Σε ποιον αριθμό φαξ;charmad":97qnuyhn said:Έστειλα φαξ στη ryanair για τη μη δυνατότητα να κόψω εισιτήριο στον ανήλικο γιο μου αφού πρώτα είχα κόψει για μένα
Σε ποιον αριθμό φαξ;charmad":97qnuyhn said:Έστειλα φαξ στη ryanair για τη μη δυνατότητα να κόψω εισιτήριο στον ανήλικο γιο μου αφού πρώτα είχα κόψει για μένα
billaras":1m3t462p said:Όταν μια φορά ακυρώθηκε η πτήση μου λόγω κακοκαιρίας (υπαιτιότητας της εταιρίας) μου έστειλαν sms και email για αλλαγή εισιτηρίου. Η αλλαγή έγινε δωρεάν (αν και το εισιτήριο που έκλεισα για την επόμενη μέρα ήταν πιο ακριβό).
Η αλλαγή γίνεται κ από το site, από την επιλογή αλλαγής ημερομηνίας πτήσης (manage my booking, change flight) χωρίς όμως να γίνει χρέωση ούτε της διαφοράς κόστους εισιτηρίου αλλά ούτε και του κόστους αλλαγής (50 € νομίζω).
Θεωρώ ότι αφού πάλι η υπαιτιότητα είναι της εταιρίας μπορείς να αλλάξεις ημερομηνία δωρεάν. Τώρα θα μου πεις ... σου χάλασε το Πάσχα.
Απορία. Εδώ δεν υπάρχει υποχρεωση της εταιρίας να σε πάει μέσω άλλης εταιρίας? Αντιγράφω από http://ec.europa.eu/consumers/ecc/consu ... vel_en.htm
If your flight is cancelled, the airline must give you the choice between reimbursement or rerouting. You may also be entitled to additional compensation (€125-€600) under some conditions.
[!] You are not entitled to additional compensation if the airline can prove that the cancellation was caused by extraordinary circumstances (e.g. airspace closure) or if you were informed at least 14 days before the flight, or if you were rerouted close to your original schedule.
Οκ, additional compensation δεν παίζει, αλλά το rerouting? Και λογικά όταν λέμε rerouting εννοούμε ακόμα και με άλλη εταιρία. Και προφανώς η επιλογή είναι του επιβάτη και όχι της αεροπορικής. Ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει please
Ryanair, η πιο καταξιωμένη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, σήμερα (21 Μαρτίου) ανακοινώνει την ακύρωση 12 εβδομαδιαίων δρομολογίων στην Ρόδο, συμπεριλαμβάνοντας και το οριστικό κλείσιμο του δρομολογίου από Βουδαπέστη. Ο κ. Αντώνης Καμπουράκης (Πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων) και ο κ. Ιωάννης Πάππου (Πρόεδρος του εμπορικού επιμελητηρίου και Πρόεδρος της ΔΕΤΑΠ) υπαναχώρησαν από τη συμφωνία Joint Marketing Campaign με την Ryanair για την προώθηση και προβολή των δρομολογίων της Ρόδου για αυτό το καλοκαίρι.
...
Ωστόσο, η ΔΕΤΑΠ υπαναχώρησε από τη συμφωνία της για την προώθηση από κοινού των νέων πτήσεων από και προς την Ρόδο και αυτό μας ανάγκασε δυστυχώς να προχωρήσουμε στην ακύρωση, καθώς οι κύριοι Αντώνης Καμπουράκης και Ιωάννης Πάππου σαφώς προτίμησαν την σπατάλη των κονδυλίων σε ακριβές διαφημιστικές εκστρατείες, στα μέσα ενημέρωσης τα οποία όμως δεν εγγυώνται τουριστική ανάπτυξη, από το να τιμήσουν προηγούμενη εκστρατεία που αποδεδειγμένα έφερε τουριστική ανάπτυξη στην τοπική κοινωνία.
Οι δηλώσεις με τις οποίες ο κ. Stephen McNamara της αεροπορικής εταιρείας Ryan Air καταφέρεται κατά του προσώπου μου αλλά και κατά του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη, ξεπερνούν κάθε γνωστό όριο θράσους και συκοφαντίας.
Η μεθόδευση της εταιρείας Ryan Air να διακόψει κάποιες πτήσεις, που μόνη της αποφάσισε και επέλεξε, επειδή σύμφωνα με τα λεγόμενα τους αρνηθήκαμε να υπογράψουμε τη συμφωνία που αυτοί ονειρεύθηκαν για τις καλοκαιρινές και μόνο πτήσεις τους, χαρακτηρίζει τους ίδιους και αναδεικνύει την νοοτροπία με την οποία αντιλαμβάνονται την «συνεργασία»...
Αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν και είμαι υπεύθυνος που δεν υπέκυψα σε έναν ωμό εκβιασμό για να υπογράψω ένα συμβόλαιο, το οποίο μόνο ζημιά θα πρόσφερε στο νησί μας» δήλωσε επί του θέματος ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αντώνης Καμπουράκης, προσθέτοντας πως τέτοιες απειλές δεν θα δεχθεί και δεν πρόκειται η Ρόδος να νοθεύσει την οικονομία της καλοκαιρινής αγοράς, αφού η αεροπορική εταιρεία ζητούσε χρήματα ακόμη και για την διαφήμιση το καλοκαίρι.