Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Καλησπερα σε ολους. Οι low-cost εταιριες δεν εξαιρουνται απο κανενα κανονισμο νομοθεσιας της πολιτικης αεροποριας. Ειναι υποχρεωμενες να τηρουν τα ελαχιστα των κανονισμων οπως ολες οι υπολοιπες εταιριες. Αυτα τα ελαχιστα και η τηρηση τους ελεγχονται απο τις Εθνικες Υπηρεσιες Πολιτικης Αεροποριας , απο την JAA(Joint Aviation Authorities) και τελος απο της EASA(European Aviation Safety Agency). Οι ισχυρισμοι οτι οι low-cost εταιριες ψαλιδιζουν τα εξοδα τους στους τομεις της ασφαλειας και της συντηρησης ειναι τουλαχιστον γελοιοι γιατι αυτο απλα δεν μπορει να γινει(τηρηση των ελαχιστων προτυπων και κανονισμων).
Επισης, πιο σημαντικο, μονο αν ερθει μια τετοιου ειδους εταιρια στην Ελλαδα θα αναπτυχθει η αεροπορια προς οφελος επιβατων και εργαζομενων. Οι επιβατες θα εχουν να επιλεξουν εισιτρια των 40-60 ευρω στο ATH-SKG και ας πρεπει να πληρωσουν τον καφε στην πτηση, οι υπολοιπες εταιριες θα αναγκαστουν να ριξουν τις τιμες και παει λεγοντας!
Στον εργασιακο τομεα θα υπαρξει επιτελους μια εταιρια στην Ελλαδα που θα τηρει ευλαβικα τις συμβασεις εργασιας, τα ωραρια και τα ορια ωρων εργασιας και τελος θα πληρωνει τους μισθους που αρμοζουν στον αεροπορικο χωρο.
 
OveLix":1za496lq said:
Από την άλλη, φαντάζεστε να διαφημίζει ως "Athens LGVO" την πτήση προς το Βόλο?? :thx:

Κρίνοντας από άλλες σχετικές περιπτώσεις μάλλον το πιθανότερο μου φαίνεται :great:
 
Αυτό που με προβληματίζει ιδιαίτερα είναι ότι ενώ έχει δημοσιευθεί το θερινό πλάνο δρομολογίων και έχουν αρχίσει οι πωλήσεις θέσεων, η Ελλάδα εξακολουθεί και βρίσκεται εκτός δρομολογίων της FR. Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες για τον "Ιρλανδό" να κατέβει προς τα δω το 2009... :roll:
 
Γιατί η ελληνική πλευρά θέλει μόνο ΜΑΥ-OCT? Θα περίμενε κανείς ότι η ελληνική πλευρά θα προτιμούσε δρομολόγια όλο το χρόνο...
 
Ίσος επειδή η Ryanair θέλει επιδότησης για το δρομολόγιο
 
τι είδους επιδοτήσεις? οι κρατικές είναι παράνομες..αυτό που έχω ακούσει είναι για διαφημιστική καμπάνια του δρομολογίου.όποιος ξέρει παραπάνω ας μας ενημερώσει!
 
Για Κυπρο δεν λεγεται τιποτα????
 
O idle descent εχει δίκιο όταν λέει ότι
idle descent ":16sz1mc3 said:
Οι low-cost εταιριες δεν εξαιρουνται απο κανενα κανονισμο νομοθεσιας της πολιτικης αεροποριας. Ειναι υποχρεωμενες να τηρουν τα ελαχιστα των κανονισμων
Αλλά φίλε idle descent, το ίδιο δεν ισχύει και για όλους του άλλους νόμους; Υπάρχει παραβατικότητα; Φυσικά οι περισσότεροι υπακούν. Αυτό όμως είναι και και το ζήτημα. Οτι υπάρχουν πολλοί που θα προσπαθήσουν να μην υπακούσουν. Και όπως σε κάθε τετοια περίπτωση, η επιβολή ποινών δεν εξαλείφει την ύπαρξη του πρόβληματος. Γι αυτό θα πρέπει να υπάρχει η συνειδοτποιημένη καταδίκη απο τους καταναλωτές των κακών εταιριών.

Στην Ελλάδα σήμερα λειτουργούν (σε διεθνείς πτήσεις) καμμιά ντουζίνα Low-cost. Σου υπενθυμίζω ότι και η Aegean θεωρείται low-cost. Και έχει ελάχιστους παραπονούμενους.

Ποια νόμίζεις ότι είναι η χειρότερη low-cost; Την απάντηση θα την πάρεις απο το BBC
http://www.bbc.co.uk/blogs/watchdog/200 ... sults.html
BBC":16sz1mc3 said:
We also asked our voters which airlines they'd never travel with again and coming in second - with 9 per cent of the vote - was British Airways again. However, there was clear air between BA and our voters' least favourite airline; Ryanair who won the unwelcome accolade of being the airline you voted you'd never want to travel with again, with more than double BA's votes.
υπάρχουν κακές...και η χειρότερη όλων.

Οσο για το
"θα υπαρξει επιτελους μια εταιρια στην Ελλαδα που θα τηρει ευλαβικα τις συμβασεις εργασιας, τα ωραρια και τα ορια ωρων εργασιας και τελος θα πληρωνει τους μισθους που αρμοζουν"
νομίζεις ότι ΕΤΣΙ γίνεται πάντα στις ιδιωτικές εταιρίες; Δεν αμφιβάλλω ότι ΠΟΛΛΕΣ το κάνουν, αλλα ΌΛΕΣ;;;; Ας μην είμαστε βέβαιοι ότι ΟΠΟΙΑ και να έρθει θα το κάνει σίγουρα.

Πρέπει φίλε, επι τέλους να γίνει η διαφοροποίηση ανάμεσα σε καλές και κακές, δεν νομίζεις; Και ακριβώς για το σκοπό αυτό, για ενημέρωση των καταναλωτών και αποφυγή ισοπέδωσης όλων, υπάρχουν τα...blogs. Ωστε να αναφέρονται εμπειρίες και να βγάζει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Και έχουν αναφερθεί πολλές εμπειρίες, που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια πλέον, στο ποιες είναι πολύ κακές εταιρίες.

Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν (οπως αναφέρεται) και πολλοί που ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ μια ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ κακή εταιρία. Για οικονομία προφανώς (το μόνο που τους ενδιαφέρει). Οπως και σε άλλα πράγματα επιβιώνουν τόσες κακής ποιότητας παραγωγές. Αυτή η προτίμηση των πολλών όμως, δεν έχει καμμία σημασία στον καθορισμό ποιότητας.

Νομίζω ότι καθήκον μας είναι ο καθορισμός των κακών και όχι η ισοπέδωση όλων. Για να βρούμε αν αξίζουν τα λεφτά μας.

flesland":16sz1mc3 said:
τι είδους επιδοτήσεις? οι κρατικές είναι παράνομες..αυτό που έχω ακούσει είναι για διαφημιστική καμπάνια
η διαφήμιση πολύ συχνά είναι συγκαλειμμένη επιδότηση. Οπως συμβαίνει με τις διαφημίσεις(επιδοτήσεις) κρατικών εταιριών (ΟΠΑΠ) προς συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης. Η Ryanair αποφάσισε ότι μετά την δικαστική καταδίκη της να επιστρέψει καθαρές επιδοτήσεις που πήρε στο αεροδρόμιο charleroi, να τις συγκαλύψει στο μέλλον σαν "διαφημίσεις" στο site της.
 
Άρες- μάρες...

Paul-I":2ouihtkg said:
Αλλά φίλε idle descent, το ίδιο δεν ισχύει και για όλους του άλλους νόμους; Υπάρχει παραβατικότητα; Φυσικά οι περισσότεροι υπακούν. Αυτό όμως είναι και και το ζήτημα. Οτι υπάρχουν πολλοί που θα προσπαθήσουν να μην υπακούσουν. Και όπως σε κάθε τετοια περίπτωση, η επιβολή ποινών δεν εξαλείφει την ύπαρξη του πρόβληματος. Γι αυτό θα πρέπει να υπάρχει η συνειδοτποιημένη καταδίκη απο τους καταναλωτές των κακών εταιριών.

Έχεις ακούσει ποτέ σου για τη Μαύρη Λίστα; Τι χειρότερο από το να μη σε αφήσουν να πετάξεις;


Paul-I":2ouihtkg said:
Στην Ελλάδα σήμερα λειτουργούν (σε διεθνείς πτήσεις) καμμιά ντουζίνα Low-cost.
Kόψε κάτι, κόψε κάτι...

Paul-I":2ouihtkg said:
Σου υπενθυμίζω ότι και η Aegean θεωρείται low-cost.
Είσαι ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ εντελώς άσχετος

Paul-I":2ouihtkg said:
Και έχει ελάχιστους παραπονούμενους.
Μα εντελώς, λέμε

Paul-I":2ouihtkg said:
Ποια νόμίζεις ότι είναι η χειρότερη low-cost; Την απάντηση θα την πάρεις απο το BBC
http://www.bbc.co.uk/blogs/watchdog/200 ... sults.html
BBC":2ouihtkg said:
We also asked our voters which airlines they'd never travel with again and coming in second - with 9 per cent of the vote - was British Airways again. However, there was clear air between BA and our voters' least favourite airline; Ryanair who won the unwelcome accolade of being the airline you voted you'd never want to travel with again, with more than double BA's votes.

Least favourite = "Λιγότερο Δημοφιλής" και όχι "χειρότερη". Ντου γιου αντερστάντ Ήνγκλις;


Paul-I":2ouihtkg said:
Και ακριβώς για το σκοπό αυτό, για ενημέρωση των καταναλωτών και αποφυγή ισοπέδωσης όλων, υπάρχουν τα...blogs. Ωστε να αναφέρονται εμπειρίες και να βγάζει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Και έχουν αναφερθεί πολλές εμπειρίες, που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια πλέον, στο ποιες είναι πολύ κακές εταιρίες.
Γιατί δε μας λες κι εσύ τις δικές σου εμπειρίες και όχι μόνο τι λένε οι άλλοι;

Paul-I":2ouihtkg said:
Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν (οπως αναφέρεται) και πολλοί που ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ μια ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ κακή εταιρία. Για οικονομία προφανώς (το μόνο που τους ενδιαφέρει). Οπως και σε άλλα πράγματα επιβιώνουν τόσες κακής ποιότητας παραγωγές. Αυτή η προτίμηση των πολλών όμως, δεν έχει καμμία σημασία στον καθορισμό ποιότητας.
Ποιοι είναι αυτοί που επικαλείσαι με το "ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ"; Τα blogs και οι δημοσκοπήσεις του BBC; Έλα Τζήζους! Κι εμένα δε μου αρέσουν τα liveries της Λουφτχάνσα και ότι η Türk Hava Yolları δεν σερβίρει χοιρινό. Άμα μαζέψω κι εγώ άλλους 100 που συμφωνούν μαζί μου και μπούμε στη δημοσκόπηση του BBC,τι θα σημαίνει αυτό, ότι είναι ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ κακές εταιρείες;

Paul-I":2ouihtkg said:
Νομίζω ότι καθήκον μας είναι ο καθορισμός των κακών και όχι η ισοπέδωση όλων.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν είσαι ισοπεδωτικός;



Paul-I":2ouihtkg said:
η διαφήμιση πολύ συχνά είναι συγκαλειμμένη επιδότηση. Οπως συμβαίνει με τις διαφημίσεις(επιδοτήσεις) κρατικών εταιριών (ΟΠΑΠ) προς συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης. [Η Ryanair αποφάσισε ότι μετά την δικαστική καταδίκη της να επιστρέψει καθαρές επιδοτήσεις που πήρε στο αεροδρόμιο charleroi, να τις συγκαλύψει στο μέλλον σαν "διαφημίσεις" στο site της.
Έχουμε κάποια περισσότερα στοιχεία. Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα...


Ρε μπας και κάνεις trolling ή όντως τα πιστεύεις αυτά που γράφεις;
 
aakunz":18y7z3nh said:
Ντου γιου αντερστάντ Ήνγκλις;
Θα έλεγα ότι δεν χρειάζεται να γράφεις σκουπίδια, αλλά πως θα βγάλεις κι εσύ το ψωμί σου;

Το ότι γράφεις πολλά όμως δεν σημαίνει και ότι αξίζεις το μεροκάματο. Εγω δεν τα έχω μαζί σου, ούτε με τους άλλους συναδέλφους σου εδώ μέσα, εγω συμπαθώ πολύ όσους εργάζονται γράφοντας σε blog. :great:

Αυτό που πρέπει όμως να προσέξουν οι προιστάμενοι σου είναι να μην προσλαμβάνουν "αεροπόρους του καναπέως" για να κάνουν cloning στο συγκεκριμένο blog. :4:

Πίστεψέτο, δεν έχω τίποτα με σένα, απλά δεν συμπαθώ το επάγγελμά σου. :puke:

:deadthread: :deadthread: :deadthread: :deadthread: :deadthread: :deadthread: :deadthread:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top