Γειά χαρά , η συζήτηση έχει ανάψει .
Είναι ένας διάλογος και δεν πρέπει να παρεξηγούμε κανέναν γιά τον τρόπο που έχει συνηθήσει να συζητά.
Εγώ τώρα θυμήθηκα δύο περιστατικά που έζησα στο αεροδρόμιο της Πράγας και στη Βιέννη.Το ένα από αυτά την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008 .
Εκείνο το βράδυ λοιπόν , πέταγα με την Skyeurope γιά την Αθήνα. Όταν έφτασα στο Rynize περίπου στις 21.30 συνάντησα κάποιους Έλληνες οι οποίοι ήταν αγανακτησμένοι
αλλά και συγχρόνως εντυπωσιασμένοι , λέγοντάς μου πως το αεροδρόμιο της Αθήνας είχε κλείσει λόγω χιονοπτώσεων και οι πτήσεις είχαν αναβληθεί .
Και εγώ πραγματικά εντυπωσιάστηκα και κατευθήνθηκα προς το γκισέ της Sky γιά να διαπιστώσω πως η εταιρεία έκανε κανονικά check-in. Στις επίμονες
ερωτήσεις όλων μας απαντούσαν πως το αεροδρόμιο ΕΛ.ΒΕΝ. άνοιξε και η πτήση μας( 23.10 - 02.50 +1 )θα γίνει κανονικά χωρίς καμία καθυστέρηση .
Αντίθετα στο γκισέ της CZA έλεγαν στον κόσμο πως η πτήση τους ακυρώνεται λόγω κλειστού αεροδρ. και οι επιβάτες θα πετάξουν με την επόμενη πτήση της
CZA το πρωι στις 11.00 περίπου. Σημειώνω εδώ πως οι δύο πτήσεις ήταν προγραματισμένες για την ίδια ώρα με 10 λεπτά διαφορά ,νωρίτερα νομίζω η πτήση
των Τσέχικων.
Σε αυτό το σημείο καταλαβένεται πως υπήρξε μία αλληλουχία θεωρήσεων μεταξύ των λιγοστών επιβατών και των δύο εταιρειών . Άλλος έλεγε πως εμάς θα
μας κατέβαζαν στο SKG ,άλλοι πως η Sky διακινδυνεύει τις ζωές μας , άλλοι πως μας τσεκάρουν και η πτήση θα έχει τεράστια καθυστέρηση και πολλοί
βέβαια από την μεριά των επιβατών της Τσέχικης διαμαρτύρονταν επειδή ήθελαν να επιστρέψουν το συντομώτερο και καταλάβαιναν πως οι Τσέχοι είχαν
βρεί μία πολύ ωραία ευκαιρία να ακυρώσουν μία πτήση που θα πήγαινε άδεια. Τα χρήματα που θα πλήρωναν στα ξενοδοχεία ήταν τίποτα μπροστά στο κόστος της πτήσης που γλύτωσαν.
Περιτό να πω πως η πτήση της Sky έφυγε στην ώρα της και έφτασε στην ώρα της ,σε μία καταπληκτική προσγείωση σε διάδρομο που θύμηζε Σκανδιναβία.
Οι επιβάτες των Τσέχικων ξαναγύρισαν το πρωί στο αεροδ. γιά να φτάσουν στην Αθήνα με 14 ώρες καθυστέρηση από το αρχικό τους πρόγραμα, με τη σιγουριά μιας εταιρείας που τους τα πήρε μεν χοντρά αλλά νοιάζεται πάνω από όλα γιά αυτούς.
Το άλλο περιστατικό ήταν το Μάρτιο του 2003 με τον πόλεμο στο Ιράκ ( ελπίζω να μήν κάνω λάθος την ημερομηνία). Τότε ταξίδευα πάλι στη Πράγα αλλά πέταγα με ΟΑ στη Βιέννη επειδή δεν υπήρχαν οι πτήσεις της SKY ούτε της Easyjet γιά Βερολίνο. Στην επιστροφή λοιπόν αφού έχω πάρει το τρένο και κατευθύνομαι στη Βιέννη μία μέρα νωρίτερα με ειδοποιούν τηλεφωνικώς πως η πτήση μου ακυρώνεται γιά λόγους ασφαλείας και θα πετάξω αν θέλω την επόμενη μερα . Δεν μου καλύπτουν μου είπαν ξενοδοχείο επιδή με ειδοποίησαν εγκαίρως.
Το αποτέλεσμα ήταν να πληρώσω εγώ μία επιπλέον διανυκτ. στη Βιέννη , που δεν είχα λόγο επειδή έχω διαμέρισμα στην Πράγα , και να ταξιδεύσω μία ημέρα αργότερα με ένα α/ς που επέβαιναν συνολικά λιγότερα από 25 άτομα έπειτα και από τη συγχώνευση των δύο πτήσεων και ένα εισιτήριο που είχα πληρώσει 250 ευρώ.
Καταλαβένετε ίσως τη χαρά μου όταν αργότερα ξεκίνησαν οι γραμμές της Easy γιά Βερολίνο και της Sky γιά Πράγα.
Όλες αυτές τις γιά πολλούς από εσας ασφαλείς και αξιόπιστες εταιρείες , τις έχω πληρώσει χοντρά λεφτά και ειλικρινά ποτέ δεν αισθάνθηκα ούτε ότι είμαι περισσότερο ασφαλής και ποτέ δεν απόλαυσα καμία υπηρεσία αξιοπιστίας που ερχόταν σε αντίθεση με το συμφέρον τους.
Εχω πολλά να πω και γιά την Aegean γιά θέμα που τους έκανα καταγγελία και δικαιώθηκα αλλά και για την SAS η οποία παραδόξως ανήκει σε μιά χώρα με κουλτούρα τέτοια που ποτέ δεν περίμενα πως μπορεί να συμπεριφερθει έτσι . Δεν έχω συναντήσει τίποτα άλλο σε αυτή τη χώρα που να λειτουργεί με αυτόν τον απαξιοτικό τρόπο γιά του πελάτες της από την αεποπορική τους εταιρεία SAS. Κανένα δικαίωμα γιά αυτούς δεν είναι αυτονόητο ,αν δεν γνωρίζεις και μπορείς να το διεκδικήσεις.
Σας κούρασα , εγώ δεν φοβάμαι τις πτήσεις , σέβομαι το ανθρώπινο δυναμικό αέρος χωρίς να τους θεοποιώ και είμαι οπαδός όλων των χαμηλού τιμολογίου πτήσεων επειδή όπως είπα παραπάνω πετάω χρόνια και νομίζω πως τα τεραστια ποσά που έχω πληρώσει στις αεροπορικές ποτέ δεν πήγαινάν γιά την ασφάλεια μου ή την άνεση μου αλλά κατασπαταλούνταν σε ένα είδος βιομηχανίας που εξυπηρετούσε άπειρους τσαμπατζήδες και κουβαλούσε έναν μύθο που σήμερα αποτελεί μακρυνό παρελθόν. Ευτυχώς .