idle descent
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 01/02/2005
- Μηνύματα
- 79
- Likes
- 0
Καλησπερα σε ολους. Οι low-cost εταιριες δεν εξαιρουνται απο κανενα κανονισμο νομοθεσιας της πολιτικης αεροποριας. Ειναι υποχρεωμενες να τηρουν τα ελαχιστα των κανονισμων οπως ολες οι υπολοιπες εταιριες. Αυτα τα ελαχιστα και η τηρηση τους ελεγχονται απο τις Εθνικες Υπηρεσιες Πολιτικης Αεροποριας , απο την JAA(Joint Aviation Authorities) και τελος απο της EASA(European Aviation Safety Agency). Οι ισχυρισμοι οτι οι low-cost εταιριες ψαλιδιζουν τα εξοδα τους στους τομεις της ασφαλειας και της συντηρησης ειναι τουλαχιστον γελοιοι γιατι αυτο απλα δεν μπορει να γινει(τηρηση των ελαχιστων προτυπων και κανονισμων).
Επισης, πιο σημαντικο, μονο αν ερθει μια τετοιου ειδους εταιρια στην Ελλαδα θα αναπτυχθει η αεροπορια προς οφελος επιβατων και εργαζομενων. Οι επιβατες θα εχουν να επιλεξουν εισιτρια των 40-60 ευρω στο ATH-SKG και ας πρεπει να πληρωσουν τον καφε στην πτηση, οι υπολοιπες εταιριες θα αναγκαστουν να ριξουν τις τιμες και παει λεγοντας!
Στον εργασιακο τομεα θα υπαρξει επιτελους μια εταιρια στην Ελλαδα που θα τηρει ευλαβικα τις συμβασεις εργασιας, τα ωραρια και τα ορια ωρων εργασιας και τελος θα πληρωνει τους μισθους που αρμοζουν στον αεροπορικο χωρο.
Επισης, πιο σημαντικο, μονο αν ερθει μια τετοιου ειδους εταιρια στην Ελλαδα θα αναπτυχθει η αεροπορια προς οφελος επιβατων και εργαζομενων. Οι επιβατες θα εχουν να επιλεξουν εισιτρια των 40-60 ευρω στο ATH-SKG και ας πρεπει να πληρωσουν τον καφε στην πτηση, οι υπολοιπες εταιριες θα αναγκαστουν να ριξουν τις τιμες και παει λεγοντας!
Στον εργασιακο τομεα θα υπαρξει επιτελους μια εταιρια στην Ελλαδα που θα τηρει ευλαβικα τις συμβασεις εργασιας, τα ωραρια και τα ορια ωρων εργασιας και τελος θα πληρωνει τους μισθους που αρμοζουν στον αεροπορικο χωρο.