατι τα S/N μας ειναι πολυ πιο καινουργια.
Εχω και φωτογραφια αλλα δεν ξερω πως να την επισυναψω απο το ipad.

Επισης παρ´ ολο που εψαξα μια-μια τις τσεπες των καθισματων, αλλο τσεκουρι δεν βρηκα... :p
Μα γι'αυτο ειπα πως σιγουρα εχει deadbolt, το αεροσκαφος ηταν παλιο..
 
Συνήθως κατάσχονται τα αντικείμενα αυτά δε διαφωνώ. Αλλά αυτό το συνήθως είναι που μπορεί να δώσει μια ελπίδα σε κάποιον. Δεν ξέρω κατα ποσό ζήτησε βοήθεια απο τους υπόλοιπους επιβάτες για να τον βοηθήσουν να μπει στο πιλοτηριο. Αλλά απο το να προσπαθήσεις μόνος σου σίγουρα καλύτερα θα ήταν να σε βοηθήσουν και μερικοί ίσως πιο δυνατοί , πιο ικανοί και πιο εκπαιδευμένοι για τέτοιες καταστάσεις.
 
Αν δεν θες να προκαλεσεις πανικο δεν ειναι οτι καλυτερο να τους επιβατες ενος αεροπλανου να προσπαθουν να παραβιασουν την πορτα του πιλοτηριου.Ασε που δεν θα ειχε και αποτελεσμα γιατι η πορτα εχει κατασκευαστει με στοχο να μην μπορει να ανοιξει απο οτιδηποτε μπορει να εχει μαζι του ενας επιβατης
 
Η λεπτομέρεια είναι ότι η πόρτα είναι θωρακισμένη. Δεν ανοίγει ούτε με πυροσβεστήρες, ούτε με τρόλεϊ- πολιορκητικούς κριούς. Δεν ανοίγει στα 8 λεπτά που μεσολάβησαν γιατί έχει πιστοποιηθεί να μην ανοίγει με οτιδήποτε είναι μέσα στην καμπίνα.

Τα υπόλοιπα για τις συνωμοσίες, μου κάνει εντύπωση (έως και προκαλεί απογοήτευση) πως σε ένα αεροπορικό φόρουμ, μετά από όσα ακούσαμε, σε κάποιους φαίνεται πιθανότερο ότι ένα γερμανικό αεροσκάφος (όχι Σουδάν ούτε Ιράν), μιας εταιρείας με μηδενικό παθητικό πέφτει στα καλά καθούμενα από τα 38000 πόδια, παρά του να είχε προβλήματα ο πιλότος, όπως είπε σήμερα ο εκπρόσωπος του Γερμανού εισαγγελέα . Μιλάμε για ένα αεροσκάφος που έχει αποδείξει την αξιοπιστία του και όλο κάτι υπονοούμενα διαβάζουμε για συγκάλυψη κλπ
 
Επειδή είμαστε αεροπορικό φόρουμ δεν υπάρχει λόγος να παραθέτουμε τέτοιου είδους άρθρα. Ήμαρτον! :with:
 
Μην ξεχνάμε ότι και στην αεροπορική τραγωδία του Μονάχου (με την ομάδα της Manchester) επί 10ετία εμφανιζόταν ως υπαίτιος της τραγωδίας ο πιλότος που δεν έκανε αποπαγοποίηση, επειδή η Γερμανία δεν ήθελε να παραδεχθεί ότι αιτία της ζημίας ήταν η χιονολάσπη που είχε σωρευθεί στο διάδρομο απογείωσης!
Υπάρχουν σωρεία ατυχημάτων που ερμηνεύτηκαν αρχικώς διαφορετικά, για διάφορους λόγους, και η αλήθεια αποκαλύφθηκε δεκαετίες αργότερα οπότε μην μας κάνει εντύπωση ότι και εδώ μπορεί να διακυβεύεται κάτι άλλο.
 
Αγαπητέ 'Κατάσκοπε'.
Στη σειρά Mayday, στο M.Tv είδα πρόσφατα το συγκεκριμένο ατύχημα. Η αλήθεια μπορεί να είναι και στις δύο εκδοχές, αν και έτσι όπως παρουσιάστηκε στη σειρά, η εκδοχή της 'χιονολάσπης' πείθει γιατί είναι το μόνο αίτιο που εξηγεί την απότομη επιβράδυνση στα δευτερόλεπτα πριν την 'επιθυμητή' απογείωση. Η καθυστέρηση όμως της απογείωσης (rotate), ενδεχομένως να οφείλεται σε κάποιο βαθμό και σε πάγο.
 
Μην ξεχνάμε επίσης ότι το προαναφερθέν ατύχημα ήταν το 1958 με ότι τεχνολογία και τεχνογνωσία υπήρχε τότε. Σε εκείνο το ατύχημα σημαντικό ρόλο έπαιξε μια φωτογραφία που έβγαλε κάποιος πριν την απογείωση. Επίσης μεγάλο ρόλο έπαιξε και η επιμονή του Γερμανού πραγματογνώμονα να υποστηρίξει" το αρχικό του πόρισμα, παραβλέποντας τα νέα στοιχεία που έβγαιναν στο φως, για να μην βγει λάθος ο ίδιος στη δημόσια κοινή γνώμη.
Δεν νομίζω ότι είναι συγκρίσιμα τα δύο συμβάντα...
 
Top