Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία
vassdel":29rdfz8j said:
redhell":29rdfz8j said:
@vassdel
Ναι μικρό κόστος. Κάποιον αυλοωθητή ίσως για να ανέβει το 332 στα 52000 πόδια?
Ok, sorry, δικό μου το λάθος. Δεν είναι 52000, είναι 35,36? Πάντως το σύστημα (νομίζω) είναι παρακάμψιμο, αλλά τέλος πάντων, δεν το έχω δει κιόλας.
Παρακάμψιμο από πάνω εννοείς;; Αυτό είναι αδιανόητο... Εκτός του ότι θα αγγίξεις το μέγιστο ύψος πτήσης πριν περάσεις την ανάπτυξη,
κατά την άνοδο πλησιάζεις επικίνδυνα την coffin corner. Ονομάζεται έτσι, γιατί αν την αγγίξεις βγαίνεις μόνο μέσα σε φέρετρο (coffin)!
Και παρεμπιπτώντος οι κορυφές στην ITCZ (περιοχή του δυστυχήματος) φτάνουν χαλαρά τα 50000 πόδια!
vassdel":29rdfz8j said:
northwest dc10":29rdfz8j said:
τι καταιγίδα ηταν αυτή που ήθελε 2 ώρες παράκαμψη, ακτίνα 1000 μίλια?
Η πολιτική της δικιάς μου "εταιρίας", είναι να περνάμε minimum 20ΝΜ από τις κατακόρυφες αναπτύξεις.
Εσύ φίλε vassdel έχεις την τύχη (ή ατυχία) να πετάς σε high risk εταιρία!!!
Στις εταιρίες αερομεταφορών, από όσα γνωρίζω, απαγορεύεται να αγγίξεις κόκκινες επιστροφές. Αν δεν μπορείς διότι το σύστημα έχει μεγάλο μήκος,
και εάν κάποιο εναλλακτικό αεροδρόμιο δεν είναι προσβάσιμο, κάνεις επιτόπου στροφή 180 μοιρών για να αποφύγεις τα χειρότερα (λέγε με AF447)!
vassdel":29rdfz8j said:
@ All:
Παιδιά, ένα φόρουμ είναι. Υποτίθεται πως αλλάζουμε απόψεις. Οπότε ο καθένας θα γράφει την δικιά του. Αν δεν αντέχετε να βλέπετε απόψεις, γιατί διαβάζετε το thread? Για να μάθετε τα νέα? Υπάρχουν ειδησεογραφικά σάιτ για αυτό το λόγο.
Επίσης, ακόμη κι αν διαφωνούμε με κάποιον, η ειρωνία δεν βοηθάει. Μπορείς να αντικρούσεις κάποιον με λογικά (έστω και υποθετικά) επιχειρήματα? Αν ναι, κάντο. Αν όχι, μη γράφεις τπτ. Κάνε κάπου αλλού trolling.
Προσυπογράφω!!!
HEJ_fan":29rdfz8j said:
Ερώτηση: Είναι δυνατόν μια faulty τουαλέττα (διαρροή ίσως) να προκαλέσει ζημιά και να χει επηρεάσει τη συνέχεια? Αν τσεκάρετε τα μηνύματα, στις 22:45 υπάρχει fault στα lavs, ενώ στις 02:10 αρχίζει ο καταιγισμός μηνυμάτων.
Εξαρτάται από το fault… Και δύσκολα θα μάθουμε αν δεν βρεθούν CVR και FDR (κοινώς, τα μαύρα κουτιά).
Και μία δική μου ερώτηση! Πώς ξέρουμε αν το LAV σημαίνει απαραιτήτως lavatory (τουαλέτα);;
Τέλος, επειδή κάποιος ανέφερε έναν captain που δήλωσε διάφορα στο Reuters, θέλω να πω πως αν πετάς 747 και είσαι τόσα χρόνια στα cockpit των Boeing, είναι αναμενόμενο να λες τις "γνωστές κακίες" για τα Airbus! Δεν είναι και η καλύτερη πηγή πληροφόρησης κατά τη γνώμη μου...