Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
morpheus78":2h5ekh7n said:
Νεα δρομολογια για Ελλαδα
Απο Κω για BLQ και BRI και απο Ροδο για TPS

Οι πληροφορίες σου για BLQ (Bologna) και BRI (Bari) είναι επιβεβαιωμένες ;
Γιατί η πραγματικότητα νομίζω είναι λίγο διαφορετική. Αν και η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τίποτα το γεγονός είναι ότι έχει ζητήσει νέα slots για το αεροδρόμιο της Κω τουλάχιστον, για Δουβλίνο (!)και μάλιστα κάθε μέρα καθώς επίσης για Weeze που αυτή εννοεί Dusseldorf. Συγχρόνως φαίνεται να κρατάει και το Hahn και το Bergamo.

Πάντως το Δουβλίνο μου έκανε εντύπωση, αν το κάνει βέβαια (γιατί το ότι ζήτησε slots δε σημαίνει αυτόματα ότι θα τα πραγματοποιήσει) για το λόγο του ότι αυτή η πτήση πρέπει να είναι σίγουρα 4,5 ώρες κάτι που η Ryan δεν πολυσυνηθίζει...
 
Απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο Στάντστεντ του βόρειου Λονδίνου, τη βελγική πόλη Σαρλερουά κοντά στις Βρυξέλλες, την πρωτεύουσα της Νορβηγίας Οσλο και την πρωτεύουσα της Σουηδίας Στοκχόλμη αποκτά η Θεσσαλονίκη από τον προσεχή Απρίλιο. Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μπαίνει στο δίκτυο της Ryanair, της γνωστής ιρλανδικής εταιρίας χαμηλού κόστους, και η σχετική επίσημη ανακοίνωση αναμένεται την προσεχή Παρασκευή.

Η συμφωνία έκλεισε οριστικά και αμετάκλητα χτες, όταν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ως πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης υπέγραψε τη σχετική συμφωνία με τη γνωστή αεροπορική εταιρία. Η συμφωνία προβλέπει την καθιέρωση τριών πτήσεων την εβδομάδα σε 12μηνη βάση από τη Θεσσαλονίκη για Λονδίνο και Σαρλερουά και δύο πτήσεων την εβδομάδα από το «Μακεδονία» για Οσλο και Στοκχόλμη για έξι μήνες, από τον Απρίλιο μέχρι το Σεπτέμβριο. Η διάρκεια της συμφωνίας είναι τριετής, η διακίνηση προβλέπεται να διαμορφωθεί στους 100.000 επιβάτες το χρόνο και η ιρλανδική εταιρία θα εισπράξει περί τις 350.000 ευρώ ετησίως, 29.500 ευρώ το μήνα, δηλαδή περίπου 1.000 ευρώ την ημέρα.

http://www.flytoday.gr/nea/123-ryanair-at-skg
[Απόσπασμα από σημερινό άρθρο του Γιώργου Μητράκη στον Αγγελιοφόρο]
 
Αυτά είναι καλά νέα...τα 1000Ε που πληρώνουν οι δημότες σε σχέση με αυτά που θα αφήσουν οι επιβάτες νομίζω είναι ένα δίκαιο ποσό. Είναι ενδιαφέρον που κάποιος στην ηλικία του Μπουτάρη βλέπει πιο μπροστά από άλλους δημάρχους-τσοπάνηδες, προκατόχους ή νυν διαφόρων άλλων δήμων...
 
Προσπαθώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που "αποκτήσαμε" αντίστοιχης σημασίας νέο προορισμό από οποιαδήποτε εταιρία στην Αθήνα. :evil:
 
Αγαπητά μέλη, αν σκεφτώ τα ποσά που δαπανήθηκαν πριν από 3 χρόνια για την προβολή της Στερεάς Ελλάδας (1εκ. ευρώ μέσω της διαφημιστικής εταιρείας της κας Αγ. βαρδινογιάννη) και τελικά παρήχθησαν μερικές χιλιάδες αισχρά φυλλάδιαμ 3-5 ημερίδες αισχρής εικόνας, 1 αδιάφορο dvd, και συμμετοχές σε 3 εκθέσεις με μηδαμηνό ενδιαφέρον, τότε κρίνω την κίνηση αυτή ακριβώς στην καρδιά του στόχου και μπράβο τους. (ειδικά από τον εν λόγω φορέα με το όνομα που υπερασπίζεται [όχι του Μπουτάρη].)
Μακάρι όλοι αυτοί που φάγανε δεκαετίες τώρα τόσα δις και τώρα κλαίνε, να γεύονται μόνο τς απόβλητα της όποιας ryanair, μπας και καθαρίσει κάνας εγκέφαλος...

δικός σας
 
Πόσο πολύ συμφωνω @menelaos

Το ότι δεν αναφέρονται τα νέα routes στο site της ryanair μας προβληματίζει;
 
Πρέπει να πω ότι από την πλευρά του spotter , το νέο είναι πολύ καλό διότι θα προσθέσω κι άλλα αεροπλάνα στη συλλογή μου. Από την πλευρά του ταξιδιώτη όμως, το νέο μ' αφήνει παγερά αδιάφορο. Διότι είναι γνωστό ότι ο Ο'Λίγδης σ' αφήνει περίπου στο πουθενά. Γίνομαι πιο σαφής: Το CRL απέχει περίπου 80 χλμ από Βρυξέλλες, τα δε σκανδιναυικά αεροδρόμια είναι ακόμα καλύτερα. Αν σαν ΟΣΛΟ πετάει στο Rygge, μιλάμε για απόσταση 70χλμ από τον κεντρικό σταθμό, δηλαδή 50-60 min ταξιδιού με ωριαία δρομολόγια, αν πάλι πετάει στο Torp τότε μιλάμε για 110 χλμ περίπου και κοντά 2 ώρες ταξιδιού με το τρένο !!!
Για Στοκχόλμη θα πετάει ή για Skvasta (100 km περίπου 90-120 min ταξιδιού με τρένο/λεωφορείο) ή για Vasteras (110 χλμ και κοντά 100 λεπτά ταξιδιού με λεωφορείο). Εκεί που θέλω να καταλήξω (αν κι έχει συζητηθεί και παλιότερα) είναι ότι η Ryanair πετάει το δόλωμα του σχεδόν τζάμπα αεροπορικού ναύλου, τσιμπάνε όσοι δεν ξέρουν, αρχίζουν να πληρώνουν αδρά ακόμα και για τον αερα που θα ανασάνουν στο αεροπλάνο και καταλήγουν νυχτιάτικα ή στα άγρια χαράματα σ' ένα αεροδρόμιο κοντά δυο ώρες απόσταση από την "πρωτεύουσα" που θέλουν να επισκεφτούν, φορτωμένοι με μπαγκάζια, μωρά νηστικά και κατουρημένα που κλαίνε και όλα τα συναφή.
ΔΕ θα την προτιμήσω. Καλύτερα να πληρώσω χρυσό ένα εισητήριο και να πάω σαν άνθρωπος στο ξενοδοχείο μου παρά να κάνω το γύρο της οποιασδήποτε χώρας με τρένα και λεωφορεία για να γλιτώσω λίγα Ευρώ. Ίσως βέβαια να πετάξω για χαβαλέ με 1€ να πάω και να γυρίσω αυθημερών για την πτήση και μόνο (αυτό είναι άλλο ζήτημα, αντί να πάω για καφέ στην παραλία θα κάνω ένα ημερίσιο και πιο φτηνό ταξίδι στη Νορβηγία, λογικό ακούγεται)
Σίγουρα θα είναι μια ανάσα στον τουρισμό της πόλης μου και της Βόρεια Ελλάδας γενικότερα, δεν το συζητάμε αυτό, αλλά ας σκεφτούμε ΠΟΙΟΙ είναι αυτού που θα έρθουν. Για να προτιμήσεις μια εταιρεία που σε πετάει με 1€ ή τσιγκούνης είσαι ή έχεις πολύ σφιχτό budget. Άρα ΔΕ θα αφήσεις λεφτά στον προορισμό (ύπνος σε hostel, πιτόγυρο στα 2 και παεί λέγοντας). Φυσικά δε μπορώ να κρίνω την τσέπη του καθενός αλλά το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα του "δωρεάν" τουρισμού μόνο προβλήματα δημιουργεί (βλέπε τα καλοκαιρινά αίσχη των Άγγλων teenagers σε Ζάκυνθο, Κρήτη και αλλού, που ερχόμενοι με τα πακέτα των 100 λιρών, ρημάζουν τα πάντα από το πολύ πιοτό). Αν είναι να έχονται τέτοιοι τουρίστες (οι Βόριοι και οι Βέλγοι είναι επίσης γερά ποτήρια και στερημένοι από αλκοόλ στις χώρες τους) τότε καλύτερα να μην έρχονται καθόλου...
 
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Υπάρχουν οι ταξιδώτες που προτιμούν αντί για την αεροπορική να τα αφήσουν σε ένα καλύτερο hotel. Δεν πετάνε μόνο άνθρωποι ηλικίας 15-25 με την Ryanair. Προσωπικά 1 φορά έχω πετάξει 12 ευρώ R/T NRN-DUB. Για 3 μέρες, και τις 3 αυτές μέρες παρόλο που έμενα σε γνωστή, άφησα κοντά στα 100 ευρώ και βάλε, σε λεωφορεία, φαγητό, εκδρομές κτλ. Αν έδινα 100 R/T με την Lingus τι θα έκανα; Κατα πάσα πιθανότητα δεν θα πήγαινα.

2ον, ας σκεφτούμε και το εξής. Αν έρθει κάποιος Θεσσαλονίκη για ένα 2ήμερο, επειδή βρήκε φθηνό ναύλο, και η πόλη του αρέσει, που πως να μην του αρέσει, δεν θα ξαναγυρίσει στο μέλλον; είτε με ryanair είτε στο πιο μακρυνό μέλλον, όταν μεγαλώσει και λίγο, και βρει δουλειά, και τα σκάσει μετά σε διακοπές πολυτελείας. Ως διαφήμιση λοιπόν. Ας έρθει πρώτα εδώ ο Τουρίστας, εδώ αμάν κάνουμε να τους αυξήσουμε. Άλλη αγορά ο των tour operator άλλη αγορά ο Low cost τουρίστας. Βέβαια μην ξεχνάμε οτι αν έρχονται 500 τέτοιοι την εβδομάδα (και λίγους λέω), και έστω οι μισοί να μείνουν σε hostel και φθηνο-ξενοδοχεία, ε πάλι κέρδος είναι και για τον ξενοδόχο, και για τον σουβλατζή.

Όσο για τα αεροδρόμια μακριά από την πόλη, ε και απο το Ελ βεν, θες 40-50 λεπτά να φτάσεις στο κέντρο με μέσα μεταφοράς; Από το Μόναχο πόσο θες να φτάσεις στο κέντρο; κοντά στο 50-60 λεπτά. Σίγουρα δεν είναι ιδεατό, αλλά στην τελική τα βάζεις κάτω και βλέπεις πως και τι σε συμφέρει.

Άντε να την δούμε και σε άλλους τόπους, απλά και μόνο για το χαβαλέ.

:)
 
Μη συγκρίνεις το Μόναχο ή το Βενιζέλο με το Rygge, Skvasta και λοιπά "χωράφια" που πετάει η Ryanair. Άλλο το να έχει κάθε 5-10 λεπτά τρένο/λεωφορείο κι άλλο κάθε ώρα. Δεν ξέρω την οικογενειακή σου κατάσταση αλλά προσπαθώ να με φανταστώ με 2 παιδιά και 2 βαλίτσες + 2 χειραποσκευές (που θα έχω χρυσοπληρώσει για να μου τις κουβαλήσει η Ryan), θα πρέπει να στη μέση του πουθενά να περιμένω το τρένο. Χώρια που για τις 3-4 ώρες πτήσης πρέπει να τα ταϊσω-ποτίσω άρα θα ξαναπληρώσω τον Ο'Λίγδη.
Για το θέμα των τουριστών και το τι αφήνουν σε μια πόλη δε θα το σχολιάσω γιατί θα ανοίξουμε μεγάλη κουβέντα και μπορεί να κλειδωθεί το θέμα. Γενικά είμαι κατά των τόοοοοοοοοσο low cost / no frill εταιριών. Στα τόσα χρόνια μόνο μια φορά πέταξα με την Easy κι αυτό γιατί πήγαινε ΣΤΟ Malpensa (κι όχι στο οπουδήποτε) και γιατί με βόλευε η ωρα. Η διαφορά τιμής στο r/t με την Α3 ποη ήταν η άλλη μου επιλογή ήταν περίπου 60€ , απλά δε με βόλευαν οι ώρες της Aegean.
Σε γενικές γραμμές, προτιμώ τις "καλές-μεγάλες-επίσημες-......ακριβές εταιρείες" γιατί πληρώνω εξαρχής το όποιο φαγητό, την όποια ασφάλεια, τις αποσκευές, την άνεση και γενικά το ό,τι συνεπάγεται αυτή μου η επιλογή. Δε θα πω όμως όχι σε μια πτήση με μια οποιαδήποτε εταιρεία (ακόμα και εταιρεία νεκροφόρα της Αφρικής) φτάνει να είμαι ΜΟΝΟΣ, με backpack την τσάντα της φωτογραφικής μηχανής και ΜΟΝΟ τα απαραίτητα (οδοντόβουρτσα, εσώρουχα, t-shirt) για την εμπειρία της πτήσης. Άλλωστε το είπα πως αν βγάλει ξεφτίλα ναύλο για Νορβηγία θα κάνω ένα ημερήσιο r/t για την πτήση και τα μιλια στο logbook μου.
 
Γιατρέ δεν διαφωνώ απαραιτήτως αλλά όταν είχα πάει Νορβηγία από Ελλάδα, φοιτητής τότε, είχα πληρώσει 530Ε one-way με την KLM και με αναμονή στο AMS γύρω στο 8ωρο. Θα έκανα οτιδήποτε για να γλιτώσω 100-200Ε και ας προσγειωνόμουν στο εξωτικό Τρούμσο.

Τα μειονεκτήματα είναι γνωστά αλλά να συνδεθεί η SKG με το STN δεν είναι καθόλου άσχημο. Ειδικά στην εποχή του καρτέλ carrier..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top