Ryanair

Ενα αστειακι...
Στις 18 Μαΐου όπως είναι γνωστό είναι ο τελικος Europa League μεταξυ Porto-Braga στο Δουβλίνο.. Και οι φίλαθλοι της Πορτο(φυσικά) αλλά κ αυτοί της Μπράγκα θα πρέπει να χρησιμοποιησουν το ΟΡΟ για την μετάβαση τους στο Δουβλίνο.. Έτσι απο περιέργια πήγα για να δω τιμές εισητηρίων με FR:
OPO-DUB 17 και 18 Μαΐου 204,99euros ενώ στις 19 μόλις 10!
DUB-OPO 17 και 18 Μαΐου 10euros ενώ στις 19 μόλις 204,99.... :D
 
374m € κέρδη για την ryanair, αυξημένα κατα 23% παρά τις 14,000 ακυρωμένες πτήσεις λόγω απεργιών, χιονιού και στάχτης.
Επιχειρηματικά κάτι (όλα?) κάνουν πολύ καλά εκεί τελικά.
Εντύπωση μου έκανε το fuel hedging για το 90% των αναγκών της.

Περισσότερα: εδώ
 
Κάτι που δεν αναφέρει το BBC αλλά τονίζεται στο ATW είναι η πρόβλεψη των Ιρλανδών ότι θα καθηλώσουν τον ερχόμενο χειμώνα έως και 80 α/φη :shock: , τα διπλάσια σε σχέση με πέρσι, καθώς τους έρχεται ακριβότερα να τα πετάνε.
“Higher oil prices next winter, and the refusal of some airports to offer lower charges, makes it more profitable to tactically ground up to 80 aircraft rather than suffer losses operating them to high cost airports at low winter yields,” said CEO Michael O’Leary

:arrow: ATW
 
Οι πρώτες ακυρώσεις της εταιρίας λόγω ηφαιστιακής τέφρας είναι απο/προς αεροδρόμια της Σκωτίας Εδινβούργο και Γλασκόβη. 26 πτήσεις ολές μαζί.
 
Σε δύο ενδιαφέροντα θέματα έκανε σχόλιο ο MOL στο anna.aero
Για μελλοντικές βάσεις, τίποτα για Ελλάδα ακόμη
MOL said he’d be “disappointed if the airline will not launch 6-10 more bases in a year’s time”, leaving it with 50+ bases. Hinting at where these bases would be, MOL suggested one each in Spain and Italy, a second base in Central/Eastern Europe (other than Kaunas), “somewhere” in North Africa, “somewhere” in Scandinavia and also “somewhere” in the UK (in spite of capacity cuts also taking place in the country). There will not be new bases launched in Germany or France.

και για προμήθεια νέων α/φων
With the last 737-800s coming to Ryanair in 2012, there will be a period of reduced growth to maximise dividends 2012-2015, meaning that the next new aircraft will be needed in the 2016-2017 timeframe. O’Leary says they have talked to Airbus “but they don’t think we’re credible because they think we’ll use the negotiations to beat down Boeing”, although he maintains “if they undercut Boeing by 10% we’ll buy all the Airbuses going”.

:arrow: anna.aero
 
Αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο για χοντρό πρόστιμο στην Ισπανία η Ryanair, όπου άφησε τους επιβάτες μιας πτήσης 5 ώρες στο αεροπλάνο παρέχοντάς τους τις γνωστές της υπηρεσίες (nada). :mrgreen:
http://www.europapress.es/sociedad/cons ... 32451.html


Την ίδια στιγμή είναι πλέον το ξεκάθαρο Νο1 στην Ισπανία: http://www.anna.aero/2011/06/23/eco-tax ... ong-start/.
 
Βλέποντας τώρα τα στατιστικά που δίνει το anna σίγουρα η FR εδραιώνεται στην πρώτη θέση και μάλιστα με εντυπωσιακή y2y αύξηση για τον Μάιο ωστόσο μη λησμονούμε ότι η ΙΒ είναι σε φάση αναδιάρθρωσης, κυρίως στα εσωτερικά δρομολόγια, όπου πλέον αναλαμβάνει σιγά σιγά η Vueling. Μάλιστα, αν λάβουμε υπ' όψιν συνδυαστικά τους αριθμούς των Iberia, Vueling και Air Nostrum, τότε θα δούμε ότι το group έχει ισοσκελίσει τα cutbacks της ΙΒ.

Ένα ακόμη αξιοπρόσεκτο των στατιστικών του anna είναι η διαφαινόμενη πλήρης κυριαρχία στην ισπανική αγορά των Ryanair και Ibera/Vueling/Air Nostrum με τις υπόλοιπες να έχουν πτώση εξαιρούμενων των βρετανών τσαρτεράδων/πακετάδων και της Easyjet.
 
Επιστροφή στο Heathrow του Βορά για την FR καθώς χθές οι Ιρλανδοί ανακοίνωσαν το άνοιγμα βάσεως στο ΜΑΝ, αρχικά με 2 α/φη κ έπειτα με 4 για το θερινό του '12. Απ' τα δρομολόγια φυσικά απουσιάζει η Ελλάδα...
:arrow: http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-announces-new-base-no-45-in-manchester
:arrow: http://www.anna.aero/2011/07/12/manchester-back-in-favour-with-ryanair/# (φοβερή η φωτό του άρθρου :D )
 
Re: Ryanair το χειμώνα

Παιδιά, η ανακοίνωσε τις προσφορές της για Νοέμβριο αλλά δεν υπάρχουν τα αεροδρόμια της Ρόδου και της Κω! Λέτε να σταματήσει το χειμώνα ή το κάνει για να το "παίξει" δύσκολη και να τσιμπίσει κανένα προνόμιο στα τοπικά αεροδρόμια; Μα είναι δυνατόν να σταματήσουν τη Ρόδο που είναι γεμάτη από Γερμανούς, Βρετανούς και Ιταλούς; Οι πληρότητες από Βρέμη, Φραγκφούρτη και Ντύσελντορφ θα είναι πολύ καλές και το χειμώνα αφού οι Γερμανοί ταξιδεύουν όλο το χρόνο.
 
Top