airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Βαρέθηκα να σας διαβάζω να μαλώνετε, :evil:
μπαίνω στο topic μπας και διαβάσω κάποιο νέο για την εταιρεία και διαβάζω γκρίνια.
Καλά δικιά σας είναι η εταιρεία;
Δικά σας είναι το λεφτά;
Όλοι γίνατε ειδικοί στον τουρισμό, στα δρομολόγια στις οικονομοτεχνικές μελέτες. Αφού τα ξέρετε όλα γιατί δεν ανοίγετε εσείς, μια εταιρεία;
Αφού είναι όλα τόσο απελπιστικά γιατί δεν κάθεστε σπίτι σας και μην ψάχνετε για δουλειά.
Πού ξέρουμε τι σχέδια έχουν, που ξέρουμε εάν δεν κάνει interline με την Α3, και ποιος δεν μου λέει ότι η Skygreece είναι μια καλυμμένη Α3 ώστε αν αποτύχει να μην χάσει το όνομά της στην αγορά. Το ίδιο δεν έκανε με την ΟΑ την αγόρασε μια ΜΙΝΓΚ, αγόρασε airbus και τέλος έγινε Α3.
Μας ενδιαφέρει να πετάξει η εταιρεία και αν μας εξυπηρετεί με λογικό εισιτήριο να την χρησιμοποιήσουμε. Από κει και πέρα αν μας κόπτει τόσο πολύ = μπορεί να ενδιαφερόμαστε για τα συμφέροντα κάποιας εταιρείας που υπηρετούμε, και της χαλάει την πιάτσα.
Αν όλα αυτά γράφονται για να ενημερωθούν οι Έλληνες πιλότοι και αεροσυνοδοί για να μην χάσουν τους μισθούς τους, δεν πειράζει μεγάλα παιδιά είναι και ας αναλάβουν τα ρίσκα τους.
Όλοι για το κέρδος τρέχουν, έτσι και αυτοί. Πάλι εάν είναι πλυντήριο τότε για το κέρδος το κάνουν.
Να μην ταλαιπωρήσουν επιβάτες και να μην τους φάνε τα λεφτά των εισιτηρίων.
Έλεος πια, φτάνει η γκρίνια αν έχετε να γράψετε κάτι ενημερωτικό, γράψτε το.
*****************************
Μια και είστε ειδικοί στις οικονομοτεχνικές μελέτες, μπορείτε να μου λύσετε μια απορία. Γιατί οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν τα μακρινά δρομολόγια σε οικονομικότερες τιμές εισιτηρίων (τιμή/ διανυθέντα χλμ) και είναι κερδοφόρα τα δρομολόγια, ενώ τα μικρής διάρκειας δρομολόγια είναι πανάκριβα και μερικοί ισχυρίζονται ότι είναι ζημιογόνα;
Δεν κάνω πλάκα αλλά από προσωπική εμπειρία μέσο όρο πληρώνω €58 την ώρα σε ταξίδια (με επιστροφή) πάνω από 7-13 ώρες ενώ ταξίδια λιγότερο των 3 ωρών τα έχω πληρώσει μέσο όρο €74 την ώρα και ταξίδια λιγότερο της 1 ώρας τα έχω πληρώσει κατά μέσο όρο €130 την ώρα..... Δεν νομίζω να συντελεί τόσο το κόστος των επιμεριζόμενων φόρων.
μπαίνω στο topic μπας και διαβάσω κάποιο νέο για την εταιρεία και διαβάζω γκρίνια.
Καλά δικιά σας είναι η εταιρεία;
Δικά σας είναι το λεφτά;
Όλοι γίνατε ειδικοί στον τουρισμό, στα δρομολόγια στις οικονομοτεχνικές μελέτες. Αφού τα ξέρετε όλα γιατί δεν ανοίγετε εσείς, μια εταιρεία;
Αφού είναι όλα τόσο απελπιστικά γιατί δεν κάθεστε σπίτι σας και μην ψάχνετε για δουλειά.
Πού ξέρουμε τι σχέδια έχουν, που ξέρουμε εάν δεν κάνει interline με την Α3, και ποιος δεν μου λέει ότι η Skygreece είναι μια καλυμμένη Α3 ώστε αν αποτύχει να μην χάσει το όνομά της στην αγορά. Το ίδιο δεν έκανε με την ΟΑ την αγόρασε μια ΜΙΝΓΚ, αγόρασε airbus και τέλος έγινε Α3.
Μας ενδιαφέρει να πετάξει η εταιρεία και αν μας εξυπηρετεί με λογικό εισιτήριο να την χρησιμοποιήσουμε. Από κει και πέρα αν μας κόπτει τόσο πολύ = μπορεί να ενδιαφερόμαστε για τα συμφέροντα κάποιας εταιρείας που υπηρετούμε, και της χαλάει την πιάτσα.
Αν όλα αυτά γράφονται για να ενημερωθούν οι Έλληνες πιλότοι και αεροσυνοδοί για να μην χάσουν τους μισθούς τους, δεν πειράζει μεγάλα παιδιά είναι και ας αναλάβουν τα ρίσκα τους.
Όλοι για το κέρδος τρέχουν, έτσι και αυτοί. Πάλι εάν είναι πλυντήριο τότε για το κέρδος το κάνουν.
Να μην ταλαιπωρήσουν επιβάτες και να μην τους φάνε τα λεφτά των εισιτηρίων.
Έλεος πια, φτάνει η γκρίνια αν έχετε να γράψετε κάτι ενημερωτικό, γράψτε το.
*****************************
Μια και είστε ειδικοί στις οικονομοτεχνικές μελέτες, μπορείτε να μου λύσετε μια απορία. Γιατί οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν τα μακρινά δρομολόγια σε οικονομικότερες τιμές εισιτηρίων (τιμή/ διανυθέντα χλμ) και είναι κερδοφόρα τα δρομολόγια, ενώ τα μικρής διάρκειας δρομολόγια είναι πανάκριβα και μερικοί ισχυρίζονται ότι είναι ζημιογόνα;
Δεν κάνω πλάκα αλλά από προσωπική εμπειρία μέσο όρο πληρώνω €58 την ώρα σε ταξίδια (με επιστροφή) πάνω από 7-13 ώρες ενώ ταξίδια λιγότερο των 3 ωρών τα έχω πληρώσει μέσο όρο €74 την ώρα και ταξίδια λιγότερο της 1 ώρας τα έχω πληρώσει κατά μέσο όρο €130 την ώρα..... Δεν νομίζω να συντελεί τόσο το κόστος των επιμεριζόμενων φόρων.