Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
@ cabincrew4ever

Πράγματι δε γνωρίζω την εταιρία, γιατί από πεποίθηση δεν πετάω με loco. Για να σου αποδείξω τα λεγόμενά μου έκανα ένα πείραμα. Μια υποθετική κράτηση για 2 ενήλικες και 2 παιδιά, από Μιλάνο για Στοκχόλμη 27/5-2/6/2011 με 2 βαλίτσες των 20 κιλών max.

Ryanair = 658,62€ (αεροπορικά + βαλίτσες + εισητήρια λεωφορείου r/t) ΧΩΡΙΣ να υπολογίσω το service fee, φαγητό on board και πιθανό overweight fee, δηλαδή χοντρικά 700€

Swiss (Γιατί αυτή θα διάλεγα από SKG) = 750 € OΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ. Δηλαδή για 50€ γλιτώνω την ταλαιπωρία και παίρνω ΟΣΕΣ βαλίτσες θέλω (4 εν προκειμένω) και έχω το όποιο φαγητό on board ΚΑΙ είμαι κατευθειαν ARN άρα 15-20 λεπτά από το ξενοδοχείο μου ΑΝΕΤΑ.

Γιατί λοιπόν να προτιμήσω την Ryan και να είμαι με το άγχος μη μου χρεώσουν τα γένια μουα αν είμαι αξύριστος ή τα 0,000000005 παραπανίσια γραμμάρια της αποσκευής μου.

Επιμένω, και αυτό είναι ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ άποψη, ότι η Ryan στη Θεσσαλονίκη έχει μόνο spotterική αξία. Δεν επιβάλλω την γνώμη μου σε κανέναν, ούτε φυσικά πείθομαι για την υπεροχή της σε σχέση με μια "καλή" εταιρία.
 
Πάντως κι εγώ που από πεποίθηση *αποφεύγω* τις loco έχω πετάξει με Easy και με SkyEurope και ήταν όλα μια χαρά, πέραν της πείνας. Φυσικά άλλο οι προαναφερθείσες και άλλο η Ryanair, σαφώς, αλλά τέλος πάντων όταν με Sky πήγα και ήρθα Πράγα με κάτω από 100euro ενώ οι εναλλακτικές μου ήταν στα 200, ok, απλώς δεν έφαγα στο αεροπλάνο. Γενικώς όλα αυτά σου παρέχουν επιλογές. Ανεξαρτήτως loco ή ό,τι άλλο, το θέμα είναι ότι έχεις εναλλακτικές για ένα ταξίδι σου. Εγώ προσωπικά για 30euro το άτομο διαφορά στην τελική προφανώς θα έπαιρνα πχ aegean αντί της ryan, αλλά αν κάποια περίοδο είχε 80 το άτομο η ryan και 220 η όποια άλλη... ε θα προτιμούσα ryan....
 
flying Doc,σεβαστες οι πεποιθησεις σου αλλα δεν αποδεικνυεις τιποτα με το παραδειγμα σου.

Καταρχην απο Μιλανο για Στοκχολμη με Swiss θα πεταξεις με ανταποκριση,το οποιο οπως και να το κανουμε για πολυ κοσμο ειναι εξτρα ταλαιπωρια.
Στην συνεχεια,συγκεκριμενα για Στοκχολμη εισαι πολυ υπερβολικος στο θεμα των αεροδρομιων.Το Arlanda ειναι πραγματικα κοντα,ΜΟΝΟ αν παρεις το arlanda express,το οποιο βεβαια κοστιζει ο κουκος αηδονι.Με το λεωφορειο(flygbousarna),κανεις να πας 45 λεπτα στο κεντρο,ενω απο το Skavsta κανεις 1 ωρα και 20 λεπτα και η διαφορα στην τιμη στο πηγαινε-ελα εισιτηριο ειναι 5ε!
Η διαφορα δηλαδη των 2 αεροδρομιων,ειναι 5ε το ατομο και 40 λεπτα παραπανω με το λεωφορειο.

Επισης το γεγονος οτι βρηκες προσφορα με την Swiss,δεν σημαινει οτι αυτες ειναι οι τιμες γενικα.Ολοι ξερουμε οτι Lufthansa,Swiss,Austria κλπ,βγαζουν εξαιρετικες προσφορες κατα καιρους(για αυτο και τις τιμαω),αλλα αν πας να κλεισεις 10 μερες πριν ή θες να πεταξεις συγκεκριμενη μερα και ωρα την εκατσες.
Εγω οταν ημουν Σουηδια,εκλεισα τελευταια στιγμη ταξιδι για Πραγα για 2 ατομα με καπου στα 40ε το ατομο(μαζι με 1 βαλιτσα),οταν η εναλλακτικη μου ηταν 200ε.

Η Ryanair προσφερει ενα συγκεκριμενο προιον,και το προσφερει πολυ καλα.Απο εκει και περα,εξαρταται απο το εκαστοτε ταξιδι συγκεκριμενα,αν σε συμφερει ή οχι να ταξιδεψεις με αυτους ή με καποια αλλη.Σε καποιες πολεις πετανε στο κεντρικο αεροδρομιο(πχ Μαδριτη,Πραγα),σε καποιες αλλες σχετικα κοντα(Στοκχολμη),σε καποιες αλλες πετανε στου διαολου την μανα(Παρισι).Και εγω αν ειναι να παω Λονδινο,θα προτιμησω να πεταξω με aegean ή ολυμπιακη,επειδη ειναι σχετικα μεγαλη η πτηση και θελω λιγο περισσοτερη ανεση.Αλλα αν εχουν διαφορα 150ε απο την easy,θα παρω την easy χωρις κανενα προβλημα.

H Ryanair για μενα,ενα συγκεκριμενο προβλημα εχει,το πως (δεν) χειριζεται τα πραγματα οταν υπαρχει καθυστερηση ή αναβολη δρομολογιου.
 
reyad":lnp6nuy4 said:
Καταρχην απο Μιλανο για Στοκχολμη με Swiss θα πεταξεις με ανταποκριση

40 λεπτα παραπανω με το λεωφορειο

H Ryanair για μενα,ενα συγκεκριμενο προβλημα εχει,το πως (δεν) χειριζεται τα πραγματα οταν υπαρχει καθυστερηση ή αναβολη δρομολογιου.

Για το πρώτο κάνεις λάθος μιας και υπάρχει η LX3856 (opp by LH Italia) που είναι point to point

Τα 40 λεπτα είναι ιδανικές συνθήκες μιας και το λεωφορείο είναι εξαρτώμενο από την κίνηση

Το βασικότερο όμως που εξασφαλίζεις με μια legacy Carrier είναι το 3ο που τονίζεις. Ό,τι και να συμβεί μαι ΣΩΣΤΗ / ΑΚΡΙΒΗ εταιρία θα σε αποζημιώσει-κοιμήσει-ταϊσει και το κυριότερο θα σε βάλει σε άλλη πτήση, ενώ ο Ο' Λίγδης θα σου πιει το μεδούλι για να κάνει αυτό που είναι υποχρεωμένος να κάνει.


Αυτός ο διάλογος θα μπορούσε να συνεχίζεται αιώνια μιας και αφορά εντελώς αντίθετες απόψεις. Πληρώνω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο άρα διαλέγω μεγάλη εταιρία.
Γλιτώνω κάποια ΕΥΡΩ άρα διαλέγω τύπου Ryan και αν συμβεί κάτι στραβό, τρέχω και δε φτάνω, πληρώνα χρυσά ΑΛΛΑ δε βγαίνω στα κανάλια-fora-blogs (όπως θα συμβεί , που ΘΑ συμβει, με τους Ελληναρες ) και θα βρίζω και θα κλαίω τη μοίρα μου. Απλά πράγματα...
 
1) Σχετικα με το SKG-LON που ειναι κορεσμενο (ηδη 3 εταιριες πετανε), σκεφτείτε ποσος παραπανω κοσμος μπορει να πεταξει αν του προσφερθουν χαμηλες τιμες. Γιατι το potential μιας διαδρομης αυξανεται οσο πεφτουν οι τιμες. Και τι εννοω. Προς το τελος των γιορτων πετουσα MUC-SKG με Α3 και ενω για αγορα εισητηριου πριν κανα 20ημερο ειχα σκασει 170€ one way περιμενα να ειναι φισκα το αεροπλανο (λογω επιστροφης φοιτητων συγγενων κτλ). Αλλα δεν ηταν. Ειχε γυρω στο 70-80% πληροτητα, πραγμα απαραδεκτο για τετοιο route και τετοια εποχη. Αλλα με 170€ one way τι να κανει καποιος? Θα ταξιδεψει μονο αν το εχει πραγματικα αναγκη. ΑΝ τωρα στο δρομολογιο αυτο (που εχει πολυ potential οπως ειπα) μπει ενας low cost παιχτης (και οχι τυπου AirBerlin που ΔΕΝ ειναι low cost) και προσφερει 40-50€ one way τοτε θα γινει ενας μικρος χαμος. Αν δειτε τις τιμες της Α3 (και της AirBerlin) ειναι φωτια σκετη.

2) Αμφιβαλω κατα ποσο θα ειναι ΠΟΛΥ low cost οι τιμες της FR απο SKG (εννοοντας τιμες 10-15€ rt που εχει πολλες φορες) τουλαχιστον για αρχη. Γιατι με μια μικρη ματια στις τιμες απο Βολο για CRL για παραδειγμα ειναι σκετη απογοητευση (150€ rt)

3) Στο θεμα μας τωρα, ξερουμε ποτε θα ανακοινωθει και επισημα η εναρξη των δρομολογιων και ποτε θα φορτωθουν στο συστημα?
 
Aγαπητά μέλη, πολλά δίκια βλέπω σε πολλά σας λόγια. Του Ο' λίγδη το μαγαζί προσωπικά δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ (από άποψη), αλλά δεν μπορώ να μη δώσω πολλά κρέντιτ (εύσημα) σε μία ουσιώδη κίνηση μάρκετινγκ. Αυτό πρέπει να το δεχτούμε ως μία παραγωγική επένδυση. Φανταστείτε ότι εάν δεν υπήρχε η δεδομένη συμφωνία ίσως να μην δημιουργούνταν η δεδομένη ταξιδιωτική ανάγκη. Η ψυχολογία είναι από μόνη της ένα δεδομένο που για κάθε άνθρωπο καθορίζει και διαφορετικά πράματα. Σα να λέμε ότι αυτή η κίνηση: "προσθέτει... δεν αφαιρεί". :wink:

δικός σας
 
flying Doc":309alvx7 said:
@ cabincrew4ever

Πράγματι δε γνωρίζω την εταιρία, γιατί από πεποίθηση δεν πετάω με loco. Για να σου αποδείξω τα λεγόμενά μου έκανα ένα πείραμα. Μια υποθετική κράτηση για 2 ενήλικες και 2 παιδιά, από Μιλάνο για Στοκχόλμη 27/5-2/6/2011 με 2 βαλίτσες των 20 κιλών max.

Ryanair = 658,62€ (αεροπορικά + βαλίτσες + εισητήρια λεωφορείου r/t) ΧΩΡΙΣ να υπολογίσω το service fee, φαγητό on board και πιθανό overweight fee, δηλαδή χοντρικά 700€

Swiss (Γιατί αυτή θα διάλεγα από SKG) = 750 € OΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ. Δηλαδή για 50€ γλιτώνω την ταλαιπωρία και παίρνω ΟΣΕΣ βαλίτσες θέλω (4 εν προκειμένω) και έχω το όποιο φαγητό on board ΚΑΙ είμαι κατευθειαν ARN άρα 15-20 λεπτά από το ξενοδοχείο μου ΑΝΕΤΑ.

Γιατί λοιπόν να προτιμήσω την Ryan και να είμαι με το άγχος μη μου χρεώσουν τα γένια μουα αν είμαι αξύριστος ή τα 0,000000005 παραπανίσια γραμμάρια της αποσκευής μου.

Επιμένω, και αυτό είναι ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ άποψη, ότι η Ryan στη Θεσσαλονίκη έχει μόνο spotterική αξία. Δεν επιβάλλω την γνώμη μου σε κανέναν, ούτε φυσικά πείθομαι για την υπεροχή της σε σχέση με μια "καλή" εταιρία.

Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι αντικειμενική η εικονική κράτηση που φέρνεις σαν παράδειγμα, αλλά με ναύλους που μπορεί να πλησιάζουν και τα 30-40 ευρώ μετ' επιστροφής (χωρίς αποσκευή) είναι μιά χαρά. Έχω πετάξει με Ryanair μετ' επιστροφής με 15 ευρώ τελική τιμή. Απλά αναφορικά με την εικονική σου κράτηση να πω πως πρώτον θεωρώ περιττό να δώσει στο check in μία οικογένεια 4 ατόμων 4 ξεχωριστές βαλίτσες. Δεύτερον το service fee δεν υφίσταται αν κάνεις συναλλαγή με προπληρωμένη Mastercard αν δεν απατώμαι. Παλιότερα ίσχυε free service fee για οποιαδήποτε Visa Electron. Τέτοιου είδους κάρτες υπάρχουν νομίζω σε κάθε οικογένεια. Τρίτον, και οι άλλες εταιρείες που μας δίνουν ένα σαντουιτσάκι του 1 ευρώ υποτίθεται δηλαδή πως μας χορταίνουν; Σιγά... Δίνεις 2 ευρώ και παίρνεις ένα γύρο από τη Σαλονίκη μόλις φτάσεις και τελείωσε η υπόθεση. Δεν είναι ανάγκη να πληρώσεις 10πλάσια τιμή εισιτηρίου στη Swiss για να πεις πως έφαγες, ούτε σε υποχρεώνει κανείς να αγοράσεις φαγητό από τη Ryanair. Και 4ον, για εκδρομές ενός 3ημέρου περίπου η δωρεάν χειραποσκευή που σου επιτρέπουν να έχεις στην καμπίνα των επιβατών αρκεί (για έναν κοινό θνητό, τώρα αν συγκρίνεστε με τη Μαρία Αντουανέτα τι να σας πω, μη φάτε γύρο, ας φάτε παντεσπάνι...)
 
Για να μην μακρυγορούμε, 2 + 2 επιβάτες = 504,52 (άρα όχι 30-40 € r/t), 50€/ αποσκευή ΑΥΣΤΗΡΑ μεχρι 20 κιλά άρα άλλα 100 κι άμα έχει 1 γρμμάριο παραπάνω, φάγε άλλο ένα 50άρι στο κεφάλι. Αντουανέτα δεν είμαι, αλλά 4 άτομα θέλουν τουλάχιστον 2 βαλίτσες. Με legacy carriers μαζεύεις μίλια άρα κερδίζεις στο μέλλον (έχω ταξιδέψει πάμπολλες φορές και χλιδάτα με αυτόν τον τρόπο), πιτόγυρο στις 10 το πρωί δε νομίζω να έχεις φάει, πόσο μάλλον τα οποιαδήποτε παιδιά. Η τσάντα της φωτογραφικής μηχανής είναι στα όρια cabin luggage, θα κατέβω στου διαόλου τον κ......ο άρα για family trip, τουλάχιστον εγώ ΔΕΝ πείθομαι. Για μια αρπαχτή για μίλια/πτήση/χαβαλέ μπορεί και ναί. Είπαμε , διαφορετική αντίληψη περί ταξιδιού.
Δηλαδή αν σε πήγαινε ATH-JFK, 10 ώρες παστωμένο, νηστικό, με WC-καρτοτηλέφωνο και σου έπαιρνε 15€, θα πήγαινες ? Θέλω ειλικρινή απάντηση, όχι παρορμητική.

Τέλως πάντων, για να μην κλειδωθεί κι αυτό το θέμα μιας κι αρχίζουμε να ξεφεύγουμε, σαν κίνηση είναι αξιέπαινη. Κατά πόσο θα αποδώσει τα αναμενώμενα στον τουρισμό της Βόρειας Ελλάδας θα δείξει...
 
Τα 504 ευρώ για 2+2 επιβάτες πώς κατάφερες και τα βρήκες στη Ryanair; Εγώ πάω να τσεκάρω τιμές για Milano Bergamo-Stockholm Skavsta για 16/2-22/2 και οι ναύλοι βγαίνουν 131,96 ευρώ συνολικά για 2 ενήλικες και 2 παιδιά και αν βάλεις και 2 βαλίτσες των 20 Κιλών βγαίνει στα 231,96 Ευρώ με Ryanair. Εννοείται πως εγώ δεν θα έδινα σε καμία περίπτωση 50 ευρώ για μία βαλίτσα. Το πολύ πολύ 2 των 15 κιλών δηλαδή επιβάρυνση 60 ευρώ αντί για 100 και όλα τα υπόλοιπα χειραποσκευές. Αντίστοιχα, η τιμή Θεσσαλονίκη-Στοκχόλμη (κεντρικό αεροδρόμιο) για 2 ενήλικες και 2 παιδιά τις ίδιες ημερομηνίες (δρομολόγιο σύγκρισης) είναι 956 ευρώ με Swiss International Air Lines.


Υ.Γ.
Με 15 ευρώ Νέα Υόρκη και δεν θα πήγαινα;;;; Εννοείται πως ΝΑΙ!!! Και θα πλήρωνα και γεύμα με άλλα 15 ευρώ και βαλίτσα με άλλα 100 ευρώ, σύνολο 130 ευρώ πάνε έλα!!! Μακάρι να το έκαναν αλλά ΠΟΥ τέτοια τύχη... Και δεν είμαι παστωμένος 10 ώρες, τα καθίσματα είναι τόσο στενά/ευρύχωρα όσο στο μέσο όρο των αεροπορικών εταιρειών. πχ 189 θέσεις στα 737-800 η Ryanair, 186 στο ίδιο αεροσκάφος η Scandinavian Airlines.
 
Διάβασε πιο πάνω τι ημ/νιες έβαλα (Μάιο - Ιούνιο σαν καλοκαιρινες διακοπές). Αεροδρόμιο σύγκρισης το MXP κι όχι η Θεσσαλονίκη, επειδή είναι ΣΩΣΤΗ εταιρία η Swiss παίρνω 4 βαλίτσες = 80 κιλά έτσι για γούστο ΧΩΡΙΣ να πληρωσω δεκάρα, πάω τσιφ ΕΚΕΙ που ΘΕΛΩ να πάω σαν άνθρωπος και πληρώνω μόλις 50 € παραπάνω...

Το σταματάω εδώ γιατί η κουβέντα δεν βγάζει πουθενα. Πετάς loco, πετάω legacy και είμαστε και οι δυο ευτυχισμένοι.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top