SkyEurope

Στην Θεσσαλονίκη ο αερολιμενάρχης μας είπε ότι είναι ζήτημα ημερών και πως το προσωπικό που είχαν(συνεργαζόμενο),μία κοντή και μία ξεβαμμένη ξανθιά, δεν υπάρχει πια.....

Φιλε EYGENIS επειδη ξερω τα ατομα στα οποια αναφερεσαι με τα συγκεκριμενα υποτιμητικα σχολια,θα σε παρακαλουσα να εκφραζεσαι λιγο πιο κοσμια! Αν η εταιρεια ειναι για φουντο, δεν φταει το προσωπικο της συγκεκριμενης εταιριας που τους εξυπηρετει στην Θεσ/νικη.

Οσο για την ασφαλεια των πτησεων,υποθετω υπαρχουν στα κρατη στα οποια εχει την βαση της, ΥΠΑ για να ελεγξουν αν μπορουν να πετανε αεροσκαφη ή οχι ετσι??

Μία σλοβάκικη εταιρεία,σε μία χώρα που δεν υπάρχει ακόμα ψηφιακή τηλεφωνία(το διαπίστωσα όταν πήρα τηλ από εκεί την εταιρεία και ζητούσε να πατήσεις 2 στα αγγλικά...)που είναι έτη φωτός πίσω,που οι πιλότοι δεν έχουν να φάνε σάντουιτς ,που γίνοντε όλα τελευταία στιγμή,ποιός μας εγγυάται ότι υπάρχει η προβλεπόμενη ασφάλεια....

Συγνωμη οι εταιριες απο τις οποιες νοικιαζε-ζει αεροπλανα η ΟΑ ηταν πιο ασφαλης??Βλεπε Air Via, Bulgaria Air, Hola Airlines, Sky Wing
Τουλαχιστον η SkyEurope πεταει 5-6 χρονια τωρα και ποτε δεν αναφερθηκε το παραμικρο.Ας βγει καποιος με την απαραιτητη πηγη βεβαια και οχι λογια του αερα να με διαψευσει.

Τα πραγματα ειναι πολυ απλα!Αν θες να πληρωσεις παραπανω και να πας στον προορισμο σου χωρις ενδεχομενη καθυστερηση ή ακυρωση διαλεξε αλλη εταιρια και οχι την συγκεκριμενη.Αυτα!
 
Αγαπητέ Eugenis,
καταρχήν, επειδή εσύ μπορεί να χρειάστηκες ενδοφλέβια χορήγηση ηρεμιστικών, δεν σημαίνει ούτε ότι δεν τηρούνται οι έλεγχοι ασφαλείας σε ένα αεροσκάφος, ούτε ότι όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες θα πάθουν το ίδιο πατατράκ που έπαθες εσύ. Συνεπώς μην σπέρνεις τον πανικό, εκτός αν το επάγγελμά σου σχετίζεται άμεσα με την αεροπορία (πιλότος, μηχανικός αεροσκαφών) και μπορείς να τεκμηριώσεις με υπαρκτές αποδείξεις αυτά που λες. Όλα αυτά περί αλλαγής μπουζί (που είσαι και σίγουρος ότι κοστίζει 100 ευρώ) και διαφημιστικών, νομίζω ότι δεν είναι σοβαρά. Ευχαριστώ.
 
Δεν νομίζω ότι χρειάζονται προσωπικές κόντρες μεταξύ των μελών, παρά μόνο καλοπροαίρετη επιχειρηματολογία και επικοδομητικός διάλογος.
Όταν υπάρχουν συσωρευμένα οικονομικά προβλήματα , αντικειμενικά όλες οι δραστηριότητες τείνουν να λειτουργούν εν δυνάμει οριακά. Κατά την εκτίμησή μου το ζήτημα ασφάλειας στη συγκεκριμένη εταιρία μάλλον εξελίσεται κι αυτό σε οριακό επίπεδο, άσχετα από όποιους υποτιθέμενους ελέγχους όποιας ΥΠΑ κλπ. Σίγουρα το κυρίαρχο από πλευράς πρωτεραιότητας είναι η ασφάλεια, όταν όμως υπάρχει αντικειμενική αδυναμία, τότε μπορεί να αρχίσει ντόμινο παρατράγουδων, το οποίο σε κάποιους τομείς έχει αρχίσει.
Το σπουδαιότερο κριτήριο για όποια μας επιλογή ( πολλώ δε μάλλον για την ζωή μας , για την οποία τουλάχιστον επιβάλεται να ελαχιστοποιούμε όποιο ανάλογο ενδεχόμενο ρίσκο ) δεν πρέπει να είναι το φθηνότερο , διότι σχεδόν ποτέ ποσοστιαία και αναλογικά δεν είναι το καλύτερο ή εν προκειμένω το ασφαλέστερο.
Είναι ορατή πλέον η αντίστροφη μέτρηση βιωσιμότητας της εταιρίας, ας βρει το δρόμο της πρώτα στο έδαφος , να επαναφέρει τα NG που ξαναγέμισε με παλιά 300/ρια κλπ ( διότι δεν είναι η τ. ασφαλής ΟΑ, να τα χώνει το Δημόσιο για να μπορεί να συντηρεί με πτητική ασφάλεια τα όποια σαράβαλα ) και μετά βλέπουμε!
 
Α)μπορεί η εταιρεία αν χρειαστεί αύριο 1000 € να τα βρεί?χρωστάειπαντού.δεν έχει 300 € να τυπώσει κατάλογο μενού.
Αλήθεια πόσο κάνει ένα μπουζί>>>?και εάν χρειαστεί να αλλαχτεί μπορεί να το κάνει?τώρα.αύριο-μεθαύριο.όχι παλιά,όχι αν ξαναανακάμψει.
Β)Velerefontis,εφόσον ξέρεις τις κοπέλες στο Μακεδονία,ας τις πεις να μας γράψουν τις εντυπώσεις από την συνεργασία τους....
Γ)ΓΙΑ 30 €-40€ ΛΙΓΌΤΕΡΑ δεν αξίζει να πηγαίνεις Βιέννη με 8 ώρες συνολική καθυστέριση και να ενημερώνεσαι τυχαία ότι η επιστροφή σου θα είναι από άλλη χώρα και άλλο αεροδρόμιο...(Μπρατισλάβα.)
ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
Σας θεωρώ όλους συν-υπεύθυνους εαν πάθει κάτι κάποιος με πτήση της συγκεκριμένης εταιρείας.
Αν έχετε πετάξει τους τελευταίους 3 μήνες,ιδίως τις τελευταίες 10 μέρες,ξέρετε πολλά....
Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει κόντρα,συζήτησή κάνουμε και καταθέτουμε απόψεις και εμπειρίες...

υ.γ AOA πολύ σωστή η τοποθέτισή σου.
marabou ,αν ταξίδευες με την αιρ-ΜΑΠ-τζετ που εκτελεί δρομολόγια της σκαι τώρα με το ΕΜ-ΝΤΙ του Ωνάση,θα έλεγες τα ίδια...
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα!Αν θες να πληρωσεις κάτι παραπανω και να πας σίγουρα στον προορισμο σου χωρις ενδεχομενη καθυστερηση ή ακυρωση διαλεξε αλλη εταιρια και οχι την συγκεκριμενη.Αυτα!Velerefontis
 
Φιλε ΑΟΑ,δεν ειναι προσωπικη κοντρα,συζητηση κανουμε,απλα βλεπω απο το συγκεκριμενο μελος καθε τρεις και λιγο,αρνητικα σχολια για την συγκεκριμενη εταιρια.Και ρωταω γιατι αφου εισαι τοσο απογοητευμενος,σπασμενος,εξοργισμενος συνεχιζεις να πετας με την SkyEurope?Απλη λογικη ειναι!Αν εγω παω καπου να φαω και δεν μου αρεσει,δεν προκειται να ξαναπαω.Ετσι αν η εταιρια αυτη σου ακυρωση πτηση ή ακομη φοβασαι για την ασφαλεια σου,διαλεξε καποια αλλη αεροπορικη εταιρια.Απλα ειναι τα πραγματα...Ομως οταν δινεις 50-60 Ευρωπουλα σε r/t πτηση SKG-VIE μην περιμενεις να σου προσφερουν και χαβιαρι!Σαν να πηγαινω εγω στο Hotel του μπαρμπα Γιωργου και να μενω με 30 Ευρω το βραδυ και να περιμενω να εχει τις ανεσεις του Kempinski(παραδειγμα).Σε καθε επιλογη που κανεις ζυγιζεις υπερ και κατα.Δινεις 60 στην Skyeurope η δινεις 150-200 σε CSA ή Austrian
 
A) Aπ' οσο γνωριζω η εταιρια τουλαχιστον στο SKG το τελευταιο διαστημα πληρωνει cash(καποιες χιλιαδες Ευρω σε καθε πτηση).Ψαξε σε μια μαντρα ανταλλακτικων στο νετ και θα βρεις την απαντηση για το μπουζι...
Β)Νομιζεις πως οι υπαλληλοι της εταιριας θα κατσουν να σκασουν για την Skyeurope?Δεν εχουν αγορασει και μετοχες για να τους νοιαζει
Γ) Οποτε εφοσον δεν αξιζει την ταλαιπωρια παρε την Austrian και πανε στην Βιεννη.Πιο απλο δεν γινεται!
ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
Σας θεωρώ όλους συν-υπεύθυνους εαν πάθει κάτι κάποιος με πτήση της συγκεκριμένης εταιρείας.
Αν έχετε πετάξει τους τελευταίους 3 μήνες,ιδίως τις τελευταίες 10 μέρες,ξέρετε πολλά....

Τωρα αυτο που κολλαει???Μας ανηκει η SkyEurope η μηπως πουλαω εισιτηρια της??Πεταξα 31 Ιουλιου απο Βιεννη για Θεσ/νικη,ηρθα στην ωρα μου,αεροπλανο Β737-300 Air Slovakia OM-ASE.παλιο αλλα την δουλεια του την εκανε!
marabou ,αν ταξίδευες με την αιρ-ΜΑΠ-τζετ που εκτελεί δρομολόγια της σκαι τώρα με το ΕΜ-ΝΤΙ του Ωνάση,θα έλεγες τα ίδια...

Ταξιδεψε με ΟΑ και MD Sky Wings,ειναι καλυτερα...Α και το Md της mapjet το εχει νοικιασει και η ΟΑ αν κοιταξεις olympic leased planes 2009
 
EYGENIS":1t73a45x said:
ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
Σας θεωρώ όλους συν-υπεύθυνους εαν πάθει κάτι κάποιος με πτήση της συγκεκριμένης εταιρείας.

Μονο στον εισαγγελεα μη μας πας γιατι αγχωνομαστε, ασε που εχω να κλεισω μια τρελλη μπιζνα και δεν θελω να αμαυρωθει το λευκο σαν περιστερι ποινικο μου...

(το διαβασαμε κι αυτο :D )
 
Σόρρυ κι όλας, αλλά κάθε λίγο και λιγάκι μου έρχεται μια ειδοποίηση, επειδή θέλω να παρακολουθώ το θέμα, αλλά δυστυχώς μπαίνω και διαβάζω τα ίδια και τα ίδια... Τα εμπεδώσαμε πλέον: η Σκάει Γιούροπ είναι μια ασφαλέστατη και πολύ καλή εταιρεία που αλλάζει συνέχεια πτήσεις και αεροδρόμια.
 
Γειά χαρά , η συζήτηση έχει ανάψει .
Είναι ένας διάλογος και δεν πρέπει να παρεξηγούμε κανέναν γιά τον τρόπο που έχει συνηθήσει να συζητά.
Εγώ τώρα θυμήθηκα δύο περιστατικά που έζησα στο αεροδρόμιο της Πράγας και στη Βιέννη.Το ένα από αυτά την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008 .
Εκείνο το βράδυ λοιπόν , πέταγα με την Skyeurope γιά την Αθήνα. Όταν έφτασα στο Rynize περίπου στις 21.30 συνάντησα κάποιους Έλληνες οι οποίοι ήταν αγανακτησμένοι
αλλά και συγχρόνως εντυπωσιασμένοι , λέγοντάς μου πως το αεροδρόμιο της Αθήνας είχε κλείσει λόγω χιονοπτώσεων και οι πτήσεις είχαν αναβληθεί .
Και εγώ πραγματικά εντυπωσιάστηκα και κατευθήνθηκα προς το γκισέ της Sky γιά να διαπιστώσω πως η εταιρεία έκανε κανονικά check-in. Στις επίμονες
ερωτήσεις όλων μας απαντούσαν πως το αεροδρόμιο ΕΛ.ΒΕΝ. άνοιξε και η πτήση μας( 23.10 - 02.50 +1 )θα γίνει κανονικά χωρίς καμία καθυστέρηση .
Αντίθετα στο γκισέ της CZA έλεγαν στον κόσμο πως η πτήση τους ακυρώνεται λόγω κλειστού αεροδρ. και οι επιβάτες θα πετάξουν με την επόμενη πτήση της
CZA το πρωι στις 11.00 περίπου. Σημειώνω εδώ πως οι δύο πτήσεις ήταν προγραματισμένες για την ίδια ώρα με 10 λεπτά διαφορά ,νωρίτερα νομίζω η πτήση
των Τσέχικων.
Σε αυτό το σημείο καταλαβένεται πως υπήρξε μία αλληλουχία θεωρήσεων μεταξύ των λιγοστών επιβατών και των δύο εταιρειών . Άλλος έλεγε πως εμάς θα
μας κατέβαζαν στο SKG ,άλλοι πως η Sky διακινδυνεύει τις ζωές μας , άλλοι πως μας τσεκάρουν και η πτήση θα έχει τεράστια καθυστέρηση και πολλοί
βέβαια από την μεριά των επιβατών της Τσέχικης διαμαρτύρονταν επειδή ήθελαν να επιστρέψουν το συντομώτερο και καταλάβαιναν πως οι Τσέχοι είχαν
βρεί μία πολύ ωραία ευκαιρία να ακυρώσουν μία πτήση που θα πήγαινε άδεια. Τα χρήματα που θα πλήρωναν στα ξενοδοχεία ήταν τίποτα μπροστά στο κόστος της πτήσης που γλύτωσαν.
Περιτό να πω πως η πτήση της Sky έφυγε στην ώρα της και έφτασε στην ώρα της ,σε μία καταπληκτική προσγείωση σε διάδρομο που θύμηζε Σκανδιναβία.
Οι επιβάτες των Τσέχικων ξαναγύρισαν το πρωί στο αεροδ. γιά να φτάσουν στην Αθήνα με 14 ώρες καθυστέρηση από το αρχικό τους πρόγραμα, με τη σιγουριά μιας εταιρείας που τους τα πήρε μεν χοντρά αλλά νοιάζεται πάνω από όλα γιά αυτούς.
Το άλλο περιστατικό ήταν το Μάρτιο του 2003 με τον πόλεμο στο Ιράκ ( ελπίζω να μήν κάνω λάθος την ημερομηνία). Τότε ταξίδευα πάλι στη Πράγα αλλά πέταγα με ΟΑ στη Βιέννη επειδή δεν υπήρχαν οι πτήσεις της SKY ούτε της Easyjet γιά Βερολίνο. Στην επιστροφή λοιπόν αφού έχω πάρει το τρένο και κατευθύνομαι στη Βιέννη μία μέρα νωρίτερα με ειδοποιούν τηλεφωνικώς πως η πτήση μου ακυρώνεται γιά λόγους ασφαλείας και θα πετάξω αν θέλω την επόμενη μερα . Δεν μου καλύπτουν μου είπαν ξενοδοχείο επιδή με ειδοποίησαν εγκαίρως.
Το αποτέλεσμα ήταν να πληρώσω εγώ μία επιπλέον διανυκτ. στη Βιέννη , που δεν είχα λόγο επειδή έχω διαμέρισμα στην Πράγα , και να ταξιδεύσω μία ημέρα αργότερα με ένα α/ς που επέβαιναν συνολικά λιγότερα από 25 άτομα έπειτα και από τη συγχώνευση των δύο πτήσεων και ένα εισιτήριο που είχα πληρώσει 250 ευρώ.
Καταλαβένετε ίσως τη χαρά μου όταν αργότερα ξεκίνησαν οι γραμμές της Easy γιά Βερολίνο και της Sky γιά Πράγα.
Όλες αυτές τις γιά πολλούς από εσας ασφαλείς και αξιόπιστες εταιρείες , τις έχω πληρώσει χοντρά λεφτά και ειλικρινά ποτέ δεν αισθάνθηκα ούτε ότι είμαι περισσότερο ασφαλής και ποτέ δεν απόλαυσα καμία υπηρεσία αξιοπιστίας που ερχόταν σε αντίθεση με το συμφέρον τους.
Εχω πολλά να πω και γιά την Aegean γιά θέμα που τους έκανα καταγγελία και δικαιώθηκα αλλά και για την SAS η οποία παραδόξως ανήκει σε μιά χώρα με κουλτούρα τέτοια που ποτέ δεν περίμενα πως μπορεί να συμπεριφερθει έτσι . Δεν έχω συναντήσει τίποτα άλλο σε αυτή τη χώρα που να λειτουργεί με αυτόν τον απαξιοτικό τρόπο γιά του πελάτες της από την αεποπορική τους εταιρεία SAS. Κανένα δικαίωμα γιά αυτούς δεν είναι αυτονόητο ,αν δεν γνωρίζεις και μπορείς να το διεκδικήσεις.
Σας κούρασα , εγώ δεν φοβάμαι τις πτήσεις , σέβομαι το ανθρώπινο δυναμικό αέρος χωρίς να τους θεοποιώ και είμαι οπαδός όλων των χαμηλού τιμολογίου πτήσεων επειδή όπως είπα παραπάνω πετάω χρόνια και νομίζω πως τα τεραστια ποσά που έχω πληρώσει στις αεροπορικές ποτέ δεν πήγαινάν γιά την ασφάλεια μου ή την άνεση μου αλλά κατασπαταλούνταν σε ένα είδος βιομηχανίας που εξυπηρετούσε άπειρους τσαμπατζήδες και κουβαλούσε έναν μύθο που σήμερα αποτελεί μακρυνό παρελθόν. Ευτυχώς .
 
Top