sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αγαπητά μέλη, ειλικρινά η ζέστη είναι δυνατή το ξέρω αλλά.... εδώ ό άνθρωπος ανέφερε ό,τι βίωσε και μάλιστα με ειδικές λεπτομέριες. Όποιος έχει προθέσεις να αμφοσβητήσει τις λεπτομέριες αυτές ας ζητήσει από την εταιρεία να απαντήσει σχετικά. Άλλωστε, η εν λόγω εταιρεία έχει κατά καιρούς παρέμβει σε θέματά της μέσα σε αυτό εδώ το φόρουμ. Ας δούμε την ουσία και ας αφήσουμε τα λοιπά..

δικός σας
 
Αθηνα-Κοζανη με jetstream 41 πτηση την τριτη 8 και 30 η ωρα το αεροπλανο στην ωρα του και ειχε πληροτητα 90% ολα καλα και ομορφα κλασικη πορτοκαλαδα και τιποτα το περισσοτερο.Στην πρσγειωση ηρθαμε ψηλα και πιασαμε στην μεση και δεν σταματησαμε αμεσα οποτε καναμε backtrack και μολις εσβησαν οι μηχανες μας ειπανε να κατεβουν και οι επιβατες της Καστοριας αλλα δεν μας ειπανε τον λογο....το αεροσκαφος αποχωρησε μετα απο 1 και ωρα.Εγω πιστευω πως αργησαν επειδη τα φρενα ειχαν υπερθερμανθει, εσεις τι πιστευετε?


Συγνωμη εαν εχω ορθογραφικα
 
Πολύ πιθανόν να ισχύη αυτό που λές.Εφ'όσον ήρθατε "ψηλοί" και κάνατε touchdown στην μέση τού διαδρόμου,χρειάστηκε εντονώτερο "φρενάρισμα" γιά να μειώση ταχύτητα το αεροπλάνο και να μήν βγή στά χωράφια.Οπότε χρειάστηκε και περισσότερος χρόνος γιά να κρυώσουν τα φρένα.Επίσης έπρεπε το αεροπλάνο να αδειάση τελείως ώστε σέ περίπτωση (φτου κακά) πυρκαϊάς ή έκρηξης,να μήν υπάρξουν θύματα-γι'αυτό κατέβασαν και όσους θα συνέχιζαν γιά Καστοριά.
 
Ελπιζω να μην με ειρωνευεστε κυριε Hastaroth .....όσο για τα φρένα η υπόθεση που έκανα ήταν βάσει περιστατικών που μου έχουν αφηγηθεί οι ίδιοι οι πιλότοι αεροσκαφών τύπου 747-200 όπου τα φρένα είναι παλαιότερης τεχνολογίας και απλά δεν ήμουν σίγουρος για το εάν τα jetstream 41 έχουν παλαιότερης τεχνολογίας φρένα.


Eυχαριστώ. :great:
 
Δέν αντιλαμβάνομαι πού βλέπεις την ειρωνεία.Σού εξήγησα απλώς ότι η υπόθεση που έκανες πρέπει να ήταν σωστή,αφού λές ότι "πιάσαμε στη μέση" άρα είχε ο πιλότος λιγώτερο διάδρομο γιά να σταματήση,άρα έπρεπε να κάνη ισχυρότερη πέδηση και άρα τα φρένα υπερθερμάνθηκαν.
 
Αληθεια λετε,φιλοι του φορουμ,πως μπορει και επιβιωνει μια τετοια εταιρεια?Ας ειναι καλα οι επιδοτησεις!!!!!!Εστειλα μειλ πριν απο καιρο στον προεδρο της εταιρειας και του προτεινα διαφορα δρομολογια αλλα μαλλον δεν θελουν...μπελαδες!!!!!!!!!Ειμαι καινουργιος στο φορουμ,σας ευχαριστω για την φιλοξενια.Χαιρομαι που υπαρχουν τοσοι πολλοι φιλοι της πολιτικης αεροποριας!!!!!!!!!
 
Αγαπητοί συμφορουμισταί...Το site της εταιρείας (επιτέλους) αναναιώθηκε!! Σε σχέση με το προηγούμενο,είναι η μέρα με τη νύχτα...Η αλλαγή πρέπει να έγινε τις τελευταίες μέρες καθώς προ ολίγου καιρού είχα μπεί στο παλαιό site το οποίο πλέον έχει "κατέβει"...

Have a look.... http://www.skyexpress.gr/
 
Ωραίο το site, αλλά είναι κόπος να βάλουν κάποιον με αγγλικά (που να έχει μιλήσει -όχι να έχει πάρει το proficiency...) να κάνει την μετάφραση σωστά..;Ή να αφήνουν 2 κενά μεταξύ λέξεων κλπ, λεπτομέρειες δηλαδή που κάνουν την διαφορά μεταξύ μιας επαγγελματικής δουλειάς και μιας ερασιτεχνικής.
 
Φίλε Flesland,

Τα Αγγλικά είναι η μητρική μου γλώσσα και έχει βγάλει μαλλιά να το λέει αυτό το πράγμα στο οποίο αναφέρθηκες! Έχω επικοινωνήσει στο παρελθόν με κάποιες Ελληνικές εταιρίες και έχω προσφερθεί να διορθώσω διάφορα τέτοια λάθη στις ιστοσελίδες τους, αλλά δεν τους απασχολεί προφανώς ότι η σελίδα τους δεν είναι γραμμένη με ορθά Αγγλικά. Εντάξει πες πως δεν εμπιστεύτηκαν έναν άκυρο που έστειλε mail, άλλα τα λάθη παραμένουν ακόμα και τώρα.
 
Αγαπητέ Flynaked,

τα αγγλικά δεν είναι η μητρική μου γλώσσα και έτσι κάποια από τα λάθη φαντάζομαι ότι δεν τα διακρίνω καν. Δεν θέλει και πολύ όμως να καταλάβεις ότι αυτός που το έγραψε σκεπτόταν μάλλον στα ελληνικά. Το να προσλάβουν έναν μεταφραστή/φιλόλογο για 2 μέρες από τους τόσους που έχουμε στην χώρα δεν κοστίζει τόσο, πέρα ότι θα φάει και ψωμί κάποιος παραπάνω. Και αυτοί και η Imperial από την άλλη.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top