Ryanair

Προς το παρον τιποτα.
Απο την αλλη μου φενεται και ηλιθιο η ελληνικη κυβερνηση να παρακαλει μια τετοια εταιρια να ερθει.
Δε νομιζω οτι θα λυσει ολα τα αεροπορικα-τουριστικα προβληματα.
Με εξαιρεση καποιους λιγους ισπανικους-ιταλικους προορισμους οπου υπαρχει μια Charter παρουσια στους υπολοιπους η βασικη δεξαμενη τουριστων προερχεται σχεδον αποκλειστικα απο τη Ryanair!
H Eλλαδα οπου και να δει κανεις ειναι γεματη ειδικα φετος απο παρα πολλα Charter γιατι φετος οι Τ.Ο στραφηκαν σε εμας.
Ετσι λοιπον το πιο σωστο θα ηταν η ιδια η διοικηση της Ryanair να αποφασιζε να ενταξει την Ελλαδα στο δυκτιο των χωρων οπου πεταει.Εαν δε θελουν δε πειραζει ελευθερη οικονομια εχουμε αλλωστε.Αφου δεν τους κανουμε δεν πειραζει...
 
jeτflight ειχεις δικιο. αν δεν τους κανουμε ας μην ερθουν το θεμα ειναι πως οι περισσοτερες απο τις εταιριες οπως η ryan θελουν κινητρα για να ερθουν. δεν εχει στοχο το ελβεν εχει στοχο ας πουμε...την λαρισα η τον βολο.... και ερχεται ως τιμιος επιχειρηματιας και σου λεει πως προτιθεται να σου δημιουργησει επιπλεον κινηση 1,000,000 επιβατων μεσα σε 3 χρονια σε ενα αεροδρομιο που το χειμωνα μετραει περιστερια. αυτο που ζηταει ως ανταλλαγμα ειναι καλυτερη αντιμετωπιση σε σχεσ η με την αντιμετωπιση που εχει καποιος αλλος μεταφορεας που δεν σου εξασφαλιζει αυτην την κινηση. το βρισκω ποολυ λογικο και τα ευρωπαικα παραδειγματα (ιταλια και ισαπανια...που εχουν πολυ charter κινηση...) το επιβεβαιωνουν.

οι locos δημιουργουν ετησια κινηση οχι μονο καλοκαιρινη. το οτι η ελλαδα δεν κανει κινησεις να τις προσελκυσει ειναι φανερο απο το γεγονος πως δεν υπαρχει κανενα hub ακομα εδω.....
 
Η Easy θα φτάσει Ισραήλ τα επόμενα χρόνια - το ίδιο και η Ryan... Αν η τελευταία φτάσει και Κύπρο,
He said the operation of Ryanair to Cyprus would be a huge boost for tourism, particularly from Germany, which is a strong market for Cyprus, the second largest after the UK. Italy is also a growing market, with 20,000 Italians visiting Cyprus each year, and the additional Ryanair flights could bring that number up to 50,000, Photiou said, adding that this would be aided by the fact Ryanair was a low-cost carrier.
τότε δεν μπορεί, θα την κάνει και τη στάση ενδιάμεσα :?:


http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShAr ... ntrassID=2

The Israeli tourism minister has said easyJet will be offering flights to Israel within two years, and that talks with Ryanair had also taken place.

Speaking at a convention for hoteliers in Jerusalem the tourism chief Eli Cohen said he would strongly support the two low-cost operators should they decide to add Israel to their networks.

Eli Cohen told Haaretz.com that tourism was a key element in the future prosperity of Israel and that they have to compete with other countries to attract budget airlines, so benefiting from the visitors they bring.

"The low-cost airline easyJet will fly to Israel in less than two years," Mr Cohen said. "We are also talking to Ryanair, and flights priced at $150-$200 is not an exaggeration."

ψιλοτσιμπιμένο για lo-co;
 
Η περιπτωση της Κυπρου ειναι ιδια με αυτην του Μαροκο.Τα αρμοδια κυβερνητικα στελεχη αυτων των χωρων τουλαχιστον για τη δευτερη χωρα αποφασισαν να δωσουν γη και υδωρ στους μεγαλους <<φτηνους>> της Αγγλιας και Γερμανιας προκειμενου να πετουν.Εν μερη φενεται λογικο διοτι το Μαροκο κυνδινευει αν δεν εχει υποστει ακομα καποιες απο τις συνεπειες της τρομοκρατιας.Ετσι ενδεχωμενα να χασει ενα πολυ μεγαλο μερος τουριστων απο πτησεις charter.Yπαρχει αυτη η ανυσηχια και στο Ισραηλ ακομα πιο μεγαλη...
Προσωπικα πιστευω οτι και η Ελλαδα μπορει να αποτελεσει κερδοφορο προορισμο για τους 2 μεγαλους ομως το σωστοτερο ειναι να μην τους παρακαλαμε.
Ειναι χαζο να το βλεπουν οι τσαρτεραδες και να μην το βλεπουν αυτοι...
Εαν θελουν ας ερθουν αν δε θελουν δεν πειραζει ας πετανε εκει που τους πληρωνουν.
 
U R probably Right μπατ... είναι σαν να θεωρείς την Ryan (και εν γένει τις lo-cos) σαν εναλλάξιμες με τις charter πτήσεις. Δεν αντιλέγω ότι ένα μεγάλο μέρος των δυνητικών τουριστών καλύπτεται από πτήσεις charter (οι οποίοι τουρίστες ποσώς ενδιαφέρονται για τον αεριομετεταφορέα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το κόστος του συνολικού πακέτου) αλλά σίγουρα υπάρχει και ένα ποσοστό τουριστών / επιβατών οι ανάγκες των οποίων καλύπτονται από scheduled πτήσεις και δεν υποκαθίσταται από charter - πχ city breaks σε χαμηλό κόστος :?: .
 
mak":37uceac1 said:
τότε δεν μπορεί, θα την κάνει και τη στάση ενδιάμεσα :?:

Γιατί να κάνει στάση Μακ? Για λουκουμάδες στα Καμμένα Βούρλα, ξεμούδιασμα και κατούρημα ?
 
my friend gonso
η παρατήρηση ήταν με χιουμοριστική διάθεση και προφανώς δεν εννοεί τίποτα ουσιαστικό.
Και η Γιουγκοσλαβία (Σ&Μ) πχ είναι πιο κοντά στην Κεντρική Ευρώπη από εμάς και όμως δεν εξυπηρετείται από locos, παρότι αυτές πετάνε για Ελλάδα, Τουρκία, Κύπρο και σε λίγο και πιο μακριά από την κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Στην ουσία κορόιδευα αυτό που εσύ αναφέρεις τόσο γλαφυρά ;)
Απλά δεν φανταζόμουν ότι έπρεπε να το κάνω τόσο λιανά.
 
Top