SkyEurope

Re: SkyEurope στην Αθήνα

Επικοινωνήσαμε με e-mail μαζί τους και μας έδωσαν 3 επιλογές:
1. Επιστροφή χρημάτων
2. Να κρατήσουν τα χρήματα και να αφαιρεθούν από επόμενη κράτηση,
3. Να αλλάξουμε τις ώρες στο ίδιο δρομολόγιο.... που δεν υπάρχει!

Μάλλον όσο στενέυουν τα περιθώρια δεν είναι τόσο ευέλικτοι!

Anyway, για Κρακοβία έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα!
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

καλημερα! να κανω μια ερωτηση επειδη ειναι η πρωτη φορα που θα ταξιδεψουμε με την συγκεκριμενη εταιρια την αλλη Δευτερα κ γνωριζω οτι δεν εχει γραφεια καθολου στο ΕΛ.Βενιζελος.
παμε στο αεροδρομειο κ στην οθονη μας γραφει την πτηση κ σε ποιο πασο κανει check in? μη γελατε αλλα το εχω φοβερο αγχος!¨ :D :D
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Καλημέρα. Υπάρχει κανονικά στην οθόνη την πτήση και σου λέει πού πρέπει να πας για check - in. Μην αγχώνεσαι...Δε θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα που είναι αλλά don't worry...
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Το μέλλον της δεν φαίνεται και τόσο ρόδινο:
http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/4276301/

eleni^^, μην τρομάξεις αν δεν είναι το αεροπλάνο της SKY γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χρησιμοποιεί wet leased όπως κάνουν πολλές εταιρίες.
Παντός προσωπικά δεν θα έκανα κράτηση μαζί τους σε βάθος χρόνου γιατί η κατάσταση τους φαίνεται πολύ ρευστή.
Καλά να περάσετε στη Βιέννη.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

για την ωρα θελω να πιστευω πως μεχρι την επομενη βδομαδα δε θα εχει κλεισει :cool: να ειμαι τοοοοοοσο ατυχη πια δε το νομιζω! :rolleyes:
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Όταν όπως λέτε μία εταιρεία βρίσκετε λίγο πριν το κλείσιμο πως μπορεί να συμμετέχει στο διαγωνισμό για το πούλημα της Οα??
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Εκτός από την επιστροφή των αεροσκαφών, η εταιρεία δημοσίευσε τα οικονομικά στοιχεία της χρήσης του 2008 (preliminary) τα οποία είναι απογοητευτικά.

Τα έσοδα της αυξήθηκαν από 236,1 εκατομμύρια ευρώ στο ποσό των 260,9 εκατ.
Τα έξοδα της (με σημαντική αύξηση στα καύσιμα) αυξήθηκαν από 226,5 εκατ. στα 283,1 εκατ με αποτέλεσμα από 9,6 εκατ. gross profit το 2007 να κλείσει με 22,2 εκατ. ζημιές.
Οι ζημιές προ φόρων από 20,2 εκατ. αυξήθηκαν στα 54,3 εκατ. Αυτές οι ζημιές παρέα με τις ζημιές προηγούμενων χρήσεων έκαναν τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας το 2008 να είναι αρνητικά 61,3 εκατ.

Η παράταση για τη χρηματοδότηση από την Longstock δεν θεωρώ ότι είναι τυχαία. Η SKY έχει κάνει πολλές προσπάθειες (downsize) για να ανακάμψει αλλά έχει πέσει πολύ, χάνει πολλά λευτά σε τόκους, έχει σημαντικά αρνητικό cash flow και τώρα χάνει και αεροσκάφη.

Είναι πολύ αισιόδοξο το σενάριο να δώσει κάποιος λευτά για να την αγοράσει και να τη σώσει αφού με τα ίδια λευτά μπορεί να ανοίξει μια νέα εταιρεία. Γιατί ένας επενδυτής να θέλει να δώσει λευτά σε μια εταιρεία που αξίζει -61 εκατομμύρια; Τόσο μεγάλη προοπτική ανάπτυξης (μετά το downsizing) έχει ώστε να αποδόσει αυτή η επένδυση;

Ας ελπίσουμε ότι κάτι άλλο πιο σημαντικό υπάρχει πίσω απ όλη αυτή την ιστορία.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

οπως κ να εχει..δε νομιζω να μη ταξιδεψουμε... ε?
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Λογικά με αυτές τις τιμές πετρελαίου παίρνει μεγάλη ανάσα η εταιρία και θα περιορίσει τις ζημιές της.
Πάντως ο κόσμος κλείνει σαν τρελός εισιτήρια με αυτές τις τιμές.
Ήταν, είναι και θα είναι οι καλύτερες τιμές στην αγορά.
Και δε μιλάμε για τη σχέση ποιότητας με τιμή...

Πάντως πιστεύω πως η πρώτη κίνηση πριν κλείσει η εταιρία θα είναι να περιορίσει τα δρομολόγια και να κλείσει απλώς τις ζημιογόνες γραμμές...
Και σίγουρα αυτές δε περιλαμβάνουν τη διαδρομή Αθήνα - Πράγα και Αθήνα - Βιέννη που έχουν υψηλές πληρότηττες.
Ειδικά πλέον με την αλλαγή των ωραρίων των πτήσεων σε φυσιολογικές ώρες πτήσεων θα αυξήσει πιστεύω τις πληρότητες.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Δυστυχως το μελλον της εταιριας δειχνει πολυ δυσοιωνο και είχα κλείσει και εισιτήρια για το καλοκαίρι γμτ..
Πάλι καλα ήταν φθηνά, VIE-SKG 34 το άτομο Χ2 .Μια ερώτηση: Δεν είναι κάνα τραγικό ποσό αλλά αν κλείσει δικαιούμε κάποια επιστρογή ποσού?Να σας ενημερώσω ότι την ταξιδιωτική ασφάλιση δεν την είχα τσεκάρει
 
Top