Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

alex96":26clzdgw said:
Εγώ ναί. Στατιστικά είναι υπέρ-ασφαλές.
Στατιστικά,δεν αποδεικνύεται με κανέναν τρόπο.Είναι προφανώς θέμα προσωπικής αντίληψης και έλλειψης εμπιστοσύνης.Κρίμα.

alex96":26clzdgw said:
Μα,καλά,δεν έχει περάσει μια εβδομάδα από το συμβάν που ίσως να είχε διαφορετική εξέλιξη και ακόμα επιμένετε; .......................
ΥΓ: Το 1940 είχαν πόρτες με ηλεκτρονικό κλείδωμα;

Alex, να το κάνω ακόμα πιό λιανά, σχετικά με την απάντηση μου που δεν σου άρεσε (προφανώς)

Δεν είναι η εντύπωσή μου.Αποδεικνύεται όντως στατιστικά. Πιστεύω πως όλοι εδώ μέσα θεωρούμε το αεροπλάνο ένα ασφαλές μεταφορικό μέσο. Από που πηγάζει αυτή η πεποίθηση; Από τη στατιστική. Από το 2001, έχουν γίνει 300 εκατομμύρια πτήσεις airline παγκοσμίως. Στην ίδια περίοδο (τελευταία 14 χρόνια),υπάρχουν 0,61 θανατηφόρα ατυχήματα, ανά 1 εκατομμύριο πτήσεις. Αυτό θεωρείται πανθομολογουμένως ασφαλές.

Στην ίδια ακριβώς περίοδο, των κλειδωμένων πορτών, είχαμε 2 ατυχήματα όπου ένας πιλότος μόνος του στο πιλοτήριο, φόνευσε τους επιβάτες του. Το πρόσφατο και το προπέρσινο στην Ναμίμπια. Δηλαδή, σε 0,000000006 πτήσεις ανά 1 εκατομμύριο πτήσεις.

Και προφανώς, υποθέτοντας ότι η αεροσυνοδός ή ο φροντιστής θα έσωζαν την κατάσταση στα δύο αυτά ατυχήματα, πράγμα που δεν το ξέρει κανείς. Ειναι μία υπόθεση.

Παρεπιπτόντως, φαντάζομαι ότι ήδη έχουν καταργηθεί οι πολιτικές επιβατικές πτήσεις που έχουν έγκριση γιά έναν μόνο πιλότο στο πλήρωμα. Τί όχι;
 
alex96":bgeplctb said:
Όσο για το τσεκούρι,αφήστε τις ειρωνείες και ενημερωθείτε.Εκτός αν ο κυβερνήτης της 4U χρησιμοποιούσε τόξο με βέλη για να σπάσει την πόρτα και τελικά μας λένε ψέμματα.

Δεν ξερω αν πετας Α320. Αν πετας κι εχεις δευτερο τσεκουρι εκτος του cockpit πες μου να ξερω που θα το βρω αν μου χρειαστει.
Εαν δεν πετας μαλλον απλα θυμασαι τις ερωτησεις απο τα OPS οπου λενε οτι καθε αεροσκαφος ΑΝΩ των 201 θεσεων χρειαζεται κ δευτερο τσεκουρι (καλα κρυμμενο!) στο aft galley.

Οσο αφορα στο ατυχημα, ποιος εχει επιβεβαιωσει οτι ο Κ1 χρησιμοποιουσε τσεκουρι;;;;
Ο θορυβος απο χτυπους στην πορτα δεν λεει τιποτα!
Εγω στη θεση του θα χρησιμοποιουσα εναν απο τους πυροσβεστηρες ή, ακομα καλυτερα, ενα απο τα Atlas boxes του galley.
Και φυσικα δεν θα προσπαθουσα να σπασω την κλειδαρια της πορτας που εχει 3 διαφορετικα strikes (ενα πανω, ενα στη μεση κ ενα κατω) αλλα το escape panel που βρισκεται χαμηλα και ασφαλιζει με δυο πειρους.
 
Φίλε sotiropoule, έστω και αν υπήρχε δεύτερο τσεκούρι στην καμπίνα, δεν πρέπει να γραφτεί εδώ μέσα ποια είναι η θέση του. Άποψή μου είναι ότι και το ένα που βρίσκεται στο πιλοτήριο, κακώς βρίσκεται εκεί, διότι πάλι σε μια περίπτωση που κανείς δεν έχει συχνοουρία, μπορεί να σηκωθεί να πάρει κάτι από την βιβλιοθήκη και αντί βιβλίου να πάρει το τσεκούρι. Ας αφήσουμε λοιπόν τις βλακείες και τα σενάρια. Οι εταιρείες θα πρέπει να βρουν τρόπους να κάνουν την ζωή και τις συνθήκες εργασίες των πληρωμάτων περισσότερο ευχάριστες, συμπεριλαμβανομένων και των μισθολογίων και να μην κάνουν φιέστες ανακοινώνοντας την ύπαρξη δυο ατόμων στο πιλοτήριο. Έγραψα και σε προηγούμενη τοποθέτηση ότι υπάρχουν στιγμές που κανείς δεν προλαβαίνει να κάνει τίποτα αν αυτός που πετάει αποφασίσει να κάνει κάτι. Ας βρουν τρόπο να αφήσουν απέξω τους ψυχικά ευαίσθητους. Τα panels πάνω στην πόρτα του πιλοτηρίου είναι blow out και όχι escape.
 
Επειδη δεν μπορω να επισυναψω φωτογραφια, αντιγραφω απο το FCOM DSC-25-11-10 P1/2
Note: 1.The escape panel enables the flight crew to evacuate the cockpit, in case of an emergency when the door is jammed. This panel can only be removed from the cockpit side by pulling the quick release pins towards the center of the flap and kicking the panel open.

Στο A320 δεν υπαρχουν blowout panels στην πορτα γιατι το συστημα εχει 2 αισθητηρες πιεσης στο cockpit οι οποιοι μολις αισθανθουν διαφοροποιηση της πιεσης φροντιζουν να ξεκλειδωσουν αμεσα την πορτα.
FCOM DSC-25-11- 20 P4/6
(2) Pressure sensor Two redundant differential pressure sensors enable rapid pressure variation in the cockpit to be detected, in order to command simultaneous opening of all latches when a defined pressure drop is detected.
 
Το να πάρεςι τους πυροσβεστήρες ( που θα ζυγίζουν κάποια κιλά ) ή να χρησιμοποιήσει τα τρόλευ για να σπάσει την πόρτα με ορμή δεν θα ήταν καλύτερο ; Να ζητήσει κάποιο ανάλογο βαρύ η αιχμηρό αντικείμενο από επιβάτη ; Επίσης θέλω να ρωτήσω δεξιά και αριστερα της πόρτα του πιλοτηρίου τι υπάρχε ; Είναι χώρισμα ανάλογης θωράκισης με την πόρτα ;
 
amoydar":32vkrfoa said:
Το να πάρεςι τους πυροσβεστήρες ( που θα ζυγίζουν κάποια κιλά ) ή να χρησιμοποιήσει τα τρόλευ για να σπάσει την πόρτα με ορμή δεν θα ήταν καλύτερο ; Να ζητήσει κάποιο ανάλογο βαρύ η αιχμηρό αντικείμενο από επιβάτη ; Επίσης θέλω να ρωτήσω δεξιά και αριστερα της πόρτα του πιλοτηρίου τι υπάρχε ; Είναι χώρισμα ανάλογης θωράκισης με την πόρτα ;
το τελευταίο είναι σωστό για να μην τα λέμε όλα φόρα παρτίδα, ;) ;)
 
Μετα απο ολα αυτα οι αρχες ενημερωνουν οτι δεν μπορουν να βρουν το 2ο μαυρο κουτι...δηλαδη τωρα εγω τι να πω..λαμπρο πεδιο δοξης των συνομοσιολογων... http://www.makeleio.gr/?p=308965 ας το βρουν...εδω βρηκαν κουτι στα 5 χιλιομετρα κατω στο βυθο της AF..μακαρι να μην ισχυει..
 
Κύριοι,
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι είμαι κάθετα αντίθετος με τα γενικά συνομωσιολογικά σενάρια που κατά καιρούς ακούγονται για όλους και για όλα, αλλά με το συγκεκριμένο ατύχημα και μετά όλα τα παράδοξα που με περισσή βιασύνη έχουν ακουστεί σε λιγότερο από 24 ώρες, με κυκλοφορία του περιεχομένου της καταγραφής των συνομιλιών στο you tube και με 'άφαντο" το κουτί καταγραφής των δεδομένων πτήσης, (μάλλον το κουτί βρέθηκε, το περιεχόμενο έλειπε και ψάχνουν), και μετά όλα τα απίστευτα για τον συγκυβερνήτη που ξαφνικά μάθαμε ότι είναι ψυχικά ανάπηρος, απαγοητευμένος, τον παράτησε η γκόμενά του, η οποία έιναι και έγκυος, αλλά είναι και στραβός και έχει πρόβλημα αποκόλληση αμφιβληστροειδούς και σε λίγο θα μας πουν ότι είχε τρία χέρια και πέντε πόδια, αρχίζω να πιστεύω ότι επιχειρείται η συγκάλυψη άλλων αιτιών που για κάποιο λόγο δεν θέλουν να δημοσιοποιηθούν (είτε θέματα κατασκευαστικά, είτε θέματα αμιγώς εταιρικά), Φοβάμαι ότι το άλλο κουτί δεν θα βρεθεί ποτέ, ή θα βρεθεί και το περιεχόμενό του θα είναι "κατεστραμμένο" και θα μπει στις καλένδες ως αυτοκτονία. Και με φοβίζει πολύ περισσότερο ότι αυτά γίνονται στην Ευρώπη, όπου θεωρητικά χύνεται άπλετο φως σε τόσο σοβαρά ζητήματα. Θα δείξει η εξέλιξη της ιστορίας, η οποία πιστεύω ότι πολύ σύντομα, αφού έπεσε το δηλητήριο που έπρεπε να πέσει και τα φορτώσαμε όλα στον νεκρό κυβερνήτη, θα ξεχαστεί.
Το αστείο είναι ότι με βάση το το άρθρο 6 παρ.2 της ΕΣΔΑ κατοχυρώνεται το τεκμήριο της αθωότητας του κατηγορουμένου μέχρι αποδείξεως των κατηγοριών. Η δε συγκεκριμένη αρχή έχει πρωτοδιατυπωθεί στην Ευρώπη και δη στο γερμανικό ποινικό κώδικα 'Constitutio Criminalis Carolina' το 1532, ήτοι τον μεσαίωνα. Η αυτοψία των εμπειρογνωμόνων δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων δεν έχει ακόμη ούτε κάν αρχίσει να συντάσσεται, και ήδη βρήκαμε τον ένοχο και τον καταδικάσαμε (και φυσικά μαζί και τους άμοιρους συγγενείς του). Αναρωτιέμαι μήπως έχουμε εισέλθει σε μία νέα μορφής μεσαίωνα, μια νέα περίοδο Ρωμαϊκής αρένας, που αρεσκόμαστε να ρίχνουμε αίμα και σάρκα την βορά των θηρίων προς τέρψη της κοινής γνώμης.
 
Όσον αφορά το δεύτερο μαύρο κουτί δηλαδή τον καταγραφέα των παραμέτρων της πτήσης προφανώς το βαρελάκι με το μέσο καταγραφής αποσπάστηκε και εκτινάχθηκε σε μεγάλη απόσταση λόγω της σφοδρότητας της πρόσκρουσης.
Αν και είναι σαν να ψάχνει κανείς ψίλο στ' άχυρα, είναι βέβαιο ότι μπορεί να βρεθεί. Στην προκειμένη περίπτωση οι ειδικοί θεωρούν ότι πλέον δεν αξίζει τον κόπο (μπορεί να πάρει βδομάδες).
Σε άλλη περίπτωση (1974) όταν έπεσε ένα Β707 ανοιχτά της Κεφαλλονιάς, οι ειδικοί θεώρησαν ότι είχαν επαρκείς αποδείξεις για το τι συνέβη, ώστε να μην αναζητήσουν κάν τα μαύρα κουτιά ή ακόμα και τα συντρίμμια (το βάθος της θάλασσας στο σημείο της πτώσης ήταν γύρω στα 3 χιλιόμετρα).
 
Top