SkyEurope

Re: SkyEurope στην Αθήνα

έχω ταξιδεψει πολλές φορές me skyeurope.
όταν ήταν στα καλά της ,είχε πληρότητα πάνω από 70 τοις εκατό.
τώρα ζήτημα να είχε 40 τοις εκατό.
εδώ πρέπει να υπολογίσουμε και αυτούς που χάνουν τις πτήσεις από τα ξαφνικά ''κουφά'' της εταιρείας!
Μπρατiσλάβα ήμουν,στην έδρα της και δεν υπήρχε επικοινωνία!άφαντη σαν εταιρεία!
πάλι καλά που από τύXη στο ίντερνετ είδα στον ιστότοπο του αεροδρομίου της Βιέννης ότι η πτήση μου για Θεσσαλονίκη ακυρώθηκε γιατί τους έδιωξαν!
Στην Θεσσαλονίκη ο αερολιμενάρχης μας είπε ότι είναι ζήτημα ημερών και πως το προσωπικό που είχαν(συνεργαζόμενο),μία κοντή και μία ξεβαμμένη ξανθιά, δεν υπάρχει πια.....
η εταιρεία χάνει επιβάτες γιατί είναι αναξιόπιστη.
Στο αεροδρόμιο της Μπρατισλάβας(ΤΎΠΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΊΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΈΛΗς-Καστοριάς),τους βαρούσαν στο ξύλο τους 5 υπαλλήλους και οι καυμμένοι έλεγαν ότι είναι απλήρωτοι από τον Οκτώβριο....(τους δίνουν λίγα € έναντι....)
Ακόμα με εκπλήσει με τι ευκολία λέτε κάποιοι ότι δεν τίθεται θέμα ασφάλειας...
Μία σλοβάκικη εταιρεία,σε μία χώρα που δεν υπάρχει ακόμα ψηφιακή τηλεφωνία(το διαπίστωσα όταν πήρα τηλ από εκεί την εταιρεία και ζητούσε να πατήσεις 2 στα αγγλικά...)που είναι έτη φωτός πίσω,που οι πιλότοι δεν έχουν να φάνε σάντουιτς ,που γίνοντε όλα τελευταία στιγμή,ποιός μας εγγυάται ότι υπάρχει η προβλεπόμενη ασφάλεια....
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

συμφωνώ απόλυτα με τον ευγένη! θέμα ασφάλειας σαφώς και υπάρχει.

έχω ταξιδέψει στο παρελθόν με την skyeurope.

αλλά πλέον δε το κάνω με τίποτε.

είμαι οπαδός των λοκο και το ξέρετε.

δε με νοιάζει αν θα φάω στο αεροπλάνο. δε με νοιάζει αν έχω θέση παράθυρο. δε με νοίαζει αν έχω 1in xtra leg room.

με νοιάζει να πετάω με σύχγρονο α/σ (οχι με fokker αγαπητή KLM).

πάνω απο όλα η ασφάλεια...

" bye bye skyeurope"
MOL.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Εσεις τωρα πηγατε στο αλλο ακρο ,μην κινδυνολογουμε ετσι,κα8ε εταιρεια περναει τετοιες κρισεις αλλα πιστευω σε θεματα ασφαλειας δεν τιθεται θεμα και εδω να πω οτι πιο συνα χαλουν τα αεροσκαφη των Κυπριακων Αερογραμμων παρα της Sky.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Αγαπητέ Valentino
Μήπως μπορείς να βάλεις link των πηγών σου για τα στατιστικά που αναφέρεις???
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Δεν χρειαζονται στατιστικα στοιχεια οι ιδιοι των Κυπριακων τα λενε αυτα , οτι κοστιζει στην εταιρεια που καθε μια την αλλη μενουν τα αεροσκαφη της στο εδαφος,δεν λεω οτι τιθεται θεμα ασφαλειας αλλα ο ιδιος ο προεδρος το ειπε γι'αυτο και γινεται η αντικατασταση των παλιων αεροσκαφων με σχετικα καινουργια.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Λυπάμαι αλλά κάνεις μία λογική υπέρβαση.
Άλλο πράγμα το κόστος που έχει η εταιρεία λόγω μίας βλάβης που αναγκαστικά θα κρατήσει το αεροπλάνο στο έδαφος και άλλο πράγμα η ασφάλεια πτήσεως.

Αν δηλαδή η ΧΧΧ εταιρεία που είναι πνιγμένη στα χρέη και το παραμικρό Ευρώ το έχει ανάγκη επιλέγει να στέλνει τα αεροσκάφη της με κάποια έλλειψη που αντίστοιχα η ίδια έλλειψη κρατά το αεροσκάφος της Cyprus στο έδαφος τότε μάλλον υπάρχει θέμα . Δέν νομίζεις???

Μήν παίρνεις λοιπόν "όρκο" λέγοντας
valentinovissi":2au8riju said:
κα8ε εταιρεια περναει τετοιες κρισεις αλλα πιστευω σε θεματα ασφαλειας δεν τιθεται θεμα
.

Επίσης είναι τουλάχιστον αθέμιτο και αντιδεοντολογικό να λες ευθέως ότι στην ΑΑΑ εταιρεία τα αεροσκάφη της χαλάνε συχνότερα από την ΧΧΧ εταιρεία και να μην παραθέτεις δεδομένα.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Καλησπέρα,
Μία εταΙρεία με παλαιό στόλο είναι λογικό να κρατά τα αεροσκάφη στο έδαφος με περισσότερα περιστατικά.
΄Οσο γιά τα χρέη ,είναι πολλές αυτές που έχουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα αλλά αυτό πιστεύω δεν επηρεάζει την ασφάλεια . Νομίζω πως στην Ευρώπη
τα πράγματα είναι πολύ μπροστά σε θέματα ελέγχων.
Όμως εδώ πρέπει να λέμε τη γνώμη μας ,χωρίς να κολλάμε , είτε αυτό αρέσει σε κάποιες εταιρείες ή όχι. Δεν είναι αντιδεοντολογικό απλά επειδή εγώ και άλλοι νομίζω δεν ειμαι επαγγελματίας του χώρου γιά νε επωφεληθώ κάτι .
Εγώ που πέταγα προ 15 ετών πολύ συχνά με Tupolev
στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες , θέλω να σας πώ πως πολλές κρατικές της ευρώπης με κάνουν να φοβάμαι λίγο , με πρώτη απ'όλες την SAS και τα αρχαία της MD. Και έχει και το ατύχημα στη Μαδρίτη πριν ένα χρόνο με το MD Spanair που "έμεινε" στην απογείωση.
Όταν πετάω με ένα καινούριο α/ς είναι λογικό να έχω μία καλύτερη αίσθηση από ότι με ένα χρέπι . ΄Ετσι τουλάχιστον νοιώθω εγώ . Και δεν
δίνω καμία σημασία στις αξιολογήσεις των πιλότων γιά δύο λόγους . Επειδή δεν μπορώ να ελέγξω την αξιοπιστία τους και δεύτερον σε αυτές
τις αξιολογήσεις έρχονται πάντα πρώτοι οι Ελληνες .
Η Skyeurope είναι μία εταιρεία που δυστυχώς δεν νομίζω ότι θα υπάρχει μετά το τέλος του reorganisation.
Έχω πετάξει πολλές φορές σε πολλούς προορισμούς και τις επόμενες ημέρες και μήνες προκειται να πετάξω πάλι .
Πάντα απόλαυσα τις πτήσεις μου , δεν ένοιωσα πότε ανασφάλεια και θεωρώ πως είναι το the best buy στην Ευρωπαική αγορά.
Ισως είμαι και λίγο τυχερός επειδή η μοναδική μεγάλη καθυστέρηση(2 ώρες) που μου έτυχε ήταν πριν 2 χρόνια σε πτήση από Πράγα γιά Βρυξελλες.
Βέβαια μου έχουν τύχει και ακυρώσεις πτήσεων ( Πράγα-Κοσίτσε) ακριβώς τα ίδια όμως έχω πάθει και με άλλες κρατικές εταιρείες (ονόματα μη λέμε)
που είχα πληρώσει εισιτήρια τρελλά λεφτά.
Μη φοβάστε , και απολαύστε τις πτήσεις όσο ακόμα πετάνε.
 
καλημέρα παιδιά σκεφτομαί και εγω να ταξιδέψω με sky europe τον γενάρη για πράγα αλλά με αυτα που βλέπω εδω εχω αρχισει να ανησηχώ. πιστευεται οτι θα πετάει ακόμα τον γεναρη? επίσης θα ξεκινήσω το ταξίδι μου απο ρόδο και πρέπει να κλείσω και ροδο - αθήνα, οταν κανουν αλλαγές ενημερουν έγκαιρα? ποσο καιρο πριν? :?:
 
Ειδικα για Πραγα γιατι δεν κλεινεις με το http://www.click4sky.com το οποιοι "πουλαει" θεσεις της CSA προς 98 ευρω r/t τελικη τιμη(αρκει να κανεις e-check in).. Απ'οτι ειδα εχει θεσεις και για τον Γεναρη..
 
η skyeurope κάνει αλλαγή ώρας όπωτε θέλει,αυτό δεν πειράζει,το κακό είναι ότι δεν σε ενημερώνει...
τουλάχιστον να ξέρεις από πιό αεροδρόμιο πετάς...
κλείσε εισιτήριο,πάνε στο αεροδρόμιο και μπες στο καφέ αεροπλάνο-πούλμαν,ζήσε την ''περιπέτειά'' σου με την πτήση,κατάλαβε πόσο αξίζει η ζωή και στο μέρος που θα σε πάνε κοίταζε το ταβάνι του ξενοδοχείου με τις ώρες!
Όταν συνέλθεις ψάξε για λεωφορείο επιστροφής ή για 100γρ. ηρεμιστικά και γύρνα στην πατρίδα...
ερώτημα.
μία εταιρεία αεροπορική που δεν έχει 300 € να τυπώσει νέα διαφημιστικά για αυτά που πουλάει μέσα στο αεροπλάνο(όταν είναι πτήση με αεροπλάνα της,στα μισθωμένα ούτε νερό....),
άν χαλάσει ένα εξάρτημα του αεροπλάνου πχ που κάνει 100 € ,π.χ το μπουζί του κινητήρα,τί κάνει?
ναα΄
αγοράσει αποκλείεται...
το κολλάνε με σελλοτέιπ?
 
Top