Ryanair

Re: RYANAIR news

Δε καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να πληρωνει ο φορολογουμενος για να μας κανει τη τιμη η Ryanair να πεταει στη χωρα μας!Δηλαδη οι αλλες εταιριες που κανουν δρομολογια προς τη χωρα μας πρεπει να ζητανε το ιδιο??Οι διαφορες low cost οπως η easyjet και skyeurope ειναι χαζες?Γιατι ειμαι σιγουρος οτι δε ζητανε κατι παραπανω.Τωρα να εχω τη Ryanair να μου πεταει απο το Βολο και να τη πληρωνουν οι τοπικοι φορεις,ε δε μου καθεται!Δηλαδη αμα της μεινει καννενα αεροπλανο θα παζαρευει τα ανταλακτικα στο τελος!!!Ελεος πια!Αλλο να εχουμε τουρισμο,που για να τον εχουμε θελουμε ΥΠΟΔΟΜΕΣ,και αλλο να κανουμε τη χαρη της καθε εταιριαςς λες και μας κανει τη χαρη!Στη τελικη ο τουρισμος δε κρεμεται απο καμια Ryanair αλλα απο τις διαφορες charter εταιριες τυπου XL!Και μιας και αυτη εκλεισε,μηπως πρεπει να στοχευουμε εκει αντι στη μια πτηση της Ryanair??
 
Re: RYANAIR news

Cyverius":3m2y8m7i said:
Εν ολίγοις, μας δίνουν τον γάιδαρο, τον κοιτάμε και στα δόντια! :mrgreen: Αχ Ελλάδα!!!

ΥΓ: Δλδ την ΟΑ τόσο καιρό οι πολίτες δεν τη πλήρωναν??? Τώρα με τη Ryan μας ήρθε ζόρι? Και είναι και για καλό σκοπό...

Δεν μας δίνουν ΤΙΠΟΤΑ.
Την δουλειά τους θέλουν να κάνουν (δηλαδή να βγάλουν κέρδη) όπως ακριβώς πρέπει να κάνει η οποιαδήποτε εταιρεία (Handling η άλλου είδους).
Αν δεν την συμφέρει ΠΟΤΕ της μην έρθει.
Πως την βλέπετε την δουλειά???
Η λοιπές LoCo να επαναστατήσουν και να φύγουν διαμαρτυρόμενες για αθέμιτο ανταγωνισμό και ειδικές συμφωνίες του κράτους με μία Εταιρεία???

Όσο για το υστερόγραφό σου.
ΠΑΝΤΑ τραβούσα "ζόρι" όταν φορολογούμαι για να πετά τα χρήματά μου σε "καλούς σκοπούς" ο κάθε "κουβαρντάς" (με ξένο χρήμα.....).
 
Re: RYANAIR news

Επειδή πληρώναμε μια ζωή την ΟΑ πρέπει να συνεχίσουμε να πληρώνουμε κάτι;;;

Για να βοηθηθεί ο τουρισμός δεν χρειάζονται μόνο τέτοιου είδους κινήσεις. Πρέπει να γίνουν συντονισμένες κινήσεις από το Υπ. Τουρισμού όπως και στο θέμα των τιμών στα ξενοδοχεία. Δεν σώζουμε έτσι τον τουρισμό και στην τελική ο τουρισμός που χρειάζεται η χώρα δεν αποτελείται μόνο από low budget tourists.
 
Re: RYANAIR news

Είναι αστείο να θυμούνται κάποιοι τώρα ξαφνικά τον "φορολογούμενο"... τον ίδιο που χρυσοπλήρωνε την αγαπημένη τους εταιρεία επί δεκαετίες για να τον ταλαιπωρεί μονοπωλιακά!

Ζήτω η ΕΣΣΔ! Στη Μόσχα σύντροφοι, στη Μόσχα! :twisted: (ή στην Πιογκ-Γιαγκ τεσπα)

ΥΓ: Μιλάμε τόση ώρα για κίνητρα από πλευράς Ελλάδος ώστε να έρθουν κι άλλες αναζωογονητικές πτήσεις. Δε μιλάμε για κρατικοδίαιτες καταστάσεις, ειδικά στου κρεμασμένου το σπίτι. Ειδικά δε ο Βόλος δεν είναι και κανένα Dubai, να ζητά της παναγιάς τα μάτια σε τέλη.
aas59":26bbzoeu said:
Την δουλειά τους θέλουν να κάνουν (δηλαδή να βγάλουν κέρδη) όπως ακριβώς πρέπει να κάνει η οποιαδήποτε εταιρεία (Handling η άλλου είδους).
Αν δεν την συμφέρει ΠΟΤΕ της μην έρθει.
Πως την βλέπετε την δουλειά???
Η λοιπές LoCo να επαναστατήσουν και να φύγουν διαμαρτυρόμενες για αθέμιτο ανταγωνισμό και ειδικές συμφωνίες του κράτους με μία Εταιρεία???

Σιγά μην φύγουν. Δεν κάθονται από φιλανθρωπία, κέρδη βγάζουν.

Επιπλέον, δε μιλάμε για χουβαρνταλίκια σε ξένο αχυρώνα, θα κερδίσει άμεσα ο τουρισμός της Θεσσαλίας, σχετικά άγνωστης στο ευρωπαϊκό κοινό, που ακόμα νομίζει ότι το ΜammaMia γυρίστηκε στις Κυκλάδες...

Εσένα που είσαι στην Κρήτη μπορεί να μη σε καίει, αλλά ρώτα και τους Θεσσαλούς.
 
Re: RYANAIR news

aas59":2m9tmdyp said:
Η ΥΠΑ και το Υπ. Μεταφορών θα έδιναν την άδεια (υποθέτω) οπότε δεν βλέπω το πρόβλημα.

Όσον αφορά την "Ολυμπιακη Αεροπορια - Υπηρεσιες Α.Ε." , η συζήτηση που κάνουμε είναι καθαρά θεωρητική αφού από χθές έχει μεταβιβασθεί στην MIG.
Ακόμα όμως και αν δεν είχε , κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει μία εταιρεία να "εξευτελίσει" τις όποιες τιμές της για να κάνει πολιτική ο όποιος τοπικός παράγοντας.

Αν οι τοπικοί παράγοντες επιθυμούσαν διακαώς την έλευση της εν λόγω εταιρείας , ας επιδοτούσαν με δικά τους χρήματα την διαφορά κόστους (η και όλο το κόστος) -το κάνουν εξ άλλου απ' ότι διαβάζω κάποια τριτοκοσμικά περιφερειακά αεροδρόμια για να έχουν την "τιμή" να τους επισκέπτεται - αλλά το να απαιτούν να χάνει μία εταιρεία έσοδα για να φανούν "δραστήριοι" κατηγορώντας μάλιστα ότι τους ......χαλάει τα σχέδια είναι αστείο.

:shock: :shock: νομίζω είναι αστείο να μιλάμε ΕΜΕΙΣ για τριτοκοσμικά περιφερειακά αεροδρόμια όταν τα δικά μας είναι με υποδομές του 60 και από μεγέθη μπορούν να χαρακτηριστούν δείγματα αεροδρομίων με τέρμιναλ-αποθήκες (και δε μιλάω για ρόδο,ηράκλειο κτλ παρόλο που και αυτά χρήζουν εκσυγχρονισμού και επέκτασης)..και δεν πιστεύω να θεωρείς τόσο τριτοκοσμικά τα Μπαράχας,Λούτον,Στάνστεντ,Μπέργκαμο, Πίζα,Εδιμβούργο, Δουβλίνο, Μπρίστολ,Μασσαλία κτλ..τουλάχιστον από υποδομές και κίνηση υπερτερούν κατά πολύ των δικών μας..και ειδικά εάν μιλήσουμε για την προαναφερθείσα περίπτωση του Βόλου και της Κω..
ας μην βιαζόμαστε να ρίξουμε την συγκεκριμένη εταιρία στην πυρά, η οποία είτε μας αρέσει είτε όχι είναι από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη και αποδεδειγμένα αυξάνει την τουριστική κίνηση όπου αποφασίσει να δραστηριοποιηθεί.Επίσης, στον πόλεμο τιμών που κάνει, καταφέρνει και τις άλλες εταιρίες να ρίξουν τα αστρονομικά πολλές φορές ναύλα ειδικά εκεί όπου μέχρι πρότινος επικρατούσε ολιγοπώλιο.. Δεν νομίζω σε κανέναν από μας να έπεφτε βάρος αν μπορούσε να ταξιδέψει με 40 ή και 60ευρώ πηγαινέλα στο εξωτερικό ή ακόμα καλύτερα και στο εσωτερικό αν ήμασταν τυχεροί..

Ο τουρισμός μας θα βοηθιόταν πάρα πολύ από την έλευση της Ryanair στη χώρα μας αλλά μερικοί δεν εννοούν να το καταλάβουν..και ας σταματήσουμε τις εγωιστικές υπεροψίες τύπου "δεν την έχουμε ανάγκη εμείς",την έχουμε και την παραέχουμε, γιατί κάτι τέτοιες νοοτροπίες τόσα χρόνια σε όλους τους τομεις του τουρισμού διώχνουν τους τουρίστες από τη χώρα μας προς ανταγωνίστριες χώρες και μετά κλαιγόμαστε για μειώσεις αφίξεων..

Γιατί δηλαδή το θεωρούμε τόσο ακατόρθωτο,να μπορούν στα αεροδρόμια μας να συνυπάρχουν όλες οι εταιρίες (με τα ανάλογα κίνητρα) και στο εξωτερικό το έχουν πετύχει;
 
Re: RYANAIR news

Έστω ότι έχω εταιρία handling στη Ν. Αγχίαλο..κ τον χειμώνα ο μόνος μου πελάτης είναι η Ryanair...και μου λέει πάρε 250 για την κάθε φορά που έχεις αεροσκάφος μου στο έδαφος...Έστω ότι αγόρασα τα μηχανήματα που χρειάζονται κ τα μόνα μου έξοδα είναι το προσωπικό..και θέλω 3 υπαλλήλους γιατί η Ryanair θέλει turnaround 25 λεπτών...3 μισθοί είναι στην καλύτερη 2100 σωστά?? Αν η εταιρία πετάει 3 φορές την εβδομάδα μου δίνει 4χ750 δηλαδή το κέρδος μου τον μήνα είναι πάνω κάτω 900 ευρώ...Αν βέβαια η εταιρία τον επόμενο χειμώνα αποφασίσει να κόψει τον Βόλο τότε μου φορτώνονται κ οι αποζημιώσεις...Εσείς θα το κάνατε?? Αν η νομαρχία μαγνησίας μου προσέφερε την διαφορά εννοείται...(από το κέρδος που θα ήθελα)
 
Re: RYANAIR news

Παρτε το αποφαση αν δεν ερθει η RYN δεν θα δειτε ασπρη μερα και η συγκεκριμενη εταιρεια δεν θα μεινει στον ενα προρορισμο σιγουρα θα προσθετε κι'αλλους,αλλα τι το συζηταμε εμεις οι Ελληνες μαζοχες ειμαστε.
 
Re: RYANAIR news

dtrach":2omiudjq said:
Έστω ότι έχω εταιρία handling στη Ν. Αγχίαλο..κ τον χειμώνα ο μόνος μου πελάτης είναι η Ryanair...και μου λέει πάρε 250 για την κάθε φορά που έχεις αεροσκάφος μου στο έδαφος...Έστω ότι αγόρασα τα μηχανήματα που χρειάζονται κ τα μόνα μου έξοδα είναι το προσωπικό..και θέλω 3 υπαλλήλους γιατί η Ryanair θέλει turnaround 25 λεπτών...3 μισθοί είναι στην καλύτερη 2100 σωστά?? Αν η εταιρία πετάει 3 φορές την εβδομάδα μου δίνει 4χ750 δηλαδή το κέρδος μου τον μήνα είναι πάνω κάτω 900 ευρώ...Αν βέβαια η εταιρία τον επόμενο χειμώνα αποφασίσει να κόψει τον Βόλο τότε μου φορτώνονται κ οι αποζημιώσεις...Εσείς θα το κάνατε?? Αν η νομαρχία μαγνησίας μου προσέφερε την διαφορά εννοείται...(από το κέρδος που θα ήθελα)

Για να μην υπολογίσουμε αποσβέσεις, άλλα πάγια έξοδα, εφορίες κτλ κτλ

Όλο αυτό το σκηνικό φαίνεται απαράδεκτο. Θα το δεχόμουν μόνο αν αποδεικνύεται ότι και στα άλλα αεροδρόμια πληρώνει αντίστοιχα ποσά
 
Re: RYANAIR news

Τελείως άστοχο επιχείρημα.
Δηλαδή τώρα που η ΟΑ έχει τον εξοπλισμό για επίγεια εξυπηρέτηση στο Βόλο και το χειμώνα δεν πατάει κανείς και πληρώνει προσωπικό είναι καλύτερα;
Αυτή τη στιγμή έχει μηδενικό κέρδος η ΟΑ ,ενώ εαν η Ryanair που έχει τα κότσια να πετάει και το χειμώνα έρθει τα ωφέλη για τη Μαγνησία θα πολλαπλασιαστούν.
Η Ryanair δεν πετάει σε κανένα τριτοκοσμικό αεροδρόμιο, εκτός και αν νομίζουμε εμείς οι Ελληνάρες ότι τα τσιμεντοκουτιά της ΥΠΑ θεωρούνται σύγχρονα αεροδρόμια...
Είναι η εταιρία με το μεγαλύτερο και πιο πυκνό πανευρωπαικό δύκτιο και πραγματικά η Ελλάδα αποτελεί ίσως το μοναδικό κράτος στην Ε.Ε που αντί να την παρακαλάει δίνοντας ζωή σε ένα άδειο αεροδρόμιο όπως αυτό του Βόλου τη διώχνει αναίτια σχεδόν...
 
Re: RYANAIR news

Καταρχας υπαρχει ενα δικιο , η εταιρια ειδικα μια τετοια περιοδο πρεπει να ερθει. Απο την αλλη ομως γιατι καμια αλλη εταιρια δεν ειχε αντιμετωπισει κανενα προβλημα? γιατι να δημιουργηθει αθεμιτος ανταγωνισμος?? πρεπει να κανουν αλλοι πισω και ειδικα η RYANAIR. Εξαλλου απ οτι ξερω για να φερουν την air berlin στο Βολο επεσε πολυ παρακαλιτο , το ιδιο και για την ryanair , το ιδιο κανει με την easyjet .Πολυ απλα τους κυνηγανε , γιατι ενδιαφερονται... τελος η ryanair θα ειναι μονο για 6μηνες απ οτι ξερω οποτε δε χρειαζονται ολα τα παραπανω για το πως θα τα καταφερει
 
Top